Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos play.comista vielä saapunu kellekkään? Ite tilasin sieltä viime viikolla ja paketti ollu jo matkassa hyvän aikaa mut ei näy eikä kuulu.
Eikä play.com:sta tilattu Killzone 2 saapunut vielä tänäänkään... noh, huomenna melkosella varmuudella se tipahtaa postiluukkuun.
Mikä päivä KZ2 on siulla postitettu?
24. päivä lähettivät minulle, ei ole vielä tullut. (Tai ehkä, olen vielä töissä) Mutta olenkin tottunut että Play:stä kestää. SF4 kesti 8 päivää saapua.
Täälläkin kolmelle hepulle tilattuna play.com:sta ja 24.päivä postitettu. Kukaan ei ole vielä saanut omaansa. Parhaimmillaan olen saanut pelin 3 päivässä ja cod4 tuli vähän alle 3 viikossa.
24. lähetetty eikä mulkaa näkynyt tänään.Täälläkin kolmelle hepulle tilattuna play.com:sta ja 24.päivä postitettu. Kukaan ei ole vielä saanut omaansa. Parhaimmillaan olen saanut pelin 3 päivässä ja cod4 tuli vähän alle 3 viikossa.
Murrr! Ei tuonut mainostenjakaja vieläkään PleiPisteKomin pukettia
Eipä mullekaan. Huomiseksi odottelen. Se olisi loogisin päivä, tai sitten torstai...
Amazon taas jaksaa yllättää hyvällä ja nopealla palvelulla. ^^ Torstaina tilasin ja tänään jo tipahti luukusta sisään. +++
Kattokaapa sen postileima: ennen joulua tuli suoraan Jerseyltä Prince of Persia ja kesti muutaman päivän. Muuten tulee Ruåtsin kautta ja kestää monesti yli viikon: Mälmön postin leima on ollu useasti eli lähettävät varmaan jonkun ihme rahtihässäkän Sverigeen ja sieltä sitten postitetaan... Odotellaan.Play.comin tilauksissa tuntuu vähän heittelevän nuo toimitukset. Viimeksi tuli 3 päivässä, nyt taas on kestänyt 5 postipäivää
Ei auta kuin odotella. Saapuu sitten kuitenkin huomenna juuri kun on jotain muuta menoa illasta, että aika jää mahdollisimman vähäiseksi pelaamisen kannalta.