Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ilmoittautumisaika on mennyt aikoja sitten umpeen. Tässä vaiheessa valitaan joukkueita.Tuomas sanoi:Nimimerkki Tuomas
Valinta: Suomi
Arpominen sopii
Olen samaa mieltä tuosta tasapelien mahdollisuudesta, koska usein peli alkaa tympimään siinä vaiheessa, kun menee jatkoajalle. Sen takia onlinessa pelaan ilman jatkoaikaa ja rankkareita. Tiukka tasapeli on paljon tyydyttävämpi tulos kuin pilkuilta saavutettu säkävoitto.LoZo sanoi:Lohkot on kyllä jees mut jotain muutoksia tekisin sääntöihin:
- 2 lohkon parasta jatkoon
- Alkulohkoissa tasapelit mahdollisia
- Tasatilanteessa lohkon voitto ratkaistaan maalierolla
- Ei pronssiottelua
Toisaalta ihan sama kunhan saadaan turnaus äkkiä käyntiin.![]()
Tätä mietin minäkin, mutta ajattelin, että joillain olisi kiire saada turnaus pelattua. Eli kaksi parasta aina lohkosta jatkoon, eli jatkopeleissä olisi kahdeksan joukkuetta, miten nämä otteluparit ratkaistaan? Minun esittämällä tyylissä(Viimeinen vs. ensimmäinen jne.)?LoZo sanoi:Lohkot on kyllä jees mut jotain muutoksia tekisin sääntöihin:
- 2 lohkon parasta jatkoon
- Alkulohkoissa tasapelit mahdollisia
- Tasatilanteessa lohkon voitto ratkaistaan maalierolla
- Ei pronssiottelua
Toisaalta ihan sama kunhan saadaan turnaus äkkiä käyntiin.![]()
JuRka sanoi:Tätä mietin minäkin, mutta ajattelin, että joillain olisi kiire saada turnaus pelattua. Eli kaksi parasta aina lohkosta jatkoon, eli jatkopeleissä olisi kahdeksan joukkuetta, miten nämä otteluparit ratkaistaan? Minun esittämällä tyylissä(Viimeinen vs. ensimmäinen jne.)?
Hmmm... Mukava lohko sattu.JuRka sanoi:Lohko D:
Cregi
Kanis
Keimo
mandu