Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lair

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lair [Hype]

Jospa demokentäksi (mikäli demo tulee) on valittu se tavanomainen hiiviskely/ tasohyppely -kenttä josain tunnelissa, jossa kikkaillaan loharin kanssa palkista toiselle ja väistellään ansoja ja ratkaistaan puzzleja, ei varmaan veisi niin paljon tilaa..


:p
 
Vastaus: Lair [Hype]

Factor 5:n perustajan ja pomon, Julian Eggebrechtin, haastattelu:
http://www.gameinformer.com/News/Story/200702/N07.0208.1857.43468.htm
Lair valmistuu kevääksi, mutta julkaisuaikataulu on Sonysta kiinni + muuta juttua.
Eggebrecht sanoi:
When we talked to Sony and Microsoft at the time, Microsoft was very determined and they delivered very nicely on what they wanted to do with the 360. But even back then, there was the, Well, 1080p? Well, we dont know about that. Real high-definition? You know what? Lets do 720p for the games, mostly. And theyre doing catch up right now, and theyre doing it quite cleverly. But nevertheless, in the early days you had that as a vibe of the system. What was a killer for me was no HDMI. We had huge fights with Microsoft basically going back and forth about, Please, please, please, please put an HDMI port in there, because only then can you really see the graphics, and they said, No, were designing the whole graphics chip around being analog. And theyre retrofitting it now, trying to catch up with the PS3. But all of that vision was there, right from day one, with the PS3. That was very encouraging. Kutaragi-san, in that sense, is on the technology front, and I dont think anyone would contest that its still the greatest visionary in the industry. So, it made it easy. Sony was the clear-cut, perfect match.

On the PS3, the skys the limit. Im happy that we got as much from it as we do right now, but we could go on for three years developing that engine and we know that the system will bear it. Thats the genius of Kutaragis designstheres so much headroom. And that makes the start up harder. But when you cross a certain threshold for the system and you know what to avoid and what to do right and how you write efficient code, how to basically have the Cell really talking in an optimized way with RSX, at that point its an exponential increase in productivity with what weve seen. At this point, its really going fantastically. Its great hardwareit really is.
 
Vastaus: Lair [Hype]

Haastattelun perusteella kuulostaa hyvältä, ettei LAIRiin tungeta pakolla Sixaxiksen liikkeentunnistusta. TGS:n maassa liikkuminenkin oli vain ensimmäinen versio liikkeentunnistusohjauksesta maassa ja se kuulemma lisättiin peliin vain hieman ennen TGS:ta, eikä se toiminut sellaisenaan kovinkaan hyvin, mistä kehittäjätkin saivat kyllä kuulla demon ensiesiintymisen jälkeen. Periaatteessa siis maassa liikkuminen saatetaan hoitaa lopullisessa pelissä ihan "normaalisti" analogi-tikuilla, tai ainakin pelaajalle saatetaan antaa mahdollisuus vaihtaa liikkeentunnistusohjaamisen maaosioiden kohdalla tikuille, tai sitten Factor 5 on hionut ohjausta maassa huomattavasti sulavammaksi.

Ja tämän perusteella myös lohharin selässä ratsastavalla tyypillä pääsee liikkumaan, vaikka se olisikin sitten vain lohikäärmeen luokse juoksemista.

When youre the guy on the ground, its merely to get to the dragon. Its more to give the feeling that you really are that person, because you try to flee. You are an air force pilot, right, controlling these dragons. Usually, these guys are not perfect Navy SEALS who can basically fight off a horde of people, either. So, in the end, you just need to get to your dragon.

Ei siis mitään hirveän syvällistä, mutta eipähän välttämättä joudu istumaan lohikäärmeen selässä koko pelin ajan.
 
Vastaus: Lair [Hype]

Peliin on musiikit säveltänyt John Debney, joka muistetaan esimerkiksi elokuvasta The Passion of the Christ.

Mestari haki alkuun säveltämisen taustoille mielikuvia pelistudiolla esitetyistä konsepti-piirustuksista ja renderoiduista lohikäärme -esityksistä. Musiikissa on haettu etnisiä erikoispiirteitä kansallissoittimien kautta, vaikka taustalla pauhiikin standardiksi muotoutunut suuri kuoro + klassinen orkesteri. Aikaa luomistyöhön meni lähes vuosi. Tiedossa eeppisiä tunnelmia mitä ilmeisemmin :)

Lisää aiheesta: IGN: John Debney
 
Vastaus: Lair [Hype]

Muutama, ehkäpä uusikin kuvakaappaus pelistä. Lisää löytyy täältä (1280x720). Alapuolella hyllyvän myrskyisän veden laineet ovat todella näkemisen arvoiset, jopa pelottavan hienot. Niistä muutamia kuvia taas tuolla.

Edit: Vielä muutama kuva lisää: avsforum.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lair [Hype]

Kotelotaidetta, liekö edes aito ja jos niin viittaisi Japanin markkinoille. Ehkä meillä sama, mene ja tiedä.
 
Vastaus: Lair [Hype]

Kotelo näyttää minun silmiini feikiltä ? No mene ja tiedä...


Noista ruuduista senverran, että isot möllit näyttävät hyviltä ja jos ne on asianmukaisesti animoitu niin kiva! Itse päähahmo ja lohhari taasen ovat pelottavan karuja. PS2-textuureista ei olla kaukana.

Ja se vesi oli ainakin pysähtyneenä folion näköistä :rolleyes:
 
Vastaus: Lair [Hype]

Nisupulla sanoi:
Alapuolella hyllyvän myrskyisän veden laineet ovat todella näkemisen arvoiset,
Kertakaikkiaan upeaa. Testaamamme demon paljastama potentiaali killer appiksi alkaa näkyä :)
 
Vastaus: Lair [Hype]

Psyko sanoi:
Kertakaikkiaan upeaa. Testaamamme demon paljastama potentiaali killer appiksi alkaa näkyä :)

Pelottavaksi tekee se läpitunkematon pimeys siinä vedessä ja ne massiiviset, hyvin uskottavaksi tehdyt mainingit. Sieltä odottaa milloin tahansa jonkun kerrostalon kokoisen liskon ilmestyvän vedestä ja haukkaavan pelaajan aamupalaksi :D
 
Vastaus: Lair [Hype]

IGN:n tuoreen päivityksen mukaan peli julkaistaan USA:ssa 7. toukokuuta :eek:
Euroopan julkaisulistassa peliä ei näy. Saa nähdä kuinka käy...
 
Vastaus: Lair [Hype]

Oho missasin tuon shotin jossa merta näytetään kaukaa. Jos tuollaisella piirtoetäisyydellä pyörii ja vieläpä sulavasti niin olen vakuuttunut. Ensimmäistä kertaa tämä pelin kohdalla :p

No nautin mä puljun Star Warseista Cubellakin joten todennäköisesti tästäkin.
 
Vastaus: Lair [Hype]

Oliver sanoi:
Älä nyt innostu, ettei tule pettymyksiä. ;)

Ei huolta... mä olen nyt PS2 huuruissa, joten oikeastaan "mikään" tuleva next-gen peli ei aiheuta tärinöitä.

God Handin, Okamin, XII:n ja God of War kakkosen jälkeen palaillaan PS3-asioihin ;)
 
Vastaus: Lair [Hype]

Tästä pelistä saattaa tulla kyllä jotain eeppistä. Kun tietää miten musiikkiinkin on panostettu ja näkymät näyttävät aika hulppeilta, niin odottaa jotain hienoa. Tämä on kuitenkin imo vieläkin ehkä epävarmin onnistuja näistä tulevista Sonyn suurpeleistä, mutta joka tapauksessa.. potentiaalia on.
 
Ylös Bottom