Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

576 KByte (Hungary) sanoi:
Killzone 2

Graphics: 5 (out of 5)
Playability: 5 (out of 5)
Lasting Appeal: 4 (out of 5)
Music / sounds: 5 (out of 5)
Overall: 9.7 (out of 10)

"Killzone 2 is one of the most gorgeous and atmospheric FPS ever released, surprassing easily everything the PS3 has to offer. It's easily one of the best games of 2009.
What will happen with the franchise in the future?
We hope that it will be successful, reaching heights of happines never reached before and bringing a real conclusion to the unfinished saga.
When and how it will happen? Only God knows - he likes to be called Guerilla Games nowdays"
Unkarilainen "pelimedia" 576 KByte antoi siis 9.7/10 Killzone 2-pelille. artikkelin kirjoittaja löytyy NeoGafilta nimimerkillä hitoshi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Eversti: (2300) Saat käyttöösi valeasun. Kun aktivoit valeasun, niin se pysyy niin kauan päällä, kunnes suoritat hyökkäyksen vihollista kohti - valeasu katoaa kolmen sekunnin kuluttua hyökkäyksestä. Valeasun ollessa käytössä viholliset voivat havaita sinut vain osoittamalla tähtäimellä, joka muuttuu punaiseksi tai tunnistamalla nimesi. Valeasun latautumisaika = 20 sekuntia. Käyttökertoja rajattomasti. Valeasun tietää olevan käytössä jos pelinäyttösi reunat ovat kaarevasti mustat. Idea on siinä, että vihut näkevät nimesi vihreänä (oma joukkue), kun käytät valeasua.

Olin katsovinani, että valeasu nappaa myös vastapuolen nimen oman hahmosi päälle. Ja kun vihollinen saa sinut tähtäimeen muuttuu väri ja oma nimesi hahmon päälle.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tyhmä kysymys: onko tässä normi vs harkkore kuten esim. Turskassa ja Wawissa? Vai vain yksi pelimuoto? En löytänyt tästä threadista enkä KZ2n forumeilta....

Edit: tällaisen linkin löysin KZ2-forumeilta... En tiedä onko tässä mitään uutta, mutta postaan kuitenkin. http://n4g.com/ps3/News-262789.aspx
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Olin katsovinani, että valeasu nappaa myös vastapuolen nimen oman hahmosi päälle. Ja kun vihollinen saa sinut tähtäimeen muuttuu väri ja oma nimesi hahmon päälle.

Ok, tuo on hyvä parannus. Muistelisin sen jossain vaiheessa betaa olleen vain "oma nimi vihreänä", saattanut muuttua sen jälkeen nykyiseen malliin. Nimen muuttumisesta omaksi en osaa sanoa, tähtäin ainakin muuttuu punaiseksi. Liikaa tuota ei parane käyttää, muuten vihut alkavat tähtäilemään jokaista vastaantulijaa ja silloin paljastuu itsekin. Julkisilla servuilla toimii loistavasti satunnaisesti käytettynä.

Monesti tuli edettyä rintamalla noin puoliväliin ja käännettyä selkä vihollisen tulosuuntaan, ikään kuin kyttäisin oman joukkueen jäseniä vihollisina, välillä pari laukausta niiden suuntaan. Sitten pamautetaan selkään jokaista ohikulkijaa:)

Tyhmä kysymys: onko tässä normi vs harkkore kuten esim. Turskassa ja Wawissa? Vai vain yksi pelimuoto? ]

Hahmojen kestävyys on mielestäni ihannetasolla, yhdellä pelimuodolla mennään. Pelattavuuden kannalta on loistavaa, ettei kuole liian herkästi (vrt. Cod4:n HC) tai kestä liikaa (ainakin Resistancen ykkösosa).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Nimen muuttumisesta omaksi en osaa sanoa, tähtäin ainakin muuttuu punaiseksi.

Kaksin Lauantaina kokeiltiin kaverin kanssa. En itse päässyt kokeilemaan, mutta näin mulle sanottiin, että hänen nimensä loisti päälläni ja muuttui omakseni kun tähtäimen toi kohilleen. Samalla totesimme sen, että kun on vihollisen kanssa lähellä niin toisten puheet kuuluvat mikissä.

Oltiin huijaus koodia naputtelemassa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Olin katsovinani, että valeasu nappaa myös vastapuolen nimen oman hahmosi päälle. Ja kun vihollinen saa sinut tähtäimeen muuttuu väri ja oma nimesi hahmon päälle.

Valeasu myös pysyy niin kauan ennenkuin vastustaja ampuu sinua. Sitä en tiedä lähteekö valeasu pois jos itse ampuu.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Valeasu myös pysyy niin kauan ennenkuin vastustaja ampuu sinua. Sitä en tiedä lähteekö valeasu pois jos itse ampuu.

vielä, jos pääsisi valeasuisena kuuntelemaan vastustajien mikkikeskustelua, jos vaikka taktiikoista sattuisi puhumaan :rolleyes::D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Selvennetääkö siinä yhtään Ricon taustaa tai miten Rico löydettiin. Puhutaanko Templeristä yhtään?

En nyt oikein tiedä, kuinka paljon tässä uskaltaa varsinaisesti juonesta kertoa vielä, mutta Templar on niin ikään mukana pelissä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

vielä, jos pääsisi valeasuisena kuuntelemaan vastustajien mikkikeskustelua, jos vaikka taktiikoista sattuisi puhumaan :rolleyes::D

Samalla totesimme sen, että kun on vihollisen kanssa lähellä niin toisten puheet kuuluvat mikissä.

Kunhan eivät tunnista, niin onnistuu. Paskempi homma, jos olet "varastanut" sellaisen kaverin nimen joka pölähtää myös paikalle. Alkuihmetyksen jälkeen varmaan avaavat tulen :D

Itselleni kävi viime viikolla siten, että liityin 2 vs 1 peliin yhden yksinäisen puolelle. No kaveri idlas niin yksinäni vihuja metsästin. Sitten se tuli vastaan ja totesin että lopetti idlaamisen...kunnes kaveri ampui minut. No siellä se edelleen idlasi kun synnyin uudelleen perk. Seuraavalla kohtaamisella jo hokasin meiningin.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Valeasu myös pysyy niin kauan ennenkuin vastustaja ampuu sinua. Sitä en tiedä lähteekö valeasu pois jos itse ampuu.

Valeasu katoaa kun ammut vihollista kohti, sitä en muista katoaako se vain jos osuu. Latautumisaika on kuitenkin suht nopea, n. 20 sekuntia. C4 on muuten aivan loistava taktinen ase valepukuun yhdistettynä, tappoja tulee paljon kun saa kulkea rauhassa. Varjopuolensakin tuolla on, eräässä betapelissä tuli aiheutettua lukuisia teamkillejä vastapuolella juuri valeasun takia.

Tietääkö muuten joku onko Killzonessa äänestys käytössä tai automaattiset kenkäisyt, jos tappaa liikaa omia? Näitä pelien pilaajia kun on aina maisemissa. Betassa muistan jollakin pelaajalla olleen saldon -45p, kun tappoi koko ajan omia.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tietääkö muuten joku onko Killzonessa äänestys käytössä tai automaattiset kenkäisyt, jos tappaa liikaa omia? Näitä pelien pilaajia kun on aina maisemissa. Betassa muistan jollakin pelaajalla olleen saldon -45p, kun tappoi koko ajan omia.

Pitää nyt varmistaa, muistan hämärästi käyneeni tälläisessä valikossa pelin aikana.

Nyt muistaessani, kun joku tätä kysyikin. Huoneen pysty suojaamaan salasanalla ja myös katsojille pysty salasanan laittamaan.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Valeasu katoaa kun ammut vihollista kohti, sitä en muista katoaako se vain jos osuu. Latautumisaika on kuitenkin suht nopea, n. 20 sekuntia. C4 on muuten aivan loistava taktinen ase valepukuun yhdistettynä, tappoja tulee paljon kun saa kulkea rauhassa. Varjopuolensakin tuolla on, eräässä betapelissä tuli aiheutettua lukuisia teamkillejä vastapuolella juuri valeasun takia.

Tietääkö muuten joku onko Killzonessa äänestys käytössä tai automaattiset kenkäisyt, jos tappaa liikaa omia? Näitä pelien pilaajia kun on aina maisemissa. Betassa muistan jollakin pelaajalla olleen saldon -45p, kun tappoi koko ajan omia.

Muistan hämärästi, että olisin yrittänyt äänestää ULVIa ulos matsista betassa, joten taitaa kyseinen ominaisuus peliin kuulua.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Muistan hämärästi, että olisin yrittänyt äänestää ULVIa ulos matsista betassa, joten taitaa kyseinen ominaisuus peliin kuulua.

Tollanen äänestystoiminto on vaan pirun rasittava. Ainkin FC2 piti peli pysäyttää siksi aikaa että kävi valikossa äänestämässä. Auto-kick ois suotava teamkillereitä varten, etenkin jos vähääkään nopeatemposempi peli alla. Esim kolmannesta teamkillauksesta automaattisesti servulta ..
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tollanen äänestystoiminto on vaan pirun rasittava. Ainkin FC2 piti peli pysäyttää siksi aikaa että kävi valikossa äänestämässä. Auto-kick ois suotava teamkillereitä varten, etenkin jos vähääkään nopeatemposempi peli alla. Esim kolmannesta teamkillauksesta automaattisesti servulta ..

Mielestäni Halossa on varsin hyvin toteutettu tämä järjestelmä: Peli kysyy toisen/kolmannen TK:n jälkeen tapetulta pelaajalta, haluaako tämä potkia surmaajansa pois pelistä. Näin vahinkopotkuilta vältytään ainakin periaatteessa. Pitänee tänään tarkistaa, kuinka hyvin tuo äänestys onnistuu Killzonessa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Killzone.com "paljastaa" Templarista mm.

"ISA Cruiser New Sun is the flagship of the battle group, under the command of war hero Colonel Jan Templar."

On ukko kerännyt hieman lisää nappia kaulukseen sitten viime Killzonien. Tuskin nähdään taistelutantereella. Tai no.. ei sitä tiedä

Turhaan ehkä spoilertagit laitoin, kun kerran kaikkien luettavissa tuo on.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Lyhyt sitaatti tammikuun Pelit-lehdestä:

Tuukka Grönholm sanoi:
"Pyrimme tavoittamaan pelimaailmassa fasisti-kommunistisen fiiliksen, jossa arkkitehtuuri on jykevää betonia eikä syöpämäisesti kasvavissa kaupungeissa ole tilaa ihmisille. Innoituksena ovat paitsi aikaisemmat Killzone-pelit myös Blade Runner ja Alien-elokuvat", taiteellinen johtaja Jan-Bart van Beek visioi.

Eli siellä on odotettavissa maisemia sieltä jostain DDR:n ja Pohjois-Korean väliltä :D

Tai noh, Helsingin Merihaka voisi mennä jo aika läheltä..
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom