Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Mielestäni pelin palautus 3kk myöhemmin ei enää ole riittävä menettely, koska silloinhan peli olisi vain ollut veloituksetta lainassa. Hyväksyn rahojen palautuksen tai myyntiketjussa mainitun GOW2:n josta maksan erotuksen ja dsOne03 hoitaa postimaksut omasta pussistaan (ja maksan erotuksen vasta kun peli on minulla).
Juu aivan oikein. Peli tosiaan ollut jo hänellä pidempään hallussa, joten muu hyvitys/kompensointi on perusteltua. Laitan hänelle nämä toiveesi eteenpäin.
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Ei ole kuulunut dsOne03:sta mitään, joten rikosilmoitus tehty.
Huuto.net:ssä näköjään tullut taas yksi nega lisää :rolleyes:
Lisäksi on ollut aktiivisena huuto.netin puolella (huutoja tehty), joten ei ainakaan siitä ole kiinni, etteikö olisi jostain maanjäristyksestä tai tsunamista johtuneen sähkökatkon takia päässyt nettiä käyttämään.
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Ei ole kuulunut dsOne03:sta mitään, joten rikosilmoitus tehty.
Huuto.net:ssä näköjään tullut taas yksi nega lisää :rolleyes:
Lisäksi on ollut aktiivisena huuto.netin puolella (huutoja tehty), joten ei ainakaan siitä ole kiinni, etteikö olisi jostain maanjäristyksestä tai tsunamista johtuneen sähkökatkon takia päässyt nettiä käyttämään.

Toi on kyllä aika outo homma... Mulle se toi 100km päähän wii paketin samaan hintaan ja monta muutakin onnistunutta kauppaa. No, jokainen tekee omat ratkaisunsa ja tarkoitan siis dsonea. Itsekkin olisin rikosilmoituksen tehnyt. Mulla olisi muuten ollut hänen puh numero jos olisit tarvinnut....
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Ja kysehän on tosiaan vain 10:sta joten ei luulisi vaativan paljon kun sen maksaa. :rolleyes:
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

no en kyllä kympin tähden haluaisi menettää luotettavuuttani kauppiaana. mitä lie dsonen päässä liikkunut. itselläkin yhdet hyvät kaupat käytynä ko. henkilön kanssa, että täytyy vain ihmetellä, mikä meni vikaan
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Kai minunkin pitää selventää tätä omaa "tilaani" kun siitä on tullut niin paljon kyselyjä niin minulle kuin ylläpitoonkin.

Aloitetaan vaikka kauppaamistani tuotteista. Mikään niistä ei ole varastettu/laittomasti hankittua tavaraa. Kaikki olen itse rehellisesti ostanut ja suurin osa peleistä ja konsoleista ihan tämän foorumin kautta. Tapanani on ostaa isoja paketteja kerralla ja ottaa niistä mieluisat pelit itselleni ja myydä muut pois niin että ne minulle jäävät ovat minulle ilmaisia. Siksi siis minulla on paljon konsoleita/pelejä myynnissä ja toivottavasti ihan edulliseen hintaan. Tarkoitukseni ei ole tehdä tällä mitään voittoa muuta kuin että saisi itse pelit ja konsolit ns ilmaiseksi. Pelaan itse paljon eri konsoleilla ja kyllästyn peliin nopeasti ja laitan ne sitten kiertoon.
Muut tavarat mitä on ollut myynnissä esim. tietokoneet ja televisot..hmm sanotaan että nälkä kasvaa syödessä ja ne taas on 90% kaikki minun uutena ostamia. ps. 46" Full hd samppa olisi ylimääräisenä ;)

Mutta niin olen kova ostelemaan tavaraa ja kyllästyn niihin yhtä nopeasti.
Kaikki on siis 100% laillista tavaraa.

Sitten toiseen asiaan.

Ja nyt on jostain lähtenyt liikkeelle että olisin huijari ja kusettaja....
(esim murossa joku apina syyttää mua huijariksi ym)
Siihen taas sanon että katsokaa palautteet.
1 kerran olen kaupoista joutunut vääntään ja silloinkin lupasin ostaa koko paketin pois niin että ostajalle ei kerry mitään kuluja!!! Ei suostunut myymään takaisin kun oli kuulemma niin halvalla saanut.... :rolleyes:

Ja tuohon nikin poistoon:

Se on kaikkien näiden summa.+Paha masennus on viemässä miehestä voiton ja ei tää koneella istuminen sitä paranna.

Toivottavasti saitte jotain selkoa(en oikeen loista näissä kirjoituksissa kute olette varmaan huomannut)

Ja vielä niihin ilmoihini missä luki että olen tutkinnan alla yms: Laitoin ne itse siitä vetolaatikosta Tämän voisi vaikka joku mode todistaa tähän ketjuun jos jaksaisi..

On ollut kiva vääntää monta onnistunutta kauppaa teidän kanssa.
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Ja vielä niihin ilmoihini missä luki että olen tutkinnan alla yms: Laitoin ne itse siitä vetolaatikosta Tämän voisi vaikka joku mode todistaa tähän ketjuun jos jaksaisi..
Ketjun logeista päätellen sinä itse sen statuksen tosiaan asetit. Vaihdoin sen pois, koska luulin sitä inhimilliseksi erehdykseksi.
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Ketjun logeista päätellen sinä itse sen statuksen tosiaan asetit. Vaihdoin sen pois, koska luulin sitä inhimilliseksi erehdykseksi.

Monta monta monta pulloa olvia ja tylsyys.. Oli silloin mukamas hyvä idea :D
 
Epäonnistuneet kaupat jne..epäluotettavat henkilöt.

Hei!

Nyt kun toi kauppapalautetta ketju on lukossa niin jonnekkin voisi varmaan kerätä tietoa epäluotettavista kauppakumppaneista.

Vaihdoin ABBA singstar pelin Guitar Hero peliin (toisessa mikit ja toisessa kitara mukana) tämän käyttäjän kanssa KonsoliFIN BBS - Näytä profiili: smz

Minun pelini on jo viimeviikon perjantaina haettu postista ja enää tuo käyttäjä ei vastaa privaviesteihin eikä minullepäin tulevaa pakettia ole kuulunut.. kummankin piti laittaa postin seurantakoodi jo viime viikolla..

Ihmetyttää vielä myöhemmin kun tutkin niin peli piti lähettää hänelle jonkun tytön nimellä mutta profiilitiedoissa hänen nimenään lukee Sami.

Jos jollain on tämän henkilön yhteystietoja niin voi laittaa minulle.

Kauan näissä tapauksissa yleensä kannattaa odotella ennenkuin menee itse kylään?

ja en voi suoraan palautettaa laittaa henkilölle koska alkuperäinen threadi kaupoista katosi viimeviikolla kaikkien niiden foorumisotkujen takia... tosin onneksi on hänen privat ja osoitetiedot jne (tosin sille naiselle) tallessa privalootassa.
 
Vastaus: Epäonnistuneet kaupat jne..epäluotettavat henkilöt.

Tee rikosilmoitus

Hei!

Nyt kun toi kauppapalautetta ketju on lukossa niin jonnekkin voisi varmaan kerätä tietoa epäluotettavista kauppakumppaneista.

Vaihdoin ABBA singstar pelin Guitar Hero peliin (toisessa mikit ja toisessa kitara mukana) tämän käyttäjän kanssa KonsoliFIN BBS - Näytä profiili: smz

Minun pelini on jo viimeviikon perjantaina haettu postista ja enää tuo käyttäjä ei vastaa privaviesteihin eikä minullepäin tulevaa pakettia ole kuulunut.. kummankin piti laittaa postin seurantakoodi jo viime viikolla..

Ihmetyttää vielä myöhemmin kun tutkin niin peli piti lähettää hänelle jonkun tytön nimellä mutta profiilitiedoissa hänen nimenään lukee Sami.

Jos jollain on tämän henkilön yhteystietoja niin voi laittaa minulle.

Kauan näissä tapauksissa yleensä kannattaa odotella ennenkuin menee itse kylään?

ja en voi suoraan palautettaa laittaa henkilölle koska alkuperäinen threadi kaupoista katosi viimeviikolla kaikkien niiden foorumisotkujen takia... tosin onneksi on hänen privat ja osoitetiedot jne (tosin sille naiselle) tallessa privalootassa.
 
Vastaus: Epäonnistuneet kaupat jne..epäluotettavat henkilöt.

Hei!

Nyt kun toi kauppapalautetta ketju on lukossa niin jonnekkin voisi varmaan kerätä tietoa epäluotettavista kauppakumppaneista.

Kauan näissä tapauksissa yleensä kannattaa odotella ennenkuin menee itse kylään?
Viikon tai maksimissaan kaksi voi odotella vastapuolen heräämistä, mutta jos ei mitään tapahdu (ja olet useita kertoja yrittänyt saada yhteyttä), niin rikosilmoitusta vaan liikkeelle, kuten Mordor tuossa jo ehdottikin. Usein pelkkä rikosilmoituksella väläyttely saa liikettä tavallisen viivyttelijän/pikkuvedättäjän punttiin, joten asia ratkennee ilman lisätoimia. Jos näin ei tapahdu, niin poliisiviranomainen auttaa eteenpäin.

Laitan kauppakumppanillesi nyt privaattia ja pyydän hoitamaan sovitut kaupat kanssasi loppuun saakka. Mikäli homma ei etene + joudut tekemään rikosilmoituksen, niin laitamme täältä päästä käyttäjälle pysyvän porttikiellon KFINin foorumille, jottei aiheuta muille lisäharmeja. Toivottavasti asia kuitenkin ratkeaisi kaikille parhain päin ennen näitä toimenpiteitä.
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Googletin ton naisen ja löysin sen facebookista. Laitoin viestiä ja tuli vastauskin. Kuulemma unohtivat lähettää minulle pelin... Noh kai sit ollu niin kiva laulaa singstaria :D

No lupasi lähettää ensiviikolla.. palaan asiaan kun ja jos peli tulee perille.
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Viimeviikon lopulla laitoin viestiä että jos ei tule peliä ja kitaraa jne niin tulen hakemaan tai laitan poliisit hakemaan..

No tänään se sitten tuli postissa.. :)

Eli loppuhyvin kaikki hyvin.
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Viimeviikon lopulla laitoin viestiä että jos ei tule peliä ja kitaraa jne niin tulen hakemaan tai laitan poliisit hakemaan..

No tänään se sitten tuli postissa.. :)

Eli loppuhyvin kaikki hyvin.
Hieno juttu. :)
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

en tiedä vieläkö henkilö on kauppakiellossa kfinin puolella, mutta päätin laittaa ilmoitusta tulemaan kuitenkin

http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-...2-120gb-x360-kovalevy-*halpa*.html#post918201


http://www.modaustiimi.tk/
Tervetuloa!

Modaustiimi on tiimi, missä modisi ja sinä kohtaavat. Meillä on useita, laadukkaita palveluita joita tarjoamme sinulle hyvään hintaan. Hinnat ovat aina myös neuvoteltavissa tapauskohtaisesti, sekä teemme myös kaikenlaista muuta modaustyötä mitä ei "listasta" välttämättä löydy. Eli kysy siis vain rohkeasti. Tee Tilaus-Sivulla!



T. LegitModZ

henkilön toinen profiili: Näytä profiili: LegitModZ
viestiketju, josta kaikki taisi alkaa: http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-...to-poistanut-kaupusteluoikeudet-myyjalta.html

e: aika tehokkaasti yrittää täyttää kauppapaikan etusivun omilla ilmoituksillaan
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

en tiedä vieläkö henkilö on kauppakiellossa kfinin puolella, mutta päätin laittaa ilmoitusta tulemaan kuitenkin
Huuto.net-tunnuksensa aiemmin lukottaneelle LegitModzille on ilmaistu kyllin selvästi niin yksityisviesteillä kuin myyntiketjussaankin, ettei kaupittele enää tavaraa KonsoliFINissä. Koskee yhtälailla uusien tunnusten alla kaupustelua.

Molemmat tunnukset pysyviin banneihin kiellon kiertämisestä ja kaikki myyntiketjut pian poistoon. Kiitokset Peck4 vielä ilmoituksesta.
 
Vastaus: Ilmoitukset ja selvitykset KonsoliFINin kauppa-alueiden huijausepäilyistä

Myös jäsenet tuooppi sekä KuukkeliFin bannattu pysyvästi KonsoliFINistä. Molemmilla auki epäselviä kauppoja, joita ei ole hoidettu kuntoon huomautuksista, varoituksista ja vähintäänkin riittävästä odotusajasta huolimatta.

----------
Yleinen lisäohjeistus kaikille kauppamiehille: Ongelmakaupat kannattaa tosiaan hoitaa ajallaan kuntoon, ettei mene liian vaikeaksi.

Inhimmillisiä erehdyksiä ja mokia voi sattua meille kaikille, nämä luonnollisesti ymmärretään, eikä näistä tarvitse olla huolissaan KonsoliFINissä. Muistaa vain ilmoittaa vastapuolelle ja tarvittaessa ylläpidolle jos jotain on sattunut, niin vältetään epäselvyydet, väärinymmärrykset ja viime kädessä ne astetta ikävemmät bannit ja rikosilmoitukset. Tämä kaikki saavutetaan tosi pienellä vaivalla ja ihan vain rehdillä pelillä, joten tämmöinen pikkutippi kannattaa ottaa lisäohjenuoraksi mukaan siihen omaan kaupusteluun.

Ystävällisin vinkkiterveisin, :)
KonsoliFIN Ylläpito
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Laitetaan vielä tännekin päivitysilmoitus:

Jäsen Vegas bannattu pysyvästi KonsoliFINistä. Syynä huijausyritys. Lisätietoa aloituspostauksessa.
 
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Pitkään olen asiaa pohtinut, mutta nyt en näe enää muuta mahdollisuutta, kuin kirjoittaa tänne.
Tein vaihdon nimimerkki Monoplhoricin kanssa kaksi viikkoa sitten. Lähetin hänelle langattomat kuulokkeet ja hän lupasi lähettää minulle muoveissa olevan Forza 3:sen. Hän sai omat kuulokkeensa kaksi viikkoa sitten torstaina. Minä en ole Forzaa vielä saanut.

Hän sai siis kuulokkeensa 3.12 torstaina. 4.12 hän kirjoitti, että on toimittanut Forzan postiin. Peliä ei kuitenkaan tullut koko viime viikolla ja hän ei lukuisista yhteydenotto yrityksistäni huolimatta vastannut viesteihini. Siiten torstaina 10.12 hän yhtäkkiä vastasi ja kertoi olleensa kipeänä koko viikon ja, että hän ei ollut jaksanut käydä netissä, eikä näin ollen ollut huomannut viestejäni. Samassa viestissä hän vannoi, että oli vienyt pelin postiin 4.12 ja, että postin on täytynyt hukata peli. Hän lupasi myös itse käydä ostamassa uuden Forzan. Perjantaina11.12 sain viestin, jossa hän kertoi vieneensä tämän uuden paketin postiin. Nyt on keskiviikko 16.12 ja minä en ole vielä peliä saanut ja Monoplhoric ei vastaa viesteihin ja hänen privaboxinsa on täynnä. Vaikka on joulun aika, niin kyllä peli olisi jo tullut mikäli hän olisi sen oikeasti perjantaina vienyt postiin. Minä asun Lahdessa ja hän Espoossa.

Hän on siis valehdellut minulle jo kahtena perjantaina peräkkäin, että on vienyt pelin postiin. Asia on vaikea, koska hän pitkäaikainen Konsolifin käyttäjä ja omaa useita positiivisia palautteita.

Tunteeko joku muu käyttäjä kyseisen herran? Hänen nimensä on Mick Turtiainen. Jos saisin hänen puhelinnumeronsa, niin voisin ottaa häneen yhteyttä ja kysyä, että mikä ihme on mennyt vikaan? Muuten ainoaksi vaihtoehdoksi jää rikosilmoitus. Tietysti on vielä mahdollista, että peli minulle saapuu, mutta kaksi viikkoa on liian pitkä aika pelin toimittamiseen. Myös valehtelu ja viesteihin vastaamisen välttely eivät kuulu rehellisen kaupanteon piiriin. Kirjoitan siis tämän tekstin, myös varoituksena muille käyttäjille.

Niin ja vielä. Onko muilla auki olevia kauppoja hänen kanssaan? En ymmärrä, miksi hän pelasi itselleen lisää aikaa viime viikon lopussa, jos hän ei oikeasti aikonut lähettää peliä. Ainut selitys, minkä keksin on, että hän teki vielä viime viikonloppuna kauppoja, joita ei aio hoitaa. Koska, jos on lähtenyt tälle tielle, niin yksi tai kymmenen huijausta...mitä väliä?

Simo Pernu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin kauppa-alueiden huijaukset ja epäselvät kaupat

Opeth80:n kanssa käyty viimeisen viikon aikana vuoropuhelua aiheen tiimoilta ja Monoplhoricille laitettu ylläpidon toimesta kahdesti viestiä asiasta. Ensimmäisellä kerralla (10.12.2009) vastasi ja lupasi hoitaa asian, mutta mitään ei ole tuon jälkeen tapahtunut. Eilen laitettu voimakkaampi viesti menemään, johon odotellaan reagointia.

Siihen asti kunnes opeth80-keissi selviää, emme suosittele kaupankäyntiä jäsen Monoplhrocin kanssa. Tässä hänen aloittamansa ketjut: KLIK, joista osa O/M/V-ketjuja. Koska asia ei ole yrityksistä ja vastauksista huolimatta edennyt, joudutaan hänelle antamaan myös virallinen varoitus kaupankäyntiepäselvyyksistä.

PS. Mainitsi viimeisimmässä yksityisviestissään että terveystilanne on heikko. Tämä saattaa vaikuttaa viivästykseen, mutta silti luvannut kaupan hoitaa eikä ole sitä tehnyt. Ilmoitamme kun asia selviää suuntaan tai toiseen. Toivotaan parasta.

EDIT: Ensimmäistä viestiä päivitetty tähän tapaukseen liittyen.
 
Ylös Bottom