Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 -hankintahekumointi

Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Onkos play.comista vielä saapunu kellekkään? Ite tilasin sieltä viime viikolla ja paketti ollu jo matkassa hyvän aikaa mut ei näy eikä kuulu.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Onkos play.comista vielä saapunu kellekkään? Ite tilasin sieltä viime viikolla ja paketti ollu jo matkassa hyvän aikaa mut ei näy eikä kuulu.

Eipä näy, eikä postistakaan ole tullut noutoilmoitusta. Jospa sitten huomenissa...
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

The hutistakaan ei ole vieläkään oma peli tullut. No, huomenna on taas uusi päivä.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Arvatkaas maltoinko odottaa keskiviikkoon asti tämän ostamista niin kuin aluksi piti? No en tietenkään, pakkohan tuo oli kaupasta mukaan äsken napata. Kokis kylmenemässä ja kohta puolin levy koneeseen. Sormet jo syyhyävät. :p
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Eikä play.com:sta tilattu Killzone 2 saapunut vielä tänäänkään... noh, huomenna melkosella varmuudella se tipahtaa postiluukkuun.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

24. päivä lähettivät minulle, ei ole vielä tullut. (Tai ehkä, olen vielä töissä) Mutta olenkin tottunut että Play:stä kestää. SF4 kesti 8 päivää saapua.

Täälläkin kolmelle hepulle tilattuna play.com:sta ja 24.päivä postitettu. Kukaan ei ole vielä saanut omaansa. Parhaimmillaan olen saanut pelin 3 päivässä ja cod4 tuli vähän alle 3 viikossa.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Täälläkin kolmelle hepulle tilattuna play.com:sta ja 24.päivä postitettu. Kukaan ei ole vielä saanut omaansa. Parhaimmillaan olen saanut pelin 3 päivässä ja cod4 tuli vähän alle 3 viikossa.

No playsta tilaamani Okami tuli aikoinaan niin myöhään että play ehti lähettää minulle toisen kappaleen tilalle. Sitten molemmat tulivat melko samaan aikaan noin neljä viikkoa ensitilauksesta :p.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Täälläkin kolmelle hepulle tilattuna play.com:sta ja 24.päivä postitettu. Kukaan ei ole vielä saanut omaansa. Parhaimmillaan olen saanut pelin 3 päivässä ja cod4 tuli vähän alle 3 viikossa.
24. lähetetty eikä mulkaa näkynyt tänään.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Murrr! Ei tuonut mainostenjakaja vieläkään PleiPisteKomin pukettia :mad:
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Amazon taas jaksaa yllättää hyvällä ja nopealla palvelulla. ^^ Torstaina tilasin ja tänään jo tipahti luukusta sisään. :eek: +++
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Eipä mullekaan. Huomiseksi odottelen. Se olisi loogisin päivä, tai sitten torstai...

Play.comin tilauksissa tuntuu vähän heittelevän nuo toimitukset. Viimeksi tuli 3 päivässä, nyt taas on kestänyt 5 postipäivää :mad:

Ei auta kuin odotella. Saapuu sitten kuitenkin huomenna juuri kun on jotain muuta menoa illasta, että aika jää mahdollisimman vähäiseksi pelaamisen kannalta. :confused:
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

tänään blahista tuli paketti, viimeviikonlopulla pistin tilauksen joten mukavan nopeasti tuli. ei vaan tänään ehdi testaileen
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Play.com:n order history:ssa lähetyspäivänä minulla oli 25/02/2009. Muistaakseni kuitenkin sain siitä jo 24. päivä sähköpostiin ilmoituksen lähetyksestä? No oli miten oli, täksi päiväksi odotellaan paketin saapumista. Harmi vaan, kun ensin pitää viettää päivä duunissa.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Play.comin tilauksissa tuntuu vähän heittelevän nuo toimitukset. Viimeksi tuli 3 päivässä, nyt taas on kestänyt 5 postipäivää :mad:

Ei auta kuin odotella. Saapuu sitten kuitenkin huomenna juuri kun on jotain muuta menoa illasta, että aika jää mahdollisimman vähäiseksi pelaamisen kannalta. :confused:
Kattokaapa sen postileima: ennen joulua tuli suoraan Jerseyltä Prince of Persia ja kesti muutaman päivän. Muuten tulee Ruåtsin kautta ja kestää monesti yli viikon: Mälmön postin leima on ollu useasti eli lähettävät varmaan jonkun ihme rahtihässäkän Sverigeen ja sieltä sitten postitetaan... Odotellaan.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Play.comin Killzone 2 -paketti saapui Keravalle tänään aamulla! Kuten Samuel tuossa mainitsikin, tuli myös tuo kirje Ruotsista.

Mutta ah ja voi! Ilmeisesti Ruotsin varastossa ei ole ollut peltikantisia versioita, sillä sainkin ihan tavisversion. Oh well, eipä tuolla suurta merkitystä tietenkään ole. Ja ei mulle ole *mikään* peltinen pelikotelo ehjänä Play.comista koskaan saapunutkaan. Joten ehkä kärvistelen mieluummin ehjän muovikotelon kuin lommoisen peltilootan kanssa. :)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Onko kukaan saanut TheHutista ennakkotilattua KZ2:ta? Ottaa hermoon, kun ei ala näkyä. :mad:
 
Ylös Bottom