Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaa lukea myös koko teksti, niin arvoituksen ratkaisu löytyy.Mario K17 En oo ikinä nähny tollasta K17 merkintää, aina ollu K16 tai sitten K18 jos aikuisille tarkoitettu.
Itse en suosittelisi leffaa jättämään katsomatta, jos sarjasta on kuitenkin pitänyt. Jollekin voi siitä huolimatta leffakin toimia, vaikka sinä et siitä pitänyt. Itse suosittelen ihmisiä tekemään omat johtopäätöksensä asioista, mistä minä en ehkä ole itse pitänyt.^
Mun mielestä tää ei ollenkaan lässähtänyt, joten en voi sanoa paraneeko. Tässähän aika mielenkiintoista, että aika moni noista hahmoista on oikeestikkin ollut olemassa ja deadwood kaupunkina myöskin.
Se leffa kannattaa jättää katsomatta, hirvee pettymys sarjaan nähden.
Juu luin kyllä että perustuu väkivaltaan ja ahdistukseen. Naurahdin vain kun animaatiossa tuollainen leima lätkäisty.Kannattaa lukea myös koko teksti, niin arvoituksen ratkaisu löytyy.
Ikäraja on siis K7, ja aikuisen kanssa saa katsoa jopa 4-vuotiaat. K17 on pelkkä typo.Juu luin kyllä että perustuu väkivaltaan ja ahdistukseen. Naurahdin vain kun animaatiossa tuollainen leima lätkäisty.
Jaa jaa no mä jo ajattelinkin, että jo on taas maailmankirjat sekaisinIkäraja on siis K7, ja aikuisen kanssa saa katsoa jopa 4-vuotiaat. K17 on pelkkä typo.
Jos elokuvien usein televisiossa pyöriminen meinaisi että ne on ajankohtaisia niin aika monet oikeasti vanhat elokuvatkin on sitten ajankohtaisia SuomessaNuo elokuvat pyörivät niin usein televisiossa ja ovat vielä sen verran ajankohtaista, että vähän voisi antaa niiden olla vielä rauhassa.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä sarja-versio kirjoista elokuvien ohessa. Ehtisivät varmasti kypsytellä pidempään asioita jne.Tv-sarja formaatti sopii myös hyvin, sillä niin moni asia jäi elokuvissa pois. Ja kun takana on laadun takaava kirjainyhdistelmä HBO, niin mikäs siinä.
Se on kyllä totta, että ihan liian pian tätä suunnitellaan.
Toisaalta, ensimmäisestä leffasta yli 20 vuotta, joten tässä on kerinnyt jo sukupolvikin vaihtua.Se on kyllä totta, että ihan liian pian tätä suunnitellaan.