Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse olen viihtynyt näiden parissa poislukien Ahsoka, joka ei tippunut yhtään. Tämä uusimman tuotoksen ykkösjakson katsoin jaaaaa ei kyllä herättänyt tunteita mihinkään suuntaan.Kaikki noi Star Wars-sarjat on olleet hirveätä kuraa ja jääneet muutaman osan jälkeen kesken, myös kehuttu Ahsoka. Poikkeuksena Andor, josta pidin.
Taitaa täällä Suomessa mennä maanantain puolelle. Tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa.Aijai, Sunnuntaina se sitten alkaa, voisikin melkeinpä katsella tässä viikonlopun aikana ekan seasonin uusiksi
The House of the Dragon season 2 episode 1 release date is June 16 at 6:00 PM Pacific/9:00 PM Eastern on HBO and its streaming service Max.
Taitaa täällä Suomessa mennä maanantain puolelle. Tätä on odotettu kuin kuuta nousevaa.
Ensimmäisen neljän jakson perusteella yhtä hyvää menoa kuin ekalla kaudella. Game of Thrones fanit saavat nauttia jälleen kerran.Aijai, Sunnuntaina se sitten alkaa, voisikin melkeinpä katsella tässä viikonlopun aikana ekan seasonin uusiksi
The House of the Dragon season 2 episode 1 release date is June 16 at 6:00 PM Pacific/9:00 PM Eastern on HBO and its streaming service Max.
Tämäpä pitää kahtoo! Yleensä nää viikinki/norse jutut on mieleeni.Vikings Valhalla kolmas kausi tulee netflixiin 11.7.2024. Kausi on sarjan viimeinen.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan.Grand Tour sarjan viimeinen jakso on tulossa syyskuussa.
Senkin idiootit!Mietin että mitä ihmettä tekisin juhannuksena. Sitten huomasin että Xboxin jenkkien kauppapaikalla tv-sarjojen ALE ja ostin sieltä sitten digitaalisena sen alkuperäisen Teenage Mutant Ninja Turtles-sarjan vuodelta 1987. Maksoi koko sarja 25 dollaria. Kaikki 10 kautta. Kaikki 193 jaksoa. Olen kuin pikkupoika jouluaamuna.
Harmi varmaan ettei ole kaikkia kausia suomenkielisinä kun oli sopivat ääninäyttelijät valittu ja hyvin tehty ohjaamiset niihin liittyen. Mielestäni Rafaelin suomenkielinen ääninäyttelijä teki paremman työn kuin englanninkielinen. Enemmän tunnetta ja asennetta. Vertaa vaikka ensimmäistä kohtaamista Jalkaklaanin kanssa. Nyt ei taida löytyä pätkiä Youtubesta vertailua varten harmillisesti.Mietin että mitä ihmettä tekisin juhannuksena. Sitten huomasin että Xboxin jenkkien kauppapaikalla tv-sarjojen ALE ja ostin sieltä sitten digitaalisena sen alkuperäisen Teenage Mutant Ninja Turtles-sarjan vuodelta 1987. Maksoi koko sarja 25 dollaria. Kaikki 10 kautta. Kaikki 193 jaksoa. Olen kuin pikkupoika jouluaamuna.
Siis siinä ekassa, Kuinka kaikki alkoi, muistan aina kuinka ne jengiläiset huutaa "V*ttu minä menen eka" kun Silppuri etsi vapaaehtoisia koekaniineiksi, missä muutettiin ne kaverit Bebopiksi ja Rocksteadyksi.Harmi varmaan ettei ole kaikkia kausia suomenkielisinä kun oli sopivat ääninäyttelijät valittu ja hyvin tehty ohjaamiset niihin liittyen. Mielestäni Rafaelin suomenkielinen ääninäyttelijä teki paremman työn kuin englanninkielinen. Enemmän tunnetta ja asennetta. Vertaa vaikka ensimmäistä kohtaamista Jalkaklaanin kanssa. Nyt ei taida löytyä pätkiä Youtubesta vertailua varten harmillisesti.
Jahas, uutta Dexter sarjaa on alettu kuvaamaan Miamissa. On esiosa, kertoo kuinka Dexteristä tuli Dexter. Mielenkiinnolla odotan ja katson. Alkuperäinen Dexter (2006-2013) ja Dexter: New Blood (2021-2022) olen nähnyt.
Tähtinäyttelijä mukaan sarjamurhaajasarja Dexterin esiosaan – Tapahtuu 15 vuotta ennen Dexter-sarjaa - Episodi.fi
Suositun sarjamurhaajasarja Dexterin esiosasarja Dexter: Original Sin on saanut tähtinäyttelijän mukaansa.www.episodi.fi
Kieltämättä vähän olen innoissani. Vaikka epäilyksiä kieltämättä onHarry Potter sarja on alkamassa 2026 Maxilla. Ainakin minisarjasta ollaan kaukana kun sanotaan, että sarja kestäis 10 vuotta
Nyt se varmistui: Harry Potter -sarja on tulossa - Episodi.fi
HBO:n alkuperäissarja Harry Potter on parhaillaan tekeillä. Sen lupaillaan olevan uskollisempi alkuperäisteoksille kuin Daniel Radcliffen tähdittämät elokuvat. Sarja tulee olemaan massiivinen, jopa kymmenen vuotta kestävä kokonaisuus, joka sisältää kaikki J.K. Rowlingin romaanit. Rowling toimii...www.episodi.fi