Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsertit, keikat & festarit

Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

huomasin juuri että legendaarinen x-japan tekee comeback keikan pariisiin marraskuun 22. päivä, itse menen ainakin katsomaan:)
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Oli kyllä kerrassaan hieno keikkaelämys! Empä muista koska viimeksi olisi tullut näin riehuttua/fiilisteltyä biisin aikana kuin Ten Thousands Fistinalkaessa soimaan. Mieletön fiilis ja ehdottomasti tämän vuoden paras keikkakokemus! Harmittaa vähän kun jouduimme kesken konsertin lähtemään junan vuoksi muuta silti käteen jäi paras keikkakokemus aikoihin, uber hieno paita sekä jumissa oleva niska :D
Till next time!! Disturbed kick's ass!!
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Käviko kukaan katsomassa DJ KRUSHia tavastialla? ilosaaressa oisko ollut 2002 veti iha saakelin kovan keikan! Yksi parhaimmista mitä nähnyt ja on muuten aika monta keikkaa tullut nähtyä :)

Kävin, ja oli aivan tajuton setti. En ole eläissäni kuullut kenenkään vinyylisoittimista sellaista soundia, tuntui kuin mies olisi välillä pianoa pimputellut, ja teki sen vielä sen niin helpon näköisesti. Viileä mies muutenkin, kun äijä teki jotain jeesusjuttua laitteillaan, kumarsi hän nöyrästi yleisöön. Ei edes Tavastia ei pilannut keikkaani, 0.4 olut femman muovituopista, että fuck you vaan Mr Merimaa.

Mietin aluksi jaksaako tuonne lähteä sillä toissa ilosaaressa nähty hieman saman genren mies RJD2 oli hirvittävä pettymys ja ennen kaikkea tylsä, (onneksi Cinematic Orchestra pelasti tuon vuoden Ilosaaren) DJ Shadow pitäisi vielä joskus nähdä vaikka olenkin ehkä jo hiukan kyllästynyt, on tullut kuunneltua kaikki äänitteet jo aivan puhki.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Oli kyllä kerrassaan hieno keikkaelämys! Empä muista koska viimeksi olisi tullut näin riehuttua/fiilisteltyä biisin aikana kuin Ten Thousands Fistinalkaessa soimaan. Mieletön fiilis ja ehdottomasti tämän vuoden paras keikkakokemus! Harmittaa vähän kun jouduimme kesken konsertin lähtemään junan vuoksi muuta silti käteen jäi paras keikkakokemus aikoihin, uber hieno paita sekä jumissa oleva niska :D
Till next time!! Disturbed kick's ass!!

Oli kyllä helvetin kova keikka. Nyt on tämäkin kauan odotettu bändi nähty,. Osassa biiseistä David laulo vähän ylävireessä, mut eipä tuo todellakaan pahemmin haitannut kun ne tunnetuimmat ja parhaat biisit meni niin putkeen. 10,000 Fists oli kyllä meikällekin keikan kohokohta ja se hidas intro siihen oli aivan loistava idea.

Sounditkin oli erittäin hyvät. PALJON selkeämmät kuin lämppäri Shinedownilla. Johtuu varmaan osaksi siitä että Disturbedilla vain yksi kitara. Tosin bassosta ei meinannu yksinään saada oikein mitään selvää (olin kentällä hieman miksauskopista eteenpäin).

Sunnuntai oli kyllä henk.koht pahin mahdollinen keikkapäivä eikä oikein jaksanu kunnolla riehua kun omat synttärit oli ollu edellisenä iltana :) Mutta piristi kyllä sinänsä krapulapäivää 500 %.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Me saatiin ihan kohtuullisen hyvät paikatkin. B4 keskellä eli suoraan lavaa vastapäätä ja ylärivi. Takana seinä jota paukuttaa fiilistelyn ohessa :D
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Äiti Ammaa kävin katsomassa eilen Kaapelitehtaalla. Hyvin veti ja sain halinkin! :cool:
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Lauantaina olis Popedan vuoro :D

Mä oon miettiny tota samaista keikkaa myös, en osaa päättää kumman valitten; Bond elokuvateatterissa vai Popeda Sibbetalossa, kuulemma jommankumman saan valita synttärilahjaks :D
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Mä oon miettiny tota samaista keikkaa myös, en osaa päättää kumman valitten; Bond elokuvateatterissa vai Popeda Sibbetalossa, kuulemma jommankumman saan valita synttärilahjaks :D

No Popeda tietty. Pontia pääsee katsomaan vaikka seuraavana päivänä.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Mä oon miettiny tota samaista keikkaa myös, en osaa päättää kumman valitten; Bond elokuvateatterissa vai Popeda Sibbetalossa, kuulemma jommankumman saan valita synttärilahjaks :D

Tulet Popedaan niin tehdään treffit ;) :D
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Tulet Popedaan niin tehdään treffit :D

kaljapuoli on hyvä paikka kyllä munkin mielestä sokkotreffeille :D
Tosin en o varma tulisiko eukkokin mukaan, jos tulee ni olutpuolelle ei varmaan muaka päästä ku on nääs paksuna :eek:
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

All That Remains:ia katsomaan helmikuussa Nosturiin.:cool:

Vihdoinkin. :)
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

kaljapuoli on hyvä paikka kyllä munkin mielestä sokkotreffeille
Tosin en o varma tulisiko eukkokin mukaan, jos tulee ni olutpuolelle ei varmaan muaka päästä ku on nääs paksuna

Mä voin salaa tarjoilla sulle aidan yli tai ali :D Noh ongelmaanhan on selkeästi vain yksi järkevä ratkaisu ja se on että mun pitää juoda sunkin puolesta :rolleyes: mmmm. Biiiieeeeerrrr :p
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Mä voin salaa tarjoilla sulle aidan yli tai ali. Noh ongelmaanhan on selkeästi vain yksi järkevä ratkaisu ja se on että mun pitää juoda sunkin puolesta...mmmm. Biiiieeeeerrrr

eka lause ei onnistu mitenkään, varsinkin, jos siellä on samat järkkärit tai ees yhtä tiukat, nääs sillon ku Sonata Arctica oli viimeks lahessa, ni oltii eukon kanssa siinä missä se kalja/ei kalja puolen aita on ni siinä kaljapuolella tuopit KOURAssa tuoppi aidan yli... no sitte yks järkkäreistä tuli huutamaan, että ei kalja saa olla sillä kaljattomien puolella, jokuhan voi juoda siitä :eek:
No täytyy eukon kanssa jutella josko pääsisin yksikseni sinne, jos en pääse niin jo on eukon "se" hellänä sen jälkeen :D ai mikä se? No vasemman jalan isonvarpaan kynsi tietenkin :p
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

eka lause ei onnistu mitenkään, varsinkin, jos siellä on samat järkkärit tai ees yhtä tiukat, nääs sillon ku Sonata Arctica oli viimeks lahessa, ni oltii eukon kanssa siinä missä se kalja/ei kalja puolen aita on ni siinä kaljapuolella tuopit KOURAssa tuoppi aidan yli... no sitte yks järkkäreistä tuli huutamaan, että ei kalja saa olla sillä kaljattomien puolella, jokuhan voi juoda siitä :eek:
No täytyy eukon kanssa jutella josko pääsisin yksikseni sinne, jos en pääse niin jo on eukon "se" hellänä sen jälkeen :D ai mikä se? No vasemman jalan isonvarpaan kynsi tietenkin :p

Whatta hell? Taisin olla itsekin paikan päällä sillä muistikuvistani esiin tupsahtaa juurikin samanmoinen tilanne juurikin viimeisimmältä Sonatan keikalta. Sonata & Kotiteollisuus on käyty aina kattomas aina kun vaan klubille ovat tulleet ja olisi jo korkea aika tullakin!
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Huomenna Tamperetaloon kuuntelemaan Tampereen filharmoniaorkesterin soittamana avaruussävellyksiä ja scifi-leffojen tunnareita!
Toivottavasti pumppu groovaa svengisti. ;)
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Aah! Kylmää Heinekeniä ja metalli pauhaa ja illalla pääsee Popedattamaan oikein kunnolla :D Rai Rai!!
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Aah! Kylmää Heinekeniä ja metalli pauhaa ja illalla pääsee Popedattamaan oikein kunnolla :D Rai Rai!!

Olikos hauskaa kaljapuolella, keikastahan sä et kuitenka muista mitään :rolleyes:
Mä en päässy, ku eukko oli jo ostanut mulle muutaman lahjan, kyllähän se potutti ku en keikalle päässy, mutta eukko on ollu kiltti mulle kokopäivän, ni mielelläni tollasen eukon kanssa on vaikka illalla...
Kiitos K-18 alueen:cool:
 
Ylös Bottom