Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

-Sixsuxilla ei tee vittuakaan FPS-peleissä IMO

totta, Dualshock 3:lla tää on paljon parempi :) on tärinää sun muuta mukana. Mutta ohjaimella tätä on pelattava, koska ei ole PC, jos olisi niin ei pelattaisi padilla... Konsolipelejä kun kuuluu pelata padillä, ei näppiksellä ja hiirellä ;)
yks mikä mua harmitti demossa, oli se kun tähtäinnappulaa ei tarvinnut pitää pohjassa vaan kerta painallus riitti... no kai siihenkin tottuu.

yks mikä mua harmitti demossa, oli se kun tähtäinnappulaa ei tarvinnut pitää pohjassa vaan kerta painallus riitti... no kai siihenkin tottuu.

Jonka saa toglattua valikosta pois, eli tähtäintä pystyy pitämään myös pohjassa ;)

Varsin kiva demo ,mut vähän lyhyt. Näyttävä,koukuttava, ja erinomainen äänimaailma ja pirun kaunis. Aseet kuulostivat todella hyviltä ja toi suojasysteemi on ihan kiva mut kontrollit vähän oudot mulle... (Liikaa COD). Helgastit kaatuivat realisesti eivätkä olleet mitään supermiehiä. Toi vain yksi pääase on vähän ankea ,mutta realistinen.

Kiva kun lenti pottia päästä:D. Kaverit olivat suht älykkäitä esim kun oli 1 vihu jäljellä rynnäköivät mut menin vaan suoraan ja kolkkasin.:) Vihutkaan eivät olleet tyhmiä. Onko pelissä puukkoa ? Se olisi kiva.

Joo ylipäätään kiva peli parin viikon päästä hyllyyn. Ps.Killzone 2 peli seura sit kelpaa:D

Miellenkiinnolla odottellen tuleeko joka FPS peli tuntumaan tulevaisuudessa kankealta (realistiselta) nii kun killzone 2 ja haukkuuko jengi pelejä jossa voi kuvitella liitävänsä ilmassa. On se jännä.. :cool:

Auto-aimia ei kauemmaksi ampuessa ollut (tai sitä ei ainakaan huomannut), mutta lähempänä on auto-aim, aika selvä sellainen. Ohjaus oli muuten ihan hyvä, mutta siinä on kummallista lagia. Sen takia peli tuntuu epätarkalta, vaikka ei sitä olisikaan. Ilkeä tunne, joka syö peli-iloa huomattavasti. Ohjauksen raskaus ei haittaa ja tuollainen ote sopii peliin, mutta ei siinä tarvitse lagia olla. DS3 ei ainakaan meikäläisen kouraan tunnu FPS-peleissä ollenkaan hyvältä. Audiovisuaalisesti peli on kyllä hyvä, tearingia ei näkynyt ollenkaan ja sodan tuntu oli vahvasti läsnä.

Pitänee kokeilla demoa vielä lisää ja yrittää totutella ohjaukseen, nimittäin uusi FPS verkossa kelpaisi. Tällä hetkellä en kuitenkaan lähtisi K2:sta ostamaan, ohjauksen takia.

Kylläpä oli kertakaikkisen viihdyttävä demo! Lyhyt mutta ytimekäs. Konrollitkin istui loistavasti käteen tosin pientä hapuilua on vielä lähennyksen ja suojauksen kanssa kun meinaavat välillä sekasin mennä mutta eiköhän sormet totu :) Odotan innolla kokoversiota ja nimenomaan moninpeliä!

Oli kyllä loistava demo.

Ainoa ärsyttävyys oli kyykky+suoja samassa napissa, mutta ehkäpä siihen tottuu, ja nettipelissä ei koko suojaa nähdä, niin säästyy säätämiseltä.

Grafiikoitahan ei voi muuta kuin kehua!

kontrollit vähän oudot mulle... (Liikaa COD)

Vähän sama vika täällä, kun on pelannu CoDia aktiivisesti aika pitkään ja viimeksi käytin R3:sta tähtäimen esille ottoon Rainbow Six: Vegasissa (Hazessakin oli mahdollisuus vaihtaa tähtäys liipaisimeen). Toinen asia, mikä demossa harmitti oli aseiden vaihtelevuuden puute, joka mosurilla oli rynkky aseenaan. Muuten demo lyhkäisyydestään huolimatta oli hieno kokemus, ja ennen kaikkea audiovisuaalinen tykitys. Varmasti menee ostoon.

Hmm, näytti vähän sumealta tuo kuva putkitelkalla.. Jos se sitten kunnolla pääsee oikeuksiin huomenna kun mun pitäisi saada uus telkka. Eli grafiikat ei ainakaa 21-tuumasella putkitelkalla vakuuttaneet erityisesti.

Aivan loistava demo!.. tämä pisti todellakin harkitsemaan pelin ostoa :).

Hmm, näytti vähän sumealta tuo kuva putkitelkalla.. Jos se sitten kunnolla pääsee oikeuksiin huomenna kun mun pitäisi saada uus telkka. Eli grafiikat ei ainakaa 21-tuumasella putkitelkalla vakuuttaneet erityisesti.

Oletko yllättynyt?

Mun on todella vaikea sanoa tykkäsinkö vaiko enkö. Ehkäpä tosiaan liian lyhyt pätkä, pitää pelata useamman kerran läpi tuo.. Taidan jokatapauksessa odotella moninpelivideoita ennen ostopäätöstä, en tuon perusteella vielä uskalla päättää mitään. :o
Kontrollit tottakai ensin tuntuivat oudoilta, tosin niin tuntui S2 kontrollitkin sillon joskus, mutta loistopelihän sieltä paljastui.. :P Saas nähdä.

Olipa messevää menoa, vaikkakin lyhyttä sellaista. Joku mainitsi että tässä pelissä otetaan surround-kanavista kunnolla hyöty irti ja kyllähän se paikkansa piti. Fiilikset aika katossa, kun äänenvoimakkuutta pääsee ruuvaamaan isommalle. :)

Itse en löytänyt kontrolleista se ihmeempää nipottamista, L2 kyykky/suojaan hakeutuminen ei tuottanut itselleni ongelmia. Enemmän tuli sekoiltua noiden kranujen kanssa kun R2 on monessa muussa pelaamassani räiskinnässä se ammuskelunappi. :D

Eiköhän tämä ostoon mene jossain vaiheessa, kunhan nykyisestä pelivuoresta joskus selviäisi.

Jaksamatta vielä lukea neljää uutta sivua kommentteja, sanon sen, mitä ensimmäisestä valivaliviestistä tuli mieleen - kontrollit vaativat totuttelua. Se oli tiedossa jo aiemmin, mutta halusin ensin vastapainoa tuolle ja sanoin sen vasta sitten. Itse sain jopa pahoinvointia aluksi siitä jatkuvasta keinumisesta, mitä juokseminen aiheuttaa. Nopeasti niihin pääsee kuitenkin sisälle.

Nyt syventymään kommentteihin, samalla kun peli latautuu storesta. Harmi muuten, ettei tässä ollut mahdollista testata vastakkainpelaamista onlinessa, onnistuihan se Battlefieldin demossakin.

Edit: Karibulta erittäin osuva kommentti viestissä 1462:)

Joo ei voi kyllä muuta, kun kehua. Todella hienoa menoa ja henkilökohtaisesti en ymmärrä alkuunkaan mistä tuossa ohjausvalittelussa on kyse. COD4:sta on tullut pelattua netissä kovastikin eikä ollut kyllä mitään ongelmaa sisäistää tämän ohjausmallia. Controlseista vain alternative 2 päälle ja menoksi. Senssikin tuntui omaan makuun juuri oikealta.

Muuten demo oli lyhyt mutta vakuutti, että ennakkotilausta ei tarvitse lähteä perumaan. Itse tykkäsin erityisesti siitä, kuinka vihut reagoivat osumiin riippuen siitä, mihin kohtaan ampuu. Tällaista kaipaisi muihinkin nykypäivän peleihin, mielestäni tässä ei ole onnistunut kunnolla kuin uusimmissa Resident Evileissä ja sitä ennen legendaarisessa Goldeneyessa. Vihujen tekoäly vaikutti myös varsin hyvältä kuten myös omien. Tällä kertaa jopa tuntui, että omat menevät liiankin tarmolla eteenpäin, ettei itselle jäänyt paljon edes ammuttavaa. :)Valikon musiikeille erityismaininta tunnelman nostatuksesta.

Nyt ku vain pääsisi pian pelaamaan kokoversiota ja nettipeliä. Pitkä odotus edessä. :D

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom