Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Noita samoja robotteja näkyy niin yksin- kuin moninpelissäkin. Koko saattaa tosin hieman vaihdella.

MP:ssä on kyllä mielestäni erilainen, tosin yhdessä yksinpeli videossa olin näkeväni vastaavan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

MP:ssä on kyllä mielestäni erilainen, tosin yhdessä yksinpeli videossa olin näkeväni vastaavan mutta tuossa kuvalinkissä oli yksinpelin bossi.

EDIT: Näitä ne on http://ps3.ign.com/dor/objects/7484...lzone-2-20080820100326474.html?page=mediaFull ja http://media.giantbomb.com/uploads/0/5725/333870-fz6p2t_super.jpg

Mjoo, kyllähän tuo hieman erilaiselta näyttää. Samanlainen rakenne, mutta vähemmän tulivoimaa.

Yksinpelissä noita robotteja on muuallakin kuin pomotaistelussa, silloin ne tosin taitavat olla samanlaisia kuin tuo moninpelin vihulainen.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Siis tuo sentry bot on ihan tacticianin toinen avattava badge, eikä sitä ohjaa ketään vaan se toimii vähän kuin turretit eli automaattisesti. Mutta nuo turretit ja muut botit tuntui tekevän aika vähän vahinkoa verrattuna muihin aseisiin, mutta kyllä kestävät myös enemmän kutia että kyllä niistä hyötyäkin löytyy.

Engineeri voi korjata ammuslaatikoita ja muita turretteja, mukaan lukien sellaiset jolla pelaaja voi ampua. Varmaan myös oman spawnipaikan turretit voi myös korjata mutta tiedä sitten kun ei päässyt testaamaan sillä engineerin turret badgejen hommaaminen on jo sen verran aikaa vievää puuhaa sillä viittä tappoa turretit harvemmin pelissä insinööreille tarjoilevat.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Siis tuo sentry bot on ihan tacticianin toinen avattava badge, eikä sitä ohjaa ketään vaan se toimii vähän kuin turretit eli automaattisesti. Mutta nuo turretit ja muut botit tuntui tekevän aika vähän vahinkoa verrattuna muihin aseisiin, mutta kyllä kestävät myös enemmän kutia että kyllä niistä hyötyäkin löytyy.

Engineeri voi korjata ammuslaatikoita ja muita turretteja, mukaan lukien sellaiset jolla pelaaja voi ampua. Varmaan myös oman spawnipaikan turretit voi myös korjata mutta tiedä sitten kun ei päässyt testaamaan sillä engineerin turret badgejen hommaaminen on jo sen verran aikaa vievää puuhaa sillä viittä tappoa turretit harvemmin pelissä insinööreille tarjoilevat.

Noh, jos tässä nyt hommat rulaa hyvin niin päästään mahdollisesti testaamaan vielä tarkemmin noita moninpelin eri koukeroita.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Saatan jälleen olla väärässä, mutta minusta vaikuttaa, että KZ2 yksinpeli on ainakin ottanut valtavasti vaikutteita Halo 3:sta. Tällainen maailmanlopun fiilis ja se, että pelille on kehittynyt laaja taustatarina tukevat tätä asiaa. Toisaalta on toki päivän selvää, että kaikkienaikojen parhaasta konsoli FPS pelistä otetaan mallia.

... Eikä esim. säälittävästä Resistance 2:sta. Tarkoitan tällä sitä, että esim. tämä Resistance 2 on kyllä ihan ok peli, mutta grafiikka, pelattavuus ja ylipäätään tekninen taso eivät ole kohdallaan. Digi-Expo-Messuilla oli KZ2 ja Resistance 2 vierekkäin pelattavan.. huh huh mikä ero, eikä tosiaankaan pelkässä ulkoasussa. Res.2 tuntui lähinnä piirretyltä komedialta KZ2 sci-fi toimintaan verrattuna. Sitten kävin kokeilemassa 30min. ajan muuan Gear of War 2 peliä ja da daa! Hieno ja hauska se on, mutta esim. kenttä suunnittelu todella suoraviivaista ja edelleen tämä persoonallinen KZ2 oli aivan omaa luokkaansa.

- Tavallaan tällainen peli, jota ei tarvitse kuin kokeilla se 5min. ja haluaa toistaa sen fiiliksen seuraavat 5 vuotta. Tästä päästäänkin oikeastaan makuasioiden maailmaan - joista pitää kiistellä. Elikkä olen saanut sellaisen kuvan, että nämä COD hehkuttajat ovat nimenomaan mieltyneet Codissa tähän nopeaan ja vaivattomaan pelattavuuteen. Se onkin pelin ehkä "paras" puoli. KZ2 edustaa selkeästi hieman hitaampaa liikkumista ja Codeista poiketen raskaampaa fysiikkaa. Minulle tämä sopii loistavasti, koska en pidä siitä, että kuolen noin 5s. välein.

Lisäksi tämä oman elämän kesto on huomattavasti pidempi Haloissa, Battlefieldeissa ja Killzoneissa kuin esim. yli 15 miljoonaa myynneellä Cod4 pelillä. Kaikista suurin ihmetykseni liittyy siis jälleen siihen ettei edes 2 monipelikenttää ole pyhitetty Ajoneuvoille. Ei haittaisi jos ajoneuvoilla ei pääsisi kartan joka osaan, esim. joki halkoisi kentän kahtia, mutta kuitenkin tähän peliin nuo huikeat otukset sopisivat hyvin.

Lisäksi se toisi sitä kauan kaivattua huumoria peliin, jossa veri roiskuu ja vesi loiskuu. Muuan Halo 3 nettipelissä nimittäin on ilo seurata kahden vihollisen matkaa Mongoose mönkijässä kun, joku sotamies Ryan pamauttaa Laser-singolla kaverukset pimeimpään helvettiin. Sitä voi sitten vielä ihailla hidatuksina pelin jälkeen, jopa tallentaa koko videon - milloin KZ2 moninpelissä tällaista???



-----


Itse odotan peliä kuin kuuta laskevaa, koska peliä messuilla pelasin ja pidin. Nettipelin vuoksi tämän 90% ostan, joten yksinpeli myöskin kiinnostaa, mutta onkohan tuo netti kuitenkin se tämän vuosituhannen juttu kun ihmisten listiminen, niin suuren tyydytyksen antaa. Ehkäpä se kavereiden nöyryyttäminen on jotenkin sairaanloisen ihanaa. No joo lopetan hypetyksen, käykää ulkona siellä on -5 astetta ja aurinko paistaa!
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jälleen yksi arvostelu (yksinpelistä), a'la PSU.com.
Excited? You certainly should be. For fans of the first person shooter genre, Killzone 2 is unequivocally the best thing to have happened to the PlayStation 3 thus far.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Elikkä olen saanut sellaisen kuvan, että nämä COD hehkuttajat ovat nimenomaan mieltyneet Codissa tähän nopeaan ja vaivattomaan pelattavuuteen. Se onkin pelin ehkä "paras" puoli. KZ2 edustaa selkeästi hieman hitaampaa liikkumista ja Codeista poiketen raskaampaa fysiikkaa. Minulle tämä sopii loistavasti, koska en pidä siitä, että kuolen noin 5s. välein.

Jokainen hyvä Codin pelaaja, eli 95 % suomalaisista, tietää sen ettei pelissä tarvitse todellakaan kuolla viiden sekunnin välein. Tottakai kenttien välillä on eroja, mutta hyvä pelaaja, joka tuntee kentät osaa liikkua siten, ettei juoksentele torrakko tanassa joka helvetin aukion läpi kuin aropupu konsanaan. Toki ymmärrän nuo muut pointtisi ja itsekkin odotan innolla KZ2:n raskaampaa fysiikanmallinnusta. Tottumista se tähtääminen vaatii varmasti Codin ja UT3:n mättämisen jälkeen, mutta toimivaa sen uskoisin olevan jokatapauksessa.

Onkohan nyt ensimmäinen kerta sitten Far cry 1:n, kun sitä joutuu sen yksinpelin pelaamaan läpi. Sen verran paljon ovat arvostelut sitä kehuneet. Itseäni vain skriptatut räimintätilanteet eivät jaksa tuntia kauemmin yleensä viihdyttää.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Loistava kirjoitus DPK:lta ylempänä. Suunnilleen samanlaiset ensifiilikset koin itsekin, kun pelasin ne ensimmäiset pelit Killzonea - koko ajan piti saada lisää kokemuksia.

Mainittu "kuolema 5 sek välein" oli ehkä hieman liioiteltu, mutta ei se kovin kauas totuudesta heittänyt, Codissa on niin paljon erilaisia tapoja kuolla. Pahimpina näistä ilmaiskut ja kopteri, jotka ainakin Downpourissa, Crashissa ja Showdownissa ovat jatkuvana uhkana kun pelaajia on paljon kentällä. Sotilas toista vastaan on hyvin toteutettu ja maataisteluita pidinkin Codin suolana. Killzonessa sotilas toista vastaan on suuremmassa roolissa ja kittien erilaisuudet tuovat oman mausteensa siihen. Jokaisella kitillä on omat vahvuutensa ja millä tahansa hahmoluokalla pärjää kentällä varusteiden ja aseiden parhaita puolia hyödyntäen. Pointtina tässä nimenomaan pelaajan taito, sille jää paljon tilaa ja ehtii hyvin rauhoittuakin, kun Killzonessa on pakollinen 10 sekunnin tauko ennen kuin pääsee taas spawnaamaan pelikentälle. Ei herää henkiin 2 sekunnin päästä kostonhimo mielessä ja sitten rynnitään taas varomattomasti eteenpäin.

engineerin turret badgejen hommaaminen on jo sen verran aikaa vievää puuhaa sillä viittä tappoa turretit harvemmin pelissä insinööreille tarjoilevat.

Turreteissa ei tosiaan ole paljoakaan tehoa, mutta kaksi sellaista vierekkäin teilaa aika nopeasti vihollisen tai sitten voit toimia itse turrettina ja heikentää vihollista ensin vähän ja antaa turretin viimeistellä. Tuolla tyylillä sain itse 4/5 badgea korjaustaidosta, mutta aikaa se silti vei.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jokainen hyvä Codin pelaaja, eli 95 % suomalaisista, tietää sen ettei pelissä tarvitse todellakaan kuolla viiden sekunnin välein. Tottakai kenttien välillä on eroja, mutta hyvä pelaaja, joka tuntee kentät osaa liikkua siten, ettei juoksentele torrakko tanassa joka helvetin aukion läpi kuin aropupu konsanaan. Toki ymmärrän nuo muut pointtisi ja itsekkin odotan innolla KZ2:n raskaampaa fysiikanmallinnusta. Tottumista se tähtääminen vaatii varmasti Codin ja UT3:n mättämisen jälkeen, mutta toimivaa sen uskoisin olevan jokatapauksessa.

Onkohan nyt ensimmäinen kerta sitten Far cry 1:n, kun sitä joutuu sen yksinpelin pelaamaan läpi. Sen verran paljon ovat arvostelut sitä kehuneet. Itseäni vain skriptatut räimintätilanteet eivät jaksa tuntia kauemmin yleensä viihdyttää.

Etkö edes CoD 4:sta ole mennyt läpi :O? Itse olen yksi niistä harvoista joka ei innostunut CoD 4:n moninpelistä, mutta yksinpeli toimi kuin koppa keskiolutta perjantai-iltana. Moninpeli oli sitten taas vähän negatiivisempi kokemus. Tosin myönnettäköön, että en varmastikaan antanut sille tarpeeksi mahdollisuuksia, mutta CoD 4 oli varmastikin yksi ensimmäisiä FPS-pelejä joita konsolilla pelasin. Ja täten ohjauksessa oli vielä paljon totuttelemista. Sitten taas CoD 4:n moninpeli ei ole se mikään aloittelija ystävällisin.

Mutta asiaan. Killzone 2 on ollut jo kuukausien ajan tuolla takaraivossa, laskemassa päiviä julkaisuun. Eli itsellä on odotukset hyvinkin korkealla. Onneksi kaikki arvostelut ja se, että Xbox 360 blogissakin peliä kehutaan, on saanut minut vakuuttuneeksi, että odotukset tullaan lunastamaan. Moninpeliltä myös odotan paljon. Kaikki mitä siitä kerrotaan kuullostaa todella hyvältä. Jopa Co-Op:ia en kaipaa kerran peli näyttää noin uskomattoman hyvältä. Sekä singleplayer ja multiplayer.

24 päivää...
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

OE, vielä kun saisi tuon uuden telkun siihen mennessä.. Saisi oikein mukavat alkufiilikset KZ2:sta.
Demo siis on SP-demo?

e: Joo, yksinpelidemohan se. Parempi mulle. Ei sillä, saattaahan tuo moninpelikin olla ihan jees..
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jees, joku sanokin että demo tulee vasta 24.pv (1 pv ennen julkasua), hyvä että tulee tostaina.. Siihen saakka pitäis jotain wowia vetää :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom