Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 -hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azerach
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Aargh, työpäivä aamuyhdeksältä alkaen ja loppuu vasta viideltä. Olen sitten katsonut kalenteria väärin, kun toivoin töistä viisi vapaapäivää, ensimmäinen julkaisupäivälle. Suuret kiitokset kaverilleni, joka hakee varatun pelin puolestani:) Saan tunnin lisää peliaikaa tälle päivälle.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Mulla on varmaan kallein KZ2, 62 eskoo. :eek: Ei jeesus, pitää ens kerralla tilata suosiolla rajojen ulkopuolelta.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Mulla on varmaan kallein KZ2, 62 eskoo. :eek: Ei jeesus, pitää ens kerralla tilaa rajojen ulkopuolelta.

Kyllähän tuolla joku sankari oli maksanut 74, ihanan kallista.

Itse odottelen vielä 41 hintaista Blahin pakettiani. Viimeksi peli tuli peräti PÄIVÄSSÄ, mutta en jaksa uskoa että tällä kertaa käy samanlainen munkki. Hmmm... tulee kiireiset ajat, kun Halo Wars saapuu parhaimmassa (pahimmassa) tapauksessa samana päivänä. Millähän saisi emännän anoppilaan viikoksi-pariksi... :p
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Maanantaina tais mulle lähteä tulemaan VG+:sta. 4:ssä päivässä tullu pelit viimeaikoina tuolta, eli sormet ristissä odotellaan perjantain postia, mutta kyllä tän tapauksessa menee ihan varmaan se viikko ainakin :D 41 oli hintaa kuluineen kaikkineen.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

eipä ole vielä turun gamestopista rimpauttaneet, sitä odotellessa.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

eipä ole vielä turun gamestopista rimpauttaneet, sitä odotellessa.
Siirsin viestisi tähän hankintahekumointiketjuun ennen kuin jryi ehti heilauttaa pelottavaa bannivasaraansa.

Tämä siis VIELÄ KERRAN muistutuksena muillekin: tuolla KZ2-peliketjussa keskustellaan vain ja ainoastaan itse pelistä, ei siitä, mistä pelin on ostanut tai kuinka pelin jo sai ja kohta on menossa pelaamaan tai kuinka liike X ei olekaan vielä peliä toimittanut.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Siirsin viestisi tähän hankintahekumointiketjuun ennen kuin jryi ehti heilauttaa pelottavaa bannivasaraansa.

Tämä siis VIELÄ KERRAN muistutuksena muillekin: tuolla KZ2-peliketjussa keskustellaan vain ja ainoastaan itse pelistä, ei siitä, mistä pelin on ostanut tai kuinka pelin jo sai ja kohta on menossa pelaamaan tai kuinka liike X ei olekaan vielä peliä toimittanut.

ahaa joo anteeksi, unihiekat vielä silmissä:)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Ihan pakko on tähän puuttua vaikka ei varsinaisesti hankintaan kuulukkaan mutta tuo serverien avaus lukee euro gamerin sivuilla. että 27 päivä toivottavasti.
Ei, vaan siinä sanottiin, että avautuvat tuon päivän lähettyvillä. Ja tänään aamupäivällä taivaan portit, eikun siis serverit aukesivat.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Ei, vaan siinä sanottiin, että avautuvat tuon päivän lähettyvillä. Ja tänään aamupäivällä taivaan portit, eikun siis serverit aukesivat.

:P No sitten taivaaseen, eikun pelaamaan. Vatun uusinta koe, ois ehkä pitänyeilensäätä yksin pelin tekstit ruottin kielisiks :P
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Aamulla Gigantin auettua tuli käytyä hakemassa peli kotiin hintaan 59,90e. Muutaman kentän yksinpelistä pelasin läpi ja hieman moninpeliä. Ja mahtavaa meininkiä oli. :) Tenttiin lukua vaan tänä iltana, niin ei ehdi oikein pelaamaan, mut ensi viikolla onneksi on loma.. ;)
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Ilmeisesti kaikki Gamestopista ennakkotilanneet saavat tuollaisen peltikotelossa olevan Limited Edition - version, kuten minäkin. Komia on.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Mietin tässä,että onko mitään väliä mistä tilaa,että pääseekö esim. samojen tyyppien kanssa pelaamaan jos toinen ostaa pelinsä Suomesta ja toinen tilaa esim. Englannista? Playsta olisin tilaamassa,ei ole pahan hintainen....
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Mietin tässä,että onko mitään väliä mistä tilaa,että pääseekö esim. samojen tyyppien kanssa pelaamaan jos toinen ostaa pelinsä Suomesta ja toinen tilaa esim. Englannista? Playsta olisin tilaamassa,ei ole pahan hintainen....
Kunhan ostat Euroopasta, niin ei ole väliä.

Ja en nyt lonkalta muista, oliko pelissä peräti globaalit serverit. Jos on, sitten ei välttämättä ole merkitystä, vaikka ostaisit valtameren takaa.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Ja en nyt lonkalta muista, oliko pelissä peräti globaalit serverit. Jos on, sitten ei välttämättä ole merkitystä, vaikka ostaisit valtameren takaa.

Moninpeliin kun kirjautuu ensimmäistä kertaa, saa itse valita alueen missä pelittää.
Tämän voi myöhemmin vaihtaa myös Optionseista.
 
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Kusti saisi polkea nyt lujaa.. tässähän alkaa tulemaan jo malttamattomaksi. Ehkä huomenna sitten.
 
Ylös Bottom