Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lapsuuden luulot

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
No mutta niinhän se onkin!!!
Ja vieläkään en kyllä ymmärrä, miten ihmiset pystyy olemaan eteläisellä pallonpuoliskolla putoamatta pois.

Ihmetteleeköhän eteläisen pallonpuoliskon asukkaat sitä, miten me pysytään täällä tippumatta pois? :D
 
Yleisesti minäkin luulin, että maailma oli m/v silloin joskus. Luulin myös, että New York City olisi ollut Yhdysvaltain pääkaupunki (!!!1).
 
Heh, itse olen luullut yhtä sun toista pienempänä ja luulen kyllä vieläkin.

Kerran penskana näin jonkun ohjelman missä hevonen kaatui ja kuoli siihen paikaan. Se oli joku typerä sarja tai vastaava. Siitä sitten vedin johtopäätöksen että ainakun hevonen kaatuu, siis vaikka se liukastuisi/kompastuisi tai jotain niin se kuolee. Eli hevonen ei saanut kaatua. Olin tässä luulossa varmaan ylä-asteelle asti kun sitten näin taas kun hevonen kaatui, mutta kuolematta. Ihmettelin sitä ääneen että eikö hevoset kuolekkaan kun ne kaatuu. Ihmeluulo toikin :)

Sitten kerran oikeen kuumana kesäpäivän löysin betonilta valkomusta värisen "kiven" joka meni kasaan kun yritin ottaa sitä käteeni. Ajattelin siinä sitten pienillä aivoillani että kiven on täytynyt sullaa koska se on ollut auringossa niin kauan. Tämänkin asian tajusin vasta vuosien päästä, kun ihan itse ymmärsin että kyseessähän on ollut linnun panskaa :)
 
Pienenä poikana mentiin reippaasti kaverin kanssa kysymään hänen äidiltään, että "voitaisiinko me mennä isona keskenään naimisiin?" Tämä johtui siitä, että oltiin vain parhaita kavereita. :D
Ja minäkin luulin että maailma oli mustavalkoinen "ennenvanhaan". Ja ihmisen alullepanemisesta ei muistaakseni ollut aivan selvää käsitystä. :p
 
Minulla oli hieman omalaatuisia käsityksiä vauvoista. Vaikka siis itsekkin olin aika taapertaja.

Yksi käsitykseni oli, että äideillä niitä vaan putkahtelee aina välillä, ihan tuosta noin. Mitään ei tarvitsisi tehdä, eikä sitä voisi estää. Toinen käsitykseni tuon luulon jälkeen oli, että haikara toisi meidät. Taisin olla liian satujen maailmoissa, mutta minulla oli aina hieman ihme käsityksiä vaivojen syntymisestä.

Vasta joskus neljännellä luokalla minulle selvisi, kuinka ne lapset oikeasta putkahtavat maailmaan. Oli se pienoinen järkytys. Ja silloinkin minulla oli hiukan omat käsitykseni seksistä. Siis neljännellä... :D

Olen minäkin aika tyhmä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Yleisesti minäkin luulin, että maailma oli m/v silloin joskus. Luulin myös, että New York City olisi ollut Yhdysvaltain pääkaupunki (!!!1).
Puolet amerikkalaisista luulee samoin.
Aikuisena.
 
Mustavalkoisuus-hommaan taisin minäkin uskoa.

Joo, ja luulin, että kun ihminen ammutaan, hän häviää kokonaan <: )
...kyseessä oli ensimmäisiä (ellei ensimmäinen) MacGyverin
jaksoja, missä mies ammuttiin, mutta uhrin sijaan
näytettiinkin pelkkiä tippuvia silmälaseja 8)

--
http://www.synchronic.cjb.net
 
Tuo mustavalko homma näyttää pätevän melkein jokaiseen.

Vanhempani kiusaavat minua vieläkin seuraavalla asialla:

Pienenä kun leikin pikkuautoilla ja sitten ajoin ne bensa-asemalle niin vieraat oli kysellyt, että mitä minä teen kun hoen koko ajan tank-tank-tank-tank-tank-. No minä poika selitin, että tankkaan eli luulin, että tuota tank-tank hommaa pitää hokea koko ajan kun tankkaa, muuten bensa ei mene tankkiin. Onneksi ei ole noin, olisi aika ahistavaa olla jossain isolla bensa-asemalla kun kaikki tankkaajat hokisivat tuota ja onneksi olen tajunnut jo, että noin ei tarvitse tehdä (saattaisivat ihmiset katsoa kun käyn tankkaamassa auton)

Ei nyt tule nopeasti muita mieleen, mutta palaan asiaan kun tulee.
 
Arcane, juu minäkin luulin, että ne vauvat vaan kasvaa, kun kaksi aikuista on ollut tarpeeksi kauan naimisissa. Siittiöistä olin kuullut, mutta päättelin, että ne on jotain siitepölyn tapaista, joka vaan kulkee miehestä naiseen ihan siitä vaan, zup.

Sarnath, minä kun pienempänä pikkuautoilla leikin, niin aina kaikki kuolleiksi todetut vietiin sairaala-autolla sairaalaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Kerran penskana näin jonkun ohjelman missä hevonen kaatui ja kuoli siihen paikaan. Se oli joku typerä sarja tai vastaava. Siitä sitten vedin johtopäätöksen että ainakun hevonen kaatuu, siis vaikka se liukastuisi/kompastuisi tai jotain niin se kuolee.
Meikähän luuli, että esim. leffojen kuolinkohtaukset näyttelivät hemmot, jotka oikeasti halusivat kuolla.
Toinen juttu oli epäilys siitä, että lentokoneiden vessat toimivat samalla periaatteella kuin junissakin. Myös tuo alkupuolella mainittu "kokovartalomaha" on tuttu konsepti.
 
Tuli vielä sellainen mieleen että joskus nuorena luulin että musiikkivideoissa lauletaan oikeasti (äänethän on siis nauhoitettu erikseen) esim jos joku ajaa autolla ja putoo rotkoon ja jatkaa laulamista, niin luulin että se laulu on ihan sillä hetkellä äänitetty.

Itselleni selitettiin varsin nuorena miten lapset syntyy, mutta ei sitä vain oikein osanut "sisältää"

Meidän talon vieressä oli iso kaatunut puu, ja luulin että se muuttuu hevoseksi koska siinä kasvoi karvoja... näin jälkeenpäin mietittynä ne taisivat olla sienirihmaston/homeen hyvä alkuvaihe.
 
Minä luulin, että jos jokin esine menee hukkaan, niin silloin se menee talon lattian alle.

Kerran talvella ulkona ollessani, kaivoin lapiolla kuoppaa lumeen, kunnes vastaan tuli vihreää ruohoa. Tietysti innoissani menin siitä vanhemmilleni kertomaan, että löysin kesän. Kuvittelin, että jos lapioi pihan kokonaan lumesta, tulee pihalle kesä. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kerouac
Asiaan, luulin pienenä että kaikki ihmiset maailmassa puhuu suomea.
Tuosta tulikin mieleeni, että minä luulin pienenä, että "Koska suomalaiset katsovat amerikkalaisia elokuvia, täytyy amerikkalaisten katsoa taas suomalaisia elokuvia."
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Olin varmaan lapsena muita älykkäämpi, koska ei minulla ollut mitään noin tyhmiä luuloja.
Sinun kasvukehityksesi on nähtävästi invertoitunut ;)
 
Hmmm.... Pienenä luulin, että siittiöt "lensivät" ilman halki tyttöön, hedelmöittäen hänet. Arvaa tunsinko sääliä, kun luin Iltalehden/Sanomien etusivulla "9-v tyttö tuli raskaaksi!". Silloin olin onnellinen, etten ollut tyttö.

Luulin myös aiemmin, että jos sydämen pamppaukset ei tunnu kättä rinnalla pidettäessä, niin sydän lakkaa sykkimästä ja kuolee. Arvaa onko koomista kun nousee ylös keskellä yötä ja menee vessaan ravaamaan eestakaisin että sydän pamppaisi lujempaa... :p

Voi niitä aikoja....
 
Yhdessä vaiheessa luulin että runkkaus tarkottaa yhdynnän harjoittamista... Joskus kun näin telkkaris kuinka tummaihonen mies ja vaaleaihoinen nainen pussasivat, kysyin että "eiks noiden pitäis olla sävy sävyyn?".
 
Nuorempana luulin että koska meidän täytyy opetella ruotsia ja englantia koulussa, niin tottahan toki britit, jenkit ja ruottalaiset opettelee sitten suomea. Ensimmäistä kertaa ameriikassa käydessäni sitten menin tietenkin solkkaamaan suomea hotellitädille sun muille ja ihmetys oli suuri kun kaikki vaan katsoi tyhmästi eikä sanonut mitään takasin. Kumma etten tuota aikaisemmin ollut tajunnut vaikka tässä Ruotsin rajalla olen koko pienen ikäni asustellut.
 
Luulin vielä puoli vuotta sitten friidun tehdessä vaateostoksia H&M:llä, että jos seison vielä 15 minuuttia pikkuakkojen seassa, pakarani irtoavat.

Luulin vielä kaksi viikkoa sitten että olen autoni kanssa näkymätön parkkipirkoille.

Luulen edelleen että olen tutkassa näkymätön.
 
Ylös Bottom