Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mielenkiintoista kuulla myös näitä negatiivisia kommentteja kaiken jumaloinnin jälkeen :)

Poikkeus vahvistaa säännön.

Opetelkaa nyt oikeesti pelaamaan muitakin kuin yhtä/kahta peliä.COD4 on Ridge Racer, KZ2 on Gran Turismo.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Antoi hyvä kuvan pelistä.Fysiikat olivat kohdallaan ja tunnelma.Se tuntui ihan sodalta.Kontrollit olivat hyvät ja ei tuntunut hahmo liian raskaalta.

=Pakko ostos
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

kovin oli lyhyt ja siitä ei niin hirveästi mielikuvaa irronnut että onko tä sitten the fps game of all time.
En odoto saavani järkevää vastausta, mutta missä FPS:ssä (tai pelissä ylipäätään) on niin hyvä ensimmäinen taso, että sen perusteella voi päätellä ihan kaiken koko loppupelistä?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hieno oli, vain niin kovin lyhyt (tosin jos tuokin pätkä vei tilaa jo yli gigan niin ymmärrän ettei mitään hirveenpitkää demoa voinut laittaa), onneks on toi blu-ray formaatti aikamonta dvd levyä sais tolla tilamäärällä olla kokopelissä :p.. ja näille jotka valittaa että on raskasta liikkua ja ruutu tärisee, sillä haetaan sitä realismia! toisin kuin counttereissa ja muissa jossa äijä ikäänkuin leijjuu ilmassa, helpompi ehkä pelata mutta realismi ja läsnäolon tunne on niissä nolla.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Juu, tuo demohan on aika yksi yhteen pelin ensimmäisen tehtävän kanssa. Tai siis se tehtävä oikeasti jatkuu tuosta vielä, mutta vaikutelma on sama. Ohjaus ja grafiikat ovat täysin samanlaisia lopullisessakin pelissä. Ja näköjään ohjauskonfiguraatioissa ollut otsikkovirhe (kaksi Vaihtoehtoinen 1 -vaihtoehtoa) on kopioitu sellaisenaan demoon.

Kertoo jotain tekstuurien viemästä tilasta, että tosiaan tuollainen kuuden minuutin demo haukkaa toista gigaa tilaa. Lopullinen peli sen sijaan vaatii kovalevyltä noin puolitoista megaa. Eli näköjään peli ei tee minkäänlaista cachea kovalevylle. Jotain magiaa Guerilla käyttää, sillä lataustauotkaan eivät tunnu mitenkään poikkeuksellisen pahoilta.

Ohjauksesta täytyy vielä sanoa sen verran, että siihen tottuu. Tämä ei ole mikään Resistancen tai CoD4:n kaltainen pikajuoksupeli. Ja kun lopulta päätin säätää tuon horisontaalikäännöksenkin yhden naksun verran irti maksimista, oli luonnollinen tuntuma saavutettu.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Onko tämä muuten minkä ikäisestä buildista napsaistu demo, viimeisintä buildia vaiko kuukausien takaista buildia?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tähtäys ja liikkuminen eivät ole kankeita vaan aitoja. Te olette tottuneet pelaamaan sellasia arcade-pelejä joissa hahmon paino on mallinnettu huonosti. Pahimmissa tapauksissa hahmo on kevyt kuin keijukainen ja hyppii vaivatta viiden metrin loikkia kaikki singot ja kranut ahdattuna takataskuihin. Tähtäys on vaikeaa ja pitääkin olla, pitää niin sanotusti harjotella pelaamaan. Täällä porukka whinee heti pienen pelaamisen jälkeen kun kaikkea ei ojennetakkaan kuin tarjottimella. Ihan sairaan hyvää menoa, en malta odottaa koko pelin saapumista. Grafiikka, äänet, fysiikat, ampuminen, kaikki... Kaikki on niin täydellistä. Saattaisi olla SplitFish FragFX:stä hyötyä tässä pelissä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ei tuon demon perusteella osaa sanoa vielä mitään. Pieni pettymys, mutta kokoversiota odotan silti.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

En odoto saavani järkevää vastausta, mutta missä FPS:ssä (tai pelissä ylipäätään) on niin hyvä ensimmäinen taso, että sen perusteella voi päätellä ihan kaiken koko loppupelistä?

Sen takia juuri en voinut tuota todeta että onko kaikkien aikojen paras peli, kyllä se silti ennakkotilauksessa on ja kovin vieläkin odotan. Ensinmäisestä tasosta juurikin tuo cod4 oli heti sellainen mistä itsellä ihokarvat nousi pystyyn johon vertausta lievästi hain koska sitä tottunut pelaamaan. Enhän minä tätä huonoksi sanonut, kaunista oli kuin karkkikaupassa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Te ketkä olette pelanneet sitä arvosteluversiota, onko pelissä mahdollista laittaa tuo suojautumien/kyykistyminen niin, että se ei ole hold muodossa (zoomauksenhan voi itse päättää)? Nyt kun tuo suojautuminen on itselläni L2 napilla niin olisi mukavaa jos sitä ei tarvitsisi pitää pohjassa samalla kun ampuu L1:llä.

Muuten peli on yhtä hauskaa kuin viimeksikin, mutta tuo leveli on kyllä nähty jo niin moneen otteeseen. Ohjaus on mielestäni realistisempaa kuin codissa, mutta samalla vaikeampaa. Kyllä tätä tulee pelattua syksyyn asti helposti.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Demo oli ihan siisti.. Kuten sanottu ohjaus vaatii totuttelua mutta eiköhän siihen aika nopeasti totu. Kyllä tämä tulee ostettua mutta ei ole mikään pakko saada tätä julkaisupäiväksi. Mut joo mukavalta vaikutti.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Te ketkä olette pelanneet sitä arvosteluversiota, onko pelissä mahdollista laittaa tuo suojautumien/kyykistyminen niin, että se ei ole hold muodossa (zoomauksenhan voi itse päättää)?
Ei ole. Totta puhuen en ole edes uhrannut tuolle asialle monta ajatusta (mitä nyt aiheesta kyllä jotain sanoin blogissakin), sillä L2 on sellainen nappi, että sitä jotenkin olettaa joutuvan pitämään pohjassa, kun kyykistyy.

Eli mitä ohjaukseen tulee, demo on identtinen täyden pelin kanssa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mistä puheen ollen: haluaako joku nyt kitistä siitä auto-aimista?

Minä haluan. Ilman sitä peli olisi vähintään sata kertaa parempi. Eipä toi yksinpelissä haittaa, mutta moninpelissä se ottaa aivoon. Vähentää tähtäimen läpi ampumisen merkitystä helvetisti ja lonkalta ampuminenkaan ei tunnu lähellekään niin hyvältä kuin se tuntuisi ilman aim-assistia. Jos aim-assistia ei olisi, olisi peli melko täydellisessä tasapainossa lonkka/tähtäin/kyykky/ei-kyykky -ampumisen sekoituksessa, nyt tähtäintä tarvitsee vain kilometrin päähän.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Minä haluan. Ilman sitä peli olisi vähintään sata kertaa parempi. Eipä toi yksinpelissä haittaa, mutta moninpelissä se ottaa aivoon. Vähentää tähtäimen läpi ampumisen merkitystä helvetisti ja lonkalta ampuminenkaan ei tunnu lähellekään niin hyvältä kuin se tuntuisi ilman aim-assistia. Jos aim-assistia ei olisi, olisi peli melko täydellisessä tasapainossa lonkka/tähtäin/kyykky/ei-kyykky -ampumisen sekoituksessa, nyt tähtäintä tarvitsee vain kilometrin päähän.

Viimeisimpien neogaffin tietojen mukaan MPssä ei aim-assistia olisi ollenkaan. Tiedä sitten onko totta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mistä puheen ollen: haluaako joku nyt kitistä siitä auto-aimista?
Ehdottomasti! En nimittäin löydä sitä mistään. Mistä sen saa päälle, t: nobo?

Vakavasti puhuen, en yksinpelissä ole mitään automaattista tähtäilyä edes huomannut. Moninpeliä en ole vielä ehtinyt vilkaisemaankaan.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tässä huomaa kun ei ole pelannut codia kuin sen kerran läpi noin vuosi sitten. Ei minkäänlaisia ongelmia tottua ohjaukseen. Mielestäni se oli jopa parempi mitä ennakkoon on annettu ymmärtää. Ja tämä ei johdu siitä, että olisin erityisen liekeissä pelistä, vaan oikeasti minulle ohjaus oli juuri niin hyvä kuin oikeastaan toivoa sopii. Oikeasti ensimmäistä kertaa minulla ei ollut vaikeuksia osua vastustajaan. Ottaen huomioon että ensimmäinen pelikerta. Yleensä kaikissa (Resistance, BF, FC jne.) FPS-peleissä on vienyt oman aikansa ennenkuin on pystynyt edes jonkinlaisella varmuudella ampumaan vastustajaa kohti, jos tiedätte mitä tarkoitan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom