Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]
Ilmeisesti ajoneuvot ovat tulossa moninpeliin vasta päivityksellä jälkikäteen - jos silloinkaan.
Kiitos tiedosta. Epäilyttävää touhua, mutta ymmärrän kyllä, pelaajien vaatimukset ovat kaukana siitä todellisuudesta missä pelin tekijät elävät. Toisaalta vinkumiseni on nyt kuultu jo useammassa Topiicissa, eli FPS-Genre saisi kokeilla rajojaan.
Missä laaja aavikkomaa, jossa erilaiset ajoneuvot ottaisivat pääasiassa yhteen... Ajatelkaa nyt! Aavikon toisessa päässä olisi 3 tankkia ja 3 jeeppiä ja 1 lentovehje, sama toisella puolella aavikkoa. Sitten 16vs16 ja todellinen taktinen sodankäynti saavuttaisi nopeasti voiton. Epäilemättä.
- - - - -
Oli miten oli. Nämä DLC-päivitykset eli Downloadable Content eli ladattava sisältö niin.. Odotankin sitä mielenkiinnolla. Sillä ovatko kehittäjät seuranneet ilmiötä Halo ja etenkin Halo 3 vierestä, siis.. Eikö juuri Halo 3 moninpeli saanut ainakin 3 uutta Map Packia ja eikö samainen ilmiö ollutkin Liven suosituin peli männän vuonna
2008?
..Siis koska kyseessä on Killzone 2 ja vertailussa Halo 3 kanssa niillä on paljonkin yhteistä - tullaanko siis näkemään 3 karttalaajennusta moninpeliin. Itse tietenkin toivon jotain uskomatonta, kuten uusia aseita ajoneuvoja yksinpeli tehtäviä, mp-karttoja ehkäpä uusi hahmoluokka,,,, ja sitten heräsin. Jokatapauksessa uskon KZ2 olevan vihdoinkin PELI, joka julkaistaan valmiina, ei keskeneräisenä kuten nykyään, niin monet pelit.
Surullisin esimerkki tästä lienee nykyinen COD WAW, jossa vielä tänään pääsi sotimaan Castle kentässä maanalle ja minun Coditus loppui siihen. Peli pois ja lahjakortti tilalle, Aamen!
...Elikkä. 27.2.2009 Perjantaina julkaisu ja Demo ehkä joskus viikko1. kohdalla Helmikuussa, siis jo ensi kuussa... 2.-6.2 välisenä aikana??? No on kai tuo teoreettisesti mahdollista, vaikka itse uskonkin, että Guerrilla vetää demon pois viime hetkillä, toisaalta KZ1 antoi demon, joka muuten oli loistava ja tunnelmallinen, joten.....
Hyvää Yötä