Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 -hankintahekumointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Azerach
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 -hankintahekumointi

Aika jännä, että tämä jo Kuusamon Prismasta löytyi, vaikka olen käsittänyt että vasta lähipäivinä pitäisi ilmestyä? Melko tiukasti ainakin IGN ja Konsolifin näin näyttävät.

Prismasta saa yleensä aina uudet pelit päivän pari ennen julkaisua.. ;)

Prismasta saa yleensä aina uudet pelit päivän pari ennen julkaisua.. ;)

eipä saa Lahdesta kun moneen kertaan oon eri pelejä menny kysymään, sanotaan vaan, että ei saada myydä, kun jos tarkistetaan että ollaanko myyty, niin tulee vaan turhaa pa*kaa niskaan siitä...

hiplailin tänää gamestopissa sitä tin boxia ja huomenna se on oma! on kyllä ihan nätti versio tuo spessu :)

Itse maksoin versiostani kokonaiset 76,40e vain saadakseni sen pari päivää aiemmin :D
Nojuu, eipä haittaa kun mamma betalar...

Pakko tulla nyt tänne kehumaan tätä peliä taas! Kampanja on erittäin komiaa menoa ja bottien kanssa kokeiltu moninpelisysteemi tuntui uskomattoman hyvältä... Nettiserverithän kun eivät vielä ole auki...
Onko tietoa kellään monen aikaan servujen pitäisi aueta?

Ääh...itse pystyn vasta perjantaina käydä omani ostamassa, koska nyt kaikki rahat palaa laskuihin yms. Liksapäivään asti siis pitäisi yrittää kestää. No onneksi sentään löytyy GameStoppiin 25e lahjakortti. :)

Repikääs siitä huumoria..

Onko tämä se Tin Edition, vai joku erillinen CE?

Itellä kyllä jäi koulu välistä kun tänään omani sain tuossa 13.00 kun oli kuulemma tullut liikkeeseen ja sanoivat että jos et huutele asiasta nii saat hakea. Kotona kyrsiminen iski heti kun heitti network error 13 vaikkaan että se on vain ettei serverit ole vielä toiminnassa (parempaa tietoa saa antaa).
Yksin peli oli kyllä melko maittavan näköinen vaikka hd telkussa ei pleku olekkaan... mutta nyt jatkamaan pahoja teitä

PS. jos joku fan boy haluaa ostaa mukana tulleen julisteen nii voi pistää privaa, kyseessä oleva juliste on ennakko tilaajille annettu lahja ja siinä on teksti Fight for your planet ja helghaistin kuva

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja nyt onkin sitten keskiviikko ja pelin 'virallinen' julkaisupäivä!

Jotain kuvia tuosta steel boxista:

f_fxaty1m_356335b.jpg
Sisäkansi näyttäs vähän erilaiselt. Toi kuva siis.
f_zwxbglm_4c1e994.jpg
Huomatkaa myös hieno lippis! :D

Noi otin jostain tuolt killzone.com foorumeilt..

Saapa nähdä saako kaikki gamestopista tilanneet pelinsä kun itselleni soitettiin tänään keskustan liikkeestä ja kyseltiin että olenko tulossa hakemaan pelini huomenna kun kaikille halukkaille ei kuulemma riitä kun ei pelejä tullut tarpeeksi... hassua että lafkaan missä itse olen töissä niitä tuli helposti yli ennakkovaraus rajan.

Sen verta paljon peli kyllä kuumottaa et tekis mieli ilmottautua saikulle mutta ei taida kantti kestää :P

Itselle tuli kanssa paikallisesta Stopista puhelu eilenpäivällä, myyjä ilmoitti että ennakkovaranneet voivat pelin noutaa tänään myymälästä. Myyjäkin vaan kovasti tiedusteli, että olenko tulossa tänään hakemaan. Olisiko sitten Tampereenkin myymälöissä kartoitettu kuinka moni ennakkovaraaja on tulossa peliä hakemaan.. no jos kaikki menee putkeen, niin eipä tässä enään montaa tuntia tarvitse ilman peliä kärvistellä :)

minä tilasin ennakkoon tän discshopista ja tuli maanantaina. eikä servut ole vieläkään auennu.

minä tilasin ennakkoon tän discshopista ja tuli maanantaina. eikä servut ole vieläkään auennu.

itse kans kirosin juur hetki sitten, että miks helvetissä ne ei voi avata niitä servuja jo :D
Kait ne aamusella on auki sitten kun tämä virallisesti on ilmestynyt.

Huoooh. Mukava odottaa peliä, kun unirytmi on keturallaan xD Kävin tuossa 12h sitten varmistamassa Itäkeskuksen GameStopista oman versioni. Jos vaikka pari tuntia sais nukuttuu (yeah, good luck with that...), ylös sängystä, itiksestä kahvit duunipaikalta ja heti klo 10:01 peli kainaloon ja kämpille :3 Harmi vaan että olis illalla duunii -_-;;

Melkein ois voinu saikkuu hakee, mut menin möläyttään esimiehelle huomisen K2 julkasusta. Se vaan naureskeli ja huomautti: "Harmin paikka, että joudut töihin huomenna illalla. Turha yrittää hakea saikkua" xD

nyt kipinkapin gamestoppiin että riittää varmasti tina lootaa mullekkin :p

Ylös Bottom