Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

Itse olen nyt tämän sarjan puolessa välissä, erittäin viihdyttävä sarja ollut ja kohtuulliset imdb scoretkin, tulee jollain tasolla 24 vibat :)

 
Muron mukaan ensi viikolla tuleva Bros brothers on aavistuksen pelottavampi kun saattoi kuvitella, Muron mukaan K17 :D
Saa nähdä uskaltaako tuota katsoa itsekään

Screenshot_20230402_004705_Samsung Internet.jpg
 
Mario K17 :D :D En oo ikinä nähny tollasta K17 merkintää, aina ollu K16 tai sitten K18 jos aikuisille tarkoitettu.
 
^
Mun mielestä tää ei ollenkaan lässähtänyt, joten en voi sanoa paraneeko. Tässähän aika mielenkiintoista, että aika moni noista hahmoista on oikeestikkin ollut olemassa ja deadwood kaupunkina myöskin.

Se leffa kannattaa jättää katsomatta, hirvee pettymys sarjaan nähden.
Itse en suosittelisi leffaa jättämään katsomatta, jos sarjasta on kuitenkin pitänyt. Jollekin voi siitä huolimatta leffakin toimia, vaikka sinä et siitä pitänyt. Itse suosittelen ihmisiä tekemään omat johtopäätöksensä asioista, mistä minä en ehkä ole itse pitänyt.
 
noniin nyt on Night Agent katsottu ja kyllähän sarjan ihan viihdyttävä oli, tämä on tosiaan oli kun Netflixin oma 24, erittäin paljon samoja piirteitä löytyy, Terrorismia, salaliittoja ja actionia, hahmon nimikin on jopa Peter Sutherland :D, kun 24:ssa näyttelijä onkin Kiefer Sutherland joten en usko että tuo on sattumaa. mitä sarjan juoneen tulee niin seki oli aikalailla 24:n kanssa samaa settiä, uskoisin että jos pidät 24:sta niin pidät tästäkin.

3.5/5


 
Ei.



Nuo elokuvat pyörivät niin usein televisiossa ja ovat vielä sen verran ajankohtaista, että vähän voisi antaa niiden olla vielä rauhassa.
 
Toisaalta, elokuvien taso verrattuna kirjoihin oli sen verran surkeaa, että ihan mielellään ne näkisi uudelleen tulkittuna. Tv-sarja formaatti sopii myös hyvin, sillä niin moni asia jäi elokuvissa pois. Ja kun takana on laadun takaava kirjainyhdistelmä HBO, niin mikäs siinä.
Se on kyllä totta, että ihan liian pian tätä suunnitellaan.
 
Nuo elokuvat pyörivät niin usein televisiossa ja ovat vielä sen verran ajankohtaista, että vähän voisi antaa niiden olla vielä rauhassa.
Jos elokuvien usein televisiossa pyöriminen meinaisi että ne on ajankohtaisia niin aika monet oikeasti vanhat elokuvatkin on sitten ajankohtaisia Suomessa :D

Mutta joo, minustakin HP-leffat on sellaisia että ei niitä tarvitse uusia. Tosin...

Tv-sarja formaatti sopii myös hyvin, sillä niin moni asia jäi elokuvissa pois. Ja kun takana on laadun takaava kirjainyhdistelmä HBO, niin mikäs siinä.
Se on kyllä totta, että ihan liian pian tätä suunnitellaan.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä sarja-versio kirjoista elokuvien ohessa. Ehtisivät varmasti kypsytellä pidempään asioita jne.

Minusta ei ole mitenkään "liian pian". Tuntuu että siitä on ikuisuus kun katsoin viimeksi HP-leffan.
 
Game of Thrones maailma saa jatkoa.


Harry Potter tv sarja tulossa, jopa kymmenen kauden mittaisena. Nyt odotellaan taas itkupotkuraivareita faneilta, joille kaikki on pielessä :D Itse odotan mielenkiinnolla.

 
Nyt on sitten katsottu toinen kausi The Secret Forest:ia(vihdoin) ja Silent Sea tuli myös taputeltua loppuun eilen. Mä oon nyt täysin hurahtanut näihin korea-sarjoihin. Ensimmäinen on takuvarmaa laatua mutta tuo Silent Sea oli lähinnä ok-tason scifi-pläjäys. Mielenkiintoinen mutta käsikirjoitusta olisi voinut vähän hioa. Enemmän tiedettä ja vähemmän toimintaa, kiitos.
Secret Forest taas on hyvä esimerkki siitä miten kirjoitetaan hyvä tarina ja mielenkiintoiset henkilöt. Molemmat päähenkilöt ovat mahtavia ja toimisivat omillaankin mutta silti vaikea kuvitella toista ilman toista.
 
Itse en pahemmin innostu nyky sarjoista, mutta kun eteen tule sarja jonka nimi on Star Trek niin silloin on pakko tsekata millaisesta tekeleestä on tällä kertaa kysymys. Nyt olen katsonut Star Trek Strange New World:stä neljä ensimmäistä jaksoa ja olen todella positiivisesti yllättynyt tästä sarja:sta. Kaikki neljä jaksoa on ollut todella hyviä joka on harvinaista sarjoissa. Tätä tehdään myös sillä periaatteella, että joka jakso on omansa eli juonta ei vissiin jatketa seuraavassa jaksossa tai ainakin taustalla ei ole koko kauden seuraavaa juonta. Tuo on erittäin iso plussa tuollaista olenkin kaivannut sillä en pidä tuosta taustalla seuraavasta juonesta jollaista tuntuu olevan nyky sarjoista jokaisessa. Siksi en perusta yleensä uusista sarjoista vaan katson mielummin vanhoja sarjoja uudelleen. Tämä on ollut tähän mennessä parasta Trekkiä sitten TNG:n.
 
Ylös Bottom