Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kappas. Sixaxin liikkeen tunnistusta hyödynnetty tähtäimen kanssa. Kerrankin siis jotenkin järkevällä tavalla. :D Toivottavasti sitten toimii kanssa, eikä väpättele silloinkin kun kapula on vaikka tiukasti vasten pöytää. Heti kun demon saan käsiini, tulee tämäkin kokeiltua ja se että miten paljon kamaa saa rikki. Jos ei kranulla jokaisen korttelin ovet palasiksi lähde, niin on huono peli xP (sarkasm). Juu. Mutta kyllä sitä oikeestikin toivois että kerrankin olis mahollisuutta pistää tuusan nuuskaks lähes mitä tahansa. Kuten vaikka joku kerrostalo :D Niin kuin eräässä myytinmurtajan mainoksessa sanotaan: Tuho on kaunista! 8)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuli ekana mieleen että mites nämä erikoisohajaimet joissa liikkeentunnistusta ei ole, niin onko se snipu sitten aina vakaana? :rolleyes:

Ihan kivaltahan toi kuulostaa :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuli ekana mieleen että mites nämä erikoisohajaimet joissa liikkeentunnistusta ei ole, niin onko se snipu sitten aina vakaana? :rolleyes:

Ihan kivaltahan toi kuulostaa :)

Meinaatko näitä ihmeen Logiteching Chillstream ohjaimia, vai? Luulisin et peli ei sitte tunnista tälläsii ohjaimia missä ei ole liiketunnistusta. En tiedä kyllä yhtään mut veikkaisin että näin menis..
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Meinaatko näitä ihmeen Logiteching Chillstream ohjaimia, vai? Luulisin et peli ei sitte tunnista tälläsii ohjaimia missä ei ole liiketunnistusta. En tiedä kyllä yhtään mut veikkaisin että näin menis..

Esimerkiksi juuri noita, ja onhan paljon muitakin ohjaimia kuten Frag fx ja XFPS-adapter joilla nyt muutenkin saadan naurettavaa etua normipadipelaajiin.

Olis kyllä ihan oikeen jos peli heittäis ruudulle "Reconnect your controller" tai jotain jos olisi ei-liikkeentunnistava ohjain käytössä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Niih, eli mitä enemmän ohjain heiluu käsissä ni sitä enemmän tähtäinki heiluu. Aika hauskasti toteutettu ja mun mielest saattaa olla ihan kivakin juttu. Tuntuis vähä niiku ampuisit oikeasti sillä asellaa :p

jos näin on, niin eiköhän tätä peliä sitten pelata pelkästään selvinpäin sekä ilman rapulaa, taitaa muuten heilua ihan liikaa tähtäin :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

IMO aika naurettava ominaisuus. Jos olisin halunnut jumpata ja heilua pelatessani, olisin ostanut Wiin.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

IMO aika naurettava ominaisuus. Jos olisin halunnut jumpata ja heilua pelatessani, olisin ostanut Wiin.
Jumpata? Ihan oikeasti, Killzone 2:n Sixaxis-käyttö on todella kaukana jumpasta ja Wiimotella heilumisesta. Pikemminkinhän kiikarikiväärin kanssa pitää pitää ohjain mahdollisimman liikkumattomana. Ja ne muutamat kohdat, joissa liiketunnistuksella avataan esim. ovea, ovat pari yksinkertaista ranneliikettä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

IMO aika naurettava ominaisuus. Jos olisin halunnut jumpata ja heilua pelatessani, olisin ostanut Wiin.


Jep, samaa mieltä TT-2k. Parissa kohdassa plantataan pommi tai avataan ovi, ja se on mielestäsi jumppaamista? Jos se on, niin sit sinulla on surkea kunto.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Te, jotka kokeilitte moninpeliä, niin ovatko kentät kovinkin ahtaita? Onko vapaata tilaa lainkaan esim. nyt Codejen multiplayereihin verrattuna?

Tarkoitan vain sitä, että jos on isokin MP kartta, mutta se tarkoittaa vain suurempaa sokkeloa niin.. Hmm..

Juu.. Mites onko moninpelissä ajoneuvoja - ei varmaankaan, mutta kysyn kuitenkin. Itse odotan innolla vaikkakin uskon pelin olevan hyvin perus hieno ja mahtava FPS-peli!
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jumpata? Ihan oikeasti, Killzone 2:n Sixaxis-käyttö on todella kaukana jumpasta ja Wiimotella heilumisesta. Pikemminkinhän kiikarikiväärin kanssa pitää pitää ohjain mahdollisimman liikkumattomana. Ja ne muutamat kohdat, joissa liiketunnistuksella avataan esim. ovea, ovat pari yksinkertaista ranneliikettä.

onkohan ne parantunu finaali versioon kun oikeestaan nuo ominaisuudet on vain on saanu haukkuja
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

onkohan ne parantunu finaali versioon kun oikeestaan nuo ominaisuudet on vain on saanu haukkuja
Ainakin siinä keskiviikon tilaisuudessa ollut arvosteluversio toimi liiketunnistuksen osalta ihan moitteettomasti.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

onkohan ne parantunu finaali versioon kun oikeestaan nuo ominaisuudet on vain on saanu haukkuja

Mitäs tietolähteitä sinä käytät, nimittäin oma tuntumani on että killzone2 on niitä harvoja pelejä joissa liiketunnistusta on jopa varovaisesti kehuttu.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ainakin siinä keskiviikon tilaisuudessa ollut arvosteluversio toimi liiketunnistuksen osalta ihan moitteettomasti.

Vaikea sitä oli aluksi ymmärtää, kun tartuin siihen rattaaseen ja ohjaimella piti kääntää pari kierrosta vastapäivään.

Tekoälystä voisi muuten mainita sen verran, että hyvin ne viholliset pitävät asemiaan ja ampuvat suojan takaa, eivätkä vain mäiski paikallaan armoniskua odottaen. Joutuu aina tipauttamaan pari jannua, edetä taas vähän, hakeutua uudestaan suojaan ja sitä rataa. Muutama aika pahakin kohta jo Normal-tasolla, tosin en tiedä kuinka pitkälle peliä oli siinä vaiheessa jo pelattu. Tämä siis n. 10 minuutin yksinpelikokemuksella.

Moninpelikentistä tuli kokeiltua muistaakseni kahta uutta karttaa kolmen betakartan lisäksi. Yhteisenä piirteenä näissä on ainakin suuret korkeuserot, vihollinen voi vaania maanpinnan alapuolella tai korkealla olevassa ikkunassa. Havaittu vihollinen tosin ilmestyy kartalle joksikin aikaa, mutta korkeutta tutkasta ei näe. Tuonkin saa muistaakseni kytkettyä pois päältä, tosin se ei koske snaipperin merkkaus-apuvälinettä, jolla vihollinen näkyy kartalla jonkin aikaa merkkauksen onnistuttua.

Kovin sokkeloisiksi kenttiä ei voi sanoa, jokaiseen paikkaan on yleensä ainakin kaksi reittiä, kun liikutaan rakennusten sisällä ja reitit oppii mielestäni helposti ulkoa. Hyppäämällä voi tietty tehdä aina yhden reitin lisää, damagea ei tule kuin n. 20% arviolta 4-5 metrin korkeudelta hypättäessä. Alastulopaikkakin taitaa vaikuttaa tähän, tasaiselle on hyvä hypätä. Reittejä on siis monia, yleensä se suorin ja nopein kulkee hyvinkin avoimen maaston/alueen läpi, jolloin joutuu ammutuksi monelta suunnalta, silloin pitää juosta nopeasti suojaan. Itse suosin ahtaita sisätiloja, lähitaistelut ovat enemmän makuuni verrattessa esim. avoimella tapahtuvaan sniputteluun. Eiköhän tästäkin mappisetistä löydy jokaiselle ne omat suosikkiympäristöt.

Edit: Ja lisätään vielä sen verran, että nähdyt viisi kenttää ovat olleet betoniviidakkoa, esim. metsään keskittyvää aluetta ei ole näkynyt.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mitäs tietolähteitä sinä käytät, nimittäin oma tuntumani on että killzone2 on niitä harvoja pelejä joissa liiketunnistusta on jopa varovaisesti kehuttu.

oli jossain muissakin paikoissa samasta asiasta mutta jos se kerran nyt toimii niin hyvä

Oh, oh, almost forgot to mention the Sixaxis controls. There are situations where you have to rotate the controller to open doors. These are not optional. I actually got stuck here for way too long. Having to open the valve on a door requires you to push and hold the button then turn the controller, then letting go and repeating. There wasnt any really on-screen guide to help me, either. Anyway, I minor nitpick.

http://kotaku.com/5109990/killzone-2-single+player-impression
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

There wasnt any really on-screen guide to help me, either. Anyway, I minor nitpick.
Tuon voin jossain määrin allekirjoittaa. Ensimmäisellä kesti ehkä n. 15 sekuntia ennen kuin hiffasin, miten Sixaxisia siinä kohtaa käytetään. Eli ruudun antamat ohjeet eivät ole ihan intuitiiviset, mutta eiköhän kuka tahansa puolikkailla aivoillakin varustettu selviä siitä "puzzlesta". Ja kun sen käyttölogiikan on kerran oppinut, ei sitä tarvinne toistamiseen harjoitella. Sitä paitsi ainakin siinä ekalla kerralla operaation saa hoitaa ihan kaikessa rauhassa, ja käsittääkseni pelin muissakin vastaavissa kohdissa on reilusti aikaa. Eli liiketunnistuksen kanssa ei sen sniper-tähtäilyn lisäksi tarvinne missään hektisissä kohdissa heilua. :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ajoneuvot??


eli kiitoksia tiedosta, ettei kentät ole pelkkää ahdasta sokkeloa tai pelkkää betonimaisemaa, MUTTA miten onko ajoneuvoja käytössä jossain kartoissa (Multiplayer)

Niin ja tämä aavikkokenttä oliko se Multiplayerissa ja kuinka paljon se muistutti Halo 3:men SandStormia vai mikä se nyt oli, jossa hiekka oli peittänyt järkälemäisen "linnoituksen" alleen ja kentässä oli valtava iso ajoneuvo "Elefant" vai mikä se nyt oli?

Eli olisihan se niin mukavaa jos joissain kentissä ajoneuvoilla olisi ainakin jokin rooli - sen verran hienoja nekin on ja muutenkin minusta juuri KZ2 saisi vähän uskaltaakkin ottaa riskejä tietyissä asioissa. Ainakin nämä (MP) hahmoluokat tai asesysteemit "perkit" on toteutettu mielenkiintoisesti. Hauskaa myös se, että ryhmällä on johtaja, jonka luo voi uudelleen syntyä. Oliko jopa joitakin merkkisavujakin joilla sai lisää uudelleen syntymis paikkoja.



.......



...Vehicles in MP-maps? Anyone Copy???
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ilmeisesti ajoneuvot ovat tulossa moninpeliin vasta päivityksellä jälkikäteen - jos silloinkaan.


Kiitos tiedosta. Epäilyttävää touhua, mutta ymmärrän kyllä, pelaajien vaatimukset ovat kaukana siitä todellisuudesta missä pelin tekijät elävät. Toisaalta vinkumiseni on nyt kuultu jo useammassa Topiicissa, eli FPS-Genre saisi kokeilla rajojaan.

Missä laaja aavikkomaa, jossa erilaiset ajoneuvot ottaisivat pääasiassa yhteen... Ajatelkaa nyt! Aavikon toisessa päässä olisi 3 tankkia ja 3 jeeppiä ja 1 lentovehje, sama toisella puolella aavikkoa. Sitten 16vs16 ja todellinen taktinen sodankäynti saavuttaisi nopeasti voiton. Epäilemättä.



- - - - -

Oli miten oli. Nämä DLC-päivitykset eli Downloadable Content eli ladattava sisältö niin.. Odotankin sitä mielenkiinnolla. Sillä ovatko kehittäjät seuranneet ilmiötä Halo ja etenkin Halo 3 vierestä, siis.. Eikö juuri Halo 3 moninpeli saanut ainakin 3 uutta Map Packia ja eikö samainen ilmiö ollutkin Liven suosituin peli männän vuonna 2008?

..Siis koska kyseessä on Killzone 2 ja vertailussa Halo 3 kanssa niillä on paljonkin yhteistä - tullaanko siis näkemään 3 karttalaajennusta moninpeliin. Itse tietenkin toivon jotain uskomatonta, kuten uusia aseita ajoneuvoja yksinpeli tehtäviä, mp-karttoja ehkäpä uusi hahmoluokka,,,, ja sitten heräsin. Jokatapauksessa uskon KZ2 olevan vihdoinkin PELI, joka julkaistaan valmiina, ei keskeneräisenä kuten nykyään, niin monet pelit.

Surullisin esimerkki tästä lienee nykyinen COD WAW, jossa vielä tänään pääsi sotimaan Castle kentässä maanalle ja minun Coditus loppui siihen. Peli pois ja lahjakortti tilalle, Aamen!




...Elikkä. 27.2.2009 Perjantaina julkaisu ja Demo ehkä joskus viikko1. kohdalla Helmikuussa, siis jo ensi kuussa... 2.-6.2 välisenä aikana??? No on kai tuo teoreettisesti mahdollista, vaikka itse uskonkin, että Guerrilla vetää demon pois viime hetkillä, toisaalta KZ1 antoi demon, joka muuten oli loistava ja tunnelmallinen, joten.....


Hyvää Yötä
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom