Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lair

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lair [Hype]

Kyllä minulla ainakin toimii.. mitä sulle sitten tulee tosta linkistä?

Pitäis mennä megauploadii ja siellä tulee oikeesee yläkulmaa salasana mikä pitää laittaa siihen pienee tilaa. Sitte pieni odotus ja sit pystyy lataamaa.

Cyrus1 sanoi:
Kyllä minulla ainakin toimii.. mitä sulle sitten tulee tosta linkistä?

Pitäis mennä megauploadii ja siellä tulee oikeesee yläkulmaa salasana mikä pitää laittaa siihen pienee tilaa. Sitte pieni odotus ja sit pystyy lataamaa.

Ei se eile näyttäny toimivan..no nyt kuitenki se toimii ..! Kiitti linkist..!

Olikos tämä nyt varmistunut julkkaripeliksi? Alkaa ottamaan pannuun, kun ainakin kolme peliä pitäisi heti julkkarissa ostaa...:rolleyes:

Keväällehän peliä on lupailtu, mutta taitaa olla sen verran mittava projekti, että myöhästymiset ovat hyvinkin mahdollisia.

Uusi traileri IGN:ssä. Varsin lotrmainen ja näyttävähän tuo on, mutta pätkässä ei taida olla lainkaan pelikuvaa. IGN:n kuvakaappauksissa Lair näyttää välillä jopa rumalta (kuin mikä), mutta taas saman mestan Video Interview ja pari muutakin pelikuvaklippiä osoittavat pelin kohtuullisen komeaksi tekeleeksi. Uusimmasta trailerista nämä pääosin lokakuiset videot jäävät enemmän kuin pari astetta. Kaikissa videoissa ainakin maisemat upeita ja laajanoloisia.

Mielestäni hieno - joskaan ei nyt täysin ennennäkemätön - ominaisuus tuo, että loharin selästä pääsee saumattomasti suoraan maataisteluihin. Toisaalta maataistelut (lohikäärmeen selässä) eivät hirveän jännittäviltä näyttäneet. Ukkoja kaatuu ja katoilee tökerömmin kuin Dynasty Warrioreissa, eivätkä lieskat todellakaan vakuuttaneet. Haluaisin itse nähdä sellaista kunnon tulimyrskyhelvettiä :cool: Ei mielestäni paljon pyydetty, kun kerran lohikäärmeistä ja PR-puheissa niin nextgenistä kyse. Liskon selän päällä taistelu mies miestä vastaan ja sieltä hyppääminen vapaapudotukseen sen sijaan näytti lupaavalta.

Totisesti eeppinen peli-idea kyseessä. Toivottavasti toteutus ei kuse ja liekkiä nähtäisiin enemmän. Pelaaja-lehtihän tuossa-oliko-nyt toissanumerossa valitteli ruudunpäivitysongelmista jonkin varhaisen version kohdalla, eikä testaajan mielestä ohjaus tainnut toimia täydellisesti.

OT: Tätä tuotosta tutkiessani heräsi palava halu tietää, mitä ICO-tiimi kehittää PS3:lle. Shiit.

Lairihan on todella vaiheessa. Ainakin tähän asti maa-armeijat ovat olleet ns. place-holdereita. Se, mitä itse olen päässyt pelaamaan, on ollut todella upeasti tehty, erittäin elokuvamainen kokemus. :)

Ainakin tähän asti kaikki leffan pätkät mitkä pelissä on, ovat tehty kokonaan moottorilla. Ainakin näin olen käsittänyt. :) Kuvathan on ryssitty ihän järkysti suunnilleen joka paikassa. En tiedä mitä ne on niille kuville tehneet. :)

Tällä koneella ei fläshit toimi, joten en pääse tsekkaan noita leffanpätkiä, joten vaikea sanoa mitään. Toisaalta voin vaan kommentoida mitä itse olen päässyt testailemaan.

Sunnuntaina pääsi tätä peliä kokeilemaan. Onhan se upean näköistä ja uusi ohjaustapa pääsee tässä oikeuksiinsa. Keikutat ohjainta varovasti laidalta toiselle ja lohhari tekee työtä käskettyä oikealle tai vasemmalle, lisää vauhtia saa heiluttamalla ohjainta eteenpäin ja jarrua -taaksepäin, kuten hevosen ohjaksia :)

Muutama kuva hyvin keskeneräisestä pelistä. Osa decodersnaken ottamia. Ilmassa leijuvat rinkulat ovat ohjauksen totutteluun valmentavasta harjoituskentästä.

Näyttää millilleen samalta kuin ennenkin. Eli kököltä.

Mutta ison körmyn ovat peliin laittaneet. Saa nähdä ovatko sen liikkeeseen ja sen teilaamiseenkin jotain uutta keksineet.

Zoukka sanoi:
Anna yksikin syy miksi pysyisin. Ja olen nähnyt ainakin kaikki viralliset videot pelistä. En tiedä sitten olenko missannut jotain ? Kuvissa peli näyttä jopa paremmalta, sillä videoistä paljastuu esmes hirveän näköiset ukko-laumat jne...

Mutta noiden kuvien perusteellahan mä tuon "kököksi" liiskasin. Minkä muunkaan ?

Sehän se juuri ihmetyttää. Nisupullan kuvat ovat kameralla telkasta itse otettuja Joulukuulta.

Ja kuka täysjärkinen antaa mielipiteitä lehdestä skannatuista kuvista?

Pakkohan se on noin raskaisiin syyötksiin vastata. Mode siirtäköön/poistakoon viestin jos siltä tuntuu.

Sehän se juuri ihmetyttää. Nisupullan kuvat ovat kameralla telkasta itse otettuja Joulukuulta.

Ja kuka täysjärkinen antaa mielipiteitä lehdestä skannatuista kuvista?

Eli siis jos kuvat ovat jollain tavalla huonoja niin niitä ei saa kommentoida ? Ihan 100% rehellisesti ilmaisin noista skanneista, että "kököltä" näyttää koska minusta ne näyttävät kököiltä. Miksi ihmeessä mielipiteeni on provo ?

Ja kuten jo selitin (taisi mennä kuuroille korville) olen nähnyt pelistä ne videot eivätkä ne vakuuttaneet pätkääkään. Ja nuo skannit muistuttavat aikalailla sitä näkemääni videokuvaa. Jättiloharia lukuunottamatta.

Järki käteen sano.

Tiedätkö kuinka tyhmäksi olet juuri tällä hetkellä tekemässä itsesi ? Nyt jos olisit fiksu, niin tajuaisit lopettaa hyvän sään aikana ja miettiä omassa pienessä päässäsi, mitä tarkoittaa seuraava:

En oikeasti tiedä mitä sanoa... olen käyttänyt näitä foorumeita vuosia ilman ainoatakaan tarkoitettua provoa. Olen myös käyttänyt foorumeista melkeinpä pelkästään tätä "playstation" osioita. Onko sitten nyt niin herkkä aika PS3:sen kannalta, ettei sitä saa mitenkään kritisoida jne, mutta aika käsittämätöntä käytöstä täältä on tullut lähiaikoina vastaan. Jokainen kritiikinpätkä on "provo" ja kirjoittaja "trolli". Kiinnittäisin sinuna enemmän huomiota viestien sisältöön ja perusteluihin enemmän kuin siihen tosiasiaan, että Sonylla ei mene juuri nyt lujaa.

Ja noista "voisitko pysyä" jutuista vielä, että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Onko tosiaan täällä niin tiukka selkään taputtelu-sisärinki, että "ulkopuoliset" ajetaan häpeilemättä navetan taa ? Oikeasti niitä käyttäytymissääntöjä näköjään tarvitaan.

Mutta ettei ihan aiheen vierestä mennä niin sanonpahan Lairista sen, että odotan kyllä suht innolla peliä, sillä asialla on kova tiimi (Star Warsit Cubella oli tiukkoja) ja aihe on kiinnostava. Lähinnä videoissa vituttaa staattiset maa-joukot ja lohareiden "avaruusalusmaisuus". En myöskään lämpene niille hakeutuville tulipalloille jne...

Zoukka sanoi:
Lähinnä videoissa vituttaa staattiset maa-joukot
Ne staattiset maajoukot ovat demossa lähinnä "place holdereita" eli niihin on tulossa lisää liikettä. Tai näin ainakin kehittäjät ovat luvanneet.

- They now have levels with 10 000 soldiers in them.
- Levels (all outdoors) vary from Wastelands to Jungles to Icefields.
- Levels may take 4GB of storage space each (obviously streaming as you go along)
- The game won't have multiplayer but will have online leaderboards and achievements as well as other community stuff.
- The game will support downloadable content, what the fans ask for they will get. Specifically mentions dragon breeding minigame as an example in this regard.

´Kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta.. olis mukava saada demon ladattavana sitte aikanaan PSN:n kautta.

Ylös Bottom