Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

Mä oon katsonut netflixista nyt 1.5 kautta young sheldonia joka on siis big bang theoryn spin-off jonka ekalla kaudella Sheldon on 9 vuotias, mutta siitä huolimatta se on ihan samanlainen viisastelija mitä big bang theoryssakin ja kertojan äänenä on Jim Parsons itse.
Ainakin vielä ollut erittäin hyvä vaikka traileri oli paskan editoinnin takia aika meh kamaa joten odotukset oli aika alhaalla.
 
Twisted Metal

Kaksi ensimmäistä jaksoa katsottu. Tämä on alun perusteella positiivinen yllätys. Jostain syystä odotin että tämä olisi ihan kuraa, mutta tämähän onkin varsin onnistunutta kieliposkella ja pilke silmäkulmassa postapokalyptistä autokaahailua. Anthony Mackie sopii pääosaan oikein hyvin ja yllätyksenä tuli että tässä on Brooklyn 99:sta tuttu tulinen tummaverikkö Stephanie Beatriz.

Tiedä sitten mitä loppukausi tuo tulleessaan. Mutta kuvittelin katsovani yhden jakson ja se olisi siinä. Tämä olikin odotuksiin nähden selvästi mielenkiintoisempi.
 

Ensimmäisen neljän jakson perusteella Halon toinen kausi on merkittävä parannus ensimmäisestä. Toki nyt pitää lähteä korjaamaan kaikkia mokia parin vuoden takaa, eikä se onnistu hetkessä. Onneksi suunta on oikea.

Voiskin kattoo ekan kauden uudestaan niin on sitten hyvässä muistissa mihin verrata. Omaan makuun eka kausi maistui ihan hyvin muistaakseni vaikka siinä omat ongelmansa olikin.
 
Aijai nyt on kyllä melkoista herkkua lähtökohtaisesti Narcos ja Cocaine cowboys dokkareiden faneille, kun Pahamaineinen Griselda "Black Widow" Blanco on saanut vihdoin oman tv-sarjan, tää tulee kyllä ahmittua aika nopean tahtiin, sen verran mielenkiintoinen hahmo kyseessä. täytynee laittaa sitten fiiliksiä kun saanut sarjan katsottua iso plussa myös siitä että pääosassa Sofia Vergara



Pablo Escobarin legendaarinen lause kertoo Naisesta kaiken oleellisen.

“The only man I was ever afraid of was a woman
 
Viimeksi muokattu:
The Grand Tour on saavuttamassa loppunsa, enää kaksi erikoisjaksoa jäljellä.
Harmi että loppuu. Clarksonin, Mayn ja Hammondin juttuja olis mielellään seurannut pidempäänkin. Mahtavaa että tällaisessa täysin ylivakavassa maailmassa on ollut huumorillekin tilaa. Suomi Top Gearista ei oo mitään odotuksia, mutta katsotaan onko mistään kotoisin.
 
Tätä onkin odotettu, nimittäin, Tänään tosiaan saapuu viimeinen True Detective 4 kauden jakso, voikin vihdoin aloittaa sen Maratonin, maltin ja odotin enkä katsonut edes pilottia, nyt se odotus sitten palkitaan, kovat on kyllä odotukset.
Saapui jo lauantai-aamuna. Aikaistettiin Super Bowlin tieltä.
 
damm näköjään se viimeinen jakso True Detectivestä tuleekin vasta 25 päivä helmikuuta no voi harmi, eli katsoin vain eilen että, oli 5 jaksoa tullut, niin oletin/luulin että 5 jakso olisi tullut jo viime viikolla, mutta ilmeisesti tosiaan se 5 jakso oli se mikä oli tarkoitettu tulevevan tänään eikä se 6 jakso, no onneks en vielä ehtinyt sarjaa aloittaa, joten odotellaan vielä 2 viikkoa.
 
Yllättävän hyvä sarja, koska se Pitin ja Jolien leffa mihin tää perustuu ei kyllä hääppöinen ollut.



Amazon primesta löytyy.
 
Mitäs porukat on olleet mieltä tuosta True Detectiven uudesta kaudesta? Mun täytyy myöntää että en ole saanut siitä oikein mitään irti. Kauhuelementit tuntuu lähinnä hölmöiltä eikä tarinassa ole imua. Henkilöt myös käyttäytyvät välillä häiritsevän epäloogisesti.

Esimerkkinä vaikkapa tämä yksi poliisi(Hank) joka oli vienyt kotiinsa vanhan murhataupsen tutkintamateriaalia eikä ollut palauttanut niitä asemalle. No, Danvers pyytää Hankin poikaa varastamaan isältään tämän tutkintamateriaalin ja palauttamaan ne poliisiasemalle. Miksi ihmeessä? Danvers olisi yhtä hyvin voinut sanoa Hankille että nyt ne paperit takaisin asemalle ja heti. Hänhän oli Hankin pomo.

Toinen mikä ihmetytti oli se kun ne sulattivat niitä ruumiita siellä liikuntahallissa. Miksi sitä paikkaa ei ollut suljettu? Siellä kävi vähän väliä jotain ulkopuolisia ihmettelemässä kuolleita ihmisiä. Esim. Danversin tytär pamahti sinne ihmettelemään kun äiti tutkii ruumiita. :)

Ehkä mä nyt olen turhan kriittinen mutta kun olettaa että sarjan pitäisi olla laadukas niin tällaiset kömmähdykset käsikirjoituksessa pistää silmään.
Viidennessä jaksossa sentään alkoi olla jo vähän imua joten kyllä mä tämän loppuun katson.
 
True Detective sarjan ensimmäinen kausi jäi aikoinaan kesken kun mielenkiinto loppui ja sen seurauksena toinen ja kolmas kausi jäi katsomatta. Mutta tämä neljäs kausi kyllä kiinnostaa että se on aikeissa katsoa. En ole vielä aloittanut.

No niin yksi kaikkien aikojen suosikeistani on imdb listattu päättyväksi 2025. :confused: Family Guy. Ihan huippu sarja.


Simpsonit ne jatkuu aina vaan loputtomasti. Tänä vuonna alkaa jo kausi 36. :cool:

Mites jaksatteko katsoa Frendejä tai Miehen puolikkaat tai Rillit huurussa sarjoja kun nämäkin pyörivät loputtomalla loopilla telkkarissa? Ite kyllä jaksan vaikka näitä sarjoja on nähnyt sen sata kertaa. Frendit on kyllä hauska sarja mutta kaikki jaksot nähty jo niin monta kertaa että kun jakso alkaa niin muistaa että ai niin tää oli tää jakso.
Miehen puolikkaat on myös hauska sarja ja siinä on seksikkäitä muijia mitä Charlie ja sitten myöhemmin tämä jeesuksen näköinen hippitukka tuo yöpanolle.
Rillit huurussa sarja on mulle hiukan vieraampi. Vaikka Sheldon onkin tehty sarjaan hyvin, ei tuollaista tyyppiä kestäisi oikeassa elämässä.
 
Ylös Bottom