Omenanraato
Well-Known Member
Dakarin eka pätsi saapunut. Tässä ps4 listaus:
Edit:
Nyt vedetty eka 450km pätkä pätsin jälkeen. Peli ei kaatunut ja toimi muutenkin paremmin.
Ilman ylinopeussakkoja ois tullu EK voitto, mutta nyt sakkoa napsahti 17min ja viel renkaat jouduin vaihtamaan, niin viitisen minuuttia extraa ja olin seitsemäs. Viimeinen oli jäänyt 11h, joten enää 9h toiseksi viimeiseen kokonaistilanteessa.
Päivitys myös toi tuohon perus vaikeustasoon polttoaineenkulutuksen, joten se oli vain puuttunut ominaisuus. Kehittäjät itse kutsuivat tätä day One päivitykseksi, mutta se saapui viikon myöhässä.
Myös ajovaloissa on lyhyet, pitkät ja lisäpitkät nyt.
Damage tulee jotenkin fiksummin myös nyt.
Lisäksi hiekka/muta jne. on nyt sellaisia et oikeasti jää jumiin. 4km kohdalla olin jo jumissa ja AI jäi myös jumiin. Jouduin laittamaan ajosiltoja pyörän alle, jotta pääsin sieltä pois. Sit hinasin vielä AI kuskin selville vesille.
Kuulema pyörien käyttäytyminen muutettu, mutta sitä en ole kokeilut.
Muutoinkin olen sanonut et uusille rookie taso ja normi auto alle. Alan kallistumaan toiseen vaihtoehtoon, nimittäin tähän mun valintaan. Kuorma-auto alle sittenkin. Se on niin paljon rauhallisempi noilla kovien vauhtien osuuksilla, ja toisaalt monissa paikoissa niin hidas ettei tule damagea, tai lennä rotkoon. Myös ylittää mudat yms. varmemmin.
Toisaalta Rookie vaikeustaso näyttää seuraavan checkpointin. Ei siinä opi ikinä tuota navigointia. Okei olin ekall EK:lla hukassa ja kisassa sijoitukset menetetty, mutta loppu pätkät menneet kärjen tuntumassa, tai jopa voittaen EK. Lisäksi kun tuolla riittää kisan läpäisy ja saa sen viimeisen vaikeustason auki. Ja nyt 4-7 pätkillä olen oikeasti jo ymmärtänyt navin ja ehkä selviäisin jopa yksin prätkällä/mönkkörillä.
Pätsi vei peliä huimasti eteenpäin ja kovempi polte mulla on vetää seuraavaa etappia Dakarissa kuin käynnistää Forza Horizon 4:sta.
PlayStation Patch is now Live - EU and US️
We apologize for the long wait. If you wannna know more about the patch take a look at the description below:
Gameplay features added:
- Game now supports Steering Wheels
- Added excavation feature on fesh-fesh, soft-sand and mud
- Added Recovery Boards feature
- Vehicles Improvements:
- Important improvements on Bikes
- Important improvements on Quads
- Important improvements on Rear Wheel Drive vehicles
Overall improvements on driving physics:
- Added new Exhaust particles
- Improved cockpit detail
- Added support for vehicle cameras adjustment
- Improved vehicle collisions
Gameplay Balancing improved:
- Damage system improvements
- AI ranking times tuned
- Time penalties adjusted
- Repair times adjusted
- Fuel consumption adjusted
- Tires resistance adjusted
General improvements:
- Mud and sand materials and particles improved
- Added heat waves
- Road books and navigation improvements
- Multiplayer HUD improvements
- Spectator HUD improved
- Day/Night cycle improved
- Sun height simulation issues fixed
- Added Night constellations simulation
- Sky and weather improvements
- Water effects improved
General Bugs fixed:
- Splash screen updated
- Characters Animations improvements
- Teams info updated
- Improved subtitles
- Mud particles improvements
- General terrain improvements
- Sand/Mud Surfaces improvements
- Environment Effects improvements
- Gameplay Balancing improves
We apologize for the long wait. If you wannna know more about the patch take a look at the description below:
Gameplay features added:
- Game now supports Steering Wheels
- Added excavation feature on fesh-fesh, soft-sand and mud
- Added Recovery Boards feature
- Vehicles Improvements:
- Important improvements on Bikes
- Important improvements on Quads
- Important improvements on Rear Wheel Drive vehicles
Overall improvements on driving physics:
- Added new Exhaust particles
- Improved cockpit detail
- Added support for vehicle cameras adjustment
- Improved vehicle collisions
Gameplay Balancing improved:
- Damage system improvements
- AI ranking times tuned
- Time penalties adjusted
- Repair times adjusted
- Fuel consumption adjusted
- Tires resistance adjusted
General improvements:
- Mud and sand materials and particles improved
- Added heat waves
- Road books and navigation improvements
- Multiplayer HUD improvements
- Spectator HUD improved
- Day/Night cycle improved
- Sun height simulation issues fixed
- Added Night constellations simulation
- Sky and weather improvements
- Water effects improved
General Bugs fixed:
- Splash screen updated
- Characters Animations improvements
- Teams info updated
- Improved subtitles
- Mud particles improvements
- General terrain improvements
- Sand/Mud Surfaces improvements
- Environment Effects improvements
- Gameplay Balancing improves
Edit:
Nyt vedetty eka 450km pätkä pätsin jälkeen. Peli ei kaatunut ja toimi muutenkin paremmin.
Ilman ylinopeussakkoja ois tullu EK voitto, mutta nyt sakkoa napsahti 17min ja viel renkaat jouduin vaihtamaan, niin viitisen minuuttia extraa ja olin seitsemäs. Viimeinen oli jäänyt 11h, joten enää 9h toiseksi viimeiseen kokonaistilanteessa.
Päivitys myös toi tuohon perus vaikeustasoon polttoaineenkulutuksen, joten se oli vain puuttunut ominaisuus. Kehittäjät itse kutsuivat tätä day One päivitykseksi, mutta se saapui viikon myöhässä.
Myös ajovaloissa on lyhyet, pitkät ja lisäpitkät nyt.
Damage tulee jotenkin fiksummin myös nyt.
Lisäksi hiekka/muta jne. on nyt sellaisia et oikeasti jää jumiin. 4km kohdalla olin jo jumissa ja AI jäi myös jumiin. Jouduin laittamaan ajosiltoja pyörän alle, jotta pääsin sieltä pois. Sit hinasin vielä AI kuskin selville vesille.
Kuulema pyörien käyttäytyminen muutettu, mutta sitä en ole kokeilut.
Muutoinkin olen sanonut et uusille rookie taso ja normi auto alle. Alan kallistumaan toiseen vaihtoehtoon, nimittäin tähän mun valintaan. Kuorma-auto alle sittenkin. Se on niin paljon rauhallisempi noilla kovien vauhtien osuuksilla, ja toisaalt monissa paikoissa niin hidas ettei tule damagea, tai lennä rotkoon. Myös ylittää mudat yms. varmemmin.
Toisaalta Rookie vaikeustaso näyttää seuraavan checkpointin. Ei siinä opi ikinä tuota navigointia. Okei olin ekall EK:lla hukassa ja kisassa sijoitukset menetetty, mutta loppu pätkät menneet kärjen tuntumassa, tai jopa voittaen EK. Lisäksi kun tuolla riittää kisan läpäisy ja saa sen viimeisen vaikeustason auki. Ja nyt 4-7 pätkillä olen oikeasti jo ymmärtänyt navin ja ehkä selviäisin jopa yksin prätkällä/mönkkörillä.
Pätsi vei peliä huimasti eteenpäin ja kovempi polte mulla on vetää seuraavaa etappia Dakarissa kuin käynnistää Forza Horizon 4:sta.
Viimeksi muokattu: