Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Curys1: Anteeksi kun kysyn mutta oletkos joku Konsolifinin työntekijä vai mistäs koko pelin olet saanut kun se ei ole vielä kaupoissakaan, eikä netistä ennakkotilanneidenkaan luulisi saavan tätä teosta kuin aikaisintaan maanantaina? :D

Tutun kautta pääsin pelaamaan. Oma kopio taitaapi olla matkalla.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Curys1: Anteeksi kun kysyn mutta oletkos joku Konsolifinin työntekijä vai mistäs koko pelin olet saanut kun se ei ole vielä kaupoissakaan, eikä netistä ennakkotilanneidenkaan luulisi saavan tätä teosta kuin aikaisintaan maanantaina? :D
Promoversioita on jaettu Suomeenkin toistasataa, eli kyllä niitä aika moni on päässyt vähintään testaamaan. Ja meillä täällä KonsoliFINissä ei ole "työntekijöitä" as such, vaan kaikki ovat ihan vapaaehtoisia, eikä kukaan tästä saa latiakaan palkkaa. ;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Promoversioita on jaettu Suomeenkin toistasataa, eli kyllä niitä aika moni on päässyt vähintään testaamaan. Ja meillä täällä KonsoliFINissä ei ole "työntekijöitä" as such, vaan kaikki ovat ihan vapaaehtoisia, eikä kukaan tästä saa latiakaan palkkaa. ;)

En tarkoittanutkaan sanaa "työntekijä" siinä merkityksessä, vaan talkoo työntekijä. :)

Tiedänhän minä että te ette tee tätä duunia rahan takia. Meinasin lähinnä että pelitoimittajan virassa olevien luulisi vain saavan ennakkoon näitä tällaisia uutukaisia testattavaksi ihan kunnolla. Demossahan ei ole mahdollista pelata Elite tasolla, joten tuumasin että kyseessä oli pakko olla jokin valmiimpi kappale, jos oli joku.

Jeah. Mutta eipä muuta. Phiis!
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Vuosikausia tätäkin peliä ollaan tehty ja silti demosta ei olla niitä selvimpiäkään ongelmia hiottu pois. Voi sitä vitutuksen määrää, kun huomasin seinän ja pelihahmon välille jäävän millin raon. Ampumaan ei pysty, kun kaikki luodit osuvat tähän näkymättömään seinään ja kun lopulta osut viholliseen menee kuolinanimaatio päälle, joka tekee tästä kuolemattoman. Jos demolle pitäisi arvosana antaa, niin vastaus olisi selvä nolla. Cyrusen kanssa samoilla linjoilla siis ollaan, ShellShock 4-ever!!! ;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kertokaas kuomat että mistä kohden te ootte noi seinäbugit napanneet? Olisin hyvin kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta näiden virheiden kanssa :D Itelle ei oo osunu tollasia vielä eteen joten pakko päästä testaan!! xD
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kertokaas kuomat että mistä kohden te ootte noi seinäbugit napanneet? Olisin hyvin kiinnostunut tekemään lähempää tuttavuutta näiden virheiden kanssa :D Itelle ei oo osunu tollasia vielä eteen joten pakko päästä testaan!! xD

Tässä vastaus, tuolta pari viestiä ylempää:
Suurin moka ovat JOKA PUOLELLA olevat näkymättömät seinät. Pelissä ei ole paikkaa, siis yhtäkään kaidetta tai seinää, jossa ei olisi parin millin levyistä näkymätöntä seinää.

Eli jos ei viellä tullu selväksi, niin niitä on kaikkialla. Tosin niit ei näe helpost, kun ne on näkymättömiä. :(
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tiedä sitten, itse en ole kiinnittänyt tuollaiseen mitään huomiota = Ei ongelmaa = Profit.
Helppoa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tiedä sitten, itse en ole kiinnittänyt tuollaiseen mitään huomiota = Ei ongelmaa = Profit.
Sama "vika" täällä. Toki Killzone 2:ssakin välillä tulee eteen immersion selvästi rikkoja juttuja, mutta mitenkään silmiinpistävän paljon esim. näkymättömiä seiniä ei ole tullut.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mä en ymmärrä nyt tuota ininää näkymättömistä seinistä. Demoa pelatessa en moista huomannut tai sitten olen ymmärtänyt väärin, mitä noilla seinillä tarkoitetaan. Vai onko kyse nyt siitä, että luodit napsuvat suojan rakenteisiin, vaikka pelaajan tähtäin on suojan reunan yli? Jos tuosta on kyse, niin se selittyy tähtäimen ja piippulinjan erolla. Vääntäkää toki ratakiskosta, jos olen aivan hakoteillä.

Edit. Wakefulness tosin vaikuttaa vitsailevan ;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jos tuosta on kyse, niin se selittyy tähtäimen ja piippulinjan erolla.

Välillä vaikuttaa, että nimenomaan tästä on kyse, sillä myös noihin varsinaisiin rakenteisiin osuu. Tosin tämäkin on yksinkertasesti naurettavaa, koska kyseessä on peli. Jos tähtäin on kohdillaan, kudin pitää osua.

Pelissä on kuitenkin myös todella, todella paljon näkymättömiä seiniä, sillä vaikka nostaa tai siirtää tähtäintä sivulle todella selvästi, pysähtyvät luodit ilmaan tai menevät ikään kuin suoraan vihollisen läpi eivätkä siis rekisteröidy. Ja kun peli on varsinkin Elitellä älytöntä kykkimistä, alkavat 15 minuuttia paikallaan taistelut ihan pikkasen kyllästyttämään, kun tietää, että ilman kehittäjien hölmöyttä peli olisi edennyt jo 10 minuuttia sitten seuraavaan taisteluun eikä tarvisi istua tässä edelleen ampumassa ja toivomassa, että jospa se kuti tällä kertaa menisi puoli milliä ohi siitä seinästä.
Pienemmillä vaikeusasteilla näkymättömistä seinistä ei ole niin paljon haittaa, koska niillä pystyy rushimaan enemmän ja muutenkin vihujen kestävyys ja koko pelaaminen on ihan erilaista.

CoD3 on legenda esimerkki näistä, siinä on oikeasti jatkuvasti sellasia puolen metrin näkymättömiä seiniä. Nelosessa ei tainnut olla, kun siinähän pystyi ampumaan seinistä läpikin. WaWia olen pelannut ekaa kenttää 5 minsaa ja siinä tuli melkein ekassa taistelussa vastaan tollanen CoD3-seinä. Eli siis ei ole yksin KZ2:n vika, mutta siinä hitaamman temmon ja suojasysteemin vuoksi nämä vaikuttaa pelaamisen aivan eri tavalla. Pikkasen turhauttavaa, kun on sellanen 1/4 vihun ruumiista, välillä pelkkä pääkin vain näkyvissä, mutta siihen ei pysty osumaan, kun luodit pysähtyy ilmaan kerta toisensa jälkeen.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jos tuosta on kyse, niin se selittyy tähtäimen ja piippulinjan erolla. Vääntäkää toki ratakiskosta, jos olen aivan hakoteillä.

Kun kohteen päässäkin on noita näkymättömiä seiniä, ei tähtäimen ja piippulinjan ero vaikuta osumiseen. Eli pelissä ei ole ajateltu mitään tähtäimen ja piippulinjan eroja.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kun kohteen päässäkin on noita näkymättömiä seiniä, ei tähtäimen ja piippulinjan ero vaikuta osumiseen. Eli pelissä ei ole ajateltu mitään tähtäimen ja piippulinjan eroja.

Kiitos tarkennuksesta. Luulin, että kyseessä on ns. omassa päässä tapahtuva ilmiö. Tosin kyllä vähän harmittaa, jos ei ollenkaan ole piippulinjan ja tähtäimen väliä mallinnettu. Vittumaista kuolla siihen, kun joku ampuu esteen yli vain tähtäin ja pieni osa päätä näkyen. :rolleyes:

Tuohon seinäbugiin en ota tässä vaiheessa sen enempää kantaa, kun en siihen itse vielä ole törmännyt.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Välillä vaikuttaa, että nimenomaan tästä on kyse, sillä myös noihin varsinaisiin rakenteisiin osuu. Tosin tämäkin on yksinkertasesti naurettavaa, koska kyseessä on peli. Jos tähtäin on kohdillaan, kudin pitää osua.

Mielipideasioita. Mä tykkään enemmän realistisesta otteesta pikkunippeleidenkin osalta.

Pikkasen turhauttavaa, kun on sellanen 1/4 vihun ruumiista, välillä pelkkä pääkin vain näkyvissä, mutta siihen ei pysty osumaan, kun luodit pysähtyy ilmaan kerta toisensa jälkeen.

Okei, tämä selvensikin, mitä ajoit takaa. En vaan ole demoa pelatessa tuota huomannut, mutta ehkä mä oonkin vaan niin huono pelaamaan, etten kerennyt kiinnittämään moisiin seikkoihin huomiota. :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuli easylla kerättyä loppuja trophyjä yksinpelistä ja tulin siihen lopputulokseen, että Elite ja osittain Veterankin ovat heikosti tasapainotettuja vaikeusasteita. Niissä on lisätty ihan turhaan vihujen kestävyyttä liiallisuuksin ja tämän vuoksi viihdyttävyys kärsii, kun jokaista vihua saa ampua puoli vuotta hengiltä. Easylläkin oli mukavampi pelata kuin Elitellä, kun vihut kuolevat nopeammin. Elitellä olisi pitänyt vain lisätä vihujen agressiivisuutta, eli enemmän rushijoita ja kranaatteja vihuille ja vähemmän kestävyyttä.

En siis suosittele Eliteä lainkaan ellei kaikkia trophyjä ole keräämässä, siitä jää vain huono jälkimaku. Easyllä pelatessa tuli huomattua jälleen kuinka loistavasti kampanja muuten on rakennettu. Todella hyvä rytmitys ja kenttäsuunnittelusta löysi vielä paljon lisää uusia puolia.

Loistava peli yksinpelinä, joitain välillä suorastaan raivostuttavia muutamia vikoja lukuun ottamatta. Saa nähdä millainen moninpeli sitten on kokonaispakettina.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Eikös pelin julkaisupäivä ole 25.?
Play.com näyttää että peli on myynnissä ja sitä on varastossa, ja peli ei enää ole pre-order listalla. Miksiköhän peliä ei sitten olla vielä lähettetty, kun ei se kuitenkaan kerkiä tänne ennen 25. päivää.

Toivottavasti laitoin tämän viestin oikeaan puuhun. :confused:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mitä tuttua:confused: Ai se että kyseinen mappi pelissä näytti osittain tai melko paljon COD4:sen Wetworkiltä?

Tai sit mää en tajuu enää mistään mitään tähää aikaa yöstä...:rolleyes:

Mutta siis oli miten oli, peli on itselläni ainakin ostolistalla, yksinpeli kiinnostaa. Toivottavasti saavat multiplayerin hyväksi, en nyt odota että tulee niin hyvää että jaksaa pelata 24h! Mutta kuitenkin, hyvähän se olisi jos saisivat...
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hollantilaisen Killzone-klaanin esittelyvideo: http://www.insidegamer.nl/playstation3/killzone2/videos/9737

Hmm.. videossa on jotain tuttua :D

Heheh, mukava päivänpiristysvideo:)

Socom 2:ssa tehtiin joskus näitä pilavideoita, joissa kleikat, miinat ja singot olivat pääosassa. Tuokin näytti tutulta, kun hyppäsivät joukolla korkealta alas (Vigilance-mappi), tosin Socomissa tuo korkeus koitui jo kuolemaksi ja tässä menee vain noin kolmannes mittarista. "Seuraa johtajaa" nauratti ehkä eniten. Loistavat musiikit vielä valittuna.

Tuli huomattua kartalla punainen risti turrettien räiskiessä, tarkoittaakohan tämä lääkintämiestä vai parantamista odottavaa tiimikaveria? Betasta en tuollaista muista.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Olipas ERITTÄIN tyydyttävä kokemus vilkaista postilaatikkoon tänään :D
KYLLÄ! Kz2 on saapunut ja posti ystävällisesti ilmoitti että se on haettavissa lähimmästä Postista...
Heti kohta hakemaan!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom