Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsertit, keikat & festarit

Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Olikos hauskaa kaljapuolella, keikastahan sä et kuitenka muista mitään
Mä en päässy, ku eukko oli jo ostanut mulle muutaman lahjan, kyllähän se potutti ku en keikalle päässy, mutta eukko on ollu kiltti mulle kokopäivän, ni mielelläni tollasen eukon kanssa on vaikka illalla...
Kiitos K-18 alueen

Hyvä keikka oli ja kyllä kylmä lonkero maistui :D Nyt vielä hetki Gowia hakkaamaan ja sitten pehkuihin :) Kevyissä kebabin jälkeisissä laskuhuuruissa :p
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Kukaan menossa ensi kesana Rock am ringiin? Jos ootte ni mista ostitte liput?
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Marraskuun aikana menossa katselemaan:

14.11 Before The Dawn Rautainen ilta, pidin suuresti. Settilista oli hyvä kaikinpuolin, eikä soitossakaan ollut mitään vikaa.
21.11 Kotiteollisuus Varman setin vetivät. Mukavahan KT oli lopulta nähdä. Tosin YO-talo noin keikkapaikkana ei ihan toimivimmasta päästä ole.
26.11 Unholy Alliance Kuukauden kohokohta. Hieno ilta kokonaisuudessaan, joskin Mastodon pyrki yhden miehen vajauksella pilaamaan koko illan. Slayer, Amon Amarth ja Trivium kuitenkin iskivät kovaa.
27.11 Poisonblack Unholy-krapulassa tuli tämäkin tsekattua. Etenkin uusi levy toimii livenä huomattavasti paremmin kuin levyltä. Silti edellisen levyn, Lust Stained Despairin, biisit toimivat uutta tuotantoa paremmin. Livenä hyvä.

Eli näillä painellaan synkkä marraskuu läpi. CMX olisi ollut vielä hauska käydä vilkaisemassa (15.11), mutta jääpi väliin tällä kertaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Hieman aikaista tuulettaa vielä mutta who cares sillä 21.3 Finlandia-Klubilla Kotiteollisuus!! Ei kun lippuja ostamaan!!
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

17.6.2009 AC/DC ja Olympiastadion

Liput (6kpl) taskussa ja mieli korkealla. Päädyin lippupalvelun eteen 07:50 seisoskelemaan ja olin jononi 12. Jonon ensimmäiset olivat olleet jo puoli viidestä alkaen varaamassa paikkojaan. Sekään ei riittänyt kentälle (!)... Itse olin tyytyväinen, että sieltä irtosi edes jotain lippuja. Huh, alkoi tuossa 09:20 jo hiukan kylmäämään, että miten tässä käy, mutta onnellisestihan siinä sittenkin kävi.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Juuri äsken sain lippupalvelusta 6 kipaletta kenttälippua.

Meinasi jo usko loppua kesken kun lippupalvelu perseili taas oikein urakalla. Mutta nyt on hjuva fiivis.
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

w00t, Lippupalvelu oli taas oma itsensä :D... 09:05 kentälle myytiin "eioota", mikä hiukan ihmetytti...
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Sara 40-miehisenä Joensuussa (16.12.2008)

Sara esiintyy tammikuussa yhdessä Joensuun kaupunginorkesterin kanssa. Kaksi konserttia käsittävässä mittavassa yhteisesiintymisessä Saran musiikki on sovitettu sinfoniaorkesterille. Sovitustyön takana on puolalainen kapellimestari Krzysztof Dobosiewicz.

Konsertin teemana on veden läheisyys ja mitä vesi meille merkitsee. Konserttiyleisölle on luvassa paitsi visuaalisia elämyksiä, niin myös aistillisia elämyksiä, sillä konserttisalissa voi käyttää kolmatta aistia eli myös haistaa muun muassa meren tai laventelin tuoksun.

Joensuun kaupunginorkesterissa soittaa yhteensä 35 muusikkoa. Viime keväänä se esiintyi menestyksekkäästi yhdessä Stellan kanssa ja vuosi sitten syksyllä Suburban Triben kanssa. Myös tuolloin sovittajana oli Krzysztof Dobosiewicz.

Saran ja Joensuun kaupunginorkesterin konsertit perjantaina ja lauantaina 23.-24. tammikuuta Joensuussa Carelia-salilla klo 19 alkaen.



siinäpä taitaa ollakkin koko ensivuoden kohokohta keikkarintamalta :cool:
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Lippu ostettu niin Kotiteollisuuden maaliskuun keikalle kuin Frostbiteen 7.2. lauantaille. Uuuh! Cradle of Filth..AaH! Mayhem!! Tuleekos kukaan kyseiselle tapahtumalle mossailee? :)
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Lippu ostettu niin Kotiteollisuuden maaliskuun keikalle kuin Frostbiteen 7.2. lauantaille. Uuuh! Cradle of Filth..AaH! Mayhem!! Tuleekos kukaan kyseiselle tapahtumalle mossailee? :)

mulla toi finanssipuoli on tiedossa vasta myöhemmin, joten mieli tekisi, mutta ei oo tietoo, että onko rahaa... Tosin eukko katto että vois mennä kahtoo CoF:n :eek::D
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

mulla toi finanssipuoli on tiedossa vasta myöhemmin, joten mieli tekisi, mutta ei oo tietoo, että onko rahaa... Tosin eukko katto että vois mennä kahtoo CoF:n :eek::D

Meinaatko kotaria lähtee kattelee? Ois sibbetalolla 21.3. Jos lähette Frostiin niin tarjoa biisoni. Olen bummi! :p
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Meinaatko kotaria lähtee kattelee? Ois sibbetalolla 21.3. Jos lähette Frostiin niin tarjoa biisoni. Olen bummi! :p

hmmm...voishan sitä käyrä kysäsee Jounilta, notta maistukos se meikän antama Jekkupullo herralle pari vuotta sitten :p Mutta ei siitä sen enempää... ja juu, voin mä yhren jossai joskus tarjota, jossää tarjoot parit Jallupaukut vaihtarina :D
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Hmm.. Jotenkin tuntuu nyt siltä että mua yritetään pissiä silmään :p Sitäpaitti meillä on vielä veto pystyssä BF:n suhteen :D Kyllähän se Filtti on pakko mennä kattomaan kun lähes naapuriin tulevat kiekumaan :)
 
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Pomo Tampereelle! - Linkki
Loistava juttu tosiaan, varsinkin kun viime kesän keikan missasin. Jännittää vähän tuo lippujen saanti, kun on Lippupiste asialla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsertit, keikat & festarit

Pomo Tampereelle! - Linkki
Loistava juttu tosiaan, varsinkin kun viime kesän keikan missasin. Jännittää vähän tuo lippujen saanti, kun on Lippupiste asialla...

Ou jea! kyllä nyt hemmotellaan kun kaksi kesää putkeen pääsee nauttimaan loistavimmasta showsta Rollareiden tällä puolen! Pitää olla aamuvarhain kyllä lippuja hakemassa tätä varten, viime kesän keikka jäi kyllä mieleen best.evah. tasolla.
 
Ylös Bottom