Olen nyt päässyt EK 6 maaliin. Aika erilaista maastoa löytyy. Toisinaan täysin aavikkoa dyyneillä, välillä tasaisempaa ja kovempaa. Sit voi olla kasvillisuutta. Nyt esim kutos EK ajettiin myös ihan täysin teitä pitkin kaasu pohjassa. Ja vaikka matkaa oli satoja kilsoja, oli checkpointteja vain joku 11-12kpl. Koska seurattiin vain tietä ja mentiin kovaa.
Seuraava etappi on taas teiden ulkopuolella ja checkpointteja 103kpl. Siinä meneekin tovi..
Olin jälleen EK kakkonen, mutta kokoanaisajassa edelleen 14-15h perässä toiseksi viimeistä.
Kiva kuitenkin huomata, että hyvällä ajolla oikeasti jo taistelen voitosta.
Sit kun mukana on 800km pätkiä, niin niissä on välissä niitä siirtymiä missä ei tässä pelissä ajella, joten todellisuudessa EK ajettavat pätkät on siellä 300km hujakoilla.
Peli on muutaman kerran kaatuillut, mutta kehittäjät jo siitä ovat tietoisia, joten pätsiä varmaan joskus tulee.
Olen kyllä edelleen ihmeellisen vakuuttunut tän pelin sisällöstä ja edelleen kuorma-autolla on ollut oikeinkin mukava ajaa manuaali vaihteilla ja ohjaustuntuma ollut hyvä.
Kunhan pääsen rallin läpi ja saan sen realistisen moodin auki niin otan normi auton ja lähden kisaamaan Mikko Hirvosta vastaan tosissani. Siinä on sit se polttoaineen kulutus mukana, joten täytyy aika paljon tarkempana olla ja damagea tulee herkemmin.
Kyllä melkein alan kallistua jopa kasin arvosanaan ennemmin kuin ennakkoon ajateltuun 6-7 arvioon. Uskallan melkeinpä suositella tätä jos vähänkään uskoo et tän tyyppinen täysin erilainen aavikolla yksin ajelu kiinnostaa.