Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Joudun onnekseni perumaan sanojani!

Tänään pistin taas Killzone 2:n demon käyntiin ja huomasin ilokseni, että parin päivän tauon aikana kontrollit olivatkin tulleet hieman tutummiksi! Tuo deadzone vaivasi hieman vieläkin, mutta jotenkin aivot alkoivat vihdoin sisäistämään tuon ohjausmekanismin.

Vielä kun tuohon tähtäimen hitauteen tottuisi, niin avot! Tästähän voikin tulla jotain :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

itsekkin pelasin tänään kolmannen kerran demon läpi.
nyt oli ekaa kertaa reilummin ääntä ja otin vielä HUD:n pois päältä ja tällä kertaa peli tuntui paljon paremmalta kuin kahdella viime kerralla.
kyllä tämä pakko ostos on.

kontrolleissa ei ollut edelleenkään mitään vikaa minun mielestäni.

tässä vaan ei taida olla useampaa pelattavaa hahmoa kuten ykkösessä?
tyhmää sinänsä kun ykkösessä tuli mukavasti uudelleenpeluu arvoa tuon ansiosta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

itsekkin pelasin tänään kolmannen kerran demon läpi.
nyt oli ekaa kertaa reilummin ääntä ja otin vielä HUD:n pois päältä ja tällä kertaa peli tuntui paljon paremmalta kuin kahdella viime kerralla.
kyllä tämä pakko ostos on.

kontrolleissa ei ollut edelleenkään mitään vikaa minun mielestäni.

tässä vaan ei taida olla useampaa pelattavaa hahmoa kuten ykkösessä?
tyhmää sinänsä kun ykkösessä tuli mukavasti uudelleenpeluu arvoa tuon ansiosta.

Ei ole useampia pelattavia hahmoja.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Vaikka Xbox miehiä olenkin, niin kyllä tämä vaikuttaa jo sen luokan peliltä, että voisi ruveta vakavasti harkitsemaan PS3:n ostamista.:rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Itsekkin huomasin tuossa illalla pelaillessani, että on paljon mukavampi pelata kun ottaa näytöltä tähtäimen ja kaiken muun sälän pois. Sitten ei tule ihmeteltyä sitä kun ei tähtäin satu kohdilleen vaan enemmän fiilis pohjalta räiskii menemään. Mukavampi arvioida tähtäys sen mukaan minne luodit osuvat.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tohon lagiin liittyen nyt epäilen sen paikkansa pitävyyttä.

Itseänikin epäilyttää tuo lagi juttu. Ehkä jotain lagia voi demossa olla, mutta en minä ainakaan tätä huomaa. Olen liian puusilmä analysoimaan moista. Mutta tosiaan, epäilyttävin juttu on nuo juutuubi videot joissa tällä lagilla retostellaan. Joissakin videoissa on ihan järjetön lagi ja toisissa taas ei niin paha. Jos joku on säikähtänyt näitä videoita, niin kerrottakoon, että kannattaa vaan ladata se demo ja katsoa itse. Joillakin on nimittäin ollut setupit pahemman kerran päin hemmettiä noissa videoissa. Sekin kertoo jo jotain, että näissä lagi videoissa lagin määrä vaihtelee hyvinkin suuresti. Miksi näin, kun kyseessähän on sama peli ja sama konsoli?

Yhdessäkin videossa oli niin mahdoton lagi, että en pääse samaan edes elisan 300b/s mokkulalla ruuhka aikana, pelatessa socomia. Ei varmasti johdu demosta nämä lagit. Ei mielestäni ole kaukaa haettu, että joku vetää kuvan jonkun skaalaimen läpi ihan vain siitä ilosta, että toiset pelästyisivät pelin lagisuutta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Menihän tässä sunnuntai kivasti tämän pelin parissa. Pakko sanoa että toimii! Ainoa miinus tulee oikeastaan siitä ettei pelissä voi kunnolla maastoutua matalien esteiden taakse (liikaa tottunut Modern Warfaren ominaisuuksiin). Pitääpi pelailla uudestaan läpi kun hiihtoloma alkaa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

PS3Hype kertoilee huhusta, koskien DLC-materiaalia.
  • Maksullista ja Maksutonta DLC-materiaalia on tulossa.
  • Ladattavaksi on suunniteltu karttoja, lisäpelimuotoja..
  • Guerilla Games työstää myös In-Game Store-järjestelmää, jonka kautta hahmolleen on helpompi ostaa mahdollisesti asusteita ja päivityksiä hahmoon (verkkopeleihin).
  • Retromaps-paketti, joka oletettavasti sisältää karttoja Killzone ykkösestä.
Kyseessä on tosiaan huhu nimettömältä lähteeltä, eikä sitä ole vahvistettu millään tasolla SCEn tai Guerilla Gamesin toimesta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Last update on this (I hope)

After carefully looking into this, reading the posts, talking to a lot of you directly and analysing the controls at GG we have come to the conclusion that there are no changes required to the system. If at all, any changes to the controls would put the majority of people who have not had problems or have adapted out of whack, which may be more serious. Killzone 2 is a weighty, slower, more tactical first person experience that focuses on immersion. It is not a twitchy, split-second gun-wielding experience like some shooters. Also, the online experience is quicker as we've made the controls and animations a little faster during design.

I want to thank you all for your often constructive feedback, both positive and negative and we'll continue to take it all on board to help us make better games. It is almost time folks. Lets enjoy it.

Seb Downie - Producer - Guerrilla Games
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Noniin, mistäs sitä nyt alottaisi. Plösö tuli tänään takaisin taloon ja alkusäätelyiden jälkeen heti storeen lataamaan itse demo.

Noh, peli tulille ja wau, grafiikkahan on loistavaa, kuten kaikki jo tietää. Annoin kontrollien olla siinä alkuperäisessä, oliko se nyt 1.

Alkuhaparointien jälkeen lähdin rymistelemään demoa läpi ja taktiikkana oli "juosten vihollisten ohi". Tämä ei oikein passannut, koska heti tuli osumaa joka puolelta ja oli pakko ottaa takapakkia. Ampuninen oli vähän hutikuti-sektorilla, kun näppäimet olivat vielä sekaisin. Ensimmäisen aallon jälkeen olin jo kadottanut suuntavaistoni ja kaverini, piti taas miettiä mistäs näppäimestä se anto ohjeita. Noh, kaverukset löytyi melko pian ja taas oltiin räiskeessä mukana. Suojausta yritin, mutta en oikein tajunnut miten se toimii, joten juoksentelin suojista toiseen ja ase lauloi, kyllä sieltä pari headshottiakin tuli.

Mitä pidemmälle pääsin, niin sitä enemmän itse pelistä tajusi ja pääsi ryminään mukaan. 3 kertaa vetäsin demon nyt läpi ja ei voi kuin ihmetellä kaikkea tuota valitusta kontrolleista. Tässä puolen tunnin aikana sisäistin nappulat melko helposti ja en oikeasti näe niissä mitään huonoa? Pelihahmo tuntuu siltä, kuin sillä olisi varusteet, ase ja kranut messissä ja niinhän sillä onkin. Suojauksenkin hokasin ja sekin toimii mielestäni näppärästi ja yleisesti liikkuminen on melko vaivatonta, kunhan sisäistää nappulat.
Lyhythän tuo oli, mutta kasvatti KZ-nälkää entuudestaan ja kovasti tekisi mieli jo päästä pelaamaan. Tahtoo.

Last update on this (I hope)

After carefully looking into this, reading the posts, talking to a lot of you directly and analysing the controls at GG we have come to the conclusion that there are no changes required to the system. If at all, any changes to the controls would put the majority of people who have not had problems or have adapted out of whack, which may be more serious. Killzone 2 is a weighty, slower, more tactical first person experience that focuses on immersion. It is not a twitchy, split-second gun-wielding experience like some shooters. Also, the online experience is quicker as we've made the controls and animations a little faster during design.

I want to thank you all for your often constructive feedback, both positive and negative and we'll continue to take it all on board to help us make better games. It is almost time folks. Lets enjoy it.

Seb Downie - Producer - Guerrilla Games

Oikea ratkaisu.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Noniin, yksinpeli läpäisty ja hyvä pelihän se oli. Kontrolleihin tottui, vaikkeivat minulle luontevia olleetkaan.

Tarinakerronta paranee alusta huomattavasti loppua kohden. Ja lopussa on kunnollista "ison sodan" tuntua. Hyvät jälkifiilikset siis! Ihan mielellään tätä pelailee uudelleen.

Neljä tähteä viidestä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Noniin, yksinpeli läpäisty ja hyvä pelihän se oli. Kontrolleihin tottui, vaikkeivat minulle luontevia olleetkaan.

Tarinakerronta paranee alusta huomattavasti loppua kohden. Ja lopussa on kunnollista "ison sodan" tuntua. Hyvät jälkifiilikset siis! Ihan mielellään tätä pelailee uudelleen.

Neljä tähteä viidestä.

Näköjään voi sitten yksinpeliltäkin odottaa jonkinlaista meininkiä. Hyvä näin =) Jokatapauksessa jo ennakko varattu Joensuun Gamestopista(Tahtoo sen hienomman kotelon!!! :D) ja kun vien sinne yhden toisen pelin vaihtoon, niin saan koko komeuden vaivaisella 30 eurolla. Pitää vielä suostutella noita rahojeni valtijoita siihen että saisin samalla kertaa myös tuon Sonyn oman langattoman headsetinkin. Olisipahan täydet valmiudet sitten äänikeskusteluihinkin nettipelin puolella. Toivottavasti siellä ei tule vastaan ketään, joka kirkuu mikkiin jotain ihan älyvapaata. Sillon pitänee käyttää tuota hiljentämis toimintoa joka siinä systeemissä on :p

Kiva lukea muidenkin mielipiteitä demosta. Ilmeisesti hyvin moni on pitänyt siitä. Jeah. Pidin pienen tauon Foorumi keskusteluista. Toivottavasti ihmiset taas sietää minua jollain lailla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

No eipä tässä tartte enään ku vähän reilu viikko odotella ;) Äkkiä nää päivät menee. Onneks on sit just hiihtolomaa et ehtii paremmin pelata.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ihan hienolta vaikuttaa! Mutta miksi minä jäin jumiin kohtaan jossa pitää sen toisen selustaa suojella kun se hakkeroi ovea auki. Se vaan hakkeroi ja hakkeroi... ihan eka kenttä ja aika alussa. kokoversio siis kyseessä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ihan hienolta vaikuttaa! Mutta miksi minä jäin jumiin kohtaan jossa pitää sen toisen selustaa suojella kun se hakkeroi ovea auki. Se vaan hakkeroi ja hakkeroi... ihan eka kenttä ja aika alussa. kokoversio siis kyseessä.

Mistä sä kokoversion oot saanut?:confused:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ihan hienolta vaikuttaa! Mutta miksi minä jäin jumiin kohtaan jossa pitää sen toisen selustaa suojella kun se hakkeroi ovea auki. Se vaan hakkeroi ja hakkeroi... ihan eka kenttä ja aika alussa. kokoversio siis kyseessä.

Onkos sulla jäänyt joku vihu tappamatta siellä? Demossa ainakin piti siinä kohtaa tappaa kaikki vihut ja sitten se vasta sai hakkeroitua sen lukon.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom