Konsolirallipelit

Gunslinger

Well-Known Member
Mulla ois wrc9 ralli ja g29 rattipoljinsetti mutta ei vaihdekeppiä.Kysymys onkin että jos hommaan kepin niin mitä vaihdekaaviota käytetään,onko ihan ylösalas vaan vaihteenvaihto vai h-kaavio?Ja meneekö niin vaikeaksi hämmentämiseksi ettei kannata ees hankkia?
Oletuksena G29 keppi toimii H-kaaviolla ja kytkimen voi valita onko käytössä vai ei. Kepin saa mäpättyä uudelleen, joten voi laittaa vaikka eteen/taakse sekventaaliksi, tai vaikka käsijarruksi.

O-renkaalla yms. saa itse modattua kepin paremmin sekventaaliin ja käsijarruun sopivaksi, jos tykkää ajaa niin enemmän. Eniten meininkiä on ajaa H-kaavio+kytkin, mutta realistisinta nyky wrc-autoilla on ajaa sekventaslilla.

codriver

Member
Monten innoittamana kaivoin WRC 9:in esiin, kun oli jotain päivityksiäkin tullut ja ajoin season:ssa Monten. No tuloksissa 1-5 sijoilla oli Hyundait, Ogier 6. Evans 11. ja Rovis 13. Ei ainakaan tota älytöntä tuloshommaa ole korjattu. Tais taas loppuu kausi tähän kun kisan voittaa aina Neuville tai Tänak jos ei itse voita.:mad::(

Ylös Bottom