Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolien ohjaimet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DeepBlue
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
X-Boxin ohjainta en ole testannut.
iso on...mutta sopii hyvin käteen...
ainoastaan shrekin pelaamiseen tuntuu olevan näpykät väärin sijoiteltu..ylä hyypät jne...
gothamin kanssa toimi aivan v*tun hyvin :)
hrum..hrum...:)

Se oliskin kivaa jos joka konsolissa olis samanlainen standardi portti padeille, niin jokainen vois käyttää mieliohjaintaan missä koneessa hyvänsä. --> vertaa joystickit aikoinaan 80-90luvulla tietokoneilla.

:D

Xboxin ohjain

Xboxin ohjain tuntuu sopivan niille ihmisille joille DC:n ohjain ja onhan se kyllä kieltämättä siitä vaikutteita saanutkin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuamo
Se oliskin kivaa jos joka konsolissa olis samanlainen standardi portti padeille, niin jokainen vois käyttää mieliohjaintaan missä koneessa hyvänsä. --> vertaa joystickit aikoinaan 80-90luvulla tietokoneilla.
No, periaatteessahan voisi ostaa ohjainkonvertterin, joita löytyy miltei kaikille konsoleille. Jos on nyt joku hirveä pakko päästä käyttämään esim. Pleikkarin ohjainta DC:ssä, niin ostaa vain sopivan adapterin koneelle.

Mut joo, tämän tiesit jo varmaan, ja eri asioistahan me oikeastaan puhutaan.... joten siis....

unohtakaa tämä viesti ;)

Hmmm...

Taitavat nuo Dual Shockin kannattajat olla masokisteja... Itse kokeilemistani ohjaimista NipaKuusNepan ohjain vie voiton, Cuben ohjainta en ole koettanut, vaikea sanoa... Kuitenkin, Playstationin ohjaimeen on kaikki pöllitty SNESsin ohjaimesta ja Dual Shockkiin analslogit ja tärinä NipaKuusNepalta... Lopputulos? Hienon näköinen ohjain, joka kyllä aiheuttaa kramppeja joka toinen sekunti. Lisäksi Pleikkarin ohjaimeen pitää aina katsoa pelin aikana, muuten menee näppäimet sekaisin... Jos joku on toista mieltä, paha juttu, sillä minun käsiini ei Plegen ohjaimet sovi mitenkään...

Re: Hmmm...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Lisäksi Pleikkarin ohjaimeen pitää aina katsoa pelin aikana, muuten menee näppäimet sekaisin... Jos joku on toista mieltä, paha juttu, sillä minun käsiini ei Plegen ohjaimet sovi mitenkään...

Ihan ymmärrettävää kyllä, jos ei ohjaimesta tykkää, mutta et ole sillä aivan hirveän paljon ilmeisesti pelannutkaan, jos et osaa näppäimistöä ulkoa.
Minun mielipiteeni on, että Logitech Wingman Formula Force GP on selkeästi paras ohjain!!

nämä ohjain jututkin vaikuttaa enemmän vaan sellaisilta asennekysymyksiltä....et muista näppäimiä, no et varmaan ole pelannut paljoa (oletus) tai sit oot vaan tyhmä...ja mitä hemmetin kramppeja, ohjain voi ehkä tuntua todella oudolta jos on tottunut pelaamaan muiden konsoleiden ohjaimilla esim. meikäläisen mielestä alkuperäinen playstation ohjain tuntuu oudolta kun on tottunut dual shockiin mutta ei sitä kerkee edes huomaamaan ku pelaa parikymmentä minuuttia ni on jo tottunut siihen...noi krampit on yhtä typeriä juttuja kuin ne ''lastenkonsolijutut'' ja itseasiassa ne jutut kyllä pitää paikkaansa ainakin niiden vollottavien ''pleikkarin ohjain satuttaa mun kauniita käsiä'' neitien kohdalla...

Re: Hmmm...

Taitavat nuo Dual Shockin kannattajat olla masokisteja... Itse kokeilemistani ohjaimista NipaKuusNepan ohjain vie voiton, Cuben ohjainta en ole koettanut, vaikea sanoa... Kuitenkin, Playstationin ohjaimeen on kaikki pöllitty SNESsin ohjaimesta ja Dual Shockkiin analslogit ja tärinä NipaKuusNepalta... Lopputulos? Hienon näköinen ohjain, joka kyllä aiheuttaa kramppeja joka toinen sekunti. Lisäksi Pleikkarin ohjaimeen pitää aina katsoa pelin aikana, muuten menee näppäimet sekaisin... Jos joku on toista mieltä, paha juttu, sillä minun käsiini ei Plegen ohjaimet sovi mitenkään...

Minun mielestäni N64:n ohjain on kauhea. Dual Shock taas istuu minun käteeni paremmin. Kyllähän tuolla kuusnepan ohjaimellakin pelata voi, mutta olen vain tottunut DS:n.

Ei oo paljoo sanottavaa GC:stä ja boxista mutta mikä dualshockin käteen sopivuuteen tulee nii meni tossa pari päivää siiten värttinäluu vasemmasta ranteesta poikki ja tuli kipsi käteen ja vielä aika inhottava kipsi niin että se taittaa tavallaan ranteen alas ja silti dual shokkia pystyy käyttään ihan hyvin....

Re: Re: Hmmm...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter

Ihan ymmärrettävää kyllä, jos ei ohjaimesta tykkää, mutta et ole sillä aivan hirveän paljon ilmeisesti pelannutkaan, jos et osaa näppäimistöä ulkoa.
Itseasiassa pelaan Dual Shockilla aika useinkin, kun tekee mieli pelata Tekkeniä pikkuveljen Pleikalla... Oli kyllä niin hubaa kun THPS Kolmosessa hyppäsin grindiputken kohdalle nii päätin grindata ja siirsin peukaloni nopeasti äxästä kolmiolle nii ei helkkari; peukku sijoiltaan... Kun on pelannut tarpeeksi pitkään niin keskisormi ja nimetön(eli sormet jota DS ei tue yhtään) rupevat nykimään ja kerran värttinäluu meni sijoiltaan ku pelas Ape Escapea niillä v*tun huonosti paikoitetuilla analsloggitateilla... Minua pirutti suuresti kun Sony ei vaivautunut tekemään uutta ohjainta PlegeKakkoselle...

Re: Re: Re: Hmmm...

Kun on pelannut tarpeeksi pitkään niin keskisormi ja nimetön(eli sormet jota DS ei tue yhtään) rupevat nykimään

Minulla ainakin on yleensä keskisormet Dual Shockilla R2- ja L2-nappien päällä, mutta nimettömät ei todellakaan ole käytössä. Kuten ei monissa muissakaan ohjaimissa.

...siirsin peukaloni nopeasti äxästä kolmiolle nii ei helkkari; peukku sijoiltaan... ... kerran värttinäluu meni sijoiltaan ku pelas Ape Escapea niillä v*tun huonosti paikoitetuilla analsloggitateilla...

Itse olen pelaillut DS:llä jo vuosia eikä ole tullut mitään ongelmia... Käteenkin se sopii minulle mainiosti. No, kaikkia ei voi miellyttää.

nimetöntä ei käytetä lähes missään ohjaimessa ainakaan minä en tiedä sellaisia ohjaimia...tosiaan r2 ja l2 napit keskisormilla....se että sulta meni peukalo sijoiltaan ei tosiaankaan liity mitenkään dual shock ohjaimeen vaan huonoon tuuriin...

Itseasiassa pelaan Dual Shockilla aika useinkin, kun tekee mieli pelata Tekkeniä pikkuveljen Pleikalla... Oli kyllä niin hubaa kun THPS Kolmosessa hyppäsin grindiputken kohdalle nii päätin grindata ja siirsin peukaloni nopeasti äxästä kolmiolle nii ei helkkari; peukku sijoiltaan... Kun on pelannut tarpeeksi pitkään niin keskisormi ja nimetön(eli sormet jota DS ei tue yhtään) rupevat nykimään ja kerran värttinäluu meni sijoiltaan ku pelas Ape Escapea niillä v*tun huonosti paikoitetuilla analsloggitateilla... Minua pirutti suuresti kun Sony ei vaivautunut tekemään uutta ohjainta PlegeKakkoselle...

Sua vaivaa ilmeisesti osteoporoosi.
Juo maitoa ja syö justoa niin kyl se siitä.
Kannattaa myös harjoittaa käsien lihaksia jotenkin jos ovat päässeet noin heikoiksi etteivät tue hauraita luita.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
Mul meni kyynärluu poikki kun pelasin dual shockilla, lisäksi mulla on sen takia solisluu kipee...

Kannattaa pistää hymiö tuollaisen viestin perään ettei tule ankaraa palautetta vitsin takia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Kannattaa pistää hymiö tuollaisen viestin perään ettei tule ankaraa palautetta vitsin takia.
No, pitää kyllä olla aika puupää, jos tota ei tajua vitsiksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Eltsi
NES-padi on muotoilultaan aika taasen kökkö, mutta sen kestävyys on omaa luokkaa. Sillä voi vaikka naulaa seinään lyödä, niin silti kestää isältä pojalle. Nimimerkillä joskus padiä polveen mätkinyt. :)
Täh?
Mulla on menny se toinen ohjain mun NES:stä havalle aika päiviä sitte!
Mutta se johtuu ehkä siitä, että olin sillon aika pieni ja paiskasin aina ohjaimen seinään (siis aivan oikeasti) kun en päässyt jotain kohtaa pelissä ja hermostuin.

Ylös Bottom