Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone

csi sanoi:
Pitää kyl kattoo mitä Play antaa arvioksi Killzonelle.
No Puha ja Huttunen vaikuttivat suhteellisen tyytyväisiltä peliin sillon siellä Killzone-tapahtumassa Bar Labyintissä. En sitten tiedä sainko oikean vaikutuksen. Sehän nähdään sitten kun Killzonen arvostelu tulee Playssa.
 
Vastaus: Killzone

"Hienoa, että saatiin keskustelua aikaiseksi. Playstation fanboyt tietysti veti Killzonesta herneen nenään, mutta me, anteeksi vaan, uskallamme sanoa mielipiteemme. Muutenkin hivenen hymyilyttää tuo kommentointi, kun kuitenkin arvostelijamme on tuota peliä pelannut, toisin kuin kommentoijat. Ok, ehkä demoa ovat testanneet, hyvin harvalla kuitenkaan pressikappaletta pelistä on. Kontrollit ovat huonot eli olen samaa mieltä arvostelijan kanssa."

www.tilt.tv

Palauteketjusta kopioin tuon, ja siinäpä Kari Koivistoisen mielipide pelistä ja vähän muustakin. Itsellä alkoi sen verran sappi kiehumaan, niin kävin pistään kipakkaa kommenttia kyseisestä "arvostelusta". Itsellä kun niin harvoin kiehuu yli :mad: "Tilt" on virallisesti TOP 5-huonoinpien ohjelmieni joukossa. Omapahan on häviönsä, minä ainakin hankin pelin ja aioin nauttia siitä TÄYSIN SIEMAUKSIN.
 
Vastaus: Killzone

Kiitos "Tilt".

Kaveri luki "Tiltin" nettiarvostelun tästä ja päätti olla ostamatta koko peliä, kun ne oli niin ahkerasti sitä haukkunu.
Eikä varmaan tule olemaan ainoa sellainen.

Kyllä minä ainakin uskon mielummin teitä, kun "Tiltin" porukoita, jotka ei osaa edes pelata :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone

Öhh... miksi kirjoitatte tiltin lainausmerkeissä?

Ja ottaako joku muka tosissaan nämä tiltin arvostelut. Itse en ainakaan päätä mitään tiltin arvosteluiden perusteella, vaan muiden pelaajien kommenttien ja oikeiden arvostelupaikkojen, kuten IGN, Gamespot, yms. perusteella. Metacritic on myöskin todella kätevä paikka.

Sillä ihmettelenkin, kun killzone on saanut myös kunnollisissa arvostelupaikoissa huonoja arvosanoja, mutta silti pelaajien mukaan kyseessä on loisto peli. Saa nähdä jos tuon joskus jostain alennuksesta viitsisi ostaa :rolleyes:

Tuomas sanoi:
Jos luet vastaukseni tältä sivulta tuolta ylempien joukosta niin tajuat miksi kirjoitan "Tilt" lainausmerkeissä.
Ei, en tajua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone

Lloope sanoi:
Öhh... miksi kirjoitatte tiltin lainausmerkeissä?

Ja ottaako joku muka tosissaan nämä tiltin arvostelut. Itse en ainakaan päätä mitään tiltin arvosteluiden perusteella, vaan muiden pelaajien kommenttien ja oikeiden arvostelupaikkojen, kuten IGN, Gamespot, yms. perusteella. Metacritic on myöskin todella kätevä paikka.

Sillä ihmettelenkin, kun killzone on saanut myös kunnollisissa arvostelupaikoissa huonoja arvosanoja, mutta silti pelaajien mukaan kyseessä on loisto peli. Saa nähdä jos tuon joskus jostain alennuksesta viitsisi ostaa :rolleyes:

Jos luet vastaukseni tältä sivulta tuolta ylempien joukosta niin tajuat miksi kirjoitan "Tilt" lainausmerkeissä.
 
Vastaus: Killzone

Tuomas sanoi:
"Hienoa, että saatiin keskustelua aikaiseksi. Playstation fanboyt tietysti veti Killzonesta herneen nenään, mutta me, anteeksi vaan, uskallamme sanoa mielipiteemme. Muutenkin hivenen hymyilyttää tuo kommentointi, kun kuitenkin arvostelijamme on tuota peliä pelannut, toisin kuin kommentoijat. Ok, ehkä demoa ovat testanneet, hyvin harvalla kuitenkaan pressikappaletta pelistä on. Kontrollit ovat huonot eli olen samaa mieltä arvostelijan kanssa."

www.tilt.tv

Palauteketjusta kopioin tuon, ja siinäpä Kari Koivistoisen mielipide pelistä ja vähän muustakin. Itsellä alkoi sen verran sappi kiehumaan, niin kävin pistään kipakkaa kommenttia kyseisestä "arvostelusta". Itsellä kun niin harvoin kiehuu yli :mad: "Tilt" on virallisesti TOP 5-huonoinpien ohjelmieni joukossa. Omapahan on häviönsä, minä ainakin hankin pelin ja aioin nauttia siitä TÄYSIN SIEMAUKSIN.

Heh huvittava tyyppi, onhan miehen pelitaidot tullut nähty vanhassa kunnon "stupidossa"(siis subtv:n peliohjelma subido). Mutta en todellakaan tajua ,että koska ohjaus on melkein kuin socomissa ,mutta ei socomin ohjausta haukuttu ,mutta Killzonen ohjaus saa kyllä kunnolla krittiikkiä aikaan. Ohjaus on niin lähes samanlainen ,että ei voi tajuta :confused: ehkä arvostelijalla oli paha päivä tai tämän kirjoittajan tapaan murtuneita sormia pelatessa, en vain yksinkertaisesti ymmärrä.
 
Vastaus: Killzone

Vähä ylimielistä läppää kyllä tiltin jengiltä.
Että oikeen tiltin arvostelijat pelanneet peliä! :eek:
Muutenkin välillä nää tiltin arvostelut tuntuvat,
hmm.. keinotekoisilta. :confused:
Pelaakohan ne pelejä edes läpi vai vaan rippaavaat
arvostelut netistä ja muokkaavat ne jaanan yli-
ärsyttävälle artikulaatiolle sopivaksi? :rolleyes:
Ja jos vielä killzonesta. Ainakin demossa kontrollit
pelitti kohtuullisesti.
 
Vastaus: Killzone

-mic- sanoi:
Muutenkin välillä nää tiltin arvostelut tuntuvat,
hmm.. keinotekoisilta. :confused:
Pelaakohan ne pelejä edes läpi vai vaan rippaavaat
arvostelut netistä ja muokkaavat ne jaanan yli-
ärsyttävälle artikulaatiolle sopivaksi? :rolleyes:


Oiva huomio, ystäväni. "Tiltin sivuja" on luvattu päivittää jo kohta 2 vuotta ja mitään ei ole tapahtunut. Kaikki varmaan muistavat kun kesällä siitä kohistiin. Muutenkin käyttöliittymä on yksi surkeimmista (ellei surkein) näkemäni foorumeilla. Vastaaminen on työlästä koska, jos viestiin vastaa ja ei ole kirjautuneena, niin sivusto menee takaisin ekalle sivulle, eikä viestin kirjoittamiseen niinkuin pitäisi. Tekstiä taas mahtuu liian kapeasti, joten jo 4-5 rivin kirjoittaminen näkyy A4-kokoisena esseenä.
 
Vastaus: Killzone

Kun katsoo tiltin foorumia niin se jo kertoo jotain itse ohjelmasta (joka on muuten ihan surkea). Joka välissä x ja z esim. "Vähäx tää need for speed on niinq loiztava peli!!111111!"
Tuollaista... Ja kyllähän se on jo kauan tiedetty, tilttiläiset ei osaa pelata, joten eikun odottelemaan playn arvostelua (eihän ole tullut vielä?)
 
Vastaus: Killzone

Kävinpä huvikseni katsastamassa tuota tiltin foorumia (herranen aika!) millainen maailma se onkaan kun siitä täällä niin kohistaan. Ja jos ei muuta, niin saihan siellä ainakin muutamista kommenteista kunnon hörönaurut vetäistä. Keskustelu tuppaa näemmä menemään aika herkästi sivuraiteille.
 
Vastaus: Killzone

Vagrant sanoi:
Kävinpä huvikseni katsastamassa tuota tiltin foorumia (herranen aika!) millainen maailma se onkaan kun siitä täällä niin kohistaan. Ja jos ei muuta, niin saihan siellä ainakin muutamista kommenteista kunnon hörönaurut vetäistä. Keskustelu tuppaa näemmä menemään aika herkästi sivuraiteille.

Aivan, täyttä asiaa täällä puhumme. Jos on olemassa jonkinlainen maanpäällinen helvetti, se on tiltin foorumit :eek:
 
Vastaus: Killzone

Fardir sanoi:
Aivan, täyttä asiaa täällä puhumme. Jos on olemassa jonkinlainen maanpäällinen helvetti, se on tiltin foorumit :eek:


Juu nytkin puolitoista sivua on Killzonesta juteltu :D. Ei vaan asiaan asiaan sano Juhantalo. Kai siinä offline kaksinpelissä on ne aseiden latausanimaatiot säilytetty? esim. Unreal Tournamentissa PS2:lla yksinpelissä näky chaingunin suuliekki mutta kaksinpelissä ei näkyny. Ei olisi mitään järkeä tehdä noin loistavia aseiden latausanimaatioita jos niitä ei jaetunruudun pelissä näkyisi.

Onko muuten ketään muuta jonka mielestä nuo (aseiden)latausanimaatiot on parhaita mitä missään fps-pelissä on nähty? En muista ainakaan mitän peliä jossa oisi noin loppuun asti viedyt latausanimaatiot. Tosin PS2:han on tunnettu latauksistaan.... :D
 
Vastaus: Killzone

Tuomas sanoi:
Vastaaminen on työlästä koska, jos viestiin vastaa ja ei ole kirjautuneena, niin sivusto menee takaisin ekalle sivulle, eikä viestin kirjoittamiseen niinkuin pitäisi.

Joo.. tätä olen harmitellut monesti tuolla "Tilt.tv":n foorumeilla. Muutenkin vähän kankee se foorumi.
Toista se on täällä! ;)

Fardir sanoi:
Kun katsoo tiltin foorumia niin se jo kertoo jotain itse ohjelmasta (joka on muuten ihan surkea). Joka välissä x ja z esim. "Vähäx tää need for speed on niinq loiztava peli!!111111!"

Peeloja siellä kyllä riittää tosiaan. On siellä tosin ihan järkeviäkin tyyppejä.

Tää on nyt mennyt vähän offtopiciksi, jos palattaisiin Killzoneen? :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone

Tuomas sanoi:
Kai siinä offline kaksinpelissä on ne aseiden latausanimaatiot säilytetty? esim. Unreal Tournamentissa PS2:lla yksinpelissä näky chaingunin suuliekki mutta kaksinpelissä ei näkyny. Ei olisi mitään järkeä tehdä noin loistavia aseiden latausanimaatioita jos niitä ei jaetunruudun pelissä näkyisi.

Onko muuten ketään muuta jonka mielestä nuo (aseiden)latausanimaatiot on parhaita mitä missään fps-pelissä on nähty? En muista ainakaan mitän peliä jossa oisi noin loppuun asti viedyt latausanimaatiot. Tosin PS2:han on tunnettu latauksistaan.... :D

:D Hyviä sutkauksia vedät!

joo.. En tiiä vastausta noihin, mutta onko tässä siis kaksinpelikin? Xshava tuossa jo sanoikin, ettei ole co-op, mutta onkos sitten semmoinen deathmatchaus vaikkapa botteja vastaan?

Ja kyllä nuo latausanimaatiot on hienoimmat, mitä ainakin mä oon nähnyt. (tarkotan aseitten)

EDIT: Ja tosiaan olen huomannut, että kaksinpeleissä, on vähän rajallisemmat animaatiot yms. varsinkin siis FPS-peleissä, koskien aseita.
 
Vastaus: Killzone

Loistavaa, 4.12 tulee killzonen arvostelu playssa ja pelaamassa sitä on Stratovariuksen entinen jäsen Timo Kotipelto. Kannattaa katsoa.
 
Vastaus: Killzone

Swhat sanoi:
:D Hyviä sutkauksia vedät!

joo.. En tiiä vastausta noihin, mutta onko tässä siis kaksinpelikin? Xshava tuossa jo sanoikin, ettei ole co-op, mutta onkos sitten semmoinen deathmatchaus vaikkapa botteja vastaan?

Ja kyllä nuo latausanimaatiot on hienoimmat, mitä ainakin mä oon nähnyt. (tarkotan aseitten)

EDIT: Ja tosiaan olen huomannut, että kaksinpeleissä, on vähän rajallisemmat animaatiot yms. varsinkin siis FPS-peleissä, koskien aseita.

kyllä jaetun ruudun moninpeli bottien kanssa, en tosin tiedä montako bottia saa ja ovatko kuinka viisaita. Saattaisi olla ihan kiva niitä taktisimpia moninpelimutoja pelata (assault, defend & destroy) jos tekoäly olisi semmoista "hiljaa-hyvä-tulee" eikä "hakkaa-päälle-tapan-kaikki" lajia.
 
Vastaus: Killzone

Fardir sanoi:
Loistavaa, 4.12 tulee killzonen arvostelu playssa ja pelaamassa sitä on Stratovariuksen entinen jäsen Timo Kotipelto. Kannattaa katsoa.
No niin jos siellä sitten osattais jo pelata.. Toisinkuin "tiltissä"!
 
Vastaus: Killzone

Tuomas sanoi:
Onko muuten ketään muuta jonka mielestä nuo (aseiden)latausanimaatiot on parhaita mitä missään fps-pelissä on nähty? En muista ainakaan mitän peliä jossa oisi noin loppuun asti viedyt latausanimaatiot. Tosin PS2:han on tunnettu latauksistaan.... :D
Ovathan ne melko hienoja, kuten pelin graafinen taso muutenkin. Erittäin mellevältä kuulostaa, kun MGL-aseesta kopistellaan tyhjät hylsyt pois (plonk, klonk, plonk...) ja ladataan uusi setti sisään (ssshklik). Samoin singon lataaminen näyttää hienolta, kun näkyy millainen ammus sinne piippuun survotaan.

Janus heitti arvosanaehdotukseksi 8-9 ja olen lähes samoilla linjoilla. Ehkäpä 8 tai 8½ voisi olla melko hyvin Killzonea kuvaava arvosana, näin yhden läpipeluukerran ja puolen tunnin nettipelin perusteella. Pisteiden menetyksiä aiheutti lähinnä lievä bugisuus (piirtoetäisyys takkuaa, vihollisia ilmestyi pari kertaa lähes tyhjästä ja yhdessä vaiheessa äänet katosivat kokonaan) sekä omaperäisten ideoiden puute. Tämä siis ihan lonkalta sen kummempia spekuloimatta.
 
Vastaus: Killzone

feldon sanoi:
Ovathan ne melko hienoja, kuten pelin graafinen taso muutenkin. Erittäin mellevältä kuulostaa, kun MGL-aseesta kopistellaan tyhjät hylsyt pois (plonk, klonk, plonk...) ja ladataan uusi setti sisään (ssshklik). Samoin singon lataaminen näyttää hienolta, kun näkyy millainen ammus sinne piippuun survotaan.

Janus heitti arvosanaehdotukseksi 8-9 ja olen lähes samoilla linjoilla. Ehkäpä 8 tai 8½ voisi olla melko hyvin Killzonea kuvaava arvosana, näin yhden läpipeluukerran ja puolen tunnin nettipelin perusteella. Pisteiden menetyksiä aiheutti lähinnä lievä bugisuus (piirtoetäisyys takkuaa, vihollisia ilmestyi pari kertaa lähes tyhjästä ja yhdessä vaiheessa äänet katosivat kokonaan) sekä omaperäisten ideoiden puute. Tämä siis ihan lonkalta sen kummempia spekuloimatta.

Mutta entäs tuo offline kaksinpeli? Viitsisikö joku testata sitä??? Siis niitä (aseen)lataus animaatioita?

EDIT: Ja montas bottia siihen saa? Olisi kiva vielä tänä iltana saada varmuus.
 
Ylös Bottom