Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hitaimmillaan liiankin hidas, juoksevaan viholliseen on vaikea osua poikittaisliikkeessä, tähtäysmoodin ollessa päällä. Sen verran paljastan, että eräällä kitillä on käytössä eräänlainen pilleri, jolla saa 10 sekunnin ajaksi tuplanopeuden ja paranemiskyvyn - oli aina hauska juoksennella se päällä aukeilla alueilla, kukaan ei osunut juuri ollenkaan:) Joten suosittelen osumaan sillä nopealla tähtäyksellä.

Ahaa, näemmä on enemmän badgeja kuin 2 per heppu, vai olisivatko nuo erikoisvälineitä? Noh, nähään sitten puolentoista kuukauden kuluttua.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

NeoGAFin yksi vakionaamoista, TTP, kasvattaa taas hypeä. Miekkonen on päässyt pelaamaan pelin "lopullista" versiota. Alla kommentit:
My god. Preview code looks almost like pre-alpha compared to final.

Every minor issue I had with the game has been addressed with chirurgical precision.

Almost feels like a GG dev was hidden behind the sofa taking notes at every "mmh" of mine during my preview code run.

And there are quite a few differences in how things unfold so it feels fresh despite having played this early stages to death.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tein kyllä threadin sinne betan foorumeille, mutta eipä sinne tainut kukaan kirjottaa. Eipä tuo näytä suurinta osaa haittaavan, itseltä vaan meni kiinnostus peliin muutaman tunnin pelaamisen jälkeen, kun yksikään tappo ei tunnu miltään lukituksen vuoksi. CoD4:ssäkin on kyllä liian vahva suhteutettuna iskun kestoon, mutta KZ2:ssa se haittaa vielä enemmän pelin hitauden vuoksi.

Teehän vielä uusi aihe, jotta Guerillan pojat huomaisivat tämän... Itse en ainakaan mitään auto-aimia haluaisi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ei täs meinaa oikee yöllä saaada untaka ku KZ2 pyörii aika vahvasti mieles enemmän tai vähemmän jatkuvastiii.. Pelit lehtiki tuli just luettua läpi ja kylhän sielläkin killzone2:sta oli vähän juttua. "ISA:N KÄDESTÄ!"
Ois kyl tosi hyvä juttu jos aim-assistin sais edes halutessa pois päältä, mutta jos ei saa niin sit ei saa, mut luulis kyl et se ois mahdollista.
Jos kontrollit ois yhtä syvält ku FarCry2:ssa ni sit varmaa jäis peli hyllyyn mut se riittää et se on vähän hitaampaa ja raskaampaa codii verrattuna ja toivottavasti se on ihan hyvä vaan. Ittehän niitä herkkyyksiä ymsyms voi tarvittaessa säädellä (ainaki toivottavasti)

Demoa odotellessa.. Oispa jo helmikuuu dääääämm
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tein kyllä threadin sinne betan foorumeille, mutta eipä sinne tainut kukaan kirjottaa. Eipä tuo näytä suurinta osaa haittaavan, itseltä vaan meni kiinnostus peliin muutaman tunnin pelaamisen jälkeen, kun yksikään tappo ei tunnu miltään lukituksen vuoksi. CoD4:ssäkin on kyllä liian vahva suhteutettuna iskun kestoon, mutta KZ2:ssa se haittaa vielä enemmän pelin hitauden vuoksi.

Minusta hieman tuntuu, että on ihan tietoinen valinta tuo assist. Itsekin mielelläni näkisin, että se olisi pois kytkettävissä. Mutta kun katsoo Cod moninpelin suosiota, niin väittäisin, että yksi suurimmista syistä sen suosioon on sen helppous. Uusikin pelaaja tuntee, että voi saada jonkun hengiltä, sillä tähtääminen on helppoa ja esim rekyyliä ei ole juuri nimeksikään. Peli ei karkoita aloittelijaa ollessaan kyllin helppo lähestyttävä.

Itse olen sen verran kehno padi tähtäilijä edelleen, että assist tuskin häiritsee, mutta ymmärrän, että se teitä vanhanliiton konsoli-fps miehiä vaivaa. Vaikka luvalla sanoen välillä näin ulkopuolisen silmissä menee jopa koomiseksi kuinka joku peli on hetkessä "ihan hirveetä kuraa" jos siinä on joku pieni fiba jota en esim itse ole koskaan tajunnut edes ajatella :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

nyt kun noita enemmän finaali koodista tulleita videoita on kattonu niin tämä peli vaikuttaa kyllä uskomattoman hyvältä
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hyvältä näyttää. Tässä pitkin päivää katellut vesi kielellä nuita HD videoita sinätuubista :D Osaisko kukaan muuten sanoa mistä löytää suomesta halvimmalla kyseisen pelin? Vpo:sta löytäs hintaseurannan mukaan halvimmalla, 66 postitettuna, mutta ei tuohon hintaseurantaankaan kannata sokeasti luottaa :)

E: Tuolta amazonista meinasin tilata kun ois halvalla lähtenyt, mutta kun en tiedä saapuuko se mulle heti julkaisupäivänä vai myöhemmin.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Minusta hieman tuntuu, että on ihan tietoinen valinta tuo assist. Itsekin mielelläni näkisin, että se olisi pois kytkettävissä. Mutta kun katsoo Cod moninpelin suosiota, niin väittäisin, että yksi suurimmista syistä sen suosioon on sen helppous. Uusikin pelaaja tuntee, että voi saada jonkun hengiltä, sillä tähtääminen on helppoa ja esim rekyyliä ei ole juuri nimeksikään. Peli ei karkoita aloittelijaa ollessaan kyllin helppo lähestyttävä.

Kirjoitin siinä threadissa juuri samasta jutusta. Sanoin ymmärtäväni, että varsinkin CoDin jälkeisessä maailmassa on pakko laittaa aim-assist massamarkkinoita ajatellen ja pyysinkin heitä vain edes jonkin verran heikentämään sitä vaikkeivat kokonaan poistaisi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tunnustan tietämättömyyteni. Mitä aim assist tarkoittaa?
Onko se aim assist, että tähtäin muuttuu eri väriseksi vihollisen päällä vai tarkoittaako se jotain lukitusmekanismia? Ja siis onko cod monipelissä jotain assistia mitä en ole huomannut?

Pahoittelen tyhmyyttäni:rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tunnustan tietämättömyyteni. Mitä aim assist tarkoittaa?
Onko se aim assist, että tähtäin muuttuu eri väriseksi vihollisen päällä vai tarkoittaako se jotain lukitusmekanismia? Ja siis onko cod monipelissä jotain assistia mitä en ole huomannut?

Pahoittelen tyhmyyttäni:rolleyes:

Automaattinen tähtäys, tai 'tähtäysapuri', eli siis avittaa, lukitsee herkästi/herkemmin kohteeseen.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Siis siinä olikin sitten yksi vika :(

Eipä tuo odotusta vähennä, mutta vituttaahan se kun tietää ettei taidolla ole enää niin paljon merkitystä. Noh, onpahan jotain mistä syyttää huonoa(joo varmaan ;)) menestystä nettikarkeloissa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Oletteko varmoja? olen puhunut parin betatestaajan kanssa, ja heidän mukaansa auto-aimia ei edes huomaa, ja jos sen huomaa, niin se on paljo heikompi kuin esim. Cod 4:ssa
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ja siis onko cod monipelissä jotain assistia mitä en ole huomannut?

Tämä kommentisi alleviivaa loistavasti edellisen postaukseni viimeistä ajatusta :) "Pelinpilaaja" socom veteraanille saattaa olla huomaamaton asia meille perusvääntäjille.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Oletteko varmoja? olen puhunut parin betatestaajan kanssa, ja heidän mukaansa auto-aimia ei edes huomaa, ja jos sen huomaa, niin se on paljo heikompi kuin esim. Cod 4:ssa

Kyllä sen huomaa.
Aimbotin päältä kytkeminen sekä mahdollisuus hiiri/näppäimistö-ohjaukseen pitäisi löytyä jokaisesta PS3:n FPS-pelistä.

Olen pelannut CoD4:sta lähinnä PC:llä, enkä muista kuinka vahva "aim assist" CoD4:ssa konsoleilla on, mutta jos mennään Resistance 2-tasolle voidaan jo puhua "pelinpilaajasta".
Resistance 2 on ihan kiva, vaikka mielestäni yksinpeli oli hyvin keskinkertainen (jos sitäkään, toki hyviäkin hetkiä löytyy joskin ei kovin montaa).
Välillä pelatessa tuntuu siltä että riittää kun vähän sohasee oikeaan suuntaan. Tai siis sehän riittääkin, eikä sen niin pitäisi mennä. hiiri/näppäimistä ftw.

edit. Siis oma kokemukseni R2:sta, kun CoD4:sta ei konsoleilla ole juuri tullut pelattua.
Olisi mukava kuulla, kummassa peleistä löytyy se enemmän peliä pilaava aim assist.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Harmin paikka toi liimatähtäin, mutta oliko se nyt niin että skopettamalla kuitenkin saa ite ampua = ei liimistä lainkaan? Koska jos on niin sekin on jo kova juttu, esim. CODit oli aika jätetää kun skope suorastaan veti toisen silmään...ei siinä mitään tähdätä paljon tarvi, senku zoomas vaan ja aina osu...silmään...sarjalla = tylsää.

Tietenkään homma ei saa sitten olla niinpäin kun RS: Vegas peleissä kävi, että ilman skopea osuu helpommin (myös kauas) kun lonkalta. Koska sitten jos on niin, niin peli lähtee Gamestoppiin aika nopsakkaa ja Socom saa pitää monopoliasemansa räiskintäpelinä...siinä on muuten kunnon peli jossa saa itse tähdätä.

Mut muutama kyssäri olisi tuosta multiplayer osastosta, voisiko joku vähän valottaa näitä seikkoja:

1) Paljonko mappeja julkaisussa?

2) Onko mappien koko optimoitu 32 pelaajalle vai taipuuko ne myös pienemmäkin porukalle, esim. 4 vs 4? (onko peräti erikokoista mappia tarjolla kuten Socomissa?)

3)Pelimoodit, siis normaalikauran lisäksi: Onko joku Search & Destroy tyyppinen tai yleensäkin joku jossa toinen tiimi puolustaa ja toinen hyökkää...sitten sama toisinpäin?

4) Onko yleensä respat päällä peleissä, kaikissa pelimuodoissa?

5) Ammutaanko tässä ikinä singlellä esim. pidemmille matkoille vai onko se koko ajan tota sarjalla surruuttelua jota videoissa näkyy?

6) Tarviiko painella jotain namiskoja kun juttelee tiimikavereille?

7) Kontrolleista sen verta, että miten tässä tähdätään? Olisko peräti liipasimella zoomaus ja sitä rataa = COD tyylinen = paras systeemi
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

1. Mappeja on 8 muistaakseni

2. Arvostelujen mukaan löytyy pienemmillekkin ryhmille mappeja.

3. On se perus deathmatch (nimi taitaa olla joku body count), sitten on assassination, jossa yksi joukkueessa on "vip" ja toinen joukkue yrittää tappaa sen. Sitten on Search and destroy, jossa plantataan pommeja jonnekkin. Muita oli vielä, en vain muista

4. Siitä en ole kuullut mitään.

5. Aseiden rekyyli on todella kova, joten kauempaa on fiksuinta ampua singlellä tai burstilla

6. No idea

7. Luin jostain että se on r3-näppäin, mutta olen myös jostain lukenut, että olisi L1, eli en ole varma asiasta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

3. On se perus deathmatch (nimi taitaa olla joku body count), sitten on assassination, jossa yksi joukkueessa on "vip" ja toinen joukkue yrittää tappaa sen. Sitten on Search and destroy, jossa plantataan pommeja jonnekkin. Muita oli vielä, en vain muista

Olikos vielä joku.. War-jotain, jossa tekoäly-pomo määrää uusia tehtäviä sitä mukaa mitä niitä suoritetaan? Tai sitten muistan jostain toisesta pelistä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Olikos vielä joku.. War-jotain, jossa tekoäly-pomo määrää uusia tehtäviä sitä mukaa mitä niitä suoritetaan? Tai sitten muistan jostain toisesta pelistä.

Onhan tuossa sellainen. Tehtävä siis vaihtuu matsin aikana, kun edellinen on suoritettu / hävitty / aika loppunut.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

7. Luin jostain että se on r3-näppäin, mutta olen myös jostain lukenut, että olisi L1, eli en ole varma asiasta.

Siis tähtäys oli alunperin r3-näppäimellä, mutta kovan kysynnän takia ilmeisesti päädyttiin L1:een. Lopullisessa pelissä on ilmeisesti molemmat valittavana, mutta tietoa siitä, kumpi on oletuksena ei ainakaan itellä oo tarjota. ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom