Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

JEP. Täytyy se sanoa kyllä että demo oli vähän turhankin helppo kun aloin päästä pelin meininkiin mukaan pitkän räiskintäpeleistä pitämäni tauon jälkeen. Onneksi haastetta on luvassa sitten koko versiossa.

Jos räiskintäpeleistä on kunnolla kokemusta, kannattaa melkein alottaa suoraan Veteranillä. Kannattaa kuitenkin varoa, sillä pelissä on pari kohtaa jotka, pistävät tuolla vaikeustasolla vähän hatuttamaan. Normalilla toiminta on varsin rempseää ja vauhdikasta, eikä suurempaa stressiä kuolemista pitäisi tulla. Kannattaa siis miettiä tosissaan, haluaako ensimmäisellä kerralla vetää rennosti läpi ja palata myöhemmin tosissaan taistelemaan vai ampuako heti kovilla. Hyppäys Veteranista Eliteen ei ole hirvittävä varsinkaan ensimmäisissä kentissä.

Radec ja hänen alaisensa <3
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jos räiskintäpeleistä on kunnolla kokemusta, kannattaa melkein alottaa suoraan Veteranillä. Kannattaa kuitenkin varoa, sillä pelissä on pari kohtaa jotka, pistävät tuolla vaikeustasolla vähän hatuttamaan. Normalilla toiminta on varsin rempseää ja vauhdikasta, eikä suurempaa stressiä kuolemista pitäisi tulla. Kannattaa siis miettiä tosissaan, haluaako ensimmäisellä kerralla vetää rennosti läpi ja palata myöhemmin tosissaan taistelemaan vai ampuako heti kovilla. Hyppäys Veteranista Eliteen ei ole hirvittävä varsinkaan ensimmäisissä kentissä.

En sanoisi että nyt hirveän kunnolla kokemusta mutta aika paljon on noita tullut pelattua elämän aikana. Varmasti otan vaikeimman tason käyttöön heti alusta alkaen, koska haluan pärjätä moninpeleissä. Kyrsiihän ne kuolemat takuulla mutta koska kuulemma tuota nettipeliä saa tahkota aika pitkään että saa käyttöön uusia leluja ja ominaisuuksia, niin on parempi handlata ammuskelu ja paukuilta piilossa pysyminen sitten sen verran kunnolla että Predatorillakin tulee pissat housuun meikäläisen nähdessään, simpura vieköön!! Luotisateen alle joutumisesta kun ei luultavasti ole pahemmin apua ominaisuuksien metsästämisessä.

Jeah. Eli pliisuilemaan ei ruveta :p Ainakaan täällä päässä :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Joo siin alussa se jotain sano että "säädä televisiosi kirkkautta jottai Helgastin symboli tulee näkyviin" tai jtn. Mulla se ei tullu mut laitoin niin kirkkaalle ku sen pelin kautta vain sai. Ei mua kyl mitää haittanu.. En kyl ala itekkä säätää oman telkun asetuksia ku ne pitäs olla ihan hyvin.

Sinulla on varmaankin RGB full range päällä vaikka televisiosi ei sitä tue. Silloin tuota logoa ei näy ja kuva on muutenkin perseestä :eek:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Sinulla on varmaankin RGB full range päällä vaikka televisiosi ei sitä tue. Silloin tuota logoa ei näy ja kuva on muutenkin perseestä :eek:

Ei se mullakaan näkynyt vaikka kaikissa muissa peleissä vastaavat logot tai kuvat ovat näkyneet, kun on pyydetty säätämään. Itsellä ratkaisu oli niin helppo, että kirkautta telkkarista 50 -> 54 ja näkyi himmeästi, kuten siinä haluttiin.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Sinulla on varmaankin RGB full range päällä vaikka televisiosi ei sitä tue. Silloin tuota logoa ei näy ja kuva on muutenkin perseestä :eek:
Mistä ton tietää että tukeeko oma tv sitä? Mulla on tuo RGB full range eli täysi ja HDMI:llä on kytketty ps3 tv:seen ja jos vaihdan sen rajatuksi niin kuva muuttuu paljon vaalemmaksi ja ainakin omasta mielestä huonomman näköseksi. Sitten kun sen vaihtaa takaisin täyteen niin on paljon tummempi kuva ja jotenkin värikkäämpi.

Itse olen ainakin saanut sellasen käsityksen että jos on hdmi:llä kytketty niin ilman muuta se kannattaa olla täysi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tässä nyt on tullu Ladder Petition tehtyä. Eli löydätte sen Täältä

Kaikki jotka siis haluavat KZ2 ladderit mahdollisimman pian, voivat äänestää niitä tuolla sivulla.

Note: Pitää olla kirjautunut Clanbase:n että pystyy äänestää.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tässä nyt on tullu Ladder Petition tehtyä. Eli löydätte sen Täältä

Kaikki jotka siis haluavat KZ2 ladderit mahdollisimman pian, voivat äänestää niitä tuolla sivulla.

Note: Pitää olla kirjautunut Clanbase:n että pystyy äänestää.

Anteeksi mutta mitä tämä tarkoittaa ihan käytännössä? :eek:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tässä nyt on tullu Ladder Petition tehtyä. Eli löydätte sen Täältä

Kaikki jotka siis haluavat KZ2 ladderit mahdollisimman pian, voivat äänestää niitä tuolla sivulla.

Note: Pitää olla kirjautunut Clanbase:n että pystyy äänestää.

Pliis, lopeta jo toi clanbases pakkosyöttö. Kaikki toimii jo mainiosti konsolifinin, gamebattlesin ja consolegamingin kautta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Anteeksi mutta mitä tämä tarkoittaa ihan käytännössä? :eek:

Siis petition = vetoomus, johon kerätään nimiä jonkin pyynnön taakse. Tässä tapauksessa pyydetään Clanbaseen Killzone 2 -ladderia. Jos ladderia pitää selventää, niin kyseessä on jatkuvasti pyörivä "sarja", jossa pelataan matseja oman kerhon sijoituksen parantamiseksi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Siis petition = vetoomus, johon kerätään nimiä jonkin pyynnön taakse. Tässä tapauksessa pyydetään Clanbaseen Killzone 2 -ladderia. Jos ladderia pitää selventää, niin kyseessä on jatkuvasti pyörivä "sarja", jossa pelataan matseja oman kerhon sijoituksen parantamiseksi.

A-HA! Kiitos tiedosta :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Siis petition = vetoomus, johon kerätään nimiä jonkin pyynnön taakse. Tässä tapauksessa pyydetään Clanbaseen Killzone 2 -ladderia. Jos ladderia pitää selventää, niin kyseessä on jatkuvasti pyörivä "sarja", jossa pelataan matseja oman kerhon sijoituksen parantamiseksi.

Kiitokset myös täältä. Selvisihän tuonkin mystinen tarkoitusperä :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Sama homma, olen minäkin Timesplittersien, Halon, Socom2:n ja muiden takia tottunut nopeaan tähtäämiseen. Kuten oon aiemmin maininnutkin, muakin harmittaa edelleen ohjaus vaikka olen tottunut siihen niin, että tähtääminen sujuu ihan kohtalaisesti.

.

Killzone2:n kohdalla huomaa selvästi, että kaikken järkyttyneimpiä ovat ns hardcore fps kaverit, etten sanoisi "fps urheilijat" :) Ovat tottuneet siihen,että ohjaus reagoi ja liike tapahtuu silmänräpäyksessä ja juuri siihen kohtaan mihin tarkotti, oli se sitten realistista tai ei. Vaikuttaakin, että näillä kavereilla on ihan yks lysti onko peli loppujen lopuksi realistinen, kunhan se ei saa aikaan tunetta, että pystyisin pelaamaan paremminkin, muttaku tää peli on tämmönen...
Killzonen ruudun heiluminen ja tähtäimen viiveily/heilahtelu ja iso rekyyli tuo tavallaan liikaa satunnaisuutta pelaamiseen, jolloin HC pelaaja tuntee, ettei ole täysin tilanteen herra. Tämä on minun yleistävä analyysi tilanteesta ja koska itse olen melko köpönen pelaaja ei ohjaus ole haitannut vaikka erilainen onkin kuin tavallisesti. Tunnistitko itsesi Pibe ;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Siis petition = vetoomus, johon kerätään nimiä jonkin pyynnön taakse. Tässä tapauksessa pyydetään Clanbaseen Killzone 2 -ladderia. Jos ladderia pitää selventää, niin kyseessä on jatkuvasti pyörivä "sarja", jossa pelataan matseja oman kerhon sijoituksen parantamiseksi.

juuri näin ;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Killzone2:n kohdalla huomaa selvästi, että kaikken järkyttyneimpiä ovat ns hardcore fps kaverit, etten sanoisi "fps urheilijat" :) Ovat tottuneet siihen,että ohjaus reagoi ja liike tapahtuu silmänräpäyksessä ja juuri siihen kohtaan mihin tarkotti, oli se sitten realistista tai ei. Vaikuttaakin, että näillä kavereilla on ihan yks lysti onko peli loppujen lopuksi realistinen, kunhan se ei saa aikaan tunetta, että pystyisin pelaamaan paremminkin, muttaku tää peli on tämmönen...
Killzonen ruudun heiluminen ja tähtäimen viiveily/heilahtelu ja iso rekyyli tuo tavallaan liikaa satunnaisuutta pelaamiseen, jolloin HC pelaaja tuntee, ettei ole täysin tilanteen herra. Tämä on minun yleistävä analyysi tilanteesta ja koska itse olen melko köpönen pelaaja ei ohjaus ole haitannut vaikka erilainen onkin kuin tavallisesti. Tunnistitko itsesi Pibe ;)

Tähän voisikin esittää pienen ajatuksen: Voiko kukaan sellainen kutsua itseään HC-pelaajaksi, joka ei ole valmis opettelemaan hiukan haastavampia kontrolleja, joita ei ole tullut aikaisemmin vastaan? Ja minusta Killzone 2 kontrollit on HELPOT! Ei vaadi paljoa aivosoluja oppiakseen liikkumaan ja tähtäämään tuossa Demossa heiluvalla äijällä. Ja luuletteko oikeasti että panssareilla ja rynkyllä varustettu kaveri kulkee salaman nopeaa vauhtia kuin maantiekiitäjä? :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Joo siin alussa se jotain sano että "säädä televisiosi kirkkautta jottai Helgastin symboli tulee näkyviin" tai jtn. Mulla se ei tullu mut laitoin niin kirkkaalle ku sen pelin kautta vain sai. Ei mua kyl mitää haittanu.. En kyl ala itekkä säätää oman telkun asetuksia ku ne pitäs olla ihan hyvin.

Ei siinä telkkarin säätöihin tarvitse koskea, vaan pelin gamma-korjauksen säätöön, eli sen sisäiseen kirkkauteen.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mistä ton tietää että tukeeko oma tv sitä? Mulla on tuo RGB full range eli täysi ja HDMI:llä on kytketty ps3 tv:seen ja jos vaihdan sen rajatuksi niin kuva muuttuu paljon vaalemmaksi ja ainakin omasta mielestä huonomman näköseksi. Sitten kun sen vaihtaa takaisin täyteen niin on paljon tummempi kuva ja jotenkin värikkäämpi.

Itse olen ainakin saanut sellasen käsityksen että jos on hdmi:llä kytketty niin ilman muuta se kannattaa olla täysi.

http://sr-388.net/images/patterns/Brightness.jpg

Siinä testikuva. Jos näet kaikki numerot pleikan nettiselaimella rgb full tilassa niin luultavasti toimii televisiossasi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

http://sr-388.net/images/patterns/Brightness.jpg

Siinä testikuva. Jos näet kaikki numerot pleikan nettiselaimella rgb full tilassa niin luultavasti toimii televisiossasi.

Erittäin informoivat videot. Tosin ehkä vähän spoilaa mutta kuiteskin :D Hienoa huomata että tuon kartan käytön saa säädettyä joko kokonaan pois tai silloin näkyy vihut kun räiskitään. Hienoa!

Edit: tulipas väärää siteerattua :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom