Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone: Shadow Fall

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaso
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Perhana, nyt jäi kutkuttamaan kyllä tuo kfin:n oma tiimissä pelaaminen ja iltamat :) bout sen kuukauden tuota tuli hakattua julkkaripäivän jälkeen ja sitten siirryin muihin peleihin, löytyypi kuitenkin vielä hyllystä.. pelataan nyt kuitenkin tomb raider mahdollisimman liki 100% läpi ja AC myös, tosin pian tuleekin sitten jo thief, 5päivä se kauhupeli ilmaiseksi, ja 2kk päästä InFamous. jos tuossa josain vaiheessa ehtii muihin kyllästymään niin ilman muuta takaisin KZ:n puikkoihin ja vielä suomalaisella groupilla varmasti lisää mielenkiintoa peliä kohtaan :)
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Komja on kyllä! muutenkin tykkään näistä steelbook koteloista :) tuliko tämän mukana jotain lisätilpehööriä, kuten niitä bottien suojia tjsp mitä storesta saapi ostettua ~2€? hintaan

Mukana tuli Shadow Pack. Voi tosin olla, että se pitää aktivoida brittiläisellä käyttäjätilillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Kysymys lopusta

Tajusin, että päähenkilö ja sen pomo taisteli keskenään miten toimitaan, mutta mitä tapahtui / miten juoni meni kun pomo ampui päähenkilön ("minut") ja sitten kuitenkin pelattiin yksi tehtävä, jossa ammuin pomon.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Lopusta miten itse sen ymmärsin.
siinä kostetetiin päähenilön tappaminen sillä naisella joka oli sekarotuinen.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Lopusta miten itse sen ymmärsin.
siinä kostetetiin päähenilön tappaminen sillä naisella joka oli sekarotuinen.

Lisäksi mahdollisesti estettiin sota, jota päähahmon esimies ajoi. Tuo lie ollut se tärkeämpi motiivi ja sinänsä sopii GG:n ajatusmaailmaan. Toinen maailmansota oli aika vahvasti muutaman karismaattisen johtajan masinoima.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Mikin käytöstä sen verran, eli onko mikki koko ajan päällä ja aktivoituu puheesta? En ole kehdannut pitää headsettiä vielä kun en haluaisi kaikkien kuulevan kiroilujani jos ne meneekin läpi tietämättäni.

Tuntuu tosin aika monella olevan mikki päällä tietämättään kun kuuluu koko ajan jotain perheen keskusteluja läpi, onneksi on sentään mute.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Mikin käytöstä sen verran, eli onko mikki koko ajan päällä ja aktivoituu puheesta? En ole kehdannut pitää headsettiä vielä kun en haluaisi kaikkien kuulevan kiroilujani jos ne meneekin läpi tietämättäni.

Mikäli olet partyssä on mikforoni koko ajan päällä ryhmän jäsenille, ei muille pelaajille. Jos taas olet pelissä ja valinnut pelin oman voice chatin, kuuluu selostukset kaikille omalla puolella avoimen kanavan kautta. Siellä kuuluu kiroilua pitkin peliää, ei sen pitäisi olla yllätys kenellekkään, joten rohkeasti vain mukaan mikrofonin kanssa. Puheyhteys takaa heti paremman pelikokemuksen.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Arveleinkin näin. Olisi vaan kiva jos olisi push-to-talk, vaikka ylös/alas-nuolessa jotka ovat moninpelissä käyttämättä.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Uusin päivitys on ilmeisesti jo jakelussa. Versio 1.09 tuo peliin odotetun klaanituen. Yksinpelipuolella suurimmat uudet ilonaiheet liittyvät lisättyihin checkpointeihin ja mahdollisuuteen lukita ruudunpäivitys 30 ruutukuvaan sekunnissa.

Clans
While already available through the website, the functionality is now also implemented in-game. You can invite clan members to a party and clantags are now also added to the player name within the game. It can be viewed in the player card, in the friendslist, etc. You can check your friendlist by pressing touchpad or check the player card through the main menu (go to multiplayer > choose a warzone > press square > show the leaderboard & find the player you are interested in > press cross to open the player card).

Warzone discoverability
We have visually changed the main menu of the Multiplayer and added a top-bar from which you can browse and create new warzones. Also, we expanded the number of recommended warzones to 9 and move the friendslist to the top-right corner. This should make it easier to discover new warzones.

New Warzone options: parties allowed
Players can now select the option to allow parties to join a warzone. Just go to Multiplayer > Create your warzone > go to settings with R1 > Check ‘Parties Allowed’ at the bottom.

Checkpoint saving
We have added additional checkpoint saving to save on every revive event, giving more save points throughout the campaign.

Ability to lock to 30FPS in campaign mode
To guarantee a steadier framerate in the campaign mode, players can now lock their game to 30fps via the options menu.

VC30 exploit fixed
The exploit that let users with a VC30 equipped with the flashlight increase their range has been fixed.

Lähde: Killzone
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Kellään mitään hajua, että millä välillä tuo fps normaalisti heiluu? Tippuuko koskaan alle 30?
Digital Foundryn videon perusteella haarukka oli 26-42 fps, joskin alle kolmenkympin mentiin erittäin harvoin ja silloinkin hyvin lyhyeksi aikaa.

[video=youtube;rkQxzPVzweU]http://www.youtube.com/watch?v=rkQxzPVzweU[/video]
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Digital Foundryn videon perusteella haarukka oli 26-42 fps, joskin alle kolmenkympin mentiin erittäin harvoin ja silloinkin hyvin lyhyeksi aikaa.
Miksihän tuota ei sitten ole alunperinkin lukittu, jos kerran 42 on korkein mitä saavutetaan?
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Eilen saatiin maistaa maakuntien Soneran lagia yhdessä pelatessa. Rivien harvetessa siiryttiin kahdeksan pelaajan partyyn ja muuta maailmaa vastaan. Usein tämä on tarkoittanut voittoa, eilen vaan nyt kävi näin:

[MEDIA]4979[/MEDIA]
Youtube: http://youtu.be/_31B14ZPSZA

Tuo viden kuva ei tee oikeutta sille mitä se on pelissä. Kenttänä The Wall ei ehkä ole parhaimmasta päästä, mutta sen dynaamiset valoefektit ovat parasta AAA-laatua mitä verkkopeleissä nähnyt koskaan.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Ihan jees eeposhan tämä oli. Kaikki aikaisemmat KZ:t pelattuna ja samalla linjalla mentiin taas. Yksinpeli oli ihan menevä paukuttelu, kolmosen fiaskon jälkeen ei juuri odotuksia ollut, mutta tämähän oli ihan ok. Ei ihan kakkosen tasolle päästy, mutta pelattava kuitenkin. Muutama kartta erittäin komeaa katseltavaa, pari kertaa piti jäädä vain katselemaan maisemia. Ampumisessa ei ihan niin paljon "munaa" mitä kakkosessa, hahmo tuntuu edelleen raskaalta, mutta ei liian. Eri aseita liian vähän, melkein koko peli mentiin samalla perusrynkyllä. Juonen osalta ihan ok jatkumoa saagaan, saapa nähdä mitä seuraava osa tuo tullessaan. OWL oli " ihan jees" keksintö. Kaikenkaikkiaan voisi sanoa, että tässä palattiin takaisin KZ juurille edellisen osan COD kosiskelun jälkeen. Tykkäsin. Yksinpelin osalta sanoisin, että konsolien kolmanneksi paras kamppis Bad company 1 ja KZ 2 jälkeen.

Moninpeliä takana vajaa 20h. Perus KZ räimettähän tämä on. Warzone pelimuotona ehkä paras mitä konsoleilta löytyy, peli aaltoilee jatkuvasti ja objektiivien vaihtuminen pitää erät tuoreina.
Omat ongelmat tässäkin, valitettavan usein erät päättyy 5-0. Liekkö balansoinnissa vikaa tai sitten jotkut vaan ei tajua pelata objektiivia. Kyllähän tuo käy naamaan kun 5 kertaa putkeen teurastetaan erän loputtua... 24 pelaajan warzone liian ahdas, mapit sopivat paljon paremmin pienemmälle pelaajamäärälle. Teknisesti toimii hyvin, ei lagaa, ei bugaa, ja näyttää hyvälle sekä pyörii sujuvasti. Autoaimin puuttuminen toi alkuun vähän harmaita hiuksia, sen jälkeen sitä oppi taas arvostamaan. Jos kuolee niin se tarkoittaa vain sitä, että vastus oli parempi ampumaan, deal with it.

Kapea FOV ahistaa todella paljon, eikö muita ahdista? Tuon putkinäön takia jäänee itsellä pelailut tähän.

Yksinpeli 7/10
+ Higit
+ Aiempaa enemmän vapautta
+ Komiat maisemat
+ Painovoimattomuus kentät
- Typerät vihut
- Tylsät tussarit
- Tylsähkö juoni ja päähenkilö

Moninpeli 7/10
++++ Ei autoamia
+++ Warzone
++ Ei ase grindausta
+ tasapainoiset mapit
+ Tekninen toteutus
---- Pieni FOV
-- Pienet mapit
- Epäbalanssissa olevat tiimit
- ei tuhoutuvuutta
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

On KillZone SF komea peli vaikkakaan ei ole sitä samaa kuin aiemmat sarjan pelit! Toista kertaa läpipelatessa tulee ne ominaisuudet esiin heti alusta esiin eli sen avustajan kanssa jota heti itse tajunnutkaan :D
Komea peli ja ohjain on todellakin täydessä työssään samantien erinäisineen ominaisuuksineen valikossa sekä jopa äänet!
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Moninpelin resoluutio on 960x1080. Ihmettelin aina, että mitä ihmettä moninpelissä on mokattu kuvanlaadun kanssa. Tuli niin mieleen PS3-CoDit siitä aina, toki vähemmän radikaalisti. Ei vaan osannut epäillä resoa, kun kaikkialla sanottiin, että peli olisi 1080p.
 
Vastaus: Killzone: Shadow Fall

Moninpelin resoluutio on 960x1080. Ihmettelin aina, että mitä ihmettä moninpelissä on mokattu kuvanlaadun kanssa. Tuli niin mieleen PS3-CoDit siitä aina, toki vähemmän radikaalisti. Ei vaan osannut epäillä resoa, kun kaikkialla sanottiin, että peli olisi 1080p.

Ei kai sitä ole väitettykään että moninpeli olisi full hd. Hyvältä se näyttää tuollakin resoluutiolla. Yksinpeli on sitten vielä enemmän silmäkarkkia niinkuin yleensä.

Millos ne uudet kartat tulla tupsahtaa, vai joko on tulleet?
 
Ylös Bottom