Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kyllä tätä jo kuumeisesti (kirjaimellisesti) odotetaan. Ainoa asia mikä minua melkein hieman huolestuttaa on aseiden tasapaino. Niin monesta eri lähteestä olen lukenut, että paras ase on se ISA:n perusrynkky. Onkohan missään muissa aseissa edes tuota vihreää tähtäintä? Kyllähän sitä vaihtelun vuoksi haluaa aina pelata kuitenkin kaikilla aseilla välillä. Mielenkiintoista on myös päästä käytännössä kokeilemaan tuota sniperin liikkeentunnistusta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

.......

"Huh huh! Mikä videoarvostelu! Kiitoksia enemmän tai vähemmän hullulle video linkistä. Sanokaa nyt minulle etteivät välidemot näytä noin uskomattomilta. Mikä tunnelma.. mikä graafinen ilme??? Kerrassaan huikeaa.

Täytyy myös todeta, että vaikkakin yksinpeli on sitä loputonta Putkijuoksua, jota olemme viimeiset 10 vuotta FPS-peleissä käyneet läpi, niin jotenkin kuitenkin odotan siltäkin osa-alueelta melkoista tykitystä. Kerrassaan mielenkiintoinen peli tulossa ja ONNEKSI olen jo ennakkotilannut tämän ja maksanut 5 ennakkotilausmaksua... Niin ja lahjakorttikin löytyy. Jos DEMO tulee Storeen jo ensi Torstaina 5.2 niin ainakin pientä esimakua tulevasta on luvassa, yksinpelin muodossa.

-------------------------


NETTIPELI aka MULTIPLAYER:

Ai että.. Tämä osa näyttää olevan todella mielenkiintoinen. Videossa painotetaan nimenomaan sitä, että kun saa kokemuspisteitä ja saa nettipeliä enemmän avattua, niin meno vain senkun paranee. Mahtavaa.

Syvyyttä ja pitkäikäisyyttä kuulemma löytyy loputtomiin. Lisäksi tuo pelimuodon vaihtuminen kesken pelin on mielenkiintoinen lisä. Onko muuten, niin että KZ2 tehtiin pääasiassa moninpeliksi. Yksinpelissä on kuulemma paljon uudelleenpeluu arvoa, mutta silti - tuntuu, että juuri moninpeliin olisi panostettu huikeasti. Yrittääkö KZ2 syöstä Codi perheen vallasta ja uhmata jopa suurta ja mahtavaa Haloa. Peliä, jota niin harva "vain" PS3:men omistaja ymmärtää.

+ Kaunis
+ Tunnelmallinen
+ Persoonallinen ja omaperäinen
+ Huikea animaatio
+ Aseet, kulkuneuvot, hahmot
+ Syvyyttä ja pitkäikäisyyttä löytyy
+ Äänimaailma
+ Taustatarina
+ Sopivan synkkä, mutta myös hauska

- Lisäksi tekoäly ja veri mukavan punaista. Onko tosiaan, niin että tämä on takuu 5/5 , 100/100 peli, mutta sillä erotuksella, että se ei kuitenkaan nouse Messias pelien Mammuttisarjaan,,, missä muuan: Halo-sarja, Cod 4 tai MGS-sarja viettävät virtuaalielämää. Onko tosiaankin näin, ettei sittenkään KZ2 ole aivan sitä luokkaa, että se jokin pieni kipinä puuttuisi???

Torstai on vielä, niin kaukana, mutta minä haluan uskoa pelaavani tätä vielä vuosia.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kyllä tätä jo kuumeisesti (kirjaimellisesti) odotetaan. Ainoa asia mikä minua melkein hieman huolestuttaa on aseiden tasapaino. Niin monesta eri lähteestä olen lukenut, että paras ase on se ISA:n perusrynkky. Onkohan missään muissa aseissa edes tuota vihreää tähtäintä? Kyllähän sitä vaihtelun vuoksi haluaa aina pelata kuitenkin kaikilla aseilla välillä. Mielenkiintoista on myös päästä käytännössä kokeilemaan tuota sniperin liikkeentunnistusta.

Muissa aseissa ei ole tuota tähtäintä, mutta toisaalta peli ei nojaa niin valtavasti rautatähtäimen käyttämiseen. ISA:n kiväärissä on muiden hyvien ominaisuuksien vastapainoksi melko pieni lipas, jota saa olla jatkuvasti vaihtamassa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Sanokaa nyt minulle etteivät välidemot näytä noin uskomattomilta.
Tuossa Gametrailersin videoarvostelussa on se huono puoli, että siinä on melko karseita pakkausartefakteja. Peli näyttää (sekä itse pelatessa että välivideoissa) paremmalta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Muissa aseissa ei ole tuota tähtäintä, mutta toisaalta peli ei nojaa niin valtavasti rautatähtäimen käyttämiseen. ISA:n kiväärissä on muiden hyvien ominaisuuksien vastapainoksi melko pieni lipas, jota saa olla jatkuvasti vaihtamassa.

Taidat olla oikeassa siinä suhteessa, että lonkalta tässä ammutaan aika paljon. Vaatii pientä totuttelua 1,5 vuoden CODittelun jälkeen.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kyllä yksinpelissä olen kokenut jyvätähtäämisen hyödylliseksi jopa melko läheltä ammuttaessa. Sikäli ISA-rynnäkkökivääri on hyvä, kun se on todella tarkka (ja ns. viherpistetähtäin tekee sihtaamisesta vaivatonta), mutta tosiaan sen pieni lipas pistää ärsyttämään sen verran, että vaihtuu meikäläisen käsissä nopeasti higirynkkyyn. KK taas on jo luokkaa "jumalten ase" ;)

Helghast-rynkyllä tähtääminen on myös nostalgista tuoden mieleen yöammunnat armeijassa. Aseessa on meinaan hieman vastaavat punaiset hohtimet kuin RK62:n tritium-ampulleilla varustetuissa yötähtäimissä(, joiden avulla sihtaaminen oli yhtä helvettiä. Onneksi tämä peli ei ole niin realistinen).

Moninpelibetassa taisin käyttää tähtäämistä vain kauemmaksi ampuessa. Saa nähdä mikä tapa vakiintuu nyt valmiissa pelissä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Villiveikkaus mitä tapahtuu torstaina kun demo tulee tänne EU Storeen?
Mitä muilta foorumeilta saa lukea, ovat Jenkit tehneet EU accot, ja valmiina raidaamaan meidän storen :eek:. Joten tod.näk. store kaatuu ja kukaan ei pelaa torstaina demoa ja kellään ei oo kivaa! :mad:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Villiveikkaus mitä tapahtuu torstaina kun demo tulee tänne EU Storeen?
Mitä muilta foorumeilta saa lukea, ovat Jenkit tehneet EU accot, ja valmiina raidaamaan meidän storen :eek:. Joten tod.näk. store kaatuu ja kukaan ei pelaa torstaina demoa ja kellään ei oo kivaa! :mad:

Jenkitkin saavat demon torstaina
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mistäs tuon revit? Ei ole silmiin sattunut vielä mitään mainintaa jenkkistoresta =P

Eniveis, riskejä spoilereista täytyy joskus ottaa, pitää katsoa tuo GT:n arvostelu. Siitä sitten myöhemmin kommentteja tänne.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Toivotaan että demo kertoo paljon pelistä ettei tule turhia peruutuksia/ostoja.

Tärähtääkin sopivasti kunnon nettiyhteys torstaiks niin saa ladattua nopsaa :p
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Itse ainakin luulin, että demo tulee nyt vain Euroopan Storeen ja USA:n Storeen vasta silloin päivää ennen julkaisua... Mutta ihan sama, kunhan itse saa demon. :]

Ja voi perhana noita GT:n arvosteluita, spoilas mukavasti tossakin yhden välinäytöskohtauksen. >:/
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ja voi perhana noita GT:n arvosteluita, spoilas mukavasti tossakin yhden välinäytöskohtauksen. >:/

No eikös Paavi varoittanut...

Oli miten oli, tosta arvostelusta päätellen välivideot ainakin on ihan uskomattoman siistiä katteltavaa, eikä tarinassakaan tuntuis olevan mitää vikaa. Eiköhän tää jossain vaihees tuu ostettua.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ja voi perhana noita GT:n arvosteluita, spoilas mukavasti tossakin yhden välinäytöskohtauksen. >:/

Taidan kohta saada monen henkilön vihat niskaani kun postasin tuon revikan tänne ekana :D Mutta myönnä pois kuoma että näytti aivan Käsittämättömän H.I.E.N.O.L.T.A.! :p
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

H.E.N.O.L.T.A kyllä näytti :cool: Joo no ei mua pikku spoilaukset haittaa.

Joo. Kirjoitusvirhe lopahti sinne :D Eipä itekkään meikä vihastunut tuollaisesta kun oli niin mahtavaa katella miten ite pelitilakin näytti mahtavalta! Niin kuin joku sanoikin täällä, aivan kuin olisi katsonut CGI-peliä pelattavan :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Onkos tässä pelissä suomi tekstejä valikot/välianimaatiot? (Joku alkaa valittamaan taas että lue kokoketju läpi mutta sivujakin PRKL yli tuhat nii ei kiinnosta. :rolleyes:)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Onkos tässä pelissä suomi tekstejä valikot/välianimaatiot? (Joku alkaa valittamaan taas että lue kokoketju läpi mutta sivujakin PRKL yli tuhat nii ei kiinnosta. :rolleyes:)
Seuraavan kerran kun näen tuollaisen "yhyy, emmä jaksa" -ininän, menetän malttini totaalisesti...

Eli opettelepa käyttämään tuota Etsi tästä ketjusta -toimintoa. Siihen kun pisti hakusanaksi tekstity*, niin jo löytyi vastaus hyvin nopeasti.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Seuraavan kerran kun näen tuollaisen "yhyy, emmä jaksa" -ininän, menetän malttini totaalisesti...

Eli opettelepa käyttämään tuota Etsi tästä ketjusta -toimintoa. Siihen kun pisti hakusanaksi tekstity*, niin jo löytyi vastaus hyvin nopeasti.

OT/ taitaa olla aika vaikea käyttää tuota etsi tästä ketjusta, meinaa mä etsin sen sieltä Tarkennettu haku kohdasta juurikin: tekstity* <--- tuolla, niin etsi hienosti juuri tämän quotettamani viestin :eek::D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

OT/ taitaa olla aika vaikea käyttää tuota etsi tästä ketjusta, meinaa mä etsin sen sieltä Tarkennettu haku kohdasta juurikin: tekstity* <--- tuolla, niin etsi hienosti juuri tämän quotettamani viestin :eek::D
En tiedä, miten moisessa onnistuit, koska testasin tuota samaa, ja se löysi nopeasti vilkaistuna samat viestit kuin tuo Etsi tästä ketjusta -haun perushaku. Ja sitä tarkennettua hakua tuskin osaa senkään vertaa käyttää, jos tuo perushakukin tuntuu olevan hukassa. ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom