Vastaus: Killzone: Liberation
T-Man sanoi:
Eli jos motherh on luottamista 21. päivämäärä saattaa muuttua.
Joo, alkaa näyttää siltä että 21. päivä oli ennenaikaista ilakointia. Maailmassa kuulemma jossain käytetään muitakin aikavyöhykkeitä kuin sitä Suomen, mutta aika huonolta tuo alkaa silti näyttää. Killzone.comin foorumilla jotkut viisaat puhuvat nyt tammikuun viimeisestä viikosta, tosin avoimella vuosiluvulla...
Eniten tässä korpeaa tuo Guerrillan tiedotuspolitiikka. Sivuilla hehkutetaan Killzone: Liberationiin ladattavaa lisäsisältöä, jota ei kuitenkaan ole tarjolla, jos ei lasketa mukaan jotain mese-avatareja
Varmaan tuo toukokuun 21. päivää koskeva 'huhu' on kantautunut myös devejen korviin ja jos sillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, olisi ihan kiva lisätä tästä vaikka joku maininta muuten niin hienojen killzone-sivujen ajankohtaisosioon.
No, onneksi tänään tarttui Gigantista 25 eurolla Loco Rocon platinum -versio mukaan, joten en malta nakata PSP:tä ikkunasta vaikka hieman koko touhu nyt ...tuttaakin
edit: Tuo T-Manin mainitsema mothern näkyykin olevan dev ja kyseinen hemmo siis kertoo, etteivät he ole 21. päivää vahvistaneet. Lisäksi mainitaan tuo 'last week of May' sillä varauksella että 'these things can fluctuate'.
Kaikesta päätellen ainoastaan minä olen ollut tänään toukokuun 21. päivänä täpinöissäni tuon
oletetun patchin kanssa, mutta antakaa anteeksi; konsolifin on ainoa seuraamani pelisivusto (paria arvostelusaittia lukuunottamatta), joten olen näemmä ollut tehokkaasti pihalla asioista...