Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
joo Siilo on kyllä loistava ja kilpailee tällä hetkellä omissa papereissa Last of Ussin kanssa vuoden tv-sarjana, sanotaan näin että falloutilla on tajuttoman kovat saappaat täytettävänä koska sarjasta ja sen teemasta tulee aika ajoin mieleen mystisempi fallout, voisikin katsella loput jaksot kun vasta 3 jaksoa katselin viikko tahtiin sitten päätin että tää on niin kutkuttava sarja että odotan loput jaksot ja tosiaan nyt näyttäisi että kausi on saatu päätökseen.

Laitetaan nyt tänne. Apple TV+ saa PS5 koneille ilmaisena puolen vuoden jaksona tämän kuun. PS4 koneille sama mutta 3kk jaksona. Täytyy tuo Siilo sarja katsastaa tuolta.

Laitetaan nyt tänne. Apple TV+ saa PS5 koneille ilmaisena puolen vuoden jaksona tämän kuun. PS4 koneille sama mutta 3kk jaksona. Täytyy tuo Siilo sarja katsastaa tuolta.

Aktivoin tuon, ja samalla huomasin, että myös oman samsungin töllön kautta olisi myös saanut 3kk ilmaisjakson.

Hetken ehdin jo innostua, mutta ei sentään koske niitä, jotka ovat jo kerran tuon ilmaisjakson PS5:llä käyttäneet. Pitää joskus ihan ajan ja rahan kanssa Siilo ja muut katsoa.

Just vähän aikaa sit tilasin Apple TV+n, noh lunastetaan toi alennus. :) Meni 8€ hukkaan.

Siilo kannattaa tosiaan kattoa, just eilen katoin vikan jakson, niin on kyllä tän vuoden paras sarja. Hijack vaikuttaa kans ekan jakson perusteella ihan hyvältä. Foundationin 2.kausi alkoi eilen, ja tykkäsin ekasta kaudesta aikas paljon.

Ja jos agenttijännärit kiinnostaa, Slow Horses sarjalle iso suosituspeukku, Gary Oldman loistaa siinä. Pitää varmaan itekki ottaa tuo tarjous, kun on ollut nyt tauolla.

joo tuon apple TV Ps5:n tarjous on tosiaan ollut varmaan julkaisusta asti, itekkään en ole sitä vielä lunastanut mutta jos se kerta Heinäkuussa menee umpeen niin pakkohan se on ottaa nyt käyttöön :), olenkin miettinyt että kauankohan tuo tarjous on vielä voimassa että hyvä että tuli puheeksi.

Viimeksi muokattu:
Pakko antaa jälkijunassa posia Cmoresta löytyvälle Nokiasta kertovalle Made in Finlandille. Laadukas suomalainen sarja niin käsikirjoituksen, näyttelytyön, puvustuksen kuin lavastuksen osalta. Erityistä plussaa myös siitä, että sarjasta löytyy muitakin näyttelijöitä kuin ns. samoja naamoja. Erityisesti nuoret näyttelijät tekevät rooleissaan vakuuttavaa jälkeä. Hienoa ajankuvaa 80-luvun lopun Suomesta ja Nokian matkapuhelinpuolen käänteistä. Itse olen 90-luvun lapsia, joten ainakin itselleni mukana oli myös paljon "uutta ja opettavaista" mitä en tästä Suomelle tärkeästä yrityksestä aiemmin tiennyt.

Kysymys: Onkos tuo omenatv;ssä pyörivä Foundation-sarja kuinka uskollinen Asimovin kirjoille? Vai onko mitään tekemistäkään näiden kanssa?

Kiva spoileri.
Ymmärrän että spoilerit on subjektiivinen kokemus ja pahoittelen jos pilasin katsomiskokemuksesi, mutta itse en nää asiassa mitään spoileria, koska lokaatio ei spoilaa mitään jakson tapahtumista, joten viestisi vaikuttaa enemmänkin väkinäiselle mielensäpahoittamiselle ja trollaamiselle.

Itse sarjasta, Secret Invasion:
lupaavan alun jälkeen taso laskenut omissa silmissä melkoisesti ja jos sarjassa on kuusi jaksoa niin paljon jää jälleen kerran viimeisen jakson varaan.

Ylipäänsä sarjan tapa käsitellä hahmoja ihmetyttää
hahmoja jotka ollut liki kymmenessä leffassa mukana teilataan vaan yhtäkkiä, kuten esim Maria ja Everett Ross, jolle on pedattu koko ajan jotain isompaa, kaveriahan on ajan saatossa parsittu kasaan Wakandassa jne. Todella köykästä jos hahmot käsikirjoitettiin näin ulos MCUsta.

Samoin Rhodneyn todelliset kasvot, todella laiskaa käsikirjoittamista, ja tuosta uutisesta ei kukaan tunnu edes sarjassa jaksavan yllättyä.

Ymmärrän että spoilerit on subjektiivinen kokemus ja pahoittelen jos pilasin katsomiskokemuksesi, mutta itse en nää asiassa mitään spoileria, koska lokaatio ei spoilaa mitään jakson tapahtumista, joten viestisi vaikuttaa enemmänkin väkinäiselle mielensäpahoittamiselle ja trollaamiselle.

Itse sarjasta, Secret Invasion:
lupaavan alun jälkeen taso laskenut omissa silmissä melkoisesti ja jos sarjassa on kuusi jaksoa niin paljon jää jälleen kerran viimeisen jakson varaan.

Ylipäänsä sarjan tapa käsitellä hahmoja ihmetyttää
hahmoja jotka ollut liki kymmenessä leffassa mukana teilataan vaan yhtäkkiä, kuten esim Maria ja Everett Ross, jolle on pedattu koko ajan jotain isompaa, kaveriahan on ajan saatossa parsittu kasaan Wakandassa jne. Todella köykästä jos hahmot käsikirjoitettiin näin ulos MCUsta.

Samoin Rhodneyn todelliset kasvot, todella laiskaa käsikirjoittamista, ja tuosta uutisesta ei kukaan tunnu edes sarjassa jaksavan yllättyä.

Huumorilla lähinnä heitin, en ole mieltäni pahoittanut. :D

Varmasti todella moni jo täällä katsonut, mutta ajattelin silti antaa pointsit Luciferille. Hieman takeltelevan alun jälkeen sarja sai minut koukkuun jo kahden jakson jälkeen.

Jos siis olet myöhäisherännäinen kuten minä, niin kannattaa antaa mahdollisuus.

Varmasti todella moni jo täällä katsonut, mutta ajattelin silti antaa pointsit Luciferille. Hieman takeltelevan alun jälkeen sarja sai minut koukkuun jo kahden jakson jälkeen.

Jos siis olet myöhäisherännäinen kuten minä, niin kannattaa antaa mahdollisuus.
Lucifer itsellä ollut pitkään pitkään pitkään viimeisellä kaudella kesken, tokkopa jatkan enää, mutta se pitää sanoa, että Tom Ellis on TÄYDELLINEN tuohon päärooliin. TÄYDELLINEN!

Lucifer itsellä ollut pitkään pitkään pitkään viimeisellä kaudella kesken, tokkopa jatkan enää, mutta se pitää sanoa, että Tom Ellis on TÄYDELLINEN tuohon päärooliin. TÄYDELLINEN!
Saako spoilerittoman vastauksen että miksi kesken? Lässähtikö sarja vai vain oma kiinnostus?

Minulla olisi Walking Dead, Vikings ja Peaky Blinders sellaisia sarjoja, jotka on jääneet kesken monien kausien jälkeen mutta kaikissa tuli jotain mielestäni huonoa ja kiinnostamatonta meininkiä siinä kohtaa kun ne itsellä jäi.

Ai niin ja Vampire Diaries. Se pitää aina näin heteromiehenä muistaa. Ehkä palaan vaikka 50-vuotiaana sen pariin.

No mutta oikeasti saatan antaa noille muille vielä mahdollisuuden mutta ehkä vampyyrit jää katsomatta.

Jepa, se virne on aivan mainio ja muutenkin kaverin olemus ja aksentti sopivat kuin naula päähän. Oon kyllä myös tykänyt siitä naisetsivästä paljon ainakin tähän mennessä ja henkilökemia hahmojen välillä on hyvää, vaikka alussa meinasin jo lopettaa sarjan heti alkuunsa kun se tuntui todella tökeröltä ensi metreillä.

Biker mice from mars aka Prätkähiiret figuurit ovat vihdoin esitelty ja ne näyttävät kyllä helvetin hyvältä, tämä siis antaa osviittaa siitä miltä hahmot näyttävät myös tv-sarjassa, koska tv sarjan tulee tekemään juuri tuo kyseinen sama firma, itselleni heittämällä yksi odotetuimpia sarjoja, ja nyt kun saatiin varmistus että, hahmot ja pyörät ovat tehty alkuperäistä sarjaa kunnioittaen, odotukset sen kun vain kasvoivat sarjan suhteen. voi olla että joutuu jopa hommamaan nuo kyseiset figuurit (riippuen hinnasta) sen verran rakas tv-sarja itselleni.

Ylös Bottom