Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Koska tuossa moninpelissä saa enemmän niitä luokkia? Entä koska saa tehdä sellaisen luokan, johon sekoittelee monien eri luokkien taitoja, kuten CoD4:ssa.
Pelin sisältä Rankings - Unlocks tai netin kautta voit katsella vaikka täältä.

Luokkia pystyy yhdistämään sen jälkeen kun on avannut kunkin luokan 2. badgen mitalin. 2. badge aukeaa vasta kun on saanut 1. badgen mitalin. Esim. medicillä voi käyttää engineerin 2 badgeä sen jälkeen kun on medicillä parantanut 5 kertaa omia blood packeillä 8 ottelussa ja engineerillä korjannut 5 esinettä 8 ottelussa. 2. badge aukeaa vasta kun on saanut 1. badgen mitalin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko kukaan kerennyt kokeilla peliä tämän uuden päivityksen jälkeen? Varmaankiin tänään tullut kun ei eillen näkyny. :p
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko kukaan kerennyt kokeilla peliä tämän uuden päivityksen jälkeen? Varmaankiin tänään tullut kun ei eillen näkyny. :p
Juuri valittelin tuolla "viralliset KZ 2 tiedotteet"-topicissa, ettei peli tyrkyttänyt mitään päivitystä :(
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Sunnuntaina pääsen pelailemaan tätä ja haluaisin kysäistä vähän. Tuo ohjaus nyt näemmä on aikamoinen mielipiteiden jakaja tässä tapauksessa, mutta lisälohtua tuo tuleva päivitys. Tekeekö se siis ohjauksesta "Codimaisempaa" eli nopeampaa ja kevyempää? Olen aikoinaan demoa kokeillut ja en minä siinä mitään ongelmaa huomannut kyllä se helghast kaatui ihan sujuvasti. Toinen kysymys koskee moninpelin luonnetta jos näin voisi sanoa eli mikä on suurin syy moninpelistä nauttimiselle ja kuinka tärkeää on tiimityöskentely? Esim. Cod 4:ssa on meininki aikamoista ramboilua suurimmalta osin vaikka pelimuotona olisikin S&D. Olen tietoinen tuosta Medic hahmoluokasta jolla ainakin yritetään saada ihmisiä tiimityöskentelyyn, mutta miten on? Kolmantena tiedustelen teknistä toteutusta eli onko pelissä paljon glitchejä ja bugeja vai onko patchit tehneet tehtävänsä? Jos joku kehtaa vastailla niin kiitoksia.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tuo ohjaus nyt näemmä on aikamoinen mielipiteiden jakaja tässä tapauksessa, mutta lisälohtua tuo tuleva päivitys. Tekeekö se siis ohjauksesta "Codimaisempaa" eli nopeampaa ja kevyempää?
Tuohon ei varmastikaan kukaan osaa antaa kunnollista vastausta ennen kuin päivitys on ensi viikolla ilmestynyt. Siihen asti voi vain kuvitella, millaisia muutoksia tuntumaan tulee, mutta mutun pohjalta on tässä tapauksessa turha lähteä vastauksia antamaan. Oletettavaa kuitenkin on, että mihinkään "codimaiseen" keveyteen ei mennä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Toinen kysymys koskee moninpelin luonnetta jos näin voisi sanoa eli mikä on suurin syy moninpelistä nauttimiselle ja kuinka tärkeää on tiimityöskentely? Esim. Cod 4:ssa on meininki aikamoista ramboilua suurimmalta osin vaikka pelimuotona olisikin S&D. Olen tietoinen tuosta Medic hahmoluokasta jolla ainakin yritetään saada ihmisiä tiimityöskentelyyn, mutta miten on? Kolmantena tiedustelen teknistä toteutusta eli onko pelissä paljon glitchejä ja bugeja vai onko patchit tehneet tehtävänsä? Jos joku kehtaa vastailla niin kiitoksia.

Moninpelistä nauttii helposti vain sen takia että se toimii ja on hauskaa, tulet huomaamaan. Tiimityöskentely on tässä tärkeää, koska monet pelimuodot (melkein kaikki) vaativat että puhalletaan yhteen hiileen, ainakin jos meinaa voittaa. Kyllähän tässäkin ramboja on, mutta monet kyllä pelaavat tiimin puolesta. Bugeja tai glitchejä ei juurikaan mun kohdalle ole osunut. Tässä mun mielipiteitä moninpelistä. Se on kyllä loistava. ;)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Uskaltaisiko sitä tänään odotella päivitystä, jaksaisi taas innostua pelaileen :cool:
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

GG:siin kuuluva Tempy raportoi eilen Neogafissa, että päivityksestä löytyi viime hetkellä mahdollinen bugi jonka takia sitä ei julkaistu ajallaan. Korjausaikataulusta ei tietoa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

GG:siin kuuluva Tempy raportoi eilen Neogafissa, että päivityksestä löytyi viime hetkellä mahdollinen bugi jonka takia sitä ei julkaistu ajallaan. Korjausaikataulusta ei tietoa.

Asiahan on sitten harvinaisen selvä, hieno homma että korjaavat eikä tuo ulos päivitystä joka sekottaa enemmän kuin korjaa itse peliä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itse aion päästä tällä viikolla tuohon top 1% juttuun. Tällä hetkellä kasassa vähän vajaa 5000 pistettä :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pelailtiin kaverin kanssa. Hän on hieman alempia rankia kun minä. Aina kestää löytää joku servu joka sopii molemmille vaikka game searchiin laitammekin "My rank only: No". Kuitenkin ilmoittaa joskus että "You don't have the right rank" tjsp.

Miten toimia?
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Pelailtiin kaverin kanssa. Hän on hieman alempia rankia kun minä. Aina kestää löytää joku servu joka sopii molemmille vaikka game searchiin laitammekin "My rank only: No". Kuitenkin ilmoittaa joskus että "You don't have the right rank" tjsp.

Miten toimia?

Pelin tehnyt pelaaja on laittanut kyseisen asetuksen päälle, joten ei tuolle mitään mahda.

Korjausehdotus: Korkea-arvoisempi teistä laittaa tuon Yes-asentoon ja joinii johonkin peliin missä on runsaasti tilaa, alempiarvoinen joinaa sitten Join Friendin kautta.
Enpä kyllä koskaan ole tuota testannut ,mutta luulisi pelin sallivan alempiarvoisten liittyvän ylempiarvoisen peliin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko joku oikeasti päässyt tuon yksinpelin läpi? Itse en edes muistanut että tuo oli jäänyt kesken, virkistin muistiani ja katsoin mihin kohtaan olin jäänyt.. Joku tämmöinen sisähalli minkä päässä tuo "pääpahis?" huutelee jotain, ja loppu onkin historiaa. Vihollisia tulee loputtomasti. Kun about sata vihollista tiputtanut niin kohta tulee ovista ja ikkunoista lisää. Siihen loppui mulla pelaaminen yksinpelin osalta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kun about sata vihollista tiputtanut niin kohta tulee ovista ja ikkunoista lisää. Siihen loppui mulla pelaaminen yksinpelin osalta.
<spoileria kyseisestä kohdasta>
Sen vihollisaallon jälkeen tulee vielä varsinainen lopputaistelu. Ennen loppupomoa on checkpoint, eli jos kuolee, tarvitsee tapella uudestaan vain sen pääpomon kanssa. Ja se on itse asiassa aika helppo verrattuna niihin edeltäviin Helghast-massoihin.
Eli on päästy läpi. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko tuommoinen itsensä kiduttaminen jonkun mielestä hauskaa? Ei keksistä muuta tapaa vaikeuttaa peliä kun lyömällä loputon lauma vihollisia. Jos saisi pelata hiirellä tai xboxin padilla niin tilanne helpottuisi huomattavasti, tai aseena oli jonkinmoinen joukkotuhoase jolla ei tarvitse ampua millintarkkoja laukauksia.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Onko tuommoinen itsensä kiduttaminen jonkun mielestä hauskaa? Ei keksistä muuta tapaa vaikeuttaa peliä kun lyömällä loputon lauma vihollisia.
Ei se lauma ole loputon, eikä edes tolkuttoman vaikea voittaakaan - ainakaan Normal-vaikeustasolla. Jopa meikun kaltainen pääsiäiskäsi pääsi siitä eteenpäin muutamalla yrittämällä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Veteran tasolla ei ole kyllä mulla mitään jakoa, niitä on perskule yksinkertaisesti liikaa. Siinä vaiheessa kun luulet että tuon täytyi olla viimeinen, ja tuleekin uusi aalto, tekee vaan mieli sammuttaa kone.
 
Ylös Bottom