Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ainoo joka omasta mielestäni jäi 2005 teaserista jälkeen oli tuli. Muuten oli kyllä melkein identtistä. Ehkä hieman tarkemmat tekstuurit vanhassa teaserissa.Blackdawn sanoi:Tässä olis tälläne vertailu pätkä.
http://www.qj.net/Killzone-2-E3-200...re-rendered-against-real-time/pg/49/aid/97609
... En edes jaksa ruveta kinastelemaan, mutta jos verrataan niin KZ on se narttu tosta paristakaribu sanoi:Pilipali Unrealit sädetuikkuineen ja neitimäisine leijulautoineen voi jättää ihan omaan arvoonsa.
Tolle oli pakko revetä, oli sen verran huvittava. Siis ei pimeydessä jossa ei ole edes kunnon valoja kun mistään ei aurinko paista tai katuvaloja kaduilla niin kyllähän sen on pakko olla synkkä, sähkökatkos kävi kun olin saunassa jossa on ikkunat niin ei sinne ulos nähny yhtään mitään kun kaikki valot sammu ulkoo (siis katuvalot) pikku metsän toiselta puolelta. Ja kun olin hivuttautunut pukuhuoneen ovelle ja aukasin niin oli yhtä pimeetä kuin olisi säkkiin tungettu ja arkkuun lukittu ja maahan haudattu. Toi paikka on jopa valosampi. Kivalta näyttää.karibu sanoi:Pilipali Unrealit sädetuikkuineen ja neitimäisine leijulautoineen voi jättää ihan omaan arvoonsa.
Cyrus1 sanoi:1st person cover-systeemi ja säätiloihin perustuvat aseet ovat ainakin mielestäni uusia tuulia tuovia juttuja. Kunhan toteutus vaan onnistuu.
Niinpä niin.Zoukka sanoi:osumat vihollisiin vaikuttavat entisen perseeltä. .
FamaZ sanoi:Niinpä niin.
http://img215.imageshack.us/img215/4681/killzonecv6.gif
http://i8.tinypic.com/6f0hpuv.gif
Eipä nyt heti tule mieleen räiskintää, jossa tuo oltaisi toteutettu noin hyvin.
Et sattunut katsomaan sitä Myytinmurtajien jaksoa, jossa testasivat kaikkea ysimillisestä haulikkoon nähdäkseen, miten pitkälle osuma lennättää sianruhoa? Voin sanoa, että vähän jäädään noista peleissä yleensä nähtävistä useamman metrin ilmalennoista. Sanoisin, että tuo Killzonessa nähtävä sätkiminen on lähempänä totuutta. Ehkä ovat sitten pyrkineet mallintamaan fysiikkaa siinäkin suhteessa oikein.Zoukka sanoi:luodit eivät vaikuta kovin tehokkailta.
Onhan se realistista, mutta ite on kyl mukavempi kattella kunnon elokuvamaisia räsynukkekuolemia.jryi sanoi:Et sattunut katsomaan sitä Myytinmurtajien jaksoa, jossa testasivat kaikkea ysimillisestä haulikkoon nähdäkseen, miten pitkälle osuma lennättää sianruhoa? Voin sanoa, että vähän jäädään noista peleissä yleensä nähtävistä useamman metrin ilmalennoista. Sanoisin, että tuo Killzonessa nähtävä sätkiminen on lähempänä totuutta. Ehkä ovat sitten pyrkineet mallintamaan fysiikkaa siinäkin suhteessa oikein.
Arviosi Killzone ykkösestä on suht oikea. Kakkonen tuskin jatkaa samalla linjalla.ShotcowS sanoi:Minkäs verran Killzone 1:sen nettipelissä tarvii ampua toista et se tippuu? Onks se tyyliin Resistance eli n.20 kutia päähän? Se ei oo hirveen houkuttelevan kuulosta, lopetin asian takia Resistancen peluun.
jryi sanoi:Et sattunut katsomaan sitä Myytinmurtajien jaksoa, jossa testasivat kaikkea ysimillisestä haulikkoon nähdäkseen, miten pitkälle osuma lennättää sianruhoa? Voin sanoa, että vähän jäädään noista peleissä yleensä nähtävistä useamman metrin ilmalennoista. Sanoisin, että tuo Killzonessa nähtävä sätkiminen on lähempänä totuutta. Ehkä ovat sitten pyrkineet mallintamaan fysiikkaa siinäkin suhteessa oikein.