Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

löytyy myös helposti Gametrailerssista kun laittaa hakuun killzone 2. Siellä näitä videoita on enemmänkin.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuo uusi traileri on kyllä hieno, sitä ei voi kiistää. Olisi vain saanut olla pidempiä leikkauksia (liiankin pitkää alkua ei lasketa) niin olisi saanut rauhassa mehustella yksityiskohtia. Nyt jäi vähän semmoinen "se mitä tossa äsken vilahti näytti mahdollisesti hienolta" -fiilis.

Näyttää silti pakkohankinnalta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ainoa napina itselläni on textuurit ja jotkut efektit, muuten näyttää hienommalta kuin se kuuluisa cg-traileri :cool:
Ja hauskinta on, että traileri on pre(?) pre-alpha kuvaa, joten aikaa on fiksata kaikki oleellinen :P
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tämä peli on ainoa FPS mitä nyt odottelen. Todella karu ja likainen ympäristö, kunnon sota tunnelma ja realistiset aseet. Pilipali Unrealit sädetuikkuineen ja neitimäisine leijulautoineen voi jättää ihan omaan arvoonsa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

karibu sanoi:
Pilipali Unrealit sädetuikkuineen ja neitimäisine leijulautoineen voi jättää ihan omaan arvoonsa.
... En edes jaksa ruveta kinastelemaan, mutta jos verrataan niin KZ on se narttu tosta parista ;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

karibu sanoi:
Pilipali Unrealit sädetuikkuineen ja neitimäisine leijulautoineen voi jättää ihan omaan arvoonsa.
Tolle oli pakko revetä, oli sen verran huvittava. Siis ei pimeydessä jossa ei ole edes kunnon valoja kun mistään ei aurinko paista tai katuvaloja kaduilla niin kyllähän sen on pakko olla synkkä, sähkökatkos kävi kun olin saunassa jossa on ikkunat niin ei sinne ulos nähny yhtään mitään kun kaikki valot sammu ulkoo (siis katuvalot) pikku metsän toiselta puolelta. Ja kun olin hivuttautunut pukuhuoneen ovelle ja aukasin niin oli yhtä pimeetä kuin olisi säkkiin tungettu ja arkkuun lukittu ja maahan haudattu. Toi paikka on jopa valosampi. Kivalta näyttää.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Komia on. Vaan törmäyksenmallinnus ja osumat vihollisiin vaikuttavat entisen perseeltä. Ja rynkyn panokset lentävät edelleen noin 50 km tunnissa :p

Toivottavasti saavat aseisiin tai tekoälyyn jotain uuttakin. Tuo nyt näytti lähinnä Killzonelta hienoimmilla graffoilla ja hiotummalla ohjauksella.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

1st person cover-systeemi ja säätiloihin perustuvat aseet ovat ainakin mielestäni uusia tuulia tuovia juttuja. Kunhan toteutus vaan onnistuu.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Cyrus1 sanoi:
1st person cover-systeemi ja säätiloihin perustuvat aseet ovat ainakin mielestäni uusia tuulia tuovia juttuja. Kunhan toteutus vaan onnistuu.

Eivät pienet yksittäiset jutut paljon innosta. Varsinkin kun coveeraaminen on jo NIIN vanha juttu. Jopa FPS:issä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

No enpä ole ennen nähnyt tuollaista cover-systeemiä FPS-pelissä. Tottakai suojaa on käytetty ennenkin FPS-peleissä, mutta tämä Killzonen systeemi on siinä mielessä erilainen, että sehän on paljon kuin R6 Vegasin tai Gearsin systeemi sillä erotuksella, että joudut operoimaan melko paljon sokkona, kun kamera ei olekaan selän takana etkä pysty näkemään vihollisen liikkeitä koko ajan. Kuitenkin aseen säätäminen eri puolille ja suojasta näkyviin pomppaaminen tekee siitä ihan kunnon cover-systeemin. Ja säätiloihin pohjautuvat aseet sekä Helghastin sään manipulointi nyt kuitenkin mielestäni edelleen ainakin kuulostavat joltain uudelta

Mutta kuten sanoin, toteutushan se ratkaisee, joten en vielä sano, että tuovat mitään uutta tai loistavaa. Sen näkee sitten.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Zoukka sanoi:
luodit eivät vaikuta kovin tehokkailta.
Et sattunut katsomaan sitä Myytinmurtajien jaksoa, jossa testasivat kaikkea ysimillisestä haulikkoon nähdäkseen, miten pitkälle osuma lennättää sianruhoa? Voin sanoa, että vähän jäädään noista peleissä yleensä nähtävistä useamman metrin ilmalennoista. Sanoisin, että tuo Killzonessa nähtävä sätkiminen on lähempänä totuutta. Ehkä ovat sitten pyrkineet mallintamaan fysiikkaa siinäkin suhteessa oikein.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

jryi sanoi:
Et sattunut katsomaan sitä Myytinmurtajien jaksoa, jossa testasivat kaikkea ysimillisestä haulikkoon nähdäkseen, miten pitkälle osuma lennättää sianruhoa? Voin sanoa, että vähän jäädään noista peleissä yleensä nähtävistä useamman metrin ilmalennoista. Sanoisin, että tuo Killzonessa nähtävä sätkiminen on lähempänä totuutta. Ehkä ovat sitten pyrkineet mallintamaan fysiikkaa siinäkin suhteessa oikein.
Onhan se realistista, mutta ite on kyl mukavempi kattella kunnon elokuvamaisia räsynukkekuolemia.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Minä olen sitä mieltä, että nuo vihollisten "sätkimiset" näyttävät paremmalta kuin yleensä. :)
Tästä tulee superhyvä peli siitä olen varma!
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mun mielestä noi ukon sätkimiset on puolet hienompia kun lennot. Pirun brutaalia kun jäbät nykii ja verta pulppuaa rei'istä. Lussaa se vaan on mun mielestä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Minkäs verran Killzone 1:sen nettipelissä tarvii ampua toista et se tippuu? Onks se tyyliin Resistance eli n.20 kutia päähän? Se ei oo hirveen houkuttelevan kuulosta, lopetin asian takia Resistancen peluun. Ei se mitään tyylin kolme kutii rintaan ja kuolee, mut joku järkevä raja kumminkiin.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

ShotcowS sanoi:
Minkäs verran Killzone 1:sen nettipelissä tarvii ampua toista et se tippuu? Onks se tyyliin Resistance eli n.20 kutia päähän? Se ei oo hirveen houkuttelevan kuulosta, lopetin asian takia Resistancen peluun.
Arviosi Killzone ykkösestä on suht oikea. Kakkonen tuskin jatkaa samalla linjalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

jryi sanoi:
Et sattunut katsomaan sitä Myytinmurtajien jaksoa, jossa testasivat kaikkea ysimillisestä haulikkoon nähdäkseen, miten pitkälle osuma lennättää sianruhoa? Voin sanoa, että vähän jäädään noista peleissä yleensä nähtävistä useamman metrin ilmalennoista. Sanoisin, että tuo Killzonessa nähtävä sätkiminen on lähempänä totuutta. Ehkä ovat sitten pyrkineet mallintamaan fysiikkaa siinäkin suhteessa oikein.

Satuitko huomaamaan samaisessa jaksossa, että luodit myös lentävät nopeammin kuin teini-corolla kiihtyy liikennevaloista. Taisivat sen unohtaa fysiikanmallinnuksestaan.

Hitman 2. Siinäpä paras osumanmallinnus ikinä ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom