Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Zoomauksen voi vaihtaa. R3 tai L1.

Lähinnä on kyse siitä et pelin kehittäjät ovat lisänneet peliin toggle/hold-option. Sillä jo betassa zoomauksen pystyi laittamaan L1:sen taakse. Se ei vaan tuntunut niin luontevalta koska zoomaus meni päälle painamalla ja pois painamalla uudestaan nappia. Koko versiossa on siis optio että nappia voi pitää CODin tylisesti pohjassa zoomatakseen ja päästää irti päättääkseen zoomauksen.

Tämä optio lisättiin kysynnän määrän vuoksi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Oletteko varmoja? olen puhunut parin betatestaajan kanssa, ja heidän mukaansa auto-aimia ei edes huomaa, ja jos sen huomaa, niin se on paljo heikompi kuin esim. Cod 4:ssa

Ei sitä auto-aimia kyllä huomaa, en tiedä antaako se resistancen tyyliin vähän automaattista ohjausta vihollisen vai onko sarjatuli jotenkin vihollista kohti hakeutuvaa mutta en kyllä mitään auto-aimia pelissä nähnyt.

Pistoolilla ja pelin ISA rynkyllä en kyllä mitään auto-aimia nähnyt. Jos jotain on niin vihollispelaajan täytyy olla varmaan lähellä tai jotain.
Tietysti olen kaikkea tähtäysavustusta vastaan.

Lähinnä on kyse siitä et pelin kehittäjät ovat lisänneet peliin toggle/hold-option. Sillä jo betassa zoomauksen pystyi laittamaan L1:sen taakse. Se ei vaan tuntunut niin luontevalta koska zoomaus meni päälle painamalla ja pois painamalla uudestaan nappia. Koko versiossa on siis optio että nappia voi pitää CODin tylisesti pohjassa zoomatakseen ja päästää irti päättääkseen zoomauksen.

Tämä optio lisättiin kysynnän määrän vuoksi.

Onneksi näin tehtiin, holdilla tuntuu olevan niin paljon paremmin kontrollissa se milloin pelaaja ampuu lonkalta ja milloin pelaaja taas tähtää. Toggleen toki tottuu mutta tässä tulee aina vastaan kaikki ongelmat kaksois painalluksista. R3:seen näin tärkeän asian laittaminen taas tuntuu jotenkin kömpelöltä, onneksi tuon sai vaihdettua.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Lähinnä on kyse siitä et pelin kehittäjät ovat lisänneet peliin toggle/hold-option. Sillä jo betassa zoomauksen pystyi laittamaan L1:sen taakse. Se ei vaan tuntunut niin luontevalta koska zoomaus meni päälle painamalla ja pois painamalla uudestaan nappia. Koko versiossa on siis optio että nappia voi pitää CODin tylisesti pohjassa zoomatakseen ja päästää irti päättääkseen zoomauksen.

Tämä optio lisättiin kysynnän määrän vuoksi.

Juu näin om.

Vakiona on siten, että paina nappia jää päälle. Paina uudestaan poistuu. Asetuksista saa siten, että pysyy kun nappi pohjassa ja kun irroittaa palaa takasin. Sama homma kyyristäytymiselle on tehty.

Zoomi vaihtu L1 kun asetuksista vaihtaa määrityksiä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hyvältä näyttää! Eikä toi äijä erityisen kömpelösti liikkunut... Ei FPSiä tarvitse uudestaan keksiä: joku vois vaan yrittää kerrankin saada kaikki palaset kohdalleen samaan peliin ja se rittäis mulle.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tossa videossa ei kyl ole mitään merkkiäkään minkäänlaisesta auto-aimista. Eli nou hätä, kun demo julkaistaan, nii sit nähdään sen omin silmin..

Kannattaa viellä huomioida, että kaikki juokseminen ja liikkuminen sekä tietysti ampuminen vaikuttaa tuohon tähtäimen suuruuteen joten tarkkoihin laukauksiin täytyy lähestyä esim kyyrystä aseella naputtaen. Enemmän kuin kerran sai hienosti paukutettua pelaajia mullan alle koska nämä räiskivät kuin viimeistä päivää ja itse otti rauhassa ne pari kolme tarkkaa napautusta yläruumiiseen.
Tietysti asekohtaista toisissa spreadia enemmän kuin toisissa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ei tää nyt ainakaan sitä hypeä vähentänyt. Mutta: edelleenkin pelattavuus ja online -puoli on se make-or-break juttu: ei siinä silmäkarkki auta jos muuten farcrymainen online + ohjaus. :rolleyes:

Tuo ohjaus on kyllä sellainen juttu ettei sitä että pitääkö siitä vai eikö siitä pidä tiedä ennen kuin sitä on päässyt omin pikku kätösin kokeilemaan. Toinen make-or-break -juttu on mielestäni myös aseiden tasapainoitus. Löytyykö taas joku nuubituubi jota jengi huorrrraa maailman tappiin asti?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Löytyykö taas joku nuubituubi jota jengi huorrrraa maailman tappiin asti?
On siellä sellainen. En muista nimeä mutta nuubituubi kuitenkin. En muista mapin nimeä. mutta yhdessä toinen puoli syntyy huoneeseen josta ei ole kuin yksi tie ulos.
Siihen pari jannua ovensuuta tuijottamaan ja heti kun joku vilahtaa, rakettia perään.:(
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

On siellä sellainen. En muista nimeä mutta nuubituubi kuitenkin. En muista mapin nimeä. mutta yhdessä toinen puoli syntyy huoneeseen josta ei ole kuin yksi tie ulos.
Siihen pari jannua ovensuuta tuijottamaan ja heti kun joku vilahtaa, rakettia perään.:(

Toivottavasti olisivat tuon korjanneet lopullisessa versiossa .. . :F
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Joo, tossa multiplayer-videossa ei ollut kyllä tietoakaan mistään aim assistista. Ei sitä tuossa tainnut olla ollenkaan. Hyvä niin. :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kunpa saisivat Guerillan pojat ja tytöt myös itse pelin mainokset tehdä. Käsittämätön tyylitaju noissa videoissa joita ovat koostaneet. Tietenkin voi olettaa että joku mainostoimisto kyhää jonkun paskan CG trailerin :(
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

NeoGAFin TTP oli käyttänyt pelin läpipeluuseen Veteran-vaikeustasolla vähän reilut 10 tuntia. Toisaalta eräs toinen kertoi pelanneensa Normal-vaikeustasolla läpi n. 6,5 tunnissa. Joillekin pelin pituus - tai siis lyhyys - voi olla pettymys, mutta henk.koht. otan mieluummin vajaat 10 tuntia huippuviihdettä kuin kymmeniä tunteja ihan jees -meininkiä.

PS. Tässä taas odotuksen tuskaa lievittämään (?) pieni animaatiogiffi. ;)

dfzzhe.gif
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

NeoGAFin TTP oli käyttänyt pelin läpipeluuseen Veteran-vaikeustasolla vähän reilut 10 tuntia. Toisaalta eräs toinen kertoi pelanneensa Normal-vaikeustasolla läpi n. 6,5 tunnissa. Joillekin pelin pituus - tai siis lyhyys - voi olla pettymys, mutta henk.koht. otan mieluummin vajaat 10 tuntia huippuviihdettä kuin kymmeniä tunteja ihan jees -meininkiä.

PS. Tässä taas odotuksen tuskaa lievittämään (?) pieni animaatiogiffi. ;)



Oon huomannu muutamassa videossa et asetta pidetään niin sanotusti eri olalla. Esim tässä vasemmalla, ja Ballet Of Death videossa näky sekä vasemmalla että oikeella toi ase.

Eli onko tässä siihen ihan joku nappi(á la Metal Gear Solid 4), vai onko se jostain pelihahmosta yms jutusta kiinni?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom