Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Erään ihmisen suusta kuulin viimeisimmässä betatapaamisessa, että Killzonea pidettiin jotenkin värittömänä ja putkitöllöllä se sitä hieman onkin, laatutelkkarilla hieno visuaalinen kokemus. HD-telkku lienee viimeistään nyt syytä ostaa, niin paljon paremmalta Killzone 2 näytti siitä katsottuna. Ressu kakkosta en ole pelannut kuin noin tunnin verran, mutta vaikutti joltakin osin hieman enemmän "hämärämmältä", siis grafiikan osalta. Tosin tuollainen ympäristö sopii siihen peliin paremmin kuin Killzoneen. Itse pidän enemmän Killzone 2:n paikka paikoin todella värikkäistä yksityiskohdista.

---1000---

Älä muuta sano, ostin LG 40 tuumasen, siinä meni vuoden säästöt. Kyllä tästä hyvä tulee
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Huh, tuon MEGamersin arvostelun myötä tässä syyllistyy itsekin lietsomaan hypeä: todella mahtavan oloinen peli arvostelun ja ennakkoon testanneiden mielipiteiden perusteella!

Hauska yksityiskohta tuossa arvostelussa oli tuo ainoa parjauksen kohde, eli se, että toisen puukottaminen ei tunnu kuin sarjalta huitasuja. Haiskahti, että arvostelijalla on jotain pienoisia mieltymyksiä puukkoihin ja niiden heilutteluun, tai sitten kyse oli sarkasmista.

Oikeastaan kun pohdiskelee, niin hype-fiilistä lisäisi entisestään se, että tuokin arvostelu häviäisi bittiavaruudesta ennen helmikuun alkua. Tuolloinhan voisi olla hieman varmempi siitä, että kyseessä ei ollut puolueellisen tahon vääntämä mainosteksti.

Joka tapauksessa mahtavalta vaikuttaa!
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

"Puukotukseen" haluan vastata sen verran, että kyseessä on aseen perällä lyöminen lähitaistelussa, puukkoa ei taida olla ollenkaan. Tai sitten olen pahasti väärässä. Tuokin on onneksi tehty nopeasti tapahtuvaksi - ei käy sitä vahinkoa, että vihu kääntyy ja ehtii napauttaa päähän. Sekunnissa ehtii huitaisemaan helposti kaksikin kertaa. Täysissä voimissa olevan vihun tipauttaa kahdella iskulla (muistaakseni).
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

"Puukotukseen" haluan vastata sen verran, että kyseessä on aseen perällä lyöminen lähitaistelussa, puukkoa ei taida olla ollenkaan. Tai sitten olen pahasti väärässä. Tuokin on onneksi tehty nopeasti tapahtuvaksi - ei käy sitä vahinkoa, että vihu kääntyy ja ehtii napauttaa päähän. Sekunnissa ehtii huitaisemaan helposti kaksikin kertaa. Täysissä voimissa olevan vihun tipauttaa kahdella iskulla (muistaakseni).

Kyllä pelissä on puukko, myös eräät viholliset käyttävät sitä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kyllä pelissä on puukko, myös eräät viholliset käyttävät sitä.

Kiitoksia, tuohan on mainio lisä. Toivon mukaan tehossa ei ole säästelty, Socomissa olen joskus huitaissut vihua puukolla kahdesti ja ei kuollut - tuskanhuudon kyllä kuulin ja yksi isku riittää monesti. Killzonessa ei ainakaan ehdi nähdä selän takaa hiipivää, kun kattelee 1. persoonasta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

on kyllä näyttänyt toi puukon käyttäminen aikamoiselta huitomiselta, ainakin trailereissa. vähän ärsyttää jälleen tuoda codi4 tähän, mutta kyllä se vain niin on, että missään muussa pelissä ei puukotusta ole tehty yhtä hyvin kuin siinä. onneksi tässä kuitenkin tämä melee isku on laitettu "aseen perällä naamariin" tyylillä, vaikka sekin näyttää ehkä hieman oudolta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Noniin.. peli on nyt sitten ennakkotilattu!!

70 on minulle mitätön hinta vuoden kestävästä yksinpeli/Nettipeli kokemuksesta. Kuinka moni on jo tilannut ennakkoon pelin ja paljonko aiotte maksaa?

Itse en luota noihin netti tilauksiin, koska pahimmassa tapauksessa peli saapuu vasta maanantaiksi, vaikka julkaisu olisi esim. 27.2 Perjantai.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kuinka moni on jo tilannut ennakkoon pelin ja paljonko aiotte maksaa?
Väärä ketju tällaisille kysymyksille ja varsinkin vastauksille. Tarkoitus olisi kuitenkin keskustella Killzone 2:sta, ei pelitilauksista.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Noniin.. peli on nyt sitten ennakkotilattu!!

70 on minulle mitätön hinta vuoden kestävästä yksinpeli/Nettipeli kokemuksesta. Kuinka moni on jo tilannut ennakkoon pelin ja paljonko aiotte maksaa?

Itse en luota noihin netti tilauksiin, koska pahimmassa tapauksessa peli saapuu vasta maanantaiksi, vaikka julkaisu olisi esim. 27.2 Perjantai.

Max 35. Se on nullu, joka 70 maksaa nykypäivänä pelistä.

Mites sitten tuo peli, voiko tätä pelata jos ei ole Killzone 1:sta pelannut. Itse en siis tiedä yhtään mistä tässä pelissä on kyse, traileria vaan kattellut ja ihan hyvältä kaikin puolin näyttänyt. Ideana vissiin taistella jotain örkkejä vastaan?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mites sitten tuo peli, voiko tätä pelata jos ei ole Killzone 1:sta pelannut. Itse en siis tiedä yhtään mistä tässä pelissä on kyse, traileria vaan kattellut ja ihan hyvältä kaikin puolin näyttänyt. Ideana vissiin taistella jotain örkkejä vastaan?
Ensimmäisen pelin tarinan tunteminen ei ole mitenkään oleellista. Lisäksi Killzone.comista voi käydä lukemassa koko Killzone-universumin historiaa, jos haluaa perehtyä taustoihin.

Ja helghanit eivät todellakaan ole örkkejä, vaan... Noh, lue itse.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Itse olen pelannut killzone 1 läpi tai oikeastaan (killzone liberationin) niinkuin varmaan monet muut, jotka odottavat tätä peliä yhtä innoissaan. Trailereita on tullut katsottuu ja joissakin tai monessakin Rico nimi on tullut esille. Onko sama Rico jonka helgastinit kaappasivat niin tässäkin mukana vai onko se ihan eri hahmo? Tyhmä killzone fani
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Itse olen pelannut killzone 1 läpi tai oikeastaan (killzone liberationin) niinkuin varmaan monet muut, jotka odottavat tätä peliä yhtä innoissaan. Trailereita on tullut katsottuu ja joissakin tai monessakin Rico nimi on tullut esille. Onko sama Rico jonka helgastinit kaappasivat niin tässäkin mukana vai onko se ihan eri hahmo? Tyhmä killzone fani

Rico Velasquez on pelissä keskeisessä osassa.

Eikös se puukko ole Side armin (pistoolin), melee?

Ei, puukko valitaan erikseen. Pistoolilla on ihan tavallinen lyönti.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom