Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Olisi kiva tietää mikä peli sitten säväyttää?

Mitään kunnon pelei ei nyt viimevuosilta tule mieleen. GoldenEye 007 oli kuiteski ihan ok tasoa, samoin kuin Grand Theft Auto III ja Half Life 2. Hyvistä nettiräiskinnöistä Battlefield 2 taas jääny mieleen, mutta siinä ne suurin piirtein sit toimintapelien osalta onkin. ;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuo tosiaan selittää sen miksi ohjaus on raskaampi, mutta se ei selitä sitä miksi joku sanoo että ohjaus on aito ja todentuntuinen.

jossain on todettu et ylipainosten liikkuminen on monesti hitaampaa ja kankeempaa ku normaalipainosten.. jos ei muute ohjaus sovi nii kuvittele liikuttelevas läskikasaa:D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Esim. itse en ole missään vaiheessa kuvitellut että tästä pelistä tulisi uusi COD, mutta ei se silti estä mua sanomasta ääneen jos ohjaus on kankea ja hidas, sillä sitä se kuitenkin on.


Ja viestiäni en osoittanut kenellekkään henkilökohtaiseksi. "Monen" mielipide vain tuntuu olemaan mainitsemani kaltainen. Pahoittelen, jos aiheutin mielipahaa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Edelleen ihmetyttää eikä tuolta googlen kautta näytä löytyvän vastausta; eli ihan eurostoresta ladattava killzone ei suostu aloittamaan edes downloadia vaan koko ajan antaa virheilmoitusta että kone on authorisoitu jo viisi kertaa eikä tätä contentia voi ladata enempää. Yksikään muu demo ei tätä samaa virhettä anna!

Kellään infoa mitä on tekeillä?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tosiaan naurettavan lyhyt demo, mutta siitä huolimatta erittäin hyvää mättöä. Kontrollit toimii ja ampuminen tuntuu luonnolliselta. Johtuu varmaan paljolti cod taustasta ja lähes samoista kontrolleista. Grafiikka on upeaa ja suomenkielisyys on mukavaa vaihtelua. Tarina ei kiinnosta pätkääkään, joten linjoilla ollaan day 1. Ainoa valittamisen aihe on bugiset ragdoll efektit. Monasti jäi ukko sätkimään johonkin nurkkaan täysin luonnottomaan asentoon. Pikku juttu, mutta kuitenkin.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Edelleen ihmetyttää eikä tuolta googlen kautta näytä löytyvän vastausta; eli ihan eurostoresta ladattava killzone ei suostu aloittamaan edes downloadia vaan koko ajan antaa virheilmoitusta että kone on authorisoitu jo viisi kertaa eikä tätä contentia voi ladata enempää. Yksikään muu demo ei tätä samaa virhettä anna!

Kellään infoa mitä on tekeillä?

Bannienkin uhalla vastaan tähän, että nyt on tainut käydä niin kuin moni epäili eli kaikki meni lataamaan samaan aikaan killzonea ja näin store pikkasen ruuhkautu.. Itse sain demon latauksen aloitettua, mutta verkkaisestihan se tulee.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tosiaan naurettavan lyhyt demo, mutta siitä huolimatta erittäin hyvää mättöä. Kontrollit toimii ja ampuminen tuntuu luonnolliselta. Johtuu varmaan paljolti cod taustasta ja lähes samoista kontrolleista. Grafiikka on upeaa ja suomenkielisyys on mukavaa vaihtelua. Tarina ei kiinnosta pätkääkään, joten linjoilla ollaan day 1. Ainoa valittamisen aihe on bugiset ragdoll efektit. Monasti jäi ukko sätkimään johonkin nurkkaan täysin luonnottomaan asentoon. Pikku juttu, mutta kuitenkin.

Noi kontrollit ei ole cod:ia nähnytkään vaan ovat aivan surkeat.Aivan kuin tähtäin ois kuminauhan päässä eikä auta edes pysty/sivu suunnan säädöt.:mad:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kaunis peli, ei sen enempää siitä. Konrollit oli melkonen yllätys oudolla kiihtyvyydellä ja hitaudella. Pitää melko paljon harjotella jotta pärjää netissä.

Demon vedin läpi tuossa noin kranuilla ja veitsellä.:D Sen on melko helppoa koska jotkut tilanteet on skriptattuja ja vihuilla ei ole silmiä takaraivossa (mikä on hyvä juttu). Kuolin pari kertaa mutta ei se mahottomuus ollu ollenkaan.

Vihu oli ampumassa siinä APC kohdassa ISAn joukkoja kun minä juoksentelin takana. Heti kun vihu palas takaisin suojan taakse ei menny kauaakaan kun se nousi ja rupesi kaverinsa kanssa ampumaan kun sattumoisin katsoi päin. Vieressä olevat (edempänä) ei huomannu mitään ennen kuin juoksin viereen huitomaan, ja sitten ne lähti karkuun ampuen. Ei siinä että peli olisi helppo vaan pelaaja voi ottaa melko paljon osumaa. Ahkerasti ne tässä juoksee taakse pareittain ja ampuu mukavan paljon (toisin kuin F.E.A.R. 2).

Olisi voinut olla jokin MP demo myös mukana.

EDIT: Ai niin joo, pistin vielä optionsista nuo kaikki Hud jutut pois paitsi puhe tekstit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kontrollien "kankeudesta" valittaville voi juurikin sanoa, että jos on tottunut COD4 (Ridge Racer) ja nyt pelaa KZ2 (Gran Turismo), niin voihan se hitaalta ja kankealta tuntua, mutta sepä ei välttämättä olekaan mikään negatiivinen asia... On muutenkin hyvä, että pelissä ei osu mihinkään sarjatulella, vaan joutuu napsimaan osumia yksitellen / lyhyissä purskeissa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Demo oli lyhyt mutta kyllä siinäkin aikaa sai aluks kulumaan kun piti opetella napit ja ihmetellessä mikä silta tuhotaan ja miten.
Ei toi painon tunne nyt mua ainakaan mitenkään häirinnyt
Netti peliä olis tietty hyvä ollu päästä kokeilee kun se kai on se merkittävämpi osa alue tässä pelissä? ja lataus sujui mielestäni ihan normaali nopeudella
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Demo oli lyhyt, mutta se aika minkä se kesti, oli mahtavaa. Siis helvetin kova peli. Controlleja epäilin paskoiksi ennen kuin pääsin pelaamaan, mutta erehdyin. R3 scope nappulana toimii todella hyvin. Mun mielestä tosin kannattaa sensitivityä vähän nostaa optionseista, koska muuten se on vähän turhan hidas. On se kyllä hidas maxiki senssilläkin, mutta pelin on kai tarkoitus olla raskas. Vaikea kääntyä nopeesti jne (verrattuna CODIIN), mikä tuo hyvää vaihtelua.
En nää mitään syytä miksen menis ennakkotilaamaan tätä.

Lopuksi vielä vähän leijuttiin ennakkoarvosteluilla! :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kontrollit olivat myös meikän mielestä varsin hyvät mutta erityis kiitokset pitää antaa Demon tunnelmasta! :D Odotin "kohtalaista testipakettia" mutta sainkin maailman parhaan sellaisen pelattavaksi! ^^ Ehdottomasti ostamisen arvoinen tuotos! Boonusta vielä sille että tutoriaali osuus ei ollut mikään tylsä niin kuin Codi nelosessa, vaan ukko pistettiin heti keskelle kuoleman myllyä ja siinä vähän väliä sitten tuli niitä ohjeita että mistä mitäkin käytettiin jne :D Tuon lisäksi piti vielä yrittää pysyä hengissä xD Me likes! Propsit myös mahtaville musiikeille! Parasta mitä olen kuullut HYVIN PITKÄÄN aikaan. Nyt voin rehellisesti jo sanoa että tämä lähtee mukaan vaikka maksaisi 100 euroa! Very good work, Guerrilla Games!
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Harvemmasta FPS-pelistä itse tykkään, COD4:n moninpeli betaa testasin ja tykkäsin siitä, mutta kokopeliä en hankkinut. KillZone 2 on lähinnä juuri tuon ns. realistisuuden takia kiinnostanut, mikä sellaista, jota olen tältä genreltä odottanut. Tattien herkkyys kaakkoon niin ei tuota voi enää kankeaksi sanoa, ero tosiaankin kuin Arcade ja Simulaattori -ajopelien välillä. Mikä parasta; ampuminen tuntuu ampumiselta, toisin kuin...no oikeastaan missään muussa ensimmäisen persoonan räiskinnässä, jota olen pelannut.

Graafisesti tämä on ihan jees, mutta en sanoisi parhaimman näköiseksi, ainakaan normi putkitelkulla tämä ei esim. tarjoa samanlaisia ahaa-elämyksia kuin Uncharted aikoinaan. Tosin sitten vihujen ragdoll/animaatio-blendit ovat hienoja, myöskin räjähdykset ovat todella näyttäviä, tuntuu todella siltä, että naaman edessä pamahtaa - tunnelma on kohdillaan. Kyllä tämä hankintalistalla on, mutta mielellään pelaisin tätä teräväpiirtoon kykenevällä näyttölaitteella.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Todella hyvältä näytti ja pelitti. Itse en ainakaan huomannut mitään ongelmia kääntymisessä ja muussa vaan tuntui ihan luonnolliseslta tuo. Ehkä auttaa se, että en ole CODia pelannut varmaan puoleen vuoteen niin ei ole siinä rytmissä mukana :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Toimi kyllä erinomaisesti mulle. Hakkasin sitä sisähallikohtausta varmaan 15 kertaa aloittaen aina edellisestä tallennuspisteestä uudelleen. Tuota kohtaa hinkaamalla oli hyvä testailla erilaisia ohjauksen nopeussäätöjä ja löysinkin lopulta itselleni oikein mainiot tunaukset. Ohjauksen raskaus vaati aluksi hieman totuttelua, mutta alkoi pikkuhiljaa iskostua selkärankaan. Omalla kohdallani tuntui, että y-akselin nopeutus parilla kolmella napsulla defaultista ois jotenkin keventäny ohjauksen tuntumaa, toimi minulle.

Parasta demossa on kuitenkin sotimisen hauskuus. Helgastit liikkuvat mukavasti, ampumisessa on munaa ja niillä kaasupulloilla oli kiva leikkiä. Eli vaikkakin tosi lyhyt ja moneen kertaan videoissa nähty demo, niin ei ainakaan vähentänyt odotusta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ohjauksen hitaudesta/raskaudesta keskusteltaessa voidaan miettiä myös sitä, ettei joka planeetalla ole sama painovoima. :p
Onhan tuo varsin erilaista kuin useissa muissa peleissä, mutta mielestäni toimii kokonaisuudessa todella hyvin.

Tuo "realismin" kaipuu ihmetyttää aina, kun peleissä olisi kerrankin mahdollista päästä jonnekin aivan muualle. Pääasia, että edes jonkinlainen logiikka toimii pelin sisällä. :cool:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hyvä maku jäi demosta. Ei tarvitse perua ennakkotilausta.
Kyllähän tuolla aseella rupes osumaan kun vähän malttoi. Sitä oli vaikea hahmottaa (vielä) että tähdätessä riittää kertapainallus, kun taasen L2:sta täytyy pitää pohjassa vähän väliä. Pitäisi olla juuri toisin päin.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Pari kertaa vedin demon läpi. Muutamia havaintoja:

-uskomaton audiovisuaalinen toteutus
-äänimaailma yksi parhaista ellei paras mitä sotapeleissä on tehty (kunnon laitteilla ainakin)
-"siellä olon tuntu"
-auto-aimia en huomannut
-Sixsuxilla ei tee vittuakaan FPS-peleissä IMO

Vaikea noin lyhyen pätkän perusteella sanoa mitään lopullista. Mulle tämä peli on ollut yhtä kuin hyvät grafiikat, tai sanotaan että pelin ulkoasu on ollut ainoa asia mikä minua on tässä pelissä kiinnostanut sen E3-trailerin jälkeen. Ei kyllä pettänyt odotuksia sillä osa-alueella.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mistä puheen ollen: haluaako joku nyt kitistä siitä auto-aimista?

En tod. haluaisi :( Mä todella toivosin, että joku osoittaa että olen väärässä? :confused:

Pari kertaa vedin demo läpi lyhyitä bursteja ampuen. Valitettavasti tuntu siltä, että keskipitkälle ja pitkälle matkall osuu paremmin lonkalta kuin skopella. (autoaim?) Ristikko muuttuu myös punaiseksi näin tähdätessä joka helpottaa muutenkin helppoa ampumista.

Se on todella valitettavaa, jos tähtäämisestä sakotetaan. Ei sekään mahdotonta ole, tämä on nähty mm. Rainbow Six: Vegas peleissä jo aiemmin...

Tuota seikkaa lukuunottamatta oli melkolailla sitä mitä odotinkin. En ala nillittään tuosta kontrollista, koska sen on tarkoitus olla tommonen ja itse ainakin pidän hieman verkkaammasta menosta. 40 km/h liikkuvat ukot + heiluu kun väkkärät ei ole mun juttu.

Semmosta, ihan jees...hieman jäi tuo tähtääminen häiritseen, toivottavasti on kyse vaan siitä että en osannut vielä ampua skopella ja oikeesti skopetuksellakin on pelissä oma virkansa? Myös rynkyllä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom