Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaa erikoista. Millähän ihmeen lottokoneella se sitten arvotaan, kuka saa katsoa ja kuka ei kun meillä toimi moitteetta eilen.
Se taitaa olla laitekohtaista. Olohuoneen C8:lla ei pääse enää Netflixiin, luulen ettei kohta muillakaan laitteilla.

Miten se siis estetään käytännössä?
No enpä osaa sanoa, liittyisikö ip-osoitteeseen. Jollain 4€/kk voi ottaa talouden ulkopuolisen käyttäjän, mutta tunnuksien omistajan pitää lisätä jotenkin toinen käyttäjä/tunnukset tililleen. Omaa Netflix-tiliä mulla ei oo koskaan ollu, olen käyttänyt yhen toisen tiliä niin, että olen siitä vähän maksanut. Enempää en osaa sanoa.

No enpä osaa sanoa, liittyisikö ip-osoitteeseen. Jollain 4€ voi ottaa talouden ulkopuolisen käyttäjän, mutta tunnuksien omistajan pitää lisätä jotenkin toinen käyttäjä/tunnukset tililleen. Omaa Netflix-tiliä mulla ei oo koskaan ollu, olen käyttänyt yhen toisen tiliä niin, että olen siitä vähän maksanut. Enempää en osaa sanoa.

Tuon lisäyksen saa todella helposti tehtyä sieltä tilin asetuksista, mutta tuo toimii vain niillä kahdella kalleimmalla tilauksella.
Tilin omistaja vaan lisää sut ja lähettää sähköpostiin kutsun ja tuossa vaiheessa vielä voi valita siirtyykö sun vanhan profiilin katseluhistoria myös.
Sitten vaan klikkaat sähköpostin linkkiä, päätät salasanan, vastaat pariin kysymykseen siitä mitä olet kiinnostunut katselemaan ja homma on valmis ja sulla on oma tunnari joka toimii sun sähköpostilla.

Tehtiin tuo viikko sitten mulle kun olen käyttänyt broidin tunnareita ja maksanut sille 5.5e/kk siitä ja nyt maksan tuon 4e siihen päälle vielä joka on ihan ok 4k kuvanlaadusta kun normaalisti tuohon vaaditaan se 16e perhepaketti.

Se taitaa olla laitekohtaista. Olohuoneen C8:lla ei pääse enää Netflixiin, luulen ettei kohta muillakaan laitteilla.
Mutta mitä siinä siis ihan tarkalleen niinku luki? Miten netflix tietää että siellä ei ole netflixin virallinen haltija toisen telkkarin äärellä? Meinasin että voiko siinä jollain sähköpostivarmistuksella esim. tunnistautua?

Mutta mitä siinä siis ihan tarkalleen niinku luki? Miten netflix tietää että siellä ei ole netflixin virallinen haltija toisen telkkarin äärellä? Meinasin että voiko siinä jollain sähköpostivarmistuksella esim. tunnistautua?
En muista tarkalleen mitä siinä luki, jotain että kuuluuko tämä TV samaan talouteen yms. Äsken kun kokeilin, niin kappas vaan, pääsinkin taas Netflixiin, vaikka aiemmin en sinne päässy. o_O

Hartaasti odotettu One Piece traileri. Toivottavasti tämä on hauska ja saadaan kaikki 20 kautta mitä tähän mennessä on tullut.

Alice in Borderland kausi 2.

Ensimmäisen 7 jakson ajan mietin että miten ne onnistui niin loistavan ensimmäisen kauden jälkeen pudottamaan tasoa niin paljon ja monet pelit tuntui ihan övereiltä ja se kuningas oli täysin naurettava hahmo. Oli siellä hyviäkin hetkiä mutta useasti tuntui että liian Hollywood meno. 8 jakso antaa kuitenkin järkevän selityksen kaikelle, mutta jättä oven auki kuitenkin jatkolle.

5/5. Mielenkiintoista nähdä miten tästä jatketaan 3 kaudella joka toivottavasti julkistetaan pian.

Hartaasti odotettu One Piece traileri. Toivottavasti tämä on hauska ja saadaan kaikki 20 kautta mitä tähän mennessä on tullut.

20 vuotta tullut OPta katsottua ja ei vaan pysty! Suositteluja samaan viestiin:
-Myheroacademia paranee minusta hurjasti viimeisillä tuottareilla. Todella hyvää settiä
-Black Clover alkoi maistumaan hyvin kunhan pääsi päähahmon rääkymisestä yli. Onneksi rauhoittui hieman alun jälkeen.
-Demon Slayerin kolmas kausi sisälti yhden kovimmista animetaisteluista koskaan!
-Jujutsu Kaisen on yllättänyt ja on ainakin tässä alkuvaiheessa ollut parempi kuin mikään ylläolevista

Pari jaksoa tullut katsoa uutta Marvel sarjaa Secret Invasionia ja olen todella yllättynyt miten paljon sarja poikkeaa Marvelin aiemmista tuotannoista.

Sarjassa ollaan tilanteessa, jossa supersankareiden kutsumista apuun halutaan välttää kolmannen maailmansodan välttämiseksi, joten Nick Furyn on otettava silmälappu pois ja alettava katsomaan maailmaa aivan uusin silmin.

Sarjaa kuvailtu toimintatrilleriksi, itse sanoisin että kyseessä on 'Jack Bauer meets Shaft'. Yleisesti ottaen sarja on paljon tummempi sävytteisempi, kevyt huumori loistaa poissaolollaan ja muutenkin selvästi aikuisille suunnatumpi sarja, ja jopa raaka Marvelin mittapuulla.

Vähän toki karsastan sitä että Venäjä saa ruutuaikaa tässä maailmantilanteessa näinkin paljon, mutta noin muuten odotan mielenkiinnolla miten sarja kehittyy

nyt on Witcherin 3 seasonin 5 ekaa jaksoa katsottu ja tykännyt kyllä kovasti, harmillisesti toinen puolikas tulee sitten myöhemmin kun just oltiin pääsemässä vauhtiin, Cavillin jäähyväiskausi tietenkin vähä varjostaa kautta mutta itse onneksi pidän myös Freya Allanista Ciri ja Anya chalotrasta Yenneferin hahmoista erittäin paljon ja myöskin Jaskierista, joten vaikka Cavillin poistuminen harmittaa kovasti niin silti aion sarjaa seurata, koska sarjassa on silti loistavia hahmoja ja näyttelijöitä, voi olla että siihen menee kyllä aikaa ennenkö uuteen Geraltiin sitten tottuu, jos nyt tottuu ollenkaan :D, mutta aika näyttää.

aijai tänään se jatkuu, tätä onkin odotettu koska hyviä laki henkisiä tv-sarjoja ei ole koskaan liikaa, tykkäsin tuosta ekasta kaudesta todella paljon, ja innolla odotan mitä toinen kausi tuo tullessaan harmillisesti myöskin tämä on kahdessa osassa joten pääsee nauttimaan vaan part 1, vahva suositus kaikille laki sarja faneille. päähenkilö vetää huippuroolia.

ekan kauden trailer

toisen kauden trailer

Monien rakastama Red vs Blue sarja saa syksyllä viimeisen kautensa ja näin olleen päättää tämän legendaarisen sarjan. Laatu on viime kausilla pudonnut aika paljon ja itselle ne ensimmäiset 13 kautta oli loistoaikaa sen jälkeen menty vähän ailahtelevalla laadulla. Toivotaan että sarja saa kunniakkaan päätöksen sillä ainakin Burnie Burns palaa käsikirjoittajan paikalle vaikka jätti Roosterteethin 2020.

Voisi sen kunniaksi pistää sarjan katseluun alusta alkaen.

Viimeksi muokattu:
AppleTV+:n Siilo on varmaan yks parhaimmista post-apokalyptisistä sarjoista vuosiin muutaman jakson perusteella. Vahva suositus!

Siilon jälkeen vois kattoo Idris Elban Hijackia:

Niin ja Foundationin 2. kausi alkaa pe:

Ylös Bottom