Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Eikös se ollut niin, että klaanin koko voi olla 64 pelaajaa, mutta itse nettipeli toimii vain 32 pelaajalla.

Näin se on, mutta kyllä tuossa tuo tyyppi ihan selvästi sanoi, että 64 pelaajaa. Velikin oli jostain lukenut, että kuullema olis 64 pelaajaa. Noh, kyllä tuo 32 pelaajakin riitää ihan mainiosti, mutta 64 pelaajaa... Huhhuh, saatais aikaan aikamoisia sotia.

E: Mites muuten tuo ruudunpäivitys? Oliko beta-testaajilla havaittavissa jonkinmoista ruudunpäivitysongelmaa, vai skulasiko kaikki ihan hyvin noinkin komealla ulkoasulla?

Kyllä kai toi 32 riittää mainiosti. Varmaa pienemmälki poppool sais ihan tarpeeks äksöniä, mut joku 16 on ehkä liian vähän.. Esm BFBC:ssa oli muistaakseen 24 pelaajaa ja isot radat ja siin riitti ihan hyvin. Tässä en osaa sanoa et millasta tulee olee mut varmaa riittää räiskittävää. En oo kyllä yli 60 hengen kanssa pelannut missää muualla kuin bf2:ssa joskus..

Onko näit nettipelei hirveästi olemassakaan ps3:lle missä voi olla yli 60? Resistanceis ainakin on mut yleensähän se on normisti joku 12-18 (esim call of dutyt) kolme-kaks kolme-kaks, mukaan vaan ja räiskimään! ;)

Näin se on, mutta kyllä tuossa tuo tyyppi ihan selvästi sanoi, että 64 pelaajaa. Velikin oli jostain lukenut, että kuullema olis 64 pelaajaa. Noh, kyllä tuo 32 pelaajakin riitää ihan mainiosti, mutta 64 pelaajaa... Huhhuh, saatais aikaan aikamoisia sotia.

E: Mites muuten tuo ruudunpäivitys? Oliko beta-testaajilla havaittavissa jonkinmoista ruudunpäivitysongelmaa, vai skulasiko kaikki ihan hyvin noinkin komealla ulkoasulla?

Kyllähän tuo toisinaan nytkähtelee, jos ruudulle puskee enemmän toimintaa. Etekin räjähdykset ja seinistä irtoileva kama saivat ruudunpäivityksen hyppimään ja konsolin huutamaan.

Kyllähän tuo toisinaan nytkähtelee, jos ruudulle puskee enemmän toimintaa. Etekin räjähdykset ja seinistä irtoileva kama saivat ruudunpäivityksen hyppimään ja konsolin huutamaan.
Ja Killzone 2 Betassa ajoittain heikosta ruudunpäivityksestä tuntuu olevan välillä kiittäminen järjettömiä yksityiskohtia, kuten fysiikan lakien mukaisesti heiluvia spawnialueen pukukaappien ovia.

Tää peli tulee vissiinki sitte pistämään ps3:sen aika koetukselle? Kyllä nois videois se näyttää mun silmiin ainaki ihan sulavalta ja hyvältä. Ehkä jtn pieniä ja turhia yksityiskohtia pitäs karsia pois jos ja kun ne vaikuttavat ruudunpäivitykseen.
Mutta mitä sitä sitten vois karsia..? Kyllä mä tykkään kovasti tsiikailla kaikkia mahdollisia yksityiskohtia, mut ei niitä kaikkia pieniä seikkoja ehkä ihan niissä kovimmissa äksöneissä huomaa..

Tää peli tulee vissiinki sitte pistämään ps3:sen aika koetukselle? Kyllä nois videois se näyttää mun silmiin ainaki ihan sulavalta ja hyvältä. Ehkä jtn pieniä ja turhia yksityiskohtia pitäs karsia pois jos ja kun ne vaikuttavat ruudunpäivitykseen.
Mutta mitä sitä sitten vois karsia..? Kyllä mä tykkään kovasti tsiikailla kaikkia mahdollisia yksityiskohtia, mut ei niitä kaikkia pieniä seikkoja ehkä ihan niissä kovimmissa äksöneissä huomaa..

Yksinpelissä tuskin erityisiä hidastumisia näkyy, sillä kehittäjät voivat huolellisella suunnittelulla vältellä pullonkauloja, mutta moninpelissä tapahtumat soljuvat vapaammin.

Minä olen pelannut paljon cod4- onlinee, eikä aim-assisti minun mielestä niin kovin paha ole. Jos Killzonessa on ns. Heikompi auto-aim nii ei se haittaa. Ja yksi juttu vielä. Minun mielestä on todella hyvä että tälläinen hyvä peli julkaistaan euroopassa ensimmäiseksi. Saavat arrogantit amerikkalaiset jotain ajateltavaa :)

Hiukkasen eri asia tehdä putkimaista betonihelvettiä ja avointa luontoa.

Hiukkasen eri asia tehdä putkimaista betonihelvettiä ja avointa luontoa.
Ja muutenkin vertailu on ihan höhlä, koska kauneus on beholderin silmässä jne. Mutta sekä teknisesti että taiteellisesti Killzone 2 *on* ihan hyvännäköinen peli.

Aluksi kyllä ajattelin että ei tätä tarvi onneksi ostaa kun on noita muitakin FPS pelejä hyllyssä mitä "pitäisi" pelata, mutta voi helvetti kun tämä näyttää niin hyvältä että ei taida olla mahdollista jättää tätä kauppaan :D Taitaa jäädä waw ja resistance 2 helmikuun lopussa pölyttymään :p

Aluksi kyllä ajattelin että ei tätä tarvi onneksi ostaa kun on noita muitakin FPS pelejä hyllyssä mitä "pitäisi" pelata, mutta voi helvetti kun tämä näyttää niin hyvältä että ei taida olla mahdollista jättää tätä kauppaan :D Taitaa jäädä waw ja resistance 2 helmikuun lopussa pölyttymään :p

Joo itel oli vähän samanlainen tilanne mut nyt on peliä odoteltu ku kuuta nousevaa. Kyllä jää varmaan kaikki pelit omalla kohal pölyttymään, tai ainakin reippaasti vähemmälle.
On tullu varmaa lähes kaikki videot katottuu mitä KZ2:sta on tullu.. IGN, gametrailers ja mitä näit nyt on.

Kyl vaa tää aika tuntuu niin tuskallisen pitkältä :/ Niih, onko siit demost kuulunu mitään..?

Illan vinkki: Etsi tästä ketjusta -> demo* // se tähti kuuluu hakusanaan mukaan, koska sitten saat myös esim. osumat "demon", "demosta" jne.

Piti kysyy et onko kuulunut mitään uutta.. Sen kyllä tiedän että se on tulossa ja tulee tod.näkösesti jossain helmikuun puolel (vissii ennen julkaisua).. Niin ja mitään tarkkaan päivänmäärää ei käsittääkseen oo tiedos. Voii voiii

Sitä piti vaan kysymäni että onko tullut ilmi että onhan tässä sentään privapelientekomahdollisuus?

Vihdoinkin potentiaalinen CoD 4 tappaja. Tähän mennessä ei pleikkarilla ole sen parempaa nähty fps rintamalla. Jos nyt pääsisi vihdoin eroon siitäkin. Mielestäni mielenkiintoista yhdistää Killzonessa toisaalta äärimmäinen realistisuus ja tuollainen scifi alien mörköily. Yleensä en ole scifistä pitänyt, mutta tässä saattaisi olla poikkeuksen arvoinen mättö.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom