Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Video previkka:http://www.gametrailers.com/player/44237.html

EDIT:Vielä tohon aseen olemiseen vasemmalla puoleella. Ainakaan betassa ei voinu vaihtaa puolta ja se oli aina oikeella puolella. Oisko käyny niin et klipit joissa oot nähny aseen vasemmalla puolella on ukko käyttäny "cover nappia" niin kuin tos previkassa kohdassa 1.42.

EDIT2:Päästikö toimittaja tos videossa sammakon vai mitä hemmettiä vai kuulinko oikein 3.23 kohdassa. "64 player battle`s"... onko tommonen speksi menny multa ihan ohi, luulin et niin ku betassa eli 32 pelaaja, MAX. Tais olla sammakko kyl, tai sivistäkää joku minua...?

Viimeksi muokannut moderaattori:

EDIT:Vielä tohon aseen olemiseen vasemmalla puoleella. Ainakaan betassa ei voinu vaihtaa puolta ja se oli aina oikeella puolella. Oisko käyny niin et klipit joissa oot nähny aseen vasemmalla puolella on ukko käyttäny "cover nappia" niin kuin tos previkassa kohdassa 1.42.

EDIT2:Päästikö toimittaja tos videossa sammakon vai mitä hemmettiä vai kuulinko oikein 3.23 kohdassa. "64 player battle`s"... onko tommonen speksi menny multa ihan ohi, luulin et niin ku betassa eli 32 pelaaja, MAX. Tais olla sammakko kyl, tai sivistäkää joku minua...?

Selvä peli! Tämä traileri teki nyt sen että KZ2 lähtee ennakkotilaukseen. Vielä kun osaisi päättää mistä tilaa :p

Mun kone varoitti viruksesta kun availin videoo!! :mad:
Ihan väärä hälytys. Sivulla oli kylläkin jokin viittaus jollekin epämääräiselle saitille, mutta ainakin meikulla Firefox vaan ilmoitti asiasta ystävällisesti ja siinä se.

Ei sitä auto-aimia kyllä huomaa, en tiedä antaako se resistancen tyyliin vähän automaattista ohjausta vihollisen vai onko sarjatuli jotenkin vihollista kohti hakeutuvaa mutta en kyllä mitään auto-aimia pelissä nähnyt.

Pistoolilla ja pelin ISA rynkyllä en kyllä mitään auto-aimia nähnyt. Jos jotain on niin vihollispelaajan täytyy olla varmaan lähellä tai jotain.
Tietysti olen kaikkea tähtäysavustusta vastaan.

Pelin autoaim on ainakin betassa niin karmaiseva, että osumaprosentit on keskietäisyydeltäkin lähellä sataa. Paljon pahempi autoaim kuin Codissa, silloin kun on sen verran lähellä ettei tartte käyttää "scopea" (eli sitä vihreää dottia). Lähitilanteessa jos kumpakin osaa 1v1-mähinässä pelata ollenkaan (eli lähes joka kerta, koska tuolla autoaimilla melkein kuka vaan osaa pelata), molemmat kuolee joka kerta, koska kumpakin osuu kaikilla panoksilla vastustajaan. Aivan järjettömän järkyttävä avustus.

Kyllä mä silti koko versiota odotan ja toivon että assistia on pienennetty. Mutta sitten taas, toivoinhan mä Socomiinkin toimivaa vasurien ohjausta, mutta jouduin pettymään ja lopettamaan koko pelin pelaamisen Slant Sixin takia. Pelintekijöiltä ei kannata koskaan odottaa paljoa.

Pelin autoaim on ainakin betassa niin karmaiseva, että osumaprosentit on keskietäisyydeltäkin lähellä sataa. Paljon pahempi autoaim kuin Codissa, silloin kun on sen verran lähellä ettei tartte käyttää "scopea" (eli sitä vihreää dottia). Lähitilanteessa jos kumpakin osaa 1v1-mähinässä pelata ollenkaan (eli lähes joka kerta, koska tuolla autoaimilla melkein kuka vaan osaa pelata), molemmat kuolee joka kerta, koska kumpakin osuu kaikilla panoksilla vastustajaan. Aivan järjettömän järkyttävä avustus.

Kyllä mä silti koko versiota odotan ja toivon että assistia on pienennetty. Mutta sitten taas, toivoinhan mä Socomiinkin toimivaa vasurien ohjausta, mutta jouduin pettymään ja lopettamaan koko pelin pelaamisen Slant Sixin takia. Pelintekijöiltä ei kannata koskaan odottaa paljoa.

Jos eivät tuota autoaimia viilaa, niin ei tähän nyt voi kyllä sanoa, kuin että on se Cod 4:n mentävä ostamaan takaisin. Ainakin omalla kohdallani tuo tuhoaa peli-ilosta todella paljon. Jos ovat peliä viilanneet jo useita vuosia, niin luulisi nyt prkl tuollaisen pistävän silmään, varsinkin jos kumpikin ampujista kuolee lähitilanteeessa todella usein. Tuohon nyt sitten vielä päälle lagin aiheuttama etu toiselle reaktiokohtaamisissa, niin maksimusvitutus on suorastaan huipussaan!

MItä versiota betasta pelasit? itse olin mukana tuossa marraskuussa olleessa viimeisimmässä betassa. En kyllä sielä nähnyt juuri minkäänlaista auto-aimia, pistoolilla osumaprosentti ei ollut juuri koskaan 100 edes lähitaistelussa, ja rynkyllä joutui ihan kyykystä ja paikoiltaan räiskimään että sillä osui hyvin edes keskietäisyydeltä.

MInkälaista auto-aimia nyt sitten tarkoitat? Osuuko esimerkiksi ammukset viholliseen vaikka tähtäin ei ole aivan kohdalla? Vai kääntyykö pelaajan tähtäin automaattisesti vihollista kohti.
ainakaan ISA riflellä en muista kokeneeni juurikaan auto-aimia :|
ehkä olen tulossa sokeaksi.

MItä versiota betasta pelasit? itse olin mukana tuossa marraskuussa olleessa viimeisimmässä betassa. En kyllä sielä nähnyt juuri minkäänlaista auto-aimia, pistoolilla osumaprosentti ei ollut juuri koskaan 100 edes lähitaistelussa, ja rynkyllä joutui ihan kyykystä ja paikoiltaan räiskimään että sillä osui hyvin edes keskietäisyydeltä.

MInkälaista auto-aimia nyt sitten tarkoitat? Osuuko esimerkiksi ammukset viholliseen vaikka tähtäin ei ole aivan kohdalla? Vai kääntyykö pelaajan tähtäin automaattisesti vihollista kohti.
ainakaan ISA riflellä en muista kokeneeni juurikaan auto-aimia :|
ehkä olen tulossa sokeaksi.

Hyvä, tälläistä minä tahdon nähdä. En millään halua että peliin tulee autoaimi... Tuhoaisi 2v odotuksen.

Hyvä, tälläistä minä tahdon nähdä. En millään halua että peliin tulee autoaimi... Tuhoaisi 2v odotuksen.

No siis ongelmana voi olla etten ole sitä huomannut, Mutta mitään Resistance kaltaista ei todellakaan ole, ja kyllä mielestäni codissa pahempi auto-aim on, varsinkin kun ottaa huomioon ettei spray:sta oli mitään tietoakaan vaan jopa P90:nen ampuu 300m:riin tarkasti.

Tietysti kannattaa kattoa noita moninpelivideoita joita youtube on täynnä ja sen perusteella päätellä että kuinka paha auto-aim tässä pelissä oikeastaan on.

MItä versiota betasta pelasit?

Ekalta kiekalta asti miltä on ollut mahdollista olla mukana ja uusinta versiotakin olen pelannut. Ei vaan jaksa enää innostaa autoaimin takia.

Ja karpaasi, jos pidät CoD4:stä, ei tää autoaim pakosti sua haittaa. CoD4:ssä on mun mielestä niin kauhea aim assist ettei sitä voi pelata, ja jos sinne jaksat mennä, voit olla täysin eri mieltä mun kanssa Killzonesta.

Ekalta kiekalta asti miltä on ollut mahdollista olla mukana ja uusinta versiotakin olen pelannut. Ei vaan jaksa enää innostaa autoaimin takia.

Ja karpaasi, jos pidät CoD4:stä, ei tää autoaim pakosti sua haittaa. CoD4:ssä on mun mielestä niin kauhea aim assist ettei sitä voi pelata, ja jos sinne jaksat mennä, voit olla täysin eri mieltä mun kanssa Killzonesta.
Codissa on mielestäni autoaim aika kova L1:n pohjassa ammuttaessa, ei niinkään lonkalta vedettäessä. Mutta makuja on monia. Lähinnä huolestuttaa tuo sanomasi siitä, että 1 vs 1 - tilanteet päättyvät usein kummankin kuolemaan.

Ihan väärä hälytys. Sivulla oli kylläkin jokin viittaus jollekin epämääräiselle saitille, mutta ainakin meikulla Firefox vaan ilmoitti asiasta ystävällisesti ja siinä se.

Joo mul on avast ja alko kans heti vinkumaa tossa.. Noh, taustasuojaus pois hetkeks ja kattelemaan. Pirun nätti video oli kyl toi gametrailersin pätkä. aaah.. tulis jo se demo lievittää tätä tuskaa !

Näytti toi TT-2k:n giffi olevan siitä Ballet of Death videosta. Ja kyllä se kaveri vaikuttaa liikkeessä olevan.

Kai sen näkee sitten kun saa pelin käsiin... :D

Joo onse kyl ihan *piiip* ku jtn ruotsia löytyy mut ei suomea :D En mä kyl tostaka tekstist ymmärtäny läheskää kaikkea mut jtn tuli ainaki selväks.. Nopea, ketterä, vaarallinen yms kantaa smg mis kova rate of fire ja jtn nadei. hmm :rolleyes:

Helghastin joukot on kyl aika kovii naamoi, tulee varmaa niil netis pelailtuu enemmän ku ISA:n ainaki jos vaa mahdollist :eek:

Killzone 2 -testi-ilta

Onnekkaille Killzone 2 -testi-iltaan hakemuksensa lähettäneille on laitettu sähköpostia, joten tarkistakaapa lootanne.

Eikös se ollut niin, että klaanin koko voi olla 64 pelaajaa, mutta itse nettipeli toimii vain 32 pelaajalla.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom