Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jenkkistoreen nuo tulivat viime yönä ja ilmeisesti tämän päivän aikana Eurooppaan.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

tuleeko itse pressitilaisuutta minnekään storeen ladattavaksi? Youtube on nyt youtubea...
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Täällä varsinaista pelikuvaa http://gametrailers.com/player/21637.html

Aika kuningaspeli tuosta on kehkeytymässä varsinkin nyt kun viimeisillekin epäilijöille on lyöty luu kurkkuun todistamalla että kyllä se peli vaan näyttää jopa paremmalta kuin 2005 CG-traileri.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Psyko sanoi:
Täällä varsinaista pelikuvaa http://gametrailers.com/player/21637.html

Aika kuningaspeli tuosta on kehkeytymässä varsinkin nyt kun viimeisillekin epäilijöille on lyöty luu kurkkuun todistamalla että kyllä se peli vaan näyttää jopa paremmalta kuin 2005 CG-traileri.

Joo toi pelikuva on jotain ihan uskomatonta! Hd:na toi näyttää vieläkin paremmalle. Puolen vuoden hiomisen jälkeen kun laittaa KZ2 levyn pyörimään niin voin vain kuvitella fiiliksen:)

Hieno yksityiskohta on se aseessa oleva pieni "ikkuna"tähtäin. Perhana, en malta enää odottaa:D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Anteeksi kiroilu, mutta kun näyttää niin perkeleen hyvälle että ihan kananlihalle vetää.
Oli aika komeen näkönen posaus kun ampu singolla helghastin sieltä parvelta ja muutenkin graffat, äänet sekä tunnelma oli aivan loistavaa, odotus listan kärkeen.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Duraisuka28 sanoi:
tykkääkö kukaan teistä ekasta killzonesta?

Itse tykkäsin kovasti.Juoni ja pelattavuus oli mielestäni mukavan nasevaa. (aseen latailut yms) varsinkin Sean Pertween kuuleminen Hakhan äänenä oli loistava suoritus.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

katoin ton jo eilen..
olin tuol killzonen nettipelis ja siel yks hemmo sano et oli kattonu 15 min gameplay videon. tiiättekö missä tällasen voi tsekata?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

" on 15 July, 2007 02:29:07 "

Mutta demohan voi meinata moniakin asioita, että en ainakaan itse lähtisi toiveita nostamaan turhan äkkiä..
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Snigge sanoi:
" on 15 July, 2007 02:29:07 "

Mutta demohan voi meinata moniakin asioita, että en ainakaan itse lähtisi toiveita nostamaan turhan äkkiä..
Monesko päivä E3 olikaan?
Jos se oli ennen tuota 15. päivää, niin ne todellakin puhuivat E3-demosta
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Muntu sanoi:
Monesko päivä E3 olikaan?
Jos se oli ennen tuota 15. päivää, niin ne todellakin puhuivat E3-demosta
Eilen oli 15. päivä, E3 loppui jo aikaisemmin viime viikolla. Eli jos haastattelu on tosiaan eiliseltä, he tarkoittavat jotain muuta kuin E3-demoa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

FamaZ sanoi:
Eilen oli 15. päivä, E3 loppui jo aikaisemmin viime viikolla. Eli jos haastattelu on tosiaan eiliseltä, he tarkoittavat jotain muuta kuin E3-demoa.
Hmm... Ehkä se sitten on playable demo (toivottavasti).. Ei nyt ainakaan ole tulossa mitään E3:n tapasia jutskuja jos TGS:ää ei lasketa. Ja KZ:taa ei varmaan TGS:llä esitellä...?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

No elokuussa 23.-26. päivä on Leipzigissä semmoinen pieni tilaisuus, kuin Games Convention.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Oliver sanoi:
No elokuussa 23.-26. päivä on Leipzigissä semmoinen pieni tilaisuus, kuin Games Convention.

Ja tuo tapahtuma taitaa olla suurin pelialan juttu tänä vuonna? Siis nyt kun E3 pienentyivät viime vuodesta. Ja tuonne pääsee lisäksi normi kuluttajat katsastamaan pelit -> Hyvä tilaisuus siis esitellä pelejä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom