Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 -hankintahekumointi

Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Meikäläinen nappasi tänään Turun GameStopin viimeisen Killzone 2:den myyjän näpäistä...

Joo, eli aamulla menin kaupungille ja otin myös muutaman vaihtopelin mukaan. Kello taisi olla jotain 10:15, joten GameStop oli avattu vartti sitten. Ihmettelin kun Killzonea ei ollut hyllyssä, joten päätin mennä kysymään myyjältä että onko niillä vielä kyseistä peliä. Kappas vain, niin siinähän myyjä oli valmistelemassa sitä hyllyyn. Ei muuta kuin rahat ja vaihtopelit tiskille ja Killzone 2 kainaloon ja mars pelaamaan :D
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Ehkä jo huomenna lähtee peli postissa tulemaan JEEE!! Joudun silti varmaan tiistaihin asti venaa :(
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Tänään oli play.com postittanut tilauksen hintaan 39 egee. On varmaan kz2:n ennakkotilaukset aiheuttaneet ruuhkaa play.comiin, kun kolme päivää pakkasivat peliä lähtökuntoon.

Tiistaihin joutunee siis odotella. Onneksi on töistä lomaa ensi viikko. Ennakkotilaajana lähettivät play.com:sta koodin, millä voi ladata killzone 2 teeman pleikkariin storesta. Sitäkö pitää sitten viikonloppu tuijotella?
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Anteeksi nyt vaan, mutta ihmeellistä mankumista ihmisiltä, kun eivät ole peliä vielä saaneet! Se oli teidän tietoinen valintanne, kun netistä tilasitte, ettette tule välttämättä julkkariksi saamaan. Olisitte ennakkovaranneet vaikka GameStopista tai muusta alan liikkeestä, niin olisitte saaneet pelin hienommilla kansilla ja julkkariksi.
Omani varasin pari kuukautta sitten ja kun vein yhden vanhan pelin vaihdossa, niin omalle KZ2-versiolleni jäi hintaa 33 ja mukaan sain sen ihan matkan varrelta.
Kyllä kaikki sen oman kopionsa tulevat saamaan, mutta jos kerran mieli teki saada julkkariksi, niin olisitte sitten varanneet ennakkoon...

Hei kaveri! Älä hyökkää tänne tolla sun "This is Sparta" asenteella... Ketjun nimi on hankintahekumointi. Täällä saa purkaa iloa, surua ja varsinkin this is waiting tunnetiloja:) Huumoriketjuhan tää on! Kyllä sä varmaan oot kokenut sen tunteen, kun lauantaina lähet radalle... On uusi hennesiltä ostettu S-koon paita, puuhelmet ja muotifarkut. Hirvee fiilis, et "Hei! Mä kiipeen tänään jonkun kissan selkään" mutta sisällä tiedät, että ketä mä oikeen kusetan! Taksitolpalle tulpakebab kainalossa ja kotiin Giganttia kattomaan;) Sama pätee ulkomailta tilaamiseen. Kova vauvanusko päällä ja teltta postilaatikon vieressä.

ps. Kiitos P3t3r tiedosta. Meinasin jo kipittää hakee prismasta kopion.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Anteeksi nyt vaan, mutta ihmeellistä mankumista ihmisiltä, kun eivät ole peliä vielä saaneet! Se oli teidän tietoinen valintanne, kun netistä tilasitte, ettette tule välttämättä julkkariksi saamaan. Olisitte ennakkovaranneet vaikka GameStopista tai muusta alan liikkeestä, niin olisitte saaneet pelin hienommilla kansilla ja julkkariksi.
Omani varasin pari kuukautta sitten ja kun vein yhden vanhan pelin vaihdossa, niin omalle KZ2-versiolleni jäi hintaa 33 ja mukaan sain sen ihan matkan varrelta.
Kyllä kaikki sen oman kopionsa tulevat saamaan, mutta jos kerran mieli teki saada julkkariksi, niin olisitte sitten varanneet ennakkoon...

Puurot saa pitää vielä suussa. Täällä kukaan ole mankunut ja luuletko, että me, jotka pelin ulkomailta ovat tilanneet, odottivat sitä seuraavaksi päiväksi kotiin? Tosin joillekkin on BlahDVD:stä tullut peli päivässä, mutta se siitä.
Ei tässä niin pentuja enää olla, että sen pelin pitäisi olla hetinyt kourassa, pari päivää sinne tai tänne. Minä en vienyt yhtään peliä vaihtoon ja saan silti peltilootaversion 38:lla kotiin kannettuna ja varasin pelin tammikuussa. Turha päteä.

Hyvää tekstiä Minä:ltä, juuri niin.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Itsekin tilasin ennakkoon ulkomailta 37.90 hintaan. Vaikka seuraavalle viikolle menee tuo pelin saanti niin kyllä sen yhden ylimääräisen viikon jaksaa odottaa kun ei tarvitse maksaa ylimääräistä Suomalaisille liikkeille.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Ai että teki tänään mieli käydä hakemassa tämä kun kaupan ohi ajoin mutta pakko se on ensi viikolle odottaa. Viimeiset koulutehtävät lukion historiassa pitää saada valmiiksi ensi viikon alkuun mennessä, joten pakko se on malttaa ja olla ostamatta. Muuten en varmaan saisi niitä ollenkaan tehdyksi :p. Ensi viikolla sitten alkaakin mättäminen...can't wait!
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

[OT]Älkää ruokkiko lamaa, KULUTTAKAA :p ja nimenomaan suomalaisiin liikkeisiin!!![OT]
itelle peli tod.näk. pamahtaa perjantaina postiluukusta, mut kyl ny sen verran aina jaksaa odottaa! tosin "pieni" polte perseessä jo tuntuukin, ohan ny jo 26:s!!!!! päivä :eek:
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Meninpä sitten ostamaan omani 69.90 hintaan, kun ei lähellä ollut vielä halvemmalla myynnissä :) Jos ois malttanut oottaa vielä tälle päivää ois saanu ainakin kympin halvemmalla.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Meninpä sitten ostamaan omani 69.90 hintaan, kun ei lähellä ollut vielä halvemmalla myynnissä :) Jos ois malttanut oottaa vielä tälle päivää ois saanu ainakin kympin halvemmalla.

et ole ainoa. itsekin menin hankkimaan omani tampereen gamestopista hintaan 69.90. mutta se lohduttaa että se oli tuollainen "limited edition collector's box" :)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Eilen kävin kattelee porvoosta mutta puolenkuunpeleihin ei ollu kuorma tullu ja lupasivat varata pelin mulle ja soittaa kun peli on tullut... kahen jälkeen piti eilen tulla kuorma mutta eivät ole soittaneet :( Täytyy lähtee tänään päivällä taas kattelee jos löytyis jostain.

Killzonea mä metsästän, tahdon saada suuren :D
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Hei kaveri! Älä hyökkää tänne tolla sun "This is Sparta" asenteella... Ketjun nimi on hankintahekumointi. Täällä saa purkaa iloa, surua ja varsinkin this is waiting tunnetiloja:) Huumoriketjuhan tää on! Kyllä sä varmaan oot kokenut sen tunteen, kun lauantaina lähet radalle... On uusi hennesiltä ostettu S-koon paita, puuhelmet ja muotifarkut. Hirvee fiilis, et "Hei! Mä kiipeen tänään jonkun kissan selkään" mutta sisällä tiedät, että ketä mä oikeen kusetan! Taksitolpalle tulpakebab kainalossa ja kotiin Giganttia kattomaan. Sama pätee ulkomailta tilaamiseen. Kova vauvanusko päällä ja teltta postilaatikon vieressä.

ps. Kiitos P3t3r tiedosta. Meinasin jo kipittää hakee prismasta kopion.

Joo no huumorimielellä minä sen viestin heitin, että ei siitä sen enempää. Välillä vaan naurattaa lukea täältä näitä viestejä, että "nyt netti näyttää, että se on pakattu ja postitettu... hitsi tuleekohan huomenna vai ylihuomenna??!!" :D Sitä vartenhan tämä ketju toki on, mutta silti on niin hupaisaa, että sitä pitää ihan netissä asti pohtia. Pelinhän saa hyppysiin hyvin yksinkertaisesti: kävelee kauppaan ja ostaa, niin nörtti ei saa olla, ettei jaksa edes peliä kaupasta hakea :D
Minä en myöskään yhdistäisi pelin odottamista millään tavalla lauantai-illan rillutteluihin, varsinkaan kun itsellä ei ole aikoihin ollut tarvetta "etsiä lauantai-iltoina kissoja kapakoista". Hupaisa tuo vertauksesi oli kuitenkin (laittaisin tähän vielä yhden nauruhymuön lisää, mutta forumi ei anna sitä laittaa).
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Itekki nappasin Keravan prismasta tän eilen. Mut lauantai-sunnuntaina pääse tätä vasta pelamaan :( :D
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Jos joku haluaa saada ilmaisen killzone 2 teeman ps3:een, niin laittakoon mulle privaa. Sain sen kun tilasin pelin play.com:sta.
Mulla on tuo teema ollut jo jonkin aikaa kun latasin jenkkien storesta tuon uusimman Qore episoden.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

[OT]Älkää ruokkiko lamaa, KULUTTAKAA :p ja nimenomaan suomalaisiin liikkeisiin!!![OT]

Itsellä ei kyllä riitä isänmaallisuus tai moraali maksamaan tupla hintaa kotimaan kaupoista. Kilpailu on kovaa ja kansainvälistä, joten näillä eväillä mennään. Katsotaan sitten kun Nordiskfilm ja Suomen valtio tulee johonkin päätökseen näiden hintojen alentamisesta (jos ylipäätänsä ottavat asiaa koskaan esille)

Nyt sai sitäpaitsi mahdutettua budjettiin juuri halvemman killzonen takia myös Star Ocean Second evolutionin. On taas vähäksi aikaa pelattavaa :)

Tässä maksaa kyllä sen hinnan taas että voi joutua odottamaan jopa pahimmassa tapauksessa maanantaihin saakka :(
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Meikäläinen nappasi tänään Turun GameStopin viimeisen Killzone 2:den myyjän näpäistä...

Joo, eli aamulla menin kaupungille ja otin myös muutaman vaihtopelin mukaan. Kello taisi olla jotain 10:15, joten GameStop oli avattu vartti sitten. Ihmettelin kun Killzonea ei ollut hyllyssä, joten päätin mennä kysymään myyjältä että onko niillä vielä kyseistä peliä. Kappas vain, niin siinähän myyjä oli valmistelemassa sitä hyllyyn. Ei muuta kuin rahat ja vaihtopelit tiskille ja Killzone 2 kainaloon ja mars pelaamaan :D

Kävin eilen (torstaina) hakemassa yhden ennakkovaratun KZ2:n ja myyjä antoi "Limited Edition Collector's Box" version minulle. Ainakin normiversioita oli tiskin takana iso läjä. Tuosta LE:stä myyjä mumisi jotain viimeisestä kappaleesta.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Itekkin hankin eilen Killzone 2:n. Gigantista tuli noudettua ja hintaa oli onneksi vain 59e. :)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Onkos kukaan saanut vielä BlahDVD:stä omaansa? Kuumeisesti joka päivä käydään postilaatikolla tarkistamassa tilanne.... :)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Onkos kukaan saanut vielä BlahDVD:stä omaansa? Kuumeisesti joka päivä käydään postilaatikolla tarkistamassa tilanne.... :)

Joku oli jo saanut, mikäli oikein muistan. Itse odottelen jos tänään vaikka tippuisi postilaatikkoon.
 
Ylös Bottom