Vastaus: Killzone: Shadow Fall
Jonkun verran on tullut tuota moninpeliä nyt pelattua ja ihmeteltyä, kun osassa peleistä homma lagaa niin maan perusteellisesti, esim. kuolet kun olet jo ehtinyt seinän taakse suojaan. Ennen pelin ilmestymistähän hehkutettiin, että tässä pelissä olisi ne kauan kaivatut dedikoidut serverit, mutta eipä se ole tosiaan siltä tuntunut pelattaessa. Pikaisella googletuksella löytyi, ettei tässäkään pelissä mitään kunnollisia dedikoitua servereitä ole, vaan sitä samaa P2P-roskaa, niin kuin monessa muussa konsolipelin nettipelissä. Tässäpä linkki juttuun: http://videogamesandnews.com/ps4-players-upset-dedicated-servers-killzone-shadow-fall
Itselläni ainakin meni PS3:lla lopulta fiilikset pelata moninpelejä, kuten U3 ja TLOU, juuri noiden servereiden puutteen vuoksi. Voipi käydä tämän pelin kanssa samallalailla, sillä jo nyt alkoi turhauttamaan pelituntuman vaihtuminen pelistä toiseen.
Jonkun verran on tullut tuota moninpeliä nyt pelattua ja ihmeteltyä, kun osassa peleistä homma lagaa niin maan perusteellisesti, esim. kuolet kun olet jo ehtinyt seinän taakse suojaan. Ennen pelin ilmestymistähän hehkutettiin, että tässä pelissä olisi ne kauan kaivatut dedikoidut serverit, mutta eipä se ole tosiaan siltä tuntunut pelattaessa. Pikaisella googletuksella löytyi, ettei tässäkään pelissä mitään kunnollisia dedikoitua servereitä ole, vaan sitä samaa P2P-roskaa, niin kuin monessa muussa konsolipelin nettipelissä. Tässäpä linkki juttuun: http://videogamesandnews.com/ps4-players-upset-dedicated-servers-killzone-shadow-fall
Itselläni ainakin meni PS3:lla lopulta fiilikset pelata moninpelejä, kuten U3 ja TLOU, juuri noiden servereiden puutteen vuoksi. Voipi käydä tämän pelin kanssa samallalailla, sillä jo nyt alkoi turhauttamaan pelituntuman vaihtuminen pelistä toiseen.