Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä tullu tänäänkään play.comista kz2. Huoh.
Onko kukaan saanut TheHutista ennakkotilattua KZ2:ta? Ottaa hermoon, kun ei ala näkyä.
Pasi85 ja Kleihil: Saitteko te peltikantisen version vai tavallisilla muovikansilla olevan?
Hmm... Onkohan muistini muka niin hapertunut? Sinällään tilaus- tai lähetysvahvistuksessakaan mainitaan vain pelin nimi... Jostain kumman syystä muistelen, että peltisen ainakin olin tilaavinani.Muovinen tuli. Eipä peltiversiosta mielestäni puhetta ollutkaan.
Hmm... Onkohan muistini muka niin hapertunut? Sinällään tilaus- tai lähetysvahvistuksessakaan mainitaan vain pelin nimi... Jostain kumman syystä muistelen, että peltisen ainakin olin tilaavinani.
Mie tilasin jo tammikuussa. Mutta äh, ehkäpä vaan muisti teki tepposet. "Eksklusiviisen" (=sama kuin Qoren mukana tullut, heh) teeman sain tuossa kylkiäisinä myös.Tilasin omani kyllä jo helmikuun alussa, silloin kylkiäisenä oli tarjolla vain eksklusiivi teema. Tiedä sitten mitä tarjouksia hyö ovat sen jälkeen keksineet, enpä ole seurannut.
No niin, eipä tullut Riihimäellekään vielä tänään KZ2.
Tavallista kauemmin on kyllä jo kestänyt, mistäköhän johtuu?
No just. Ehkä se tulee sitten, kun patchikin saadaan.Juu täälläkin odotellaan vielä. Viimenen kerta kun tilaan yhtään mitään TheHutista. Suomessa peli oli jo myynnissä kun Hutti sai vasta varastoon!!! On siinäkin pulju taas.
Itse ennakkotilasin pelin play.comista. Eipä ole näkynyt viel
Kyllä vähän ketuttaa, joten rock band 2 ja kaljaa!