Vastaus: Lair [Hype]
Pakkohan se on noin raskaisiin syyötksiin vastata. Mode siirtäköön/poistakoon viestin jos siltä tuntuu.
Sehän se juuri ihmetyttää. Nisupullan kuvat ovat kameralla telkasta itse otettuja Joulukuulta.
Ja kuka täysjärkinen antaa mielipiteitä lehdestä skannatuista kuvista?
Eli siis jos kuvat ovat jollain tavalla huonoja niin niitä ei saa kommentoida ? Ihan 100% rehellisesti ilmaisin noista skanneista, että "kököltä" näyttää koska minusta ne näyttävät kököiltä. Miksi ihmeessä mielipiteeni on provo ?
Ja kuten jo selitin (taisi mennä kuuroille korville) olen nähnyt pelistä ne videot eivätkä ne vakuuttaneet pätkääkään. Ja nuo skannit muistuttavat aikalailla sitä näkemääni videokuvaa. Jättiloharia lukuunottamatta.
Järki käteen sano.
Tiedätkö kuinka tyhmäksi olet juuri tällä hetkellä tekemässä itsesi ? Nyt jos olisit fiksu, niin tajuaisit lopettaa hyvän sään aikana ja miettiä omassa pienessä päässäsi, mitä tarkoittaa seuraava:
En oikeasti tiedä mitä sanoa... olen käyttänyt näitä foorumeita vuosia ilman ainoatakaan tarkoitettua provoa. Olen myös käyttänyt foorumeista melkeinpä pelkästään tätä "playstation" osioita. Onko sitten nyt niin herkkä aika PS3:sen kannalta, ettei sitä saa mitenkään kritisoida jne, mutta aika käsittämätöntä käytöstä täältä on tullut lähiaikoina vastaan. Jokainen kritiikinpätkä on "provo" ja kirjoittaja "trolli". Kiinnittäisin sinuna enemmän huomiota viestien sisältöön ja perusteluihin enemmän kuin siihen tosiasiaan, että Sonylla ei mene juuri nyt lujaa.
Ja noista "voisitko pysyä" jutuista vielä, että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Onko tosiaan täällä niin tiukka selkään taputtelu-sisärinki, että "ulkopuoliset" ajetaan häpeilemättä navetan taa ? Oikeasti niitä käyttäytymissääntöjä näköjään tarvitaan.
Mutta ettei ihan aiheen vierestä mennä niin sanonpahan Lairista sen, että odotan kyllä suht innolla peliä, sillä asialla on kova tiimi (Star Warsit Cubella oli tiukkoja) ja aihe on kiinnostava. Lähinnä videoissa vituttaa staattiset maa-joukot ja lohareiden "avaruusalusmaisuus". En myöskään lämpene niille hakeutuville tulipalloille jne...