Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kiva, etä on tullut uusia videoita, mutta hitto, että on huonolaatuista.Nisupulla sanoi:
pziuz sanoi:Kiva, etä on tullut uusia videoita, mutta hitto, että on huonolaatuista.
Ei tee oikein oikeutta itse pelille. Voin kertoa, ettei todellakaan ole tuon näköinen.
Eikös silloin jo lähestytä melkein täydellisyyttä. Lohikäärmeet taitaakin olla ainuat, jotka puuttuu Star WarsistaZoukka sanoi:Eiköhän tuosta saada aikaan tyydyttävää mättöä, mutta olen edelleen kantani takana, että peli vaikuttaa Star Warsilta lohikäärmeillä![]()
lostis sanoi:Eikös silloin jo lähestytä melkein täydellisyyttä. Lohikäärmeet taitaakin olla ainuat, jotka puuttuu Star Warsista
Satuitkos painamaan sitä namiskaa?Zoukka sanoi:Huonolaatuisia ? Mikäs se "hi-res" namiska siinä oli ??
Ai koska tekijätiimi on sama?Zoukka sanoi:No lähinnä viittasin siihen, että Lair on "Rogue Squadron" lohhareilla.
pziuz sanoi:Ai koska tekijätiimi on sama?
Vaikka kummassakin pelissä on lentely pääpointtina, niin kyllä ne ovat pelimekaniikaltaan aika poikkeavia toisistaan.
En lähtisi ihan tällaisia huutelemaan. Sama on sanoa, että Lair on kuin Ace Combat lohhareilla.
Parempi vertauskuva olisi mielestäni esim. Panzer Dragoon.
pziuz sanoi:Ai koska tekijätiimi on sama?
Vaikka kummassakin pelissä on lentely pääpointtina, niin kyllä ne ovat pelimekaniikaltaan aika poikkeavia toisistaan.
En lähtisi ihan tällaisia huutelemaan. Sama on sanoa, että Lair on kuin Ace Combat lohhareilla.
Parempi vertauskuva olisi mielestäni esim. Panzer Dragoon.
Zoukka sanoi:Nii-in no se saattoi johtua siitä, että itse taistelusta ei tunnelmaa kauheasti irronnut. Kamaa ja maisemaa kyllä löytyy, mutta lohikäärmeiden melee-mättö ja tulipallorallit vaikuttivat vähän tönköiltä. Sulavuutta kaivataan lisää.
mutta toivottavasti ruudunpäivitystä ei ole uhrattu 1080p:n kustannuksella