Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

se on jännä et miten imdb:lle ei oikein uppoa nämä House of the Dragonin 2 kauden jaksot, mitä lukenut ihmisten arvosteluja, omasta mielestä taas 2 kausi on alkanut erinomaisesti, tykkään itse ainakin siitä että tulevia tapahtumia pohjustetaan pikku hiljaa, 3 jakson viimeinen scene oli aivan loistava, harmi että tätä herkkua, aina joutuu odottamaan viikon että pääsee katsomaan lisää. antaisin 9:n ainakin kokonaisuutena tämän kauden aloitukselle, moni hahmo nostanut tasoaan ja ei oikein tiedä että kenen puolella olisi, koska molemilla puolilla on hyviä tai jopa loistavia hahmoja.
 
se on jännä et miten imdb:lle ei oikein uppoa nämä House of the Dragonin 2 kauden jaksot, mitä lukenut ihmisten arvosteluja, omasta mielestä taas 2 kausi on alkanut erinomaisesti, tykkään itse ainakin siitä että tulevia tapahtumia pohjustetaan pikku hiljaa, 3 jakson viimeinen scene oli aivan loistava, harmi että tätä herkkua, aina joutuu odottamaan viikon että pääsee katsomaan lisää. antaisin 9:n ainakin kokonaisuutena tämän kauden aloitukselle, moni hahmo nostanut tasoaan ja ei oikein tiedä että kenen puolella olisi, koska molemilla puolilla on hyviä tai jopa loistavia hahmoja.
Itse odottelen rauhassa siihen, kun kaikki osat on julkaistu. En vaan jaksa tuota erikseen jokaisen jakson välissä odottelua, vaan mieluummin bingenä sitten vaan katsomaan, kun koko kausi on katsottavissa kerralla. Täytyy vaan löytää muuta katsomista, pelattavaa ja tekemistä ennen sitä. Ja niitähän kaikkia löytyy kyllä. Kovasti toki kiinnostaa kaikki Game of Thrones-aiheinen. Ja tykkäsin tämänkin ekasta kaudesta varsin paljon, vaikka ei ehkä ihan GoT:n tasolle noussutkaan kokonaisuutena. Hetkittäin sekin toki saattoi tapahtua.
 
Ylös Bottom