Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3/X360]

Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Tuli myös itse nyt vihdoin ja viimein pelattua tuo demo ja oli ihan hyvän tuntuinen, että voi varmaan käydä kaupasta poistamassa kun saa parillä kympillä. Ekana kyllä hieman hämäsi kun ei ollut sitä ettei voinut lukita kenen vastuksen kimppuun hyökkää. Mikäs se viimeinen ilmainen palkinto itemi oli minkä sai kun pelasi demon läpi? Boxi kikkasi livestä pois vähä ennen demon läpäisyä.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Kingdoms of Amalur: Reckoning for Xbox 360 Reviews, Ratings, Credits, and More at Metacritic

Meta olis kahdeksankymmentä tällä hetkellä. Ei paha. Pitäähän tuota harkita toki, KFIN-arvostelua lie ei tullut vielä?

Ehdottomasti hankinta listalla. Valitettavasti sen verran taas pelattavaa tulossa tänäkin vuonna että jäänee alelaari ostokseksi. Erityisesti IGN:nin arvostelu lämmittää mieltä.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Kyllä tuo demo jo antoi riittävän edustavan kuvan. Eikä edes haittaa vaikkei peli loppujen lopuksi olisikaan kovin hyvä. Tämäkin tulee nimittäin ostettua sellaisella aikataululla ettei hinnan puolesta jää sitten ainakaan harmittamaan.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Arvostelu olisi tosiaan mielenkiintoista lukea. Itselläni ei ole tämän kaltaisista peleistä kuin positiivista sanottavaa, kun löytyy näin paljon lainalaisuuksia aikaisemmin pelaamistani huippupeleistä.

On Baldur's Gatea, God of Waria, Diabloa, Dragon Agea, Fable 3:sta, laaja ja vapaa maailma, arcademainen taistelusysteemi ja laajasti kehitettävissä oleva hahmo. Skyrimin toinen koluamiskerta maagilla tyssäsi Reckoningiin tutustumisen myötä, teen sen maagin mieluummin tähän peliin. Demoa ei pystynyt pelaamaan kuin normaalilla, kokoversio pitää aloittaa hardilla.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Oman kopioni sain tänään ja kun sattuu tuo vaimo ja poika olemaan reissussa niin joudan pelaileen liki koko päivän. Eli jos jotain kysymyksiä pelistä haluatte esittää niin pistäkää tulemaan vaan, vastailen niihin kokemuksieni perusteella. Ja eikun lätty koneeseen.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Kirjoita jotain sitten kun peliä olet testannut; kaikki tieto on tervetullutta. :)
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Oman kopioni sain tänään ja kun sattuu tuo vaimo ja poika olemaan reissussa niin joudan pelaileen liki koko päivän. Eli jos jotain kysymyksiä pelistä haluatte esittää niin pistäkää tulemaan vaan, vastailen niihin kokemuksieni perusteella. Ja eikun lätty koneeseen.

- Onko demossa esiintyneet keskustelubugit korjattu?
- Onko äänien kanssa ollut ongelmia?
- Tuntuuko normal-taso (jos pelaat tällä) sopivalta vai liian helpolta?
- Latausajat olivat mukavan lyhyitä demossa, onko näin myös kokoversiossa?
- Demon edistyessä luvattiin joitakin juttuja palkintona lopulliseen versioon, saako nämä heti mukaan?
- Yleisvaikutelma, onko mm. grafiikka parantunut demosta?
- Arvio maailman laajuudesta (tuliko esim. kartta pelin mukana)?
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

No nyt parisen tuntia reilut takana ja voisi vähä kerätä ensitunnelmia. Pistetään taas tukkimiehen kirjanpidolla..

- Ei fyysistä karttaa tai ohjekirjaa, iso miinus. Ohjekirja on pelin sisällä luettavissa tosin.
- Graafisesti mun mielestä ihan samaa ku demossa, eli ei varmaan kaikkia miellytä, tosin mua ei haittaa.
- Keskustelubugit on korjattu ja äänet toimii normaalisti
- Latausajat mun mielestä samat ku demossa. Alueelta toiselle siirtymiseen menee joku 5-7 sekuntia
- Pelaan Hardilla ja mielestäni se on ihan sopivan haastava. Pahemmilta vihuilta tulee huitoessa pataan ja parannuspottuja kuluu. Normalia en ole vielä kokeillut, mutta veikkaan sen olevan samaa tasoa kuin Demossa. Eli ehkä liiankin helppo.
- Demosta saadut palkinnot vissiin odottelee ensimmäisessä kylässä olevassa arkussa. Pitää luultavasti olla kirjautuneena nettiin että ne aktivoituu, sillä ilman nettiä pelatessa ei niitä kirstussa ainakaan ollut. Pitää myöhemmin kokeilla nettiin liittää pleikkaa.
- Ilmeisesti equipeilla on melko samat designit riippumatta mitä settiä päälle laittaa. Ainakin nuo "roguen" eri armorit on kaikki sitä samaa nahkamuotia tähän asti ollu. Kaipa noita myöhemmin uusia lookejaki tulee
- Kamera on yhtä hankala ku demossa. Välillä saapi ukkoa kahtoa ihan liian läheltä taisteluissa ja sit on hankala hahmottaa missä vihuja on. Toivoin että etäisyyttä ois saanu muutettua mut ei niin ei.

Mutta kyllä tämä ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. Ehkä sitten hahmottuu peli paremmin kun pääsee tuolta ekoilta alueilta poies.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Eliminaattorille ja muille kiinnostuneille:

Noista muutamaan kohtaan voin vastata PC-versiota pelanneena.

-vaikeustasoksi ehdottomasti Bethesda konkareille tai muihin lajityypin pelejä pelanneille Hard-vaikeusaste. Nämä ihmiset ymmärtävät heti hahmonkehitys, craftauksen, blacksmithin ja loottauksen idean. Myös ne jotka on pelannu esim. God of War ja Darksiders taistelutyylin pelejä ni ovat taisteluissa heti mukana juonessa. Aluksi kivan haastava kunnes rupee helpottumaan huomattavasti kun loottia ja abilityja alkaa kertymään. Ja abilityja ja loottiahan tässä pelissä piisaa.

-pelimaailma on todella iso ainakin kartan perusteella. Ei ehkä ihan Skyrimin kokoluokkaa mut ei paljoakaan pienempi. Alueet/kaupungit ovat tietynlaisia "laaksoja". Eli aakeeta laaketa löytyy mutta eri alueitten välillä on korkeat vuoret/rinteet joiden päälle ei pääse, useimmiten.

-sivutehtäviä tuhottomasti ja ihan mukavaa variaatiota löytyy myös. Eri factionin/kiltojen tehtävät ovat odotetusti sivutehtävistä kaikkein laadukkaimpia

Peliaikaa on tällä 8h takana. Yksi päätehtävä ja loput tutkistelua ja sivutehtäviä. Alussa siis vielä mennään. Millaisen hahmon classin rupeat rakentamaan on tässä pelissä omaa luokkaansa. Variaatiota ja yhdistelmiä on lukematon määrä. Voit kesken peliä vaihtaa milloin vain sinun Destinya eli pääsuuntaa isoine class boonuksineen. Valittavana tässäkin lukuisia variaatioita eli olet esim. puolikas maagi ja toinen puoli perus tankki warrior, jolloin bonukset jakautuu näille luokille.

Pelin taistelu, craftaus, alkemia, sagecraft jne. on suht simppeli ymmärtää ja toteuttaa mutta valinnanvara combinaatioineen on tarpeeksi syvällistä että se pitää mielenkiinnon erittäin korkealla. Etenkin taistelun simppelien kombojen yhdistäminen sulavasti eri taikojen ja kykyjen käyttöön on todella antoisaa. Pidän tämän pelin taistelusta ehdottomasti enemmän kuin esim. Skyrimin (50h takana). Vaikka olen näin alussa uskon että taistelun mielenkiinto kantaa todella pitkälle.

Tässä pelissä on mahdollisuuksia minun ylittää 100h raja. Se on minun nykyajan ajanpuutteen takia todella iso asia ja merkki todella hyvästä pelistä.

Suosittelen lämpimästi.



EDIT:yksi ainakin omaa mieltä erityisesti miellyttävä asia on skill treen/ability pointsien resetointi. Homma onnistuu tiettyjen maailman kolkista löytyvien hahmojen toimesta. Maksua vastaan tietty. Tosin eka kerta ei ainakaan maksanu ku n.1800 kultaa, joka on jo muutaman pelitunnin jälkeen suht pieni summa. Luulen että se vaadittava summa kasvaa koska siinä näkyi laskuri kuinka monta nollausta on tehty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Pelasin sen demon läpi ja siinä lupailtiin jotai lisäkamaa koko peliin, niin jos on poistanu demon niin saakoha ne lisäjutut sit sinne? Heh, ign lätkäs pelille 9/10 ja muuten saanu sellasta 7-8 ja metacritic näyttäs olevan ps3 version kohalla 82/100 :) vissiin ihan mukavaa ajan vietettä, pitääpä katsoa jos vaikka hommais tän vähän aikasemmin.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Tänään pitäisi pelin saapua ja koko viikonloppu sopivasti vapaana testailuun. Hyvältä kyllä vaikuttaa demon perusteella! Pitää laitella kokemuksia tänne kunhan pelailtu muutama tunti.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Pelasin sen demon läpi ja siinä lupailtiin jotai lisäkamaa koko peliin, niin jos on poistanu demon niin saakoha ne lisäjutut sit sinne?

Joo kamat saa vaikka demon olisi jo poistanut. Vissiin se ne tavarat vetäsee jostain EA:n profiilista tai jtn. Tosin nuo extra kamat on kyllä melko nopsaan jo vanhentuneita ja ite kun jo 3 tuntia ehdin pelata ennenku ne lunastin niin olivat huonompia kuin mun sen hetkiset aseet ja suojat.

Pari päivää nyt pelanneena alkaa peli jo pikkuisen hahmottua. Maailma tuntuu ihan kivan kokoiselta ja roinaa ja rompetta löytyy joka välistä. Kovasti olevinaan halusin tehdä stealth-dagger-assassiinin, mutta ei tuo hiiviskely tässä pelissä oikein napannut niin oli suuntana ensimmäinen skillien ja abilityjen resetointi. Nyt pääpainona Detect Hidden ja Blacksmithing ja muissaki on jokunen hajapojo että saapi perus parannuspotut tehtyy jne. Rupesin suuntaamaan katseeni Finesse ja Sorcery yhistelmään ja se tuntuu ihan kivalta. Daggereilla ja Chacrameilla vetelen ja välistä heittelen sähkötaikaa ja ansojakin tulee käytettyä. Taisteluihinkin rupeaa tulemaan jo enemmä taktisuutta kun vastaan tulee pahempia vihuja. Isommat peikot ja erilaiset ranged-taikaa käyttävät vihut tuottaa välistä harmaita hiuksia ja kun ei tuo taistelu ihan vielä ole kunnolla hallussa niin kuolema korjaa silloin tällöin. Mutta eipä tuo haittaa kun muistelee tallentaa aina välillä.

Erilaisia tehtäviä on melkoisen runsaasti, vaikka ne onki sitä peruskauraa. Millon on esineen noutamista ja millon vihollisten lahtaamista. Faction tehtäviä en ole vielä kauheasti tehnyt, vaikka kolmeen factioniin olen "kai" jo liittynytkin. Pääjuonta en ole alun jälkeen edennyt yhtään kun maailman tutkimiseen ja sivutehtäviin uppoaa kyllä runsaasti tunteja. Isompia bugeja ei ole vastaan tullut, mitä nyt välillä keskusteluissa ukot hönöttää aina ties minkä ruukkukasvin takana jne. Ja alussa pari kertaa jäi random bandiitin replat ruudulle useaksi minuutiksi roikkumaan. Puheäänetkin tuntuu olevan vähän hiljaisia vaikka ne valikosta tappiin on hinattukkin.

Vaikeustasoksi tuo Hard on ehdoton suositus. Normal on aivan liian helppoa ja siinä ehkä jotku tietyt "minibossit" tai vastaavat saattaa edes jonkinlaista haastetta luoda, mut perusvihut on sellasta heinää jo ettei pelissä oikein ideaa ole. Hardilla selviää kyllä oikein hyvin kun pelissä tuo parannuspolitiikka on aika lempeä kun pottuja voi instakäyttää pikanäppäimellä. Kannattaa vaan pitää huoli että varusteet ja etenkin ase on päivitettynä aina välistä. Ite tekemällä saapi hyvin alkupeliin tehokkaita aseita. Varsin letkeää ajanvietettä tämä peli on. Ei varmaankaan mikään GOTY-matskua, mutta ihan kiva värikäs rope jossa tekemistä riittää ja näpertelystä tykkäävät on varmasti tämän parissa kuin kotonaan.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Pitkästä aikaa joutaa tännekkin kirjoittelemaan ja mikäs sen parempi aihe rustailulle kuin Kingdoms Of Amalur.

KoA ei ollut ensi silmäyksellä yhtään minun tyylinen peli. Karkki-sävytteinen meininki itki WoWia ja alussa pyörivät tontut aiheuttivat välittömästi mielikuvia lauantaiaamun tv-ohjelmistoon. Tutoriaali-alue piti aloittaa pari kertaa alusta koska en vain saannut raahattua itseäni siinä viittä minuuttia pidemmälle. Kaikki vain vaikutti jotenkin typerän naivilta. Mutta pikkuhiljaa huomasin aina vain palaavani tuon demon pariin. Kokoversion ostettua olin tuon demon läpäissyt vähintään viisi kertaa.

Amalurin maailma on erittäin satumainen ja luokkana sitä korkeinta fantasiaa. Maahanmuutto Skyrimistä oli varmasti suurin syy tälle kulttuurishokille. Näennäisesti tuttu ja turvallinen fantasiamaailma vaihtuikin yhtäkkiä karkki-sävytteiseen satukirjaan. Mutta shokin laannuttua huomaankin yhtäkkiä nauttivani Amalurin maailmasta ehkä jopa Skyrimin vastavaa enemmän. Pelissä on suunnattoman vahva löytämisen ja tutkimisen tunne. Lyhyt demo antaa vain pienen vinkin siitä kuinka rikkaasta mytologiasta onkaan kyse. Lähes jokaisella vähänkin tärkeällä vastaantulijalla on sanottavansa Amalurin maailmaa pyörittävistä tapahtumista. Maailman vetovoimasta kertoo hyvin paljon myös se kun jaksaa oikeasti kuunnella kaiken mitä vastaantulijoilla on sanottavana.

Rikkaan maailman lisäksi Amalurissa on varmasti yksi WRPG-pelien toimivimmista tappelu systeemeistä. Eihän tämä mikään Dark Souls ole mutta arcade lähtöisten roolipelien ehdoton eliitti. Näyttävä ja nopea toiminta on hyvin lähellä God Of Waria kun liikkeiden lennosta vaihtaminen on hunajaisen sulavaa. Fiilis onkin melko päheä kun ensin sivaltaa jantteria miekalla kannuun ja nanosekunnissa veistetäänkin veitsillä kainaloita. Kivuliaat Reckoning-lopetusliikkeet ansaitsevat myös nostetta näyttävyydestä. Suosittelen muuten aloittamaan pelin välittömästi Hard-vaikeustasolla. Haaste ei tälläkään vaikeustasolla ole kovinkaan suuri(ainakaan ensimmäisten 7 tuntien perusteella) mutta jotkin vastukset sentään antavat haastetta. Itse pidän kuitenkin siitä että jopa Hardilla saa aika jouhevasti kumottua perus korstoja hautaan.

Palatakseni vielä pelin maailman viehätykseen on mainittava eräs asia. Viime yön pikkutuneilla tajusin sen mikä Amalurissa minua eniten kiehtoo. KoA on ensimmäinen peli joka pääsee hyvin lähelle sitä tunnetta jonka Sormusten Herra minussa synnyttää. Se tunne tärkeästä ja pitkästä matkasta läpi tuntemattoman kohti jotain pimeää. Matka alkaakin leppoisan idyllisestä kylästä metsän keskellä. Vastaantulijoiden puheet idässä riehuvasta sodasta luovat kuitenkin synkän kuvan matkan päämäärästä. Vielä toistaiseksi puiden seassa samoaminen on turvallista. Mutta tämä matka onkin vasta alussa...
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Aight, ensimmäinen meikäläisen pelin seisauttava bugi tullut vastaan. Eli reilut 15 h takana ja käytin Reckoning Modea muutamaan perus vihuun ja nyt se reckoning mode jäi jumiin. Tuloksena se että ukon käsi kiiltää niinkuin salama ja ruutu tärise hervottomasti n. 5 sekunnin välein. Ei auta pelin uudelleen lataus, ei nukkuminen, ei mikään. En myöskään voi enää käyttää reckoning modea vaikka Fate mittari olisi täynnä. Eipä tuo muuten haittaa kun niin harvoin tuota tulee käytettyä, mutta tuo ruudun tärinä on erittäin rasittavaa.

Netistä bongasin että parilla muulla on samaa tehnyt ja mitään korjausta tuohon ei vissiin vielä ole keksitty. Taitaa alkaa uusi tallennus sillä välin erilaisella hahmolla .. Söi kyllä nyt intoa tästä mielenkiintoisesta pelistä. Jos joku keksii ratkaisua tai tietää tästä jotain niin vinkkejä otetaan vastaan.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Aight, ensimmäinen meikäläisen pelin seisauttava bugi tullut vastaan. Eli reilut 15 h takana ja käytin Reckoning Modea muutamaan perus vihuun ja nyt se reckoning mode jäi jumiin. Tuloksena se että ukon käsi kiiltää niinkuin salama ja ruutu tärise hervottomasti n. 5 sekunnin välein. Ei auta pelin uudelleen lataus, ei nukkuminen, ei mikään. En myöskään voi enää käyttää reckoning modea vaikka Fate mittari olisi täynnä. Eipä tuo muuten haittaa kun niin harvoin tuota tulee käytettyä, mutta tuo ruudun tärinä on erittäin rasittavaa.

Netistä bongasin että parilla muulla on samaa tehnyt ja mitään korjausta tuohon ei vissiin vielä ole keksitty. Taitaa alkaa uusi tallennus sillä välin erilaisella hahmolla .. Söi kyllä nyt intoa tästä mielenkiintoisesta pelistä. Jos joku keksii ratkaisua tai tietää tästä jotain niin vinkkejä otetaan vastaan.

Mulla ilmeni täysin sama bugi. Latasin saven jossa en ollut vielä käyttänyt reckoning modea ennen tuota bugia ja ongelma korjaantui. Onneksi tulee tallennettua usein niin ei mennyt kuin 20 min peliaikaa hukkaan... :rolleyes:
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Nonii menihän se pois. Eipä roikkunukkaan ku sen 4 tuntia mukana. Eilen illalla ilmeni ja lopetin sillon suorilta siihen olettaen että tänään se bugi olis poissa vaan eipä ollu. Onnistuin viimein käyttämään reckoning modea uudestaan ja se lähti sillä pois. Nytpä taas pelaaminen maistuu : ) Muita bugeja ei onneks ole vastaan tullu.
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Kymmenisen tuntia tuli viikonlopun aikana pelailtua (yöunien kustannuksella), joten laitetaan omiakin ensifiiliksiä:
Hitaan alun jälkeen peli maistuu kerta kerralta paremmalta. Erityisesti satumaiset ympäristöt ovat niin teknisesti kuin erityisesti taiteelliselta näkökantilta häikäisevän kauniita. Pelaamista on vaikea lopettaa, kun komeisiin maisemiin jää samoilemaan samalla uusia vastaantulijoita haastatellen. Yleisilmeestä puhuttaessa Fable-vertaukset eivät ole kovin kaukaa haettuja. Tosin tylsähköt hahmomallit näyttävät tönköiltä, mistä päästään ainoaan varsinaiseen ongelmaan. Itse pääjuoni ei ole ainakaan vielä onnistunut koukuttamaan, sillä geneeristen hahmojen geneeriset läpät eivät luo kovinkaan eeppisiä puitteita etukäteen hienosti pedatulle tarinalle. Pelaajalle syötetään turhan kiihkeästi uusia ja keskenään samankaltaisilta kuulostavia termejä sekä historiaa. Välillä on yksinkertaisesti auttamattoman hukassa, kuka oli kenenkin puolella. Tilanne kuitenkin paranee hiljalleen, kunhan taustamytologia iskostuu mieleen.

Kingdoms of Amalurin parasta antia ympäristöjen lisäksi on mainio taistelusysteemi. Monipuolisesti taikuutta, miekanheiluttelua, jousiammuntaa tai vaikkapa hiiviskelyä yhdistelevä mekaniikka toimii loistavasti. Myös hahmokehitykselle annetaan runsaasti vaihtoehtoja. Oma sankarini luottaa jättimäiseen moukariinsa sekä taikatemppuihin, ja hyvin tuntuu vastustajia lakoavan. Hahmonluonnissa uskaltaa kokeilla erilaisia vaihtoehtoja, sillä tilanteen pystyy tarvittaessa nollaamaan myös kesken pelin. Yleinen vaikeusaste tuntuu ainakin toistaiseksi leppoiselta. Normal-tasolla pelattaessa kuolo ei ole päässyt korjaamaan kuin pari kertaa ja silloinkin puhtaasti oman mokailun vuoksi. Genren ammattilaisten kannataneekin aloittaa suoraan hardilla. Samalla KoA:R toimii erinomaisena "ensiropena" genrestä kiinnostuneille, kun taisteluistakin löytyy selkeää toimintapainotteisuutta. Mitään suurempia bugeja ei ole tullut vastaan. Ainoastaan yhdessä sivutehtävässä seurattava hahmo ei ole toistaiseksi suostunut liikkumaan mihinkään, vaan tyytyy huutelemaan "follow me" -komentoaan loputtomiin. Tekoälyseuralaiset saattavat satunnaisesti sekoilla suuntavaistossaan, mutta tilanne korjautuu viimeistään seuraavaan oviaukkoon saavuttaessa. Taisteluissa kaveritkin kantavat tarvittaessa kortensa kekoon. Suurin osa ajasta Amalurin maisemissa kuitenkin samoillaan siis yksin.

Siinä ajatuksia tähän saakka. Toistaiseksi seikkailu jatkuu positiivisin mielin. Jokainen pelisessio tuntuu aiempaa paremmalta, mikä on aina hyvä merkki. Tarkoitus on kirjoittaa KonsoliFIN-arvosteluakin, kunhan pelikelloon kerääntyy riittävästi tunteja. Mielekkään sisällön puutteesta Reckoningia ei voi ainakaan syyttää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Tarkoitus oli pelata demo läpi, mutta mutta... jossain örkkiluolassa kaveri jämähti ilmaan roikkumaan! :mad: No oli se kuitenkin sen verran mahtava demo, jotta laitoin tilauksen vetämään. Aijai, pari kolme päivää odottelua. Kai sen demon voisi yrittää paremmalla tsäkällä läpitte...
 
Vastaus: Kingdoms of Amalur: Reckoning [PS3, Xbox 360 Hype]

Jeps, demoa en ihan päässyt vetämään läpi, kun peli halusi tiltata yhdessä pomossa. Pitäisi lie kokeilla uudemman kerran, koska ihan mukavalta tuntui. Jos merkit pitää paikkaansa, niin pitäähän tämä ostella. :)
 
Ylös Bottom