rap
Well-Known Member
Jaa erikoista. Millähän ihmeen lottokoneella se sitten arvotaan, kuka saa katsoa ja kuka ei kun meillä toimi moitteetta eilen.On tullut. Ainakin duuni kaveri sanoi, ettei pystynyt enää katsomaan broidinsa tunnuksilla.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jaa erikoista. Millähän ihmeen lottokoneella se sitten arvotaan, kuka saa katsoa ja kuka ei kun meillä toimi moitteetta eilen.On tullut. Ainakin duuni kaveri sanoi, ettei pystynyt enää katsomaan broidinsa tunnuksilla.
En osaa sanoa, mutta tämmöistä haasteli torstaina.Jaa erikoista. Millähän ihmeen lottokoneella se sitten arvotaan, kuka saa katsoa ja kuka ei kun meillä toimi moitteetta eilen.
Se taitaa olla laitekohtaista. Olohuoneen C8:lla ei pääse enää Netflixiin, luulen ettei kohta muillakaan laitteilla.Jaa erikoista. Millähän ihmeen lottokoneella se sitten arvotaan, kuka saa katsoa ja kuka ei kun meillä toimi moitteetta eilen.
Miten se siis estetään käytännössä?Se taitaa olla laitekohtaista. Olohuoneen C8:lla ei pääse enää Netflixiin, luulen ettei kohta muillakaan laitteilla.
No enpä osaa sanoa, liittyisikö ip-osoitteeseen. Jollain 4€/kk voi ottaa talouden ulkopuolisen käyttäjän, mutta tunnuksien omistajan pitää lisätä jotenkin toinen käyttäjä/tunnukset tililleen. Omaa Netflix-tiliä mulla ei oo koskaan ollu, olen käyttänyt yhen toisen tiliä niin, että olen siitä vähän maksanut. Enempää en osaa sanoa.Miten se siis estetään käytännössä?
No enpä osaa sanoa, liittyisikö ip-osoitteeseen. Jollain 4€ voi ottaa talouden ulkopuolisen käyttäjän, mutta tunnuksien omistajan pitää lisätä jotenkin toinen käyttäjä/tunnukset tililleen. Omaa Netflix-tiliä mulla ei oo koskaan ollu, olen käyttänyt yhen toisen tiliä niin, että olen siitä vähän maksanut. Enempää en osaa sanoa.
Mutta mitä siinä siis ihan tarkalleen niinku luki? Miten netflix tietää että siellä ei ole netflixin virallinen haltija toisen telkkarin äärellä? Meinasin että voiko siinä jollain sähköpostivarmistuksella esim. tunnistautua?Se taitaa olla laitekohtaista. Olohuoneen C8:lla ei pääse enää Netflixiin, luulen ettei kohta muillakaan laitteilla.
En muista tarkalleen mitä siinä luki, jotain että kuuluuko tämä TV samaan talouteen yms. Äsken kun kokeilin, niin kappas vaan, pääsinkin taas Netflixiin, vaikka aiemmin en sinne päässy.Mutta mitä siinä siis ihan tarkalleen niinku luki? Miten netflix tietää että siellä ei ole netflixin virallinen haltija toisen telkkarin äärellä? Meinasin että voiko siinä jollain sähköpostivarmistuksella esim. tunnistautua?
Hartaasti odotettu One Piece traileri. Toivottavasti tämä on hauska ja saadaan kaikki 20 kautta mitä tähän mennessä on tullut.