Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN pelaajien serveri

Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

En itse tänään varmaan kerkeä, siksi huutelen kavereita nettiin huomiselle iltapäivälle/illalle. Onko tulossa?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

En itse tänään varmaan kerkeä, siksi huutelen kavereita nettiin huomiselle iltapäivälle/illalle. Onko tulossa?

Itse voisin lähteä messiin huomennakin! En satavarmaksi lupaa, mutta ilmoittelen kyllä asiasta.

Menen tuossa viiden maissa linjoille, vaikka lukee että "playing solo", niin mukaan vain. Ja jos olen tehtävää tekemässä niin tehkää omia siinä ohella ja odotellaan sitten kaupungissa.

EDIT: Komento takaisin, menoja menoja joten illemmaksi siirtyy pelaamiset.

EDIT*2: No niin, siellä ei kauaa mennyt, joten kohta syöksyn linjoille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Tänää sain HR 17 ja nyt tuli se urgentti missä pitää kataa lagiacrus. Joku päivä vois vääntää sitäki.

Ja sit ihan vaa Ville N:lle ja Magelle tiedoks et tänää ku väännettin Qurupecoo mulle tuli joku errori ja heitti pihalle ja en päässy takas tietenkään.

Onks kellekään muulle tullu paljo erroreita jotka heittää pihalle? "Connection has been terminated due to network instability" sitä mulle tulee aina välillä. Tosi ärsyttävää.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Olisikos 18.00 aikoihin?

Tuo on varsin passeli aika.

Onks kellekään muulle tullu paljo erroreita jotka heittää pihalle? "Connection has been terminated due to network instability" sitä mulle tulee aina välillä. Tosi ärsyttävää.

Ekat nettitestit ja silloin heitti itseni pihalle. Tosin sekin juuri tehtävän jälkeen. Välillä noita kuulemma tulee, joten toivottavasti asia korjaantuu ajan mittaan.

Kiitokset myös vain Kaipelle ja Ville N:lle peleistä.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Löytyykö pelaajia tänään klo 12 jälkeen?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Hyvät oli pelit, tosin meikä ryssi lopussa sen viimeisen tehtävän.:( Huomenna uudestaan?
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onkos meitä monta yli HR14? Pitäisi saada apuja Urgent Lagiin.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onkos meitä monta yli HR14? Pitäisi saada apuja Urgent Lagiin.

Meikäläinen HR25 vissiin. Meikäläinen aina oikein avulias kun vaan satun paikalla olemaan. Nyt ollut simmoset helteet vaan että piti talviturkki mennä heittää pois ja polttamaan iho..
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Pelit pystyyn puolenpäivän aikoihin? Tasoltaan samanlaista räveltämistä kuten perjaantaina..
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Onkos meitä monta yli HR14? Pitäisi saada apuja Urgent Lagiin.

Nyt tarttisin tähän apuja ja jos löytyy, voisin tulla tää pelaamaan päivälläkin? Kellon aikaa vaan, niin tullaan. 3 pelaajaa siis kaipaan apuun.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Mun HR on 18 ja oon ite jo hoitanu ton mut voin kyllä tulla vetämään sen uudelleen jos aika vaan sopii. Huomenna iltapäivällä oon ainaki pelaamassa varmaan siitä 16.00 eteenpäin.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Pelatkaa te tuota urgenttia, ite pelaan yksinpeliä. Pitää saada potionvaranto täyteen ja päivitettyä s&s paremmaksi. Pelacrisitie orea etsimään..
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Meikäläinen syö tässä ja pistän Wii:n kiinni seinään niin aloitan pelailemaan. Eli viimeistään 13:00 olen pelailemassa.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Kukaan pelaamassa tänään noin 16.00 eteenpäin? Vois tehä jotain rank 3 tehtävii, tai sitten alempia.
 
Vastaus: KonsoliFIN pelaajien serveri

Illalla oltaisiin menossa XShavan kanssa muutamaksi tunniksi metsästämään n. klo 22:30 alkaen. Tulisiko joku mukaan?
 
Ylös Bottom