Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käviko kukaan katsomassa DJ KRUSHia tavastialla? ilosaaressa oisko ollut 2002 veti iha saakelin kovan keikan! Yksi parhaimmista mitä nähnyt ja on muuten aika monta keikkaa tullut nähtyä
Oli kyllä kerrassaan hieno keikkaelämys! Empä muista koska viimeksi olisi tullut näin riehuttua/fiilisteltyä biisin aikana kuin Ten Thousands Fistinalkaessa soimaan. Mieletön fiilis ja ehdottomasti tämän vuoden paras keikkakokemus! Harmittaa vähän kun jouduimme kesken konsertin lähtemään junan vuoksi muuta silti käteen jäi paras keikkakokemus aikoihin, uber hieno paita sekä jumissa oleva niska
Till next time!! Disturbed kick's ass!!
Kävin, ja oli aivan tajuton setti.
Lauantaina olis Popedan vuoro
Mä oon miettiny tota samaista keikkaa myös, en osaa päättää kumman valitten; Bond elokuvateatterissa vai Popeda Sibbetalossa, kuulemma jommankumman saan valita synttärilahjaks
Mä oon miettiny tota samaista keikkaa myös, en osaa päättää kumman valitten; Bond elokuvateatterissa vai Popeda Sibbetalossa, kuulemma jommankumman saan valita synttärilahjaks
Tulet Popedaan niin tehdään treffit
kaljapuoli on hyvä paikka kyllä munkin mielestä sokkotreffeille
Tosin en o varma tulisiko eukkokin mukaan, jos tulee ni olutpuolelle ei varmaan muaka päästä ku on nääs paksuna
Mä voin salaa tarjoilla sulle aidan yli tai ali. Noh ongelmaanhan on selkeästi vain yksi järkevä ratkaisu ja se on että mun pitää juoda sunkin puolesta...mmmm. Biiiieeeeerrrr
eka lause ei onnistu mitenkään, varsinkin, jos siellä on samat järkkärit tai ees yhtä tiukat, nääs sillon ku Sonata Arctica oli viimeks lahessa, ni oltii eukon kanssa siinä missä se kalja/ei kalja puolen aita on ni siinä kaljapuolella tuopit KOURAssa tuoppi aidan yli... no sitte yks järkkäreistä tuli huutamaan, että ei kalja saa olla sillä kaljattomien puolella, jokuhan voi juoda siitä
No täytyy eukon kanssa jutella josko pääsisin yksikseni sinne, jos en pääse niin jo on eukon "se" hellänä sen jälkeen ai mikä se? No vasemman jalan isonvarpaan kynsi tietenkin
Aah! Kylmää Heinekeniä ja metalli pauhaa ja illalla pääsee Popedattamaan oikein kunnolla Rai Rai!!