Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsolifinin PES5 Turnaus II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuRka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

mandu sanoi:
Sori :( en ajatellu tollasta, ku nopeesti vaa jotaa sivutäytettä laitoin. Mutta nyt on rekisteröitymis mahdollisuus ja ei pelkoa salasana on md5-kryptattu, joten se ei tule edes minun tietooni. Katella jos tällä viikolla sais sivut kunnolla pyörimään.

Ainiin, porukkaa #Pesfinland -kanavalle Quakenettiin. ;)

IRCnet mielummin?
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

mandu sanoi:
No jos sulta löytyy bottia, ni mikäs siinä. Iteltä ei löydy :( .

Joo ei löydy multakaan. En vaan käytä Quakenettiä ollenkaan niin aika turhaa joinia vaan yhden kanavan takia. No, tulen käymään joskus, jos on tarvis.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Nyt olisi laskettu pisteet.
-kep (JuRka) 86
-Pihliz (el Matador) 120
-Cregi ([MB] Cregi) 86
-Kanis 157
-keho 114
-Lingoon (illu) 100
-.Karma. (Karma) 118
-Gaddaf (Truck) 98
-Suola (soijapapu) 117
-Supreme (LoZo) 100
-El_Duderino (Pezou) 136
-Keimo (Gamemastah) 158
-Ippanis 134
-Routton 119
-joecoolio (joecool) 133
-mandu 128

Eli valitsemisjärjestys:
1. Cregi
kep
3. Gaddaf
4. Lingoon
Supreme
6. keho
7. Suola
8. .Karma.
9. Routton
10. Pihliz
11. mandu
12. joecoolio
13. ippanis
14. El_Duderino
15. Kanis
16. Keimo

Cregi saa minun puolestani vaikka aloittaa.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Voi tyhmyys, luulin tuota arvontasysteemiä aivan toisenlaiseksi. JuKra varmaan vähän ihmetteli kun annoin itselleni jonkun 13 =D No, kyllä mä teidät Ugandallaki voitan!

Mä kun luulin jotain tällaista:

Esim. Minulla on 134 pistettä. Meitä on 16 kilpailijaa. Ensiksi jaettaisiin 134/16, josta tulee vastauksena 8.375. Sitten 8 kerrotaan 16, joka on 128, jotta saadaan tasaluku mahdolliseen vähennykseen (jos ei olisi ollut desimaaleja niin olisin ollut siis viimeinen). Sitten alkuperäiset pisteet, eli 134-128, joka on 6, eli olisin jonossa kuudentena.

En edes tiedä miksi tämänkin kirjoitin, no kunhan päästään pelaamaan mahdollisimman nopeasti =)
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Oho en pariin päivään seurannut täällä keskustelua niin jäi pisteytykset väliin. Noh samapa tuo. :o
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Joo mä otan vaikkapa Saksan... :rolleyes: Niin ja en muuten pääse viikonloppuna peleihin, paitsi sunnuntai illalla vasta sitten...
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Minä nappaan Ruotsin.

Päivittelen tuohon ensimmäiseen viestiin joukkuevalintoja. Laitan myös pelisäännöt, jotka pitää sopia nyt. Ehdottaisin nyt muidenkin palautteen perusteella säätöjä 15 min, condition normal, vuodenaika kesä ja sää fine. Jos ei käy niin sanokaa pois.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

JuRka sanoi:
Minä nappaan Ruotsin.

Päivittelen tuohon ensimmäiseen viestiin joukkuevalintoja. Laitan myös pelisäännöt, jotka pitää sopia nyt. Ehdottaisin nyt muidenkin palautteen perusteella säätöjä 15 min, condition normal, vuodenaika kesä ja sää fine. Jos ei käy niin sanokaa pois.

Perkule vieköön... veit Ruotsin nenän edestä. No mä otan sit Englannin.

Ja noi säädöt on OK. Paitsi condition vois edelleen mun puolesta olla random, mutta jos enemmistö vaatii normal conditionia niin olkoon sitten niin. En purnaa enempää.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Muuta nopeesti alotusviestistä mun kohalta Saksa pois! En valitsis sitä koskaan. :D Muuten säännöt on tollee ihan jees, mut miksei vuodenaika ja sää voi olla randomilla? Eihän sitä oikeestikkaan voi säähän vaikuttaa ja muutenki ois mielenkiintosempaa randomilla, mut eipä kai sillä hirveesti oo merkitystä..
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

Truck sanoi:
Perkule vieköön... veit Ruotsin nenän edestä. No mä otan sit Englannin.

Ja noi säädöt on OK. Paitsi condition vois edelleen mun puolesta olla random, mutta jos enemmistö vaatii normal conditionia niin olkoon sitten niin. En purnaa enempää.
Cregi vei minun edestäni Saksan. :D Itsekin olisin tuon randomin puolella mielummin, mutta kun muutamat valittivat siitä ehdotuksesta, niin päätin laittaa normalin.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

En kehtaa viedä ennakkosuosikeilta hyviä joukkueita. Mun valinta on Irlanti.


Säännöiksi samat kun viimeksi?
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

illu sanoi:
Säännöiksi samat kun viimeksi?
Käy minulle ainakin. Copypastetan ne tuohon aloitusviestiin.
Miten otteluparit muodostetaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

No aika turhaa oli tää pistetys, kun porukat ottaa paskoja tiimejä. Ainii jos valkkais liian hyvän ni tulis vaan valitusta muilta. Ite ottaisin brassit, mutta ei jaksa kuunnella niitä valituksia. Joten valitaan vaikka Nigeria.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

LoZo sanoi:
No aika turhaa oli tää pistetys, kun porukat ottaa paskoja tiimejä. Ainii jos valkkais liian hyvän ni tulis vaan valitusta muilta. Ite ottaisin brassit, mutta ei jaksa kuunnella niitä valituksia. Joten valitaan vaikka Nigeria.

No itse kyllä oletan että voittoa tosissaan hamuavat ottavat niitä hyviä tiimejä, ei kannata vielä vetää mitään johtopäätöksiä kun valinnat on vasta alussa... :rolleyes:

Se, että itse en mitään huipputiimiä valinnut, ei todellakaan johdu siitä mitä muut ajattelevat tai saattavat ajatella. Tein valintani täysin sen perusteella etten tunne tarvitsevani mitään kärkimaata, koska en edes haaveile pärjääväni. (Ja siitä että Irlanti on todella upea maa, jalkapallosta viis.) Täällä on teitä ketä voittaminen kiinnostaa paljon enemmän, nyt on ainakin suurempi todennäköisyys saada kunnon joukkue ja sitä kautta parempi mieli.


Mutta jos tää touhu menee heti alussa näin totiseksi, niin mun kynnys antaa osallistumispaikka jollekin muulle alenee koko ajan.
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

illu sanoi:
No itse kyllä oletan että voittoa tosissaan hamuavat ottavat niitä hyviä tiimejä, ei kannata vielä vetää mitään johtopäätöksiä kun valinnat on vasta alussa... :rolleyes:

Se, että itse en mitään huipputiimiä valinnut, ei todellakaan johdu siitä mitä muut ajattelevat tai saattavat ajatella. Tein valintani täysin sen perusteella etten tunne tarvitsevani mitään kärkimaata, koska en edes haaveile pärjääväni. (Ja siitä että Irlanti on todella upea maa, jalkapallosta viis.) Täällä on teitä ketä voittaminen kiinnostaa paljon enemmän, nyt on ainakin suurempi todennäköisyys saada kunnon joukkue ja sitä kautta parempi mieli.


Mutta jos tää touhu menee heti alussa näin totiseksi, niin mun kynnys antaa osallistumispaikka jollekin muulle alenee koko ajan.
Aivan samaa mieltä. Osallistuin tähän turnaukseen vain pelatakseni muita suomalaisia vastaan ja mahdollisesti jopa voittamaan. Pääasiassa vain nauttimaan pelaamisesta, ja mikä olisikaan sen parempaa kuin voittaa aivan älyttömän kova maa finaalissa keskinkertaisella maalla?
 
Vastaus: Konsolifinin PES5 Turnaus II

JuRka sanoi:
Aivan samaa mieltä. Osallistuin tähän turnaukseen vain pelatakseni muita suomalaisia vastaan ja mahdollisesti jopa voittamaan. Pääasiassa vain nauttimaan pelaamisesta, ja mikä olisikaan sen parempaa kuin voittaa aivan älyttömän kova maa finaalissa keskinkertaisella maalla?

Samaa hönkii meikäläinenki JuRkan ja lingoon kanssa. Turha hikoilu pois.
Onlinessäki ottaa päähän ku kaikki haluu vaan voittaa eikä kukaan haluu testailla ns. paskoja joukkueita...

Brasilia vs. Brasilia TERVE!!!! :eek:
 
Ylös Bottom