Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Minusta tähtäyksessä ei ollut mitään vikaa.. Alin senssi oli juuri sopiva meikäpojalle.. Mutta kaikilla on omat mielipiteet, ei se mua liikuta jos joku haukkuu sitä :D
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hohhoijaa, toiset puhuu senssistä ja toiset ohjauksen lagista. Kaksi eri asiaa. Tähtäin lagaa, toisin sanoen reagoi liikkeisiin hiukan jäljessä, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka nopeasti voit liikuttaa tähtäintä ruudulla.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hohhoijaa, toiset puhuu senssistä ja toiset ohjauksen lagista. Kaksi eri asiaa. Tähtäin lagaa, toisin sanoen reagoi liikkeisiin hiukan jäljessä, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka nopeasti voit liikuttaa tähtäintä ruudulla.

Se on niin kuka sen haluaa nähdä niin. Minulla ei ole tuostakaan valittamista, makunsa kullakin. Toinen tykkää jäätelöstä, toinen vohvelista :D Teitä ohjauksesta, tähtäimestä tai mistälie valittavia ei ilmeisesti sitten tapaa moninpeli puolella, mutta toivottavasti löydätte jotain muuta kivaa pelattavaa =)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hohhoijaa, toiset puhuu senssistä ja toiset ohjauksen lagista. Kaksi eri asiaa. Tähtäin lagaa, toisin sanoen reagoi liikkeisiin hiukan jäljessä, ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka nopeasti voit liikuttaa tähtäintä ruudulla.

Tähtäin lägää? Thats something new.. Ollaanko me pelattu samaa peliä? Tän nimi on KILLZONE 2
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tähtäin lägää? Thats something new.. Ollaanko me pelattu samaa peliä? Tän nimi on KILLZONE 2

Lägää. Sitä taidetaan myös kutsua tässä pelissä läski-sotilas-syndroomaksi, kun jantteri on painava, myös komennot menee perille viiveellä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Itseasiassa minä huomasin pientä viivettä tähtäyksessä. Pari kertaa kun demon pelaili läpi niin siihen tottui. Sessejä säädän x ja y:tä kaksi pykälää nopeammalle, niin toimii omiin sormiin parhaiten.
Latencyä vain ei todellakaan pitäis olla nykyaikaisissa peleissä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Lägää. Sitä taidetaan myös kutsua tässä pelissä läski-sotilas-syndroomaksi, kun jantteri on painava, myös komennot menee perille viiveellä.

On vaan todettava että meillä molemmilla on "hiukan" eri näkökulma asiaan. Mulla ei tullut missään vaiheessa vastaan tilannetta jossa jokin komento olisi mennyt viiveellä tälle "läskipallerolle" :D

Sinulle antaisin neuvon: Hanki jokin muu peli itsellesi koska huomaan että saisit tästä vain mahakipuja. Ei ole kiva pelata peliä joka ei miellytä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kontrolleissa ei ole mitään vikaa, popula on vain tottunut call of dutyn auto-aimiin joka iskee esille lähinnä tähtädessä. Killzonessa zoomaaminen/tähtääminen on taas toteutettu täysin ilman auto-aimia ja soveltuu parhaiten pidemmän matkan laukaisuihin.

Ehkä nämä HC codi pelaajat kaipaavat juurikin sitä pientä auto-aimia, tai 0-rekyylin aseita ja täten uskottelevat itselleen että pelissä on huonot kontrollit vaikka oikeasti totuus löytyykin vain harjoituksen puutteesta.

Vinkkinä silti niille joilla kontrolleissa on ongelmia, niin kannattaa ottaa rennompia liikkeitä sen tatin kanssa, nopeat pitkät tähtäin siirrot ovat huomattavasti hankalampi saada kohteeseen nopeasti ja harvemmin viholliset ovatkaan niin hajaantuneita etteikö pienet hallitut liikeet toimisi.
sarjan ampuminen ei juuri kannata vaan naputtelu mielummin ja kyykyssä oleminen yleensä parantaa tarkkuutta myöskin.

Suojasta ampuessa kannattaa nousta mielummin hahmoa liikuttamalla kuin tähtäin tai ammunta näppäimellä. Tällöin tattia eteenpäin painaessa nostaa ja pitää hahmo itsensä ylhäällä. Jos kurkkaa suojasta pelkällä ammunta näpillä tulee tästä yleensä hyvin kömpelöä sillä hahmo pomppii joka laukauksen välillä takaisin suojaan naputtaessa.

Killzone on vain astetta HC:npi mitä moni on tottunut ;)


Ei tähtäämisessä sinänsä tapahdu viivettä, tätä tuli testattua demossa tattia vasemmalle ja oikealle heiluttaessa, tähtäin pysähtyy heti kun tattista ei enää väännä.
taitaapa vain nopeentua tuo tähtäimen liike mitä voimakkaammin tattia vääntää. Tämä voi joilekin vaikuttaa viiveeltä.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Pitää koettaa ens peluukerralla keskittyä tuohon tähtäykseen enemmän josko huomaisi jotain uutta. Toivottavasti autoaim ominaisuuden saa jotenkin pois päältä, koska lievää apua olin ainakin huomaavinani, vaikka ampui Sledgehammer tyyliin vähän "hieman sinnepäin" niin silti osui.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

On vaan todettava että meillä molemmilla on "hiukan" eri näkökulma asiaan. Mulla ei tullut missään vaiheessa vastaan tilannetta jossa jokin komento olisi mennyt viiveellä tälle "läskipallerolle" :D

Koodatkaa nyt joku tänne sivustolle facepalm-hymiö. Se, että SINÄ et huomaa sitä, ei poista sitä faktaa, että viivettä on.


Sinulle antaisin neuvon: Hanki jokin muu peli itsellesi koska huomaan että saisit tästä vain mahakipuja. Ei ole kiva pelata peliä joka ei miellytä.

Joo, sä ootkin antanut tuon neuvon jo varmaan jokaiselle käyttäjälle, joka on kritisoinut pelattavuutta. Alkaa olemaan jo vanhan toistoa havaittavissa. Tämä olkoon viimeinen viestini tähän marakattien saastuttamaan pelattavuus-keskusteluun.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Pitää koettaa ens peluukerralla keskittyä tuohon tähtäykseen enemmän josko huomaisi jotain uutta. Toivottavasti autoaim ominaisuuden saa jotenkin pois päältä, koska lievää apua olin ainakin huomaavinani, vaikka ampui Sledgehammer tyyliin vähän "hieman sinnepäin" niin silti osui.

Jos ampuu luoteja näpyttämällä niin tulee tuota rekyyliä ja spreadia. Spreadi kun tapaa antamaan pelaajalle sekä hallaa että onnellisia sattumia. Mutta tiedä sitten, kaveri ei ainakaan tänään ei osunut demoa testatessa, vaikka helgastia pään vierelle ampuikin. Tuosta lonkalta ampumisesta kun on vaikea sanoa sillä mitään vanhan ajan pc ristitähtäintä ei ole ja keskikohta on vain silmän arvioitavassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Koodatkaa nyt joku tänne sivustolle facepalm-hymiö. Se, että SINÄ et huomaa sitä, ei poista sitä faktaa, että viivettä on.


Älä herpaannu. Minähän vain kerron kokemuksistani. Jos sitä viivettä on, niin sitä on niin vähän ettei se minulle tule ilmi.

Joo, sä ootkin antanut tuon neuvon jo varmaan jokaiselle käyttäjälle, joka on kritisoinut pelattavuutta. Alkaa olemaan jo vanhan toistoa havaittavissa. Tämä olkoon viimeinen viestini tähän marakattien saastuttamaan pelattavuus-keskusteluun.

Olen vain huomannut että moni päättää jättää pelin hyllyyn koska ohjattavuus heidän mielestään kusee. Näin näyttäisi olevan sinunkin kohdallasi. Ei se ohjattavuus parane lainkaan täällä nillittämällä. Lähetä Guerrillalle mailia asiasta ja toivo että he korjaavat sinua riepovan ongelman. Yksinkertaista ja helppoa. Meille taas, jotka emme näe mitään ongelmia Killzone 2 joka söisi pelinautintoamme, keskitymme mieluummin puhumaan itse pelistä, kuin valittamaan jatkuvasti.
Eiköhän kaikille ole jo tullut selväksi että joidenkin mielestä ohjaus on hanurista. Tarvitseeko samaa asiaa spämmiä uudestaan ja uudestaan?

Asioita tietenkin pitää kritisoida jos näkee niissä jotain kritisoitavaa, mutta tämä alkaa kohta mennä jo vähän överiksi. :D

Kokeilin muuten ihan huvikseni että onnistuisiko demossa omien listiminen. Ei onnistunut. Harmillista :p
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kyllä se onnistuu. Pitää vaan ampua niitä random omia. ei niitä ketkä liittyy johonki jotenkin

Kiitos tiedosta :D Hyvä tietää tuokin. Noniin. Eiköhän tässä olla ihan tarpeeksi kukuttu jo ylhäällä. Hyvää yötä KonsoliFiniläiset! Aamulla taas uudet puheet ja toivon mukaan vähemmän riitoja. =)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom