Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Cyrus1 sanoi:Kyllä minulla ainakin toimii.. mitä sulle sitten tulee tosta linkistä?
Pitäis mennä megauploadii ja siellä tulee oikeesee yläkulmaa salasana mikä pitää laittaa siihen pienee tilaa. Sitte pieni odotus ja sit pystyy lataamaa.
FamaZ sanoi:Shadow of the Dragons?
http://img222.imageshack.us/img222/199/lairscreen18lg.jpg
Ei turhan pieni olio tuossa alimmassa kuvassa...
Tässä toinen skanni:
http://img222.imageshack.us/img222/8061/lairscreen27bc.jpg
Zoukka sanoi:Näyttää millilleen samalta kuin ennenkin. Eli kököltä.
Shaban sanoi:Hienoa, että pysty tämän näkemään jo pelkistä kuvista.
Zoukka sanoi:Anna yksikin syy miksi pysyisin. Ja olen nähnyt ainakin kaikki viralliset videot pelistä. En tiedä sitten olenko missannut jotain ? Kuvissa peli näyttä jopa paremmalta, sillä videoistä paljastuu esmes hirveän näköiset ukko-laumat jne...
Mutta noiden kuvien perusteellahan mä tuon "kököksi" liiskasin. Minkä muunkaan ?
Sehän se juuri ihmetyttää. Nisupullan kuvat ovat kameralla telkasta itse otettuja Joulukuulta.
Ja kuka täysjärkinen antaa mielipiteitä lehdestä skannatuista kuvista?
Tiedätkö kuinka tyhmäksi olet juuri tällä hetkellä tekemässä itsesi ? Nyt jos olisit fiksu, niin tajuaisit lopettaa hyvän sään aikana ja miettiä omassa pienessä päässäsi, mitä tarkoittaa seuraava:
Ne staattiset maajoukot ovat demossa lähinnä "place holdereita" eli niihin on tulossa lisää liikettä. Tai näin ainakin kehittäjät ovat luvanneet.Zoukka sanoi:Lähinnä videoissa vituttaa staattiset maa-joukot
- They now have levels with 10 000 soldiers in them.
- Levels (all outdoors) vary from Wastelands to Jungles to Icefields.
- Levels may take 4GB of storage space each (obviously streaming as you go along)
- The game won't have multiplayer but will have online leaderboards and achievements as well as other community stuff.
- The game will support downloadable content, what the fans ask for they will get. Specifically mentions dragon breeding minigame as an example in this regard.
Kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta.. olis mukava saada demon ladattavana sitte aikanaan PSN:n kautta.
- Levels may take 4GB of storage space each (obviously streaming as you go along)